Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 221277x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
doet het niet
Waarschuw beheerder
Alexander Pechtold heeft het over het verraad van de nederlandse cultuur

en dat stukje over die belediging van een minister dat heb ik even gemist
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van stardust (k) op zondag 2 december 2007 om 19:59:
nou de opkomst is al niet super. en ik vind dat je juist blij moet zijn dat je mag stemmen! als je toch een protest stem wil doen..stem dan op partij van de dieren ofzo. in plaats van te lui zijn om te gaan stemmen. we hebben te veel van die luie flikkers in het land.

ik heb het over een soort statement, massaal op de party van de dieren kan ook, maar een dramatisch hard signaal,
dus : een massa reactie zien te veroorzaken als statement.
ik vind de partij van de dieren overgens best grappig, maar er is zoveel meer dan dat wat moet gebeuren.
den haag zegt steeds het vertrouwen in elkaar op, wij zouden eigenlijk eens het vertrouwen in de politiek op moeten zeggen.
we hebben toch geen hoge pet van die snuiters op?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van My way... op zaterdag 1 december 2007 om 14:04:
Alsof zij t zogoed heeft gedaan in die tijd dat ze in de kamer zat

Streng immigratiebeleid scoort gewoon goed bij de mensen, we hebben zo veel shit ons land binnen gehaald wat niet geknaliseerd is met allema problemen van dien. Grenzen dicht en problemen oplossen is het devies. Dan pas kunnen we weer verder gaan met weeshuisje van de wereld te spelen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fietsketting op zondag 2 december 2007 om 15:25:
De problemen die men nu heeft komen grotendeels van allochtone nederlanders die hier geboren zijn.

Duizenden allochtonen die hier niet goed opgevoedt zijn door hun ouders past meer in dit kader.
Ik begrijp niet dat een hele generatie ouders hun kids op zo'n manier op de wereld heeft kunnen zetten. Zo anchtvallig vasthangen aan hun eigen waardes dat de kidneren in een totaal gat vallen tussen twee werelden, als ouder zijnde ben je volgens mij dan echt niet goed bezig. Egoisme noemt men dat. Het belang van je kind zou vooraan moeten staan boven dat van je eigen overtuiging. als je wil dat je kinderen succeslvol zijn hier i nde nederlandse samenelving moet je ze op die samenleving voorbereiden en niet je kids opschepen met allemaal dingen waardoor ze een dubbelle ideniteit krijgen wat cultuur en omgansvoormen betreft. Beetje "cultuur van het oude vaderland"is wel okay maar het is te ver doorgeschoten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 december 2007 om 02:20:
ja goed bezig he.
wat een show voerd wilders op joh..
vind hem zijn statement niet echt goed onderbouwen, en dat gelul over de koran enzo, ik vraag me echt af waar hij mee bezig is
al die onschuldige doden in al die oorlogsgebieden dat is meinkampf,
en dat komt door moslims? wie is daar mee begonnen dan?

Wie is daarmee begonnen?
Bijvoorbeeld in Kosovo, wie begon er met aanslagen.
Of in Libanon.
Of Macedonie.
Of Irak waarin ze elkaar uitmoorden.
Of in Afrika waar in bijna ieder moslimland een oorlog woed geleid door moslimextremisten.
Nee maar Wilders is echt dom :S

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 december 2007 om 02:20:
en afganistan : ze moeten ophouden met de taliban te bevechten,
zij moeten helpen opbouwen in de veiligere gebieden terwijl ze beschermt worden, en niet vechten.
dan is dat geld iig beter besteed in mijn ogen.
we moeten een veel neutralere houding aannemen in dat soort dingen immers we vrede willen stichten.
maar weet je het komt voornamelijk door de geldkraan, die drijft dingen in een bepaalde weg, geld lokt wel veel negatieve dingen uit, op hele kleine schaal maar op op grootte, zie alle wereld problemen.
het is gewoon allemaal 1 groot systeem over de wereld gezien,
daar ben je ook afhankelijk van, op heel veel manieren.
geertje staat kansloos in zon wereld, zeker met zulke vreemde boodschappen.

Maar wat heeft Geert daarmee te maken?
Behalve zijn goedkeuring heeft ie er niets mee te maken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 09:57:
goedkeuring

nee dat is niets.. :no:

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 09:57:
Bijvoorbeeld in Kosovo, wie begon er met aanslagen.
Of in Libanon.
Of Macedonie.
Of Irak waarin ze elkaar uitmoorden.
Of in Afrika waar in bijna ieder moslimland een oorlog woed geleid door moslimextremisten.
Nee maar Wilders is echt dom

wilders vergeet dt er heeeeel goed mogelijk een andere drijvende kracht achter achter al deze shit zit...
schep verdeeldheid en heers.. leer eens wat meer over het schaakbord waar je op speeld of eerder monopoly ... of stratego ...
ga de hele voorgeschiedenis maar eens na over alle shit op de wereld ... geloof me maar dat 1 man als osama bin laden ergens verblijft in afganistan hij met gemak zo getraceerd kan worden met de huidige technologie.. en al helemaal als meneer steeds in trainingskampen rondmacheerd... zon trainingskamp veeg je overgens met 1 druk op de knop van de kaart.. ik denk aan hele andere motieven in oorlogen .. en als je niet zeker weet of het wel zo goed is dan keur je het goed?
dat is dom ja ...

Waarschuw beheerder
Daar heb je gelijk in, de wereldpolitiek zit vol verborgen feiten en geheimen.
Bin Laden bv had inderdaad allang opgepakt moeten worden.
Maar dat is de manier waarop Bush sr en jr politiek voeren; jr maakt af wat sr achterliet.

Maar hier in Europa krijgt de Islam steeds meer inspraak, op deze manier zijn we over 20 jaar overgeleverd aan barbaren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 17:58:
Daar heb je gelijk in, de wereldpolitiek zit vol verborgen feiten en geheimen.
Bin Laden bv had inderdaad allang opgepakt moeten worden.
Maar dat is de manier waarop Bush sr en jr politiek voeren; jr maakt af wat sr achterliet.

Maar hier in Europa krijgt de Islam steeds meer inspraak, op deze manier zijn we over 20 jaar overgeleverd aan barbaren.

dat komt omdat wij die barbaren zelf creeren met zijn alle door achter jr en sr aan te lopen , direct en indirect, en die haatzucht geven we extra kracht door ook nog eens over de islam te gaan zeiken.
we vechten met zijn allen met elkaar maar de kassas rinkelen door.
we worden gewoon gek gemaakt met zijn allen , en we trappen er gewoon met open ogen in... ga de geschiedenis van alleen usapolitiek maar eens na..
dies alles behalve fraai te noemen.. en nl gaat ook meevechten?
en het zo erger maken? arme soldaten die gestuurd worden en daar op mijnen en in vallen lopen .. en dat terwijl ze alleen maar het goede willen .. hoe kan je oorlog goedkeuren en er zelf aan meewerken met ophitsende uitspraken?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 05:44:
ik zou hier eens kijken en dan opnieuw schatten.

heeft niks met "mijn" schatting te maken :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 19:23:
heeft niks met "mijn" schatting te maken

En verder is Carmen Electra nog steeds smoor verlieft op je, maar is ze te verlegen om je te bellen....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 18:34:
dat komt omdat wij die barbaren zelf creeren met zijn alle door achter jr en sr aan te lopen , direct en indirect, en die haatzucht geven we extra kracht door ook nog eens over de islam te gaan zeiken.

Ik denk dat er een veel groter gevaar schuilt in het toegeven aan de Islamisten.
We verwijderen kunstwerken en projecten omdat er 'misschien mensen beledigd worden uit bepaalde delen van de bevolking', we geven de islamieten steeds meer voorkeursbeurten, we steken allemaal geld in Islamitische gebouwen en instanties, we hebben speciale islamdiscriminatiebureaus en geen enkele Nederlander kan beledigd worden.
Alleen de Islam, die kan wel beledigd worden.
Alles moeten we tegenwoordig afstellen op diversiteit ipv op onze waarden en dat is waar we naar de kloten gaan denk ik.
Islamieten zien hun grip op de maatschappij steeds groter worden terwijl Jan Modaal zijn gemeenschap steeds verder af ziet glijden naar de rand van de afgrond..
we worden gewoon gek gemaakt met zijn allen , en we trappen er gewoon met open ogen in... ga de geschiedenis van alleen usapolitiek maar eens na..
dies alles behalve fraai te noemen.. en nl gaat ook meevechten?
en het zo erger maken? arme soldaten die gestuurd worden en daar op mijnen en in vallen lopen .. en dat terwijl ze alleen maar het goede willen .. hoe kan je oorlog goedkeuren en er zelf aan meewerken met ophitsende uitspraken?

Dat is zeker waar maar ik denk dat je het probleem in Nederland los moet zien van de wereld; of liever gezegd je moet het westerse probleem los zien van de rest van de wereld.
Terwijl in andere landen wordt gekoloniseerd dmv oorlog, laten wij het hier gebeuren zonder slag of stoot, sterker nog, ieder gereedschap wat daarbij te pas komt reiken wij deze mensen aan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 19:36:
Ik denk dat er een veel groter gevaar schuilt in het toegeven aan de Islamisten.

heb ik het over toegeven gehad?

Alleen de Islam, die kan wel beledigd worden.

die reageren daar over het algemeen heftige op, dat heb natuurlijk ook weer vanallerlij redenen, en de overheid wil ze dan weer aaien, maar ja aaien koop je niks voor, betrekken is noodzakelijk wil je meer balans, niet verwijten.
er mag niet iets of iemand alleen heersen dat is nooit goed.

Islamieten zien hun grip op de maatschappij steeds groter worden terwijl Jan Modaal zijn gemeenschap steeds verder af ziet glijden naar de rand van de afgrond..

en in werkelijk heid glijden we beiden af naar de afgrond.

Islamieten

wil jij zomaar met elke hollander vergeleken worden al stemmen er velen van op een stomme party in jou ogen? of halen domme acties uit...

Dat is zeker waar maar ik denk dat je het probleem in Nederland los moet zien van de wereld; of liever gezegd je moet het westerse probleem los zien van de rest van de wereld.
Terwijl in andere landen wordt gekoloniseerd dmv oorlog, laten wij het hier gebeuren zonder slag of stoot, sterker nog, ieder gereedschap wat daarbij te pas komt reiken wij deze mensen aan.

er zijn taloze verbanden die met elkaar linken in gebeurtenissen, overduidelijk.
de hele wereld heb effect op ons, dus ook wat wij daarbuiten uitvreten zoal, of wat voor geruchten er de wereld in worden geholpen,

ieder gereedschap wat daarbij te pas komt reiken wij deze mensen aan.

Alles moeten we tegenwoordig afstellen op diversiteit ipv op onze waarden en dat is waar we naar de kloten gaan denk ik.

een ander wel aan jou maar jij niet aan hun? volgens mij heet dit een samenleving.
hoe je het ook wil zien...
het is alleen maar net hoe je de dingen opvat
westerse probleem

armoede is een veel groter probleem .. ching ching .. hoor je de kassa?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 20:04:
heb ik het over toegeven gehad?

Nee maar nu begin ik erover omdat ik denk dat dat een groter gevaar is dan demonisering of zwartmakerij.
die reageren daar over het algemeen heftige op, dat heb natuurlijk ook weer vanallerlij redenen, en de overheid wil ze dan weer aaien, maar ja aaien koop je niks voor, betrekken is noodzakelijk wil je meer balans, niet verwijten.
er mag niet iets of iemand alleen heersen dat is nooit goed.

Nee inderdaad, en mensen zeggen ook, ja ze leven nog in de middeleeuwen.
Ze zijn zo.
Maar wij geven eraan toe, wij laten ze in de middeleeuwen leven!
en in werkelijk heid glijden we beiden af naar de afgrond.

Ja, alleen het verschil is dat het Nederlandse is afgebroken terwijl het islamitische alleen maar sterker is geworden.

er zijn taloze verbanden die met elkaar linken in gebeurtenissen, overduidelijk.
de hele wereld heb effect op ons, dus ook wat wij daarbuiten uitvreten zoal, of wat voor geruchten er de wereld in worden geholpen,

Ja dat is zo.
Alles is gelinkt, wellicht ook een domme uitspraak.
Ik bedoelde meer dat de rest van de wereld niet veel te maken met onze problemen, niet dat de verbanden niet bestaan.
een ander wel aan jou maar jij niet aan hun? volgens mij heet dit een samenleving.
hoe je het ook wil zien...
het is alleen maar net hoe je de dingen opvat

Een ander wel aan mij ja.
Vergelijk het met een Nederlander die emigreert naar Saoudi Arabie.
Die heeft twee keuzes; of hij wordt een dhimmi (slaaf van islamisten) of hij wordt gedood.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 20:09:
Nee maar nu begin ik erover omdat ik denk dat dat een groter gevaar is dan demonisering of zwartmakerij

ja , de drijvende kracht erachter...

Ik bedoelde meer dat de rest van de wereld niet veel te maken met onze problemen, niet dat de verbanden niet bestaan.

in de gedachte van vele wel.
ook jij linkt met je gedachten en uitspraken naar gebeurtenissen over de wereld en linkt ze in een nederlandse bodem discussie
Een ander wel aan mij ja.
Vergelijk het met een Nederlander die emigreert naar Saoudi Arabie.
Die heeft twee keuzes; of hij wordt een dhimmi (slaaf van islamisten) of hij wordt gedood.

en dan wel ineens wel verbanden?
Ja, alleen het verschil is dat het Nederlandse is afgebroken terwijl het islamitische alleen maar sterker is geworden

de wereld was ooit van de dinos. wat is van wie?

Maar wij geven eraan toe, wij laten ze in de middeleeuwen leven!

je moet denkbeelden omturnen ... dat gebeurd niet goed genoeg .. meer info verstrekken

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 19:31:
En verder is Carmen Electra nog steeds smoor verlieft op je, maar is ze te verlegen om je te bellen

welnee, ben niet voor niks op basketbal gegaan :)

gun het Rita van harte hoor, hoop alleen dat ze de juiste mensen kan krijgen...

had trouwens vandaag pasta op m'n brood.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 15:57:
Pechtold kicks ass

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 21:31:
Pechtold kicks ass

:lol:

als er 1 te triest voor woorden is is hij het wel ( mijn mening)

Waarschuw beheerder
donateur
op zich D66 vind ik regelijk triest, maar de reactie van Pechtold maakt veel goed.
ik moet zeggen, het gehobby van de VVD begint mij goed op de zenuwen te werken, D66 begint langzaam een goed alternatief te worden.
Waarschuw beheerder
Ik vind het knap van geert dat ie nog leeft :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 15:00:
http://youtube.com/watch?v=HbZIRVc49nQ

"geweldig"

Waarschuw beheerder
donateur
maargoed smaken verschillen ;)

iemand trouwens het debat gezien de dag voor de verkiezingen?

Tussen pechtold en Geert&Bas,enz?

Waarschuw beheerder
donateur
Geer voor en na de verkiezingen is net als voor en na de methamofose.
of eerder Jeckel en Hyde, maar de Hyde zal nog wel even wachten tot hij zijn kampf de film af heeft.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
dat het enige argument wat je hebt Focus?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 21:45:
maar de reactie van Pechtold maakt veel goed.

die wil alleen maar toppie overkomen joh .. imago van zijn cluppie ophemelen
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 21:45:
D66 begint langzaam een goed alternatief te worden.

je laat je wel snel helemaal meeslepen he .. :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 22:03:
Uitspraak van -Focus- op maandag 3 december 2007 om 21:45:
D66 begint langzaam een goed alternatief te worden.

elke stem zou nu helpen

Sjabloon:D66 zetels

[img width=289 height=225 cacheid=000ec1230029e7eeb25d65191a0218377d]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/nl/timeline/60f923185b98749f4b0e51f7cdc0c804.png[/img]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sjabloon:D66_zetels
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 22:01:
dat het enige argument wat je hebt Focus?

Nope, ik zeg ook niet dat ik D66 ga stemmen, pechtold verteld wilders wel precies waar het op staat, en het enigste tegen argument van wilders is.
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 22:21:
Sjabloon66 zetels

en doe net niet nananananaaanaaa en maakt een lange neus naar Pechtold. En de grote grap is dan dat de aanhang van Wilders zo trots is op hun Fuhrer dat ze dit filmpje ook nog zo verspreiden als of dit hier een grote overwinning is van Wilders.

Of ik de volgende verkiezingen D66 ga stemmen, op het moment weet ik het nog niet, denk het niet. Ben eigenlijk trouw VVD stemmer, maar ze stellen me teleur. Ze proberen zich zelf teveel Wilders style aan te meten, terwijl dat vreemdelingen geëmnmer en zeker niet op de toon als het nu gebeurt, nooit een VVD issue is geweest.
Waarschuw beheerder
donateur
we vechten met zijn allen met elkaar maar de kassas rinkelen door.

Hallo hallo hallo wie begint er hier eerst te zeiken, de moslims over "het ozo verderfelijke westen" of andersom? ik denk het eerste...
Van de moslims die hier zitten is het (kleine) deel dat zeikt zelf begonnen met schelden zeiken en koeren omdat dingen niet in hun straatje passen. Ze Mogen van allerlei rechten en vrijheden gebruiik maken, uitermate barmhartig sociaal vangnet. En het enige wat je terug krijgt van deze groep mensen is gezeik gezeik en nog eens gezeik uit naam van de islam. Tja vindt je het dan gek dat mensen zoieets hebben dan "o is dat jou geloof en mag je dat zeggen uit naam van jou geloof??? " tja misschien moeten we dan maar eens kijken hoe we de invloed van dat geloof maar eens binnen de perken kunnen houden.
Religie = excuus voor haat, intollerantie en respecteloosheid voor mensen die anders denken. De geld voor religies in algemeenheid en in het bijzonder voor de conservatieve tak van de islam....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nederlanders verdeeld over beweging tegen Geert Wilders
Uitgegeven: 4 december 2007 07:03
Laatst gewijzigd: 4 december 2007 09:18

AMSTERDAM - Bijna 43 procent van de Nederlanders vindt de nieuwe beweging tegen Geert Wilders een goed idee. Ruim 42 procent vindt dat niet. Dat blijkt uit een steekproef die in opdracht van het AD werd gehouden.

Ruim vier de op de tien Nederlanders vinden de beweging tegen Geert Wilders een slecht idee. Zo'n 42,9 procent is juist voorstander van een actiegroep die de PVV-partijleider tegenwicht biedt. Dat schrijft het Algemeen Dagblad dinsdag op basis van een enquête onder vijfhonderd Nederlanders tussen de 18 en 65 jaar oud.

Zo'n 45 procent van de Nederlanders vindt dat de tegenbeweging aanzet tot haat tegen Geert Wilders. Bijna acht op de tien vrouwen zijn van mening dat de uitspraken van Wilders leiden tot spanningen in de samenleving. Bij de mannen ligt dat percentage op 67 procent, schrijft de krant.

Terpstra

Doekle Terpstra, voorzitter van de HBO-raad en oud-vakbondsleider, riep vrijdag in Trouw op tot actie tegen Wilders en de PVV. "Het is tijd om op te staan tegen de 'verWildering' van de samenleving", schreef de CDA'er.

Daarmee reageert hij op Wilders, die vorige week bekendmaakte een korte film te maken met de boodschap dat de koran 'een verschrikkelijk boek' is. De film moet volgende maand uitkomen. Eerder vergeleek hij de koran met Hitlers 'Mein Kampf': het zou verboden moeten worden.

Antiracismegroep

Antiracismegroep Nederland Bekent Kleur, initiatiefnemers van de tegenbeweging, heeft dreigmails ontvangen naar aanleiding van de oprichting van het actiecomité, maar wil niet ingaan op de inhoud van de boodschappen.

"Maar in alle gevallen zullen we aangifte doen bij de politie", zegt activist René Danen in de krant. Wilders laat het AD weten zich gesteund te voelen door de uitkomsten van de enquête.

Bron nu.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 23:01:
en doe net niet nananananaaanaaa en maakt een lange neus naar Pechtold

ken hem persoonlijk, heb meerdere gesprekken gezien en gevolgd.

naar mijn idee is pechtold iemand die alles goed vind en het is de schuld van "niemand".

een persoon die geen mening heeft, graag alles door een kleurige bril ziet en nergens de problemen durft te benoemen, en het telkens gooit op" we moeten ze een kans geven"

die kans hebben ze in mijn ogen gehad in de jaren 80, je ziet wat er van gekomen is.

En de grote grap is dan dat de aanhang van Wilders zo trots is op hun Fuhrer dat ze dit filmpje ook nog zo verspreiden als of dit hier een grote overwinning is van Wilders.

kan er niet trots opzijn, het is zeer bedroefend, dat er zo persoon /cq gedachte gang moet zijn als iemand als Wilders.

legde meer meer partijen de vinger op de zere plek, het durven te benoemen van de mega problemen en daar een oplossing voor proberen te zoeken in plaats van om ze erger te maken.

Ze proberen zich zelf teveel Wilders style aan te meten,

waarom zou dat zijn denk je?
en zeker niet op de toon als het nu gebeurt, nooit een VVD issue is geweest.

is het wel, alleen is dat verwaterd.( denk ik)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2007 om 11:41:
zegt activist René Danen

rene Danen... :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2007 om 11:41:
"Maar in alle gevallen zullen we aangifte doen bij de politie",

zal niet de eerste x zijn, zoveel aanklachten zijn direct naar de prullebak verworpen...

maargoed het is hun goed recht.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2007 om 13:25:
zal niet de eerste x zijn, zoveel aanklachten zijn direct naar de prullebak verworpen...
maar goed het is hun goed recht.

Ach als je maar vaak genoeg schiet raak je wel ooit.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2007 om 14:15:

geld dat ook voor Wilders Focus? ;)

:P

die schiet me wat af in de kamer.... O:)

Waarschuw beheerder
Ben het zeker wel met hem eens.
En ja ik stem op hem.

Hoewel ik betwijfel of er wat zal veranderen, dan krijg je toch weer die pvda troep enz. erbij. Er wordt in nl altijd teveel gepraat/gezeurd en het lijdt nooit tot wat. Of iig niet tot een grote verandering

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2007 om 15:32:
die schiet me wat af in de kamer....

losse flodders , ook al maken die veel lawaai, raken nog niets.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2007 om 16:29:
Of iig niet tot een grote verandering

maak een statement en stem op de partij van de dieren, als het toch allemaal niks uithaald voor het gevoel.. waarom hun dan niet het sterke gevoel geven dat er geen vertrouwen is als zij dat ook bij ons doen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 4 december 2007 om 00:34:
wie begint er hier eerst te zeiken

jij zeikt nu toch ook?
en trouwens wat is dat voor basisschool mentaliteit dan als je het brengt op een manier van : meester meester hij begon... dus hij moet straf en ik niet...

Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 4 december 2007 om 00:34:
Van de moslims die hier zitten is het (kleine) deel dat zeikt zelf begonnen met schelden zeiken en koeren omdat dingen niet in hun straatje passen

ik zie dat je je voorzichtig uit wil drukken door kleine groep te zeggen, maar eigenlijk denk je vast nog veel erger.
als je kijkt naar nu word er heel veel gezeken, maar dat is aan 2 zijden net zo hard, aangezien rechts onder rechtse mensen nog harder hun standpunten neerknald. en anderen onder hun eigen anderen.
eigenlijk is het vast zo erg dat vele op straat denken dat buitenlanders hun iets gaan flikken, en het grappige is dat dat andersom net zo is, velen denken bijvoorbaat al als je kijkt dat je dat met een scheve bek doet.
sommige mensen hebben anderen totaal afgeschreven zeg maar, en tja het is moeilijk om bij de kern van zon gedachte te komen aangezien vele hetzelfde patroon hebben, en ieder individu zijn eigen leven heeft geleid.
wat velen betreft zitten we op 1 lijn, onbegrip die niet opgelost word door de afstand neming van sommige.
mensen die zelf verklaren bang te zijn voor oorlog en dit niet willen tenzij er nood is, en onbegrip voornamelijk als nood zien.
als een groep het verziekt of groepen dan zal nederland en de mensen die er leven in moeten grijpen en gebeurd dat niet dan hoor je te pushen, met zijn allen, ongeacht wie of wat je bent.
en er zijn zat knappe koppen die die een psychische manifestatie een andere wending kunnen geven. als je maar wil..
maar dan moet je als overheid alleen al voor vrede staan. dan dwing je meer je respect af bij heel veel. (elk goed factortje is er 1 he, en alle factoren samen maken 1 geheel, die weer deel uitmaakt van een geheel en ga zo maar door)
omdat dat onpartydiger overkomt, en aai geen moslims maar behandel ze als je gelijke als samen wilt leven (samenleving)..dat is een boodschap die iedereen mee zou moeten krijgen ongeacht je relegie.. niemand mag alleen heersen omdat de intenties verkeerd kunnen zijn en de burgers weer eens de dupe worden...
als je nu op de islam stamptdan wakker je een vuur aan ...
we willen allemaal een antwoord en die is er niet in 1 zin omdat er nog zoveel te leren valt over onzelf, hoe de psyche zich kan manifesteren in dingen, dan begrijp je mischien andere beweegredenen ook beter ...
ook jou leven is gehuld in relegies ...waar je zelf heilig in geloofd ...
makkelijke leestip over relegie zelf : deze maand in quest ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 2 december 2007 om 23:20:
Streng immigratiebeleid scoort gewoon goed bij de mensen, we hebben zo veel shit ons land binnen gehaald wat niet geknaliseerd is met allema problemen van dien. Grenzen dicht en problemen oplossen is het devies. Dan pas kunnen we weer verder gaan met weeshuisje van de wereld te spelen...

weeshuisje :rot: haha lol

maar ik ben t met je eens over dat strenge imigratiebelei, dat dat nodig is. ma vind dat ze erg foute beslissingen hebt gemaakt en haar tijd. Oook genoeg gelogen bla bla... En ik weet t da doen ze bijna allemaal, maar tog...
ik vind dat je als land nie kan maken om de grenzen dicht te gooien, en al helemaal om te zeggen jij wel en jij niet...

als je als nieuweling in een land veel misdrijven pleegt, alle regels aan je laars lapt bla bla bla, hup euit, meer valt er nie te realiseren denk ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 2 december 2007 om 23:25:
Duizenden allochtonen die hier niet goed opgevoedt zijn door hun ouders past meer in dit kader.
Ik begrijp niet dat een hele generatie ouders hun kids op zo'n manier op de wereld heeft kunnen zetten. Zo anchtvallig vasthangen aan hun eigen waardes dat de kidneren in een totaal gat vallen tussen twee werelden, als ouder zijnde ben je volgens mij dan echt niet goed bezig. Egoisme noemt men dat. Het belang van je kind zou vooraan moeten staan boven dat van je eigen overtuiging. als je wil dat je kinderen succeslvol zijn hier i nde nederlandse samenelving moet je ze op die samenleving voorbereiden en niet je kids opschepen met allemaal dingen waardoor ze een dubbelle ideniteit krijgen wat cultuur en omgansvoormen betreft. Beetje "cultuur van het oude vaderland"is wel okay maar het is te ver doorgeschoten.

ik snap je punt, ma zitten die ouders niet in hetzelfde schuitje??
Wie heeft hun geleerd hoe de nl samenleving is??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van My way... op dinsdag 4 december 2007 om 18:56:
als je als nieuweling in een land veel misdrijven pleegt, alle regels aan je laars lapt bla bla bla, hup euit, meer valt er nie te realiseren denk ik

en hoeveel zogenaamde nieuwelingen zijn hier ook gewoon geboren?

Waarschuw beheerder
dit is trouwens wel een van de fijne relegies, nee dan ben je lief en aardig ja...

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
wat denk je zelf haha , natuurlijk is wilderds hier ook tegen (gaat NAF zeggen let maar op), maar ja roepen dat voetbal hooligans het land uit gezet moeten worden valt slecht bij een groot gedeelte van zijn aanhang.(gaat NAF ontkennen, let maar op)

Waarschuw beheerder
ja of dit staat los van dat alles en islam is een heeeeel ander soort probleem, 1 pot nat zul je bedoelen als je spreekt over de raddraaiers..en ja ook de echte vredelievende voetbal liefhebbers zijn hier de ook het gebeten hondje in ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2007 om 18:22:
jij zeikt nu toch ook?
en trouwens wat is dat voor basisschool mentaliteit dan als je het brengt op een manier van : meester meester hij begon... dus hij moet straf en ik niet...

Mwah zeieken, valt wel mee. K geef alleen kritiek maar op pf staat het gelijk zo hard natuurlijk.

ik zie dat je je voorzichtig uit wil drukken door kleine groep te zeggen, maar eigenlijk denk je vast nog veel erger.

Tja ik hou het maar bij "klein"maar ik heb wel het idee dat er wel een relatief grote groep moslims is die op de 1 of andere manier negatieve gevoelens heeft jegens niet-moslims.

eigenlijk is het vast zo erg dat vele op straat denken dat buitenlanders hun iets gaan flikken, en het grappige is dat dat andersom net zo is, velen denken bijvoorbaat al als je kijkt dat je dat met een scheve bek doet.

Tja waarom denk je dat een gemiddelde Holandse meid of kind niet sávonds door delfshaven wil lopen. He tis gewoon een risico wat je gewoon letterlijk neemt en als autochtoon loop je gewoon echt extra risico. Mij zullen ze niet zo snel pakken, niet meer. Maar toen ik nog een kinds was wel regelmatig dingen meegemaakt die niet leuk zijn en die hadden 9 van de 10 keer betrekking op allochtonen / marokaanse jongeren. Dus die angst is wel terrecht denk ik.

ook jou leven is gehuld in relegies ...waar je zelf heilig in geloofd ...

Tja ik geloof in bijv Dance muziek / hardstyle. Maar omdat er geen boeko ver is geschreven en ik niet 5 keer per dag met mijn bibs de lucht in ga is het geen machtsmiddel :x

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2007 om 20:43:
ja of dit staat los van dat alles en islam is een heeeeel ander soort probleem, 1 pot nat zul je bedoelen als je spreekt over de raddraaiers..en ja ook de echte vredelievende voetbal liefhebbers zijn hier de ook het gebeten hondje in ..

Voetbalsupporters zijn relnichten, raddraaiers met islamitische achtergrond hebben te weinig respect voor andere levensbeschouwingen mee gekregen en daar is de islam wel deels debet aan wnat er wordt een bepaalde sfeer gecreerd op die manier. Des te letterlijker ze het opvatten des te respectelozer ze zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2007 om 17:29:
losse flodders , ook al maken die veel lawaai, raken nog niets.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2007 om 14:15:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2007 om 20:18:
wat denk je zelf haha ,

we gaan hier wel van de hak op de tak he....

jammer dat je niet ingaat op eerder geposte antwoorden.

Waarschuw beheerder
donateur
op verzoek, ik reageerde net niet omdat jij anders te ver gaat af dwalen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2007 om 13:23:
ken hem persoonlijk, heb meerdere gesprekken gezien en gevolgd.

naar mijn idee is pechtold iemand die alles goed vind en het is de schuld van "niemand".

een persoon die geen mening heeft, graag alles door een kleurige bril ziet en nergens de problemen durft te benoemen, en het telkens gooit op" we moeten ze een kans geven"

die kans hebben ze in mijn ogen gehad in de jaren 80, je ziet wat er van gekomen is.

ik zeg niet dat ik gelijk heb omdat pechtold het zegt, maar ik zeg dat pechtold gelijk geeft.
kan er niet trots opzijn, het is zeer bedroefend, dat er zo persoon /cq gedachte gang moet zijn als iemand als Wilders.

legde meer meer partijen de vinger op de zere plek, het durven te benoemen van de mega problemen en daar een oplossing voor proberen te zoeken in plaats van om ze erger te maken.

Als je pijn hebt aan je voet, het been aan wijzen....
waarom zou dat zijn denk je?

omdat ze stemmen willen geen, niet dat ze hun visie wat goed is voor Nederland, willen uitdragen. En dat irriteert me
is het wel, alleen is dat verwaterd.( denk ik)

ik heb nog nooit Wiegel zo te keer zien gaan tegen Moslims......
happy mu ?

(gaat NAF zeggen let maar op),

.(gaat NAF ontkennen, let maar op)

nu jij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 4 december 2007 om 23:38:
Tja ik hou het maar bij "klein"maar ik heb wel het idee dat er wel een relatief grote groep moslims is die op de 1 of andere manier negatieve gevoelens heeft jegens niet-moslims.

Is dus nog geen feit. De enigste feiten die wij kennen zijn van dat tuig van de "hofstadgroep"

Maar toen ik nog een kinds was wel regelmatig dingen meegemaakt die niet leuk zijn en die hadden 9 van de 10 keer betrekking op allochtonen / marokaanse jongeren. Dus die angst is wel terrecht denk ik.

Aanpakken dat tuig, maar wel op basis van strafbare feiten en niet op religie of afkomst.

Voetbalsupporters zijn relnichten, raddraaiers met islamitische achtergrond hebben te weinig respect voor andere levensbeschouwingen mee gekregen en daar is de islam wel deels debet aan wnat er wordt een bepaalde sfeer gecreerd op die manier. Des te letterlijker ze het opvatten des te respectelozer ze zijn.

Denk dat de mensen waar jij het over hebt niet echt overtuigend een religie aanhangen.

Eens 8)

Ik vind dat het onderwerp criminaliteit nog steeds aan bod komt. Ook wordt er steeds meer gekeken naar preventie hiervan, oa door te kijken wat te doen met de "probleemwijken". Dat het nog te wensen over laat eens. Maar je kunt niet bij voorbaat een groep mensen als oorzaak aanwijzen, zoals ik het idee krijg bij Wilders.
Ik ben het ook eens met Wilders dat er nog meer moet worden gedaan, maar hij komt zelf ook niet met realistische oplossingen.