En leg me dat hakenkruisje toch eens uit...
Met liefde, je hebt nu een ander plaatje genomen, maar je vorige plaatje was er een van een zonnewiel, MAAR in het midden van dat zonnewiel zat een swastika verborgen (niet net doen of je het niet weet).
![[img width=150 height=150]http://www.tightrope.cc/catalog/images/pendant_sun-wheel.jpg[/img]](http://www.tightrope.cc/catalog/images/pendant_sun-wheel.jpg)
zoiets, alleen jouw swastika was subtieler, het was namelijk een "pinwheel", dat houdt in dat de swastika gebogen armen had, zodat deze niet vierkant, maar rond van vorm was.
Je hangt nu een beetje de grote schijnheil uit, door net te doen of je niet weet waar ik het over heb. Typisch.
Ik ontken het niet, ik zet er mijn vraagtekens bij.
Het ontkennen, bagatelliseren of goedpraten van de Holocaust is verboden en strafbaar in o.a. Nederland, België, Frankrijk, Australië, Canada, Zwitserland en Israël; in Duitsland met vijf jaar gevangenisstraf. Vooral in de jaren tachtig zijn er zware straffen uitgesproken tegen mensen die openlijk hun twijfels uitten over de officiële Holocaustversie.
Je weet wat bagataliseren betekend? Lees je eigen posts over het onderwerp eens terug, en bekijk of je het toevallig aan het bagataliseren bent.
Er was geen specifieke order door Adolf Hitler of andere Nazi-kopstukken om de Joden uit te roeien, hoewel hun gevangenschap in concentratiekampen en de dwangarbeid in fabrieken dit effect hadden;
Ah, helaas, dat was er wel.

De Wannseeconferentie.
Wikipedia ook holocaust ontkenner?
Auschwitz was een Duits nazi vernietigings- en concentratiekamp bij de Poolse stad Auschwitz (Pools: Oświęcim, Jiddish: Oshpitzin). Het kamp lag in Zuid-Polen, enkele tientallen kilometers westelijk van de stad Kraków.
De naam Auschwitz is synoniem geworden voor de vernietigings- en concentratiekampen van de nazi's die overal in Europa verschenen voor en tijdens de Tweede Wereldoorlog. Miljoenen mensen, merendeels Joden, zijn in dergelijke kampen om het leven gekomen. Het kamp Auschwitz bestond uit drie hoofdkampen en 39 satelliet-werkkampen. De hoofdkampen waren:
* Auschwitz I, het oorspronkelijke concentratiekamp en het administratieve centrum van het totale complex. Hier werden ongeveer 70.000 mensen omgebracht, voornamelijk Poolse intellectuelen en Russische krijgsgevangenen.
* Auschwitz II (Birkenau), een vernietigingskamp waar ten minste 1,1 miljoen mensen werden vermoord (waarvan 90% Joden), 75.000 Polen en circa 19.000 Sinti en Roma.
* Auschwitz III (Monowitz), een werkkamp.
Alleen al in Auswitsch zijn miljoenen mensen vermoord. (Let op, iemand uithongeren is ook vermoorden, iemand zich dood laten werken onder dwang is ook moord, ik heb het dus niet alleen over de mensen die met gas of kogels zijn vermoord)
Lul aub niet zo zwakzinnig, alles is te staven met feiten, alleen jullie weigeren die feiten te erkennen omdat ze door Joden "bedacht" zouden zijn. Waar zijn de bewijzen daarvoor? Die bewijzen zijn insinuaties, of ronduit verzinsels. (ik heb deze discussie vaker gehad, merk je het?

)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 11 maart 2007 om 14:42:
Alle nazis worden altijd kwaad afgeschilderd terwijl daar gewoon mannen in het leger zaten die zich van geen kwaad bewust waren. Ze vochten voor hun ideaal, hetzelfde Amerika nu doet. Ze hadden in hun ogen het beste voor met de wereld.
Nazi's zijn ook allemaal slecht. Nazi's wisten waar ze mee bezig waren. Duitse soldaten kregen gewoon commando's, en als ze die negeerden of niet uitvoerden kregen ze een nekschot wegens insubordinatie en landverraad.