Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 220987x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 november 2007 om 23:22:
Was het een uiting van haat ? nee.

moet je eens zeggen als discotheek uitbater, dat je geen moslims binnen wilt hebben..............

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 november 2007 om 21:47:
best wel komisch eigenlijk, veel van jullie klagen contenu dat Geert zo tegen alles aan het schoppen is, hier doen velen van jullie niks anders tegen hem...

Als men hier tegen elke Limburger met een blonde haardos zou schoppen ging je vergelijking op.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 november 2007 om 21:03:
Dat de PVV nog niet is aangeklaagd voor discriminatie naar aan leiding van "immigratiestop van moslims" vind ik een schande.

Dat is niet mogelijk omdat ze dit binnen het parlement hebben gezegd.
Als de PVV dit buiten de betreffende gebouwen had gezegd, konden ze wel worden vervolgd.
Het is wachten totdat een van de 9 per ongeluk naast de pot pist.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 november 2007 om 06:03:
moet je eens zeggen als discotheek uitbater, dat je geen moslims binnen wilt hebben

Iedere disco-uitbater in Nederland weert zo'n beetje arabieren (moslims)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 november 2007 om 20:30:
sorry deel je mening niet.

Dat is geen discriminatie.
Was het een uiting van haat ? nee.
Het was eerder een uiting van bescherming over Nederland te noemen, als we kijken in welke context Wilders de islam zelf plaatst.

Was geen mening, maar een feit dat dit onder discriminatie valt.
Hij wil andere regels gelden op basis van religie (n)
Dus een marokaan die atheïsme aanhangt mag wel komen maar een marokaanse moslim niet? :frusty:

volgens de media... ja...

wacht einde van de week af ok? komen er hele andere cijfers

Was laatst een onderzoek naar (y) Criminaliteit en werkeloosheid zijn veel lager dan mensen wil voordoen.

ben ik voorstander van, en nee discrimineer niet.

Of je het er mee eens bent of niet, het is gewoon pure discriminatie om verschillende religies andere wetten toe te kennen.

ben ik opzich mee eens. maar ook daar hangen haken en ogen aan.

Ze gaan al door een lange grondige procedure heen (y)
Zijn er gevallen die hier misbruik van maken, vast wel. Maar hier wordt al heel hard aan gewerkt omdat te beperken.
www.pvv.nl "zoeken"

Ik vind dat Geertje veel generaliseerd, mag ik dit balletje dan ook een keer op een sarcastische wijze terug pasen ;)

Misschien ook angst voor het 'onbekende'?

Hmm deze indruk krijg ik over het algemeen van veel PVV'ers.
Lijken veelal xenofoben, maar dat is mijn interpetatie (y)

Overigens gaat de discussie van deze partij wel steeds over het migranten beleid en lijkt het een one issue partij. Ik weet dat de PVV wel meerdere standpunten heeft, maar hoor die bijna nooit zo fel worden aangekaart :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 november 2007 om 21:47:
best wel komisch eigenlijk, veel van jullie klagen contenu dat Geert zo tegen alles aan het schoppen is, hier doen velen van jullie niks anders tegen hem...

volgens mij is dat ten eerste een redelijke wereld van verschil aangezien hij het land graag wil besturen en ik niet, hij spreid ruige taal in de media, tuurlijk zie ik goeie punten in het progam maar daar was ik lang lang van op de hoogte.
alleen teveel shit is een dromerig context geplaatst, gebasseerd op vroegere politieke filossofen en schrijvers met hun visie op de wereld.
de tyden van vroeger moet je van leren niet gelul uit hele ander tyden op de wereld wilen projecteren, zeggen dat je kiest voor vrijheid maar wel het christendom als meest domminante geloof aan willen prijzen.
als je echt de boel wilt leiden zul je vertrouwen moeten winnen van iedereen anders krijg je gezeik en staat hij straks helemaal alleen.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 november 2007 om 10:06:
Ik vind dat Geertje veel generaliseerd, mag ik dit balletje dan ook een keer op een sarcastische wijze terug pasen

Overigens gaat de discussie van deze partij wel steeds over het migranten beleid en lijkt het een one issue partij. Ik weet dat de PVV wel meerdere standpunten heeft, maar hoor die bijna nooit zo fel worden aangekaart

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 november 2007 om 19:20:
Dan maar grote rellen, dan maar een kans op straatguerrilla, we moeten van die mensen af en dat kan niet op een andere manier.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 november 2007 om 19:43:
Het is niet zo dat ik revolutionair ben, integendeel, maar wat blijft er over als het volk op de lauweren rust terwijl de politiek Nederland terugbrengt naar het begin der tijden?

We moeten iets..

toch wel grappig dat er meer lui zo praten,
denk je nou echt dat nederland zon trosgevoel heeft dat de werkelijke
moed overal te vinden zal zijn als het zover zou komen?
denk je dat de samenhang sterk genoeg is?
denk dat je dan alles flink onderschat..

Waarschuw beheerder
donateur

als jij het zo wilt plaatsen (Y)

Was laatst een onderzoek naar Criminaliteit en werkeloosheid zijn veel lager dan mensen wil voordoen.

bron?

Of je het er mee eens bent of niet, het is gewoon pure discriminatie om verschillende religies andere wetten toe te kennen.

om in jou straatje te praten, om zo criminelen, terrorristen aan te pakken.. wil ik best "discrimineren"

Zijn er gevallen die hier misbruik van maken, vast wel. Maar hier wordt al heel hard aan gewerkt omdat te beperken.

er zijn "gevallen" wordt heel hard aan gewerkt.. wat zeg je dat :lief:

er zijn in mijn ogen "teveel gevallen" en er wordt te weinig aan gedaan, er komt wederom volgende week een stuk over het "beleid" van de IND o.a toevallig het stuk gelezen van de heer Fritsma in de krant?

Ik vind dat Geertje veel generaliseerd, mag ik dit balletje dan ook een keer op een sarcastische wijze terug pasen

mag jij vinden, maar stel dan niet de vraag:

Vraag me af wat Wilders wil doen tegen pedofieli, dierensex, gezinsdrama's en de georganiseerde misdaad.

dat doet de indruk wekken dat je er helemaal niks van af weet of wilt weten.
Ik weet dat de PVV wel meerdere standpunten heeft, maar hoor die bijna nooit zo fel worden aangekaart

weet je dat zeker?

wil best wel weer alle motie's/kamer vragen hier gaan neerzetten, maar ga nou eens naar de site en toets bij "zoeken" motie's of kamervragen in.

dan ben je op de hoogte waar de pvv mee bezig is, dat intergratie/vreemdelingen beleid en criminaliteit vaker aan ter prake komt ben ik met je eens.

ben zelf van mening is dat de punten die de pvv aankaart een tekort koming is bij de huidige partijen.

Waarschuw beheerder
donateur
mag ik dit balletje dan ook een keer op een sarcastische wijze terug pasen

dat mag ;)

ben iedergeval blij dat er met jou wel "normaal" te discuseren valt.

Waarschuw beheerder
Geert met zijn porseleinen kapsel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 november 2007 om 12:41:
toch wel grappig dat er meer lui zo praten,
denk je nou echt dat nederland zon trosgevoel heeft dat de werkelijke
moed overal te vinden zal zijn als het zover zou komen?
denk je dat de samenhang sterk genoeg is?
denk dat je dan alles flink onderschat..

Zeg ik dat dan?
Ik denk dat je me verkeerd begreep, ik sprak namelijk voor mezelf en heb niets vermeld over wat anderen dan ook kunnen doen.
Er zijn inderdaad een enorme aantal slappe lullen en multiculturalisten onder blank Nederland wat zoiets niet goed mogelijk maakt.
Overigens sprak ik ook nog eens over vrijwel de enige manier waarop dit land normaal wordt, niet over wat ik denk dat de mensen gaan doen.
Nederland, en haar onderdanen, zijn ver heen.
Alleen extremiteiten (extreme vijanden) zullen ons weer bij elkaar brengen
Hij wil andere regels gelden op basis van religie
Dus een marokaan die atheïsme aanhangt mag wel komen maar een marokaanse moslim niet?

Dit is om dezelfde reden als die ik meermaal heb genoemt; noem het beestje bij haar naampje en je bent een racist.
Schaar het onder een wellicht provocerende, maar niet racistische noemer en je kan niet meer worden vervolgd.
Daarom noemt hij geen nationaliteit maar geloof, daarvoor zijn de regels momenteel namelijk nog een aardig grijs gebied ( en ik heb genoeg rechtzaken op basis van discriminatie onder ogen gehad)
Rechters volgen niet alleen de wet, maar ook hun eigen agenda, daarom word je bij de ene wellicht wel veroordeeld en bij de andere niet.

Vertel overigens eens, wat is er discriminerend aan?
Als een aanzienlijk deel van een groot volk enkel problemen maakt dan moet je ze immer doorlaten, totdat je land is uitgemolken en je mensen verkracht en uitgemoord?
Of steek je daar een stokje voor?
Hmm deze indruk krijg ik over het algemeen van veel PVV'ers.
Lijken veelal xenofoben, maar dat is mijn interpetatie

Overigens gaat de discussie van deze partij wel steeds over het migranten beleid en lijkt het een one issue partij. Ik weet dat de PVV wel meerdere standpunten heeft, maar hoor die bijna nooit zo fel worden aangekaart

Dat zie je denk ik verkeerd.
De PVV heeft ook hele andere punten, alleen zijn die niet zo belangrijk voor de media omdat die punten geen lezers en kijkers trekken.
Het gevolg is dat we alleen de radicalere standpunten te zien krijgen.
Verder denk ik niet dat je buiten sites als pf met wilders-aanhangers hebt gesproken (lonsdalers tellen niet) want dan krijg je toch echt een ander beeld.
Maar goed, men spreekt liever over een xenofoob dan een realist, dan lijkt het net of het een stel ongefundeerde racisten is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 november 2007 om 13:29:
ben iedergeval blij dat er met jou wel "normaal" te discuseren valt.

Juist omdat ik een andere politieke voorkeur heb, oriënteer ik me breder en wil er gerust normaal over discussiëren (y) ( mits het geen extreme ideologiën betreft)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 november 2007 om 13:20:
bron?

http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2007/11/20/201107_criminaliteitsmeter.html?kop=Voorpagina&datum=DATUM&lijn=0
(y) Het gaat toch de betere kant op

om in jou straatje te praten, om zo criminelen, terrorristen aan te pakken.. wil ik best "discrimineren"

Het betreft geen criminelen, maar immigranten die hij discrimineerde.
En ik ben natuurlijk ook voor de aanpak van criminaliteit.
dat doet de indruk wekken dat je er helemaal niks van af weet of wilt weten.

Kaarte onderwerpen aan in de criminaliteit die ook erg actueel zijn, maar voornamelijk door autochtonen worden gepleegd. Die werden laatst ook ter discussie gesteld in de kamer en het is mijn mening dat ik Geert daar minder fel op reageerde dan wanneer het allochtonen betreft. ( kan het fragment helaas even niet terug vinden)

dan ben je op de hoogte waar de pvv mee bezig is, dat intergratie/vreemdelingen beleid en criminaliteit vaker aan ter prake komt ben ik met je eens.

ben zelf van mening is dat de punten die de pvv aankaart een tekort koming is bij de huidige partijen.

Dat het huidige kabinet in sommige dingen tekort schiet ben ik met je eens. Ook ik zie veel punten in mijn voorkeurs partij die niet aan bod komen, maar dat is eveneens een oppositie partij.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 november 2007 om 17:52:
Vertel overigens eens, wat is er discriminerend aan?
Als een aanzienlijk deel van een groot volk enkel problemen maakt dan moet je ze immer doorlaten, totdat je land is uitgemolken en je mensen verkracht en uitgemoord?
Of steek je daar een stokje voor?

Het is discriminerend in deze vrije wereld om verschil te maken in rechten voor een bepaalde groep zonder dat deze iets misdaan hebben.
Zo kaarte hij Moslims aan om die te beperken in rechten. Als hij alle migranten aansprak was het anders geweest.
De moslims die hij nu aansprak waren zowiezo nog nergens schuldig aan bevonden. Dat is een totaal een ander iets als veroordeelde aanspreken.

Verder denk ik niet dat je buiten sites als pf met wilders-aanhangers hebt gesproken

Ook een enkele maat van mij is PVV stemmer en daar discussieer ik ook graag mee.

Maar goed, men spreekt liever over een xenofoob dan een realist,

Ik ben ook een realist, maar heb een andere kijk op het probleem te benaderen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 november 2007 om 06:44:
Iedere disco-uitbater in Nederland weert zo'n beetje arabieren (moslims)

uh uh je zegt het verkeerd: noord-afrikanen
wilders (Y)

Waarschuw beheerder
Ik heb liever dat dikke mensen het land uitgezet worden: ze zijn een aanslag op onze gezondheidszorg. Ze doen daar helemaal niets aan en vreten maar door. Ze sporten niet. Alleen maar lui op de bank hangen en daarnaast vind ik het ook nog eens niet om aan te zien. Dus: weg met alle dikkerds. Als alle dikke mensen weg zijn kijk ik wel verder wat of wie me dan niet aanstaat.

Waarschuw beheerder
donateur
zijn dat dan wel dikke moslims ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 november 2007 om 06:43:
Het is wachten totdat een van de 9 per ongeluk naast de pot pist.

Dat is geen politiek bedrijven,dat is achterbaks.

HOPEN dat een "tegenstander" zichzelf een oor aan naait.

Vind de discussie ( en omdat ik helaas steeds minder tijd heb zo goed als niet meer gevolgd ) steeds rottiger worden.

Hard gillen aan de top,zwijgen als het slechter gaat en wijzen naar de tegenstander en hopen dat ie op zijn bek gaat om dan zelf weer ( hopenlijk) in de spots te staan of om het hoekje in het vuistje te lachen.
Pas op...wie het laatst lacht...

Ik ben blij dat er op verschillende scholen pestprotocollen zijn ingesteld,nu nog in de tweede kamer.

Ik zou graag willen dat een politicus zich werkelijk inzet voor een beter "klimaat"om in te leven,niet om zijn "collegea" te zien afgaan.
Komt een beetje gefrustreerd over.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 november 2007 om 22:57:
zijn dat dan wel dikke moslims ?

Nee, geloof maakt me niet uit. Het gaat me echt om het vet.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 november 2007 om 12:33:
de tyden van vroeger moet je van leren niet gelul

ben van mening dat er nu precies dezelfde fout gemaakt wordt.

alleen nu met Polen en Bulgaren.( als ik de media moet geloven)

Als Voorbeeld, Rotterdam had gerekend op 1500 polen,die hier in Nederland zouden komen werken....( niks mis mee) wat krijg je:

voor die 1500 was er huisvesting, werk, sociale levens omstandigheden geregeld...

inmiddels is er een schatting gemaakt dat het er 15.000 zijn...

wat ga je krijgen,huisjesmelkers, overlast,criminaliteit enz.

’Top’ in Rotterdam
Ongeveer 2500 arbeidskrachten uit Midden- en Oost-Europa komen in 2007 naar Rotterdam, verwachtte de gemeentelijke dienst sociale zaken eind vorig jaar. Inmiddels wordt het aantal Polen, Roemenen en Bulgaren in de Maasstad geschat op 15.000. Ongeveer 3700 hebben zich ingeschreven bij de bevolkingsadministratie. Ze werken vooral in de bouw, de glastuinbouw of de haven. In de zorg, het onderwijs en op de woningmarkt is de komst van de ’MOE-landers’ goed merkbaar. Zo verwijst een basisschool in de wijk Carnisse kinderen door omdat de schakelklas voor instromers uit het buitenland al overvol zit. De vestiging van de Oost-Europeanen leidt tot overlast in bepaalde wijken in Rotterdam-Zuid en -West. Toch krijgt de gemeente weinig klachten, ’mogelijk door onvoldoende vertrouwen in de aanpak van overlast door de overheid’, schreef het college van b. en w. onlangs aan de gemeenteraad. Binnen het Steunpunt Wonen komt daarom een aparte afdeling waar zowel Oost-Europese nieuwkomers als bewoners terechtkunnen voor informatie of klachten. Op 12 december wordt in Rotterdam een ’Polen-top’ gehouden voor de ruim honderd gemeenten die te maken hebben met de problemen. Ze willen dat het rijk helpt met de huisvesting, zorg, onderwijs en inburgering van deze nieuwe groep.

Dit is om dezelfde reden als die ik meermaal heb genoemt; noem het beestje bij haar naampje en je bent een racist.

in mijn ogen ook een vlucht weg, simpel weg het niet kunnen uitstaan dat de pvv steeds meer steun krijgt, dat er heel veel mensen het huidige beleid van het aanpappen en nathouden zat zijn, veel partijen sluiten contenu de ogen voor de grote problemen die er zich voordoen in onze samenleving, alle problemen contenu onder het tapijt schoffelen, ben er zelf zeker van overtuigt als bv een Pvda of een CDA deze problemen wel eens durven te benoemen en eens een "plan van aanpak" zou maken heb je een partij als de PVV niet eens nodig.

dit zie je bv aan de VVD, die nu ineens wakker geschut wordt en zelf aangeeft de "wind" uit de zeilen van Wilders en Verdonk wil gaan halen met een strenger beleid.

In mijn ogen zijn de daar te laat mee.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 november 2007 om 18:47:
Juist omdat ik een andere politieke voorkeur heb, oriënteer ik me breder en wil er gerust normaal over discussiëren ( mits het geen extreme ideologiën betreft)

(Y)

Het gaat toch de betere kant op

heb het stuk gelezen, kom er snel bij je op terug. ben er zelf namelijk niet zo zeker van dat dit stuk klopt.

Het betreft geen criminelen, maar immigranten die hij discrimineerde.

mocht dat zo zijn heb je gelijk.

En ik ben natuurlijk ook voor de aanpak van criminaliteit.

daar ben ik juist van overtuigt dat het daar om gaat.

maar voornamelijk door autochtonen worden gepleegd.

zover ik weet gelden de "regels" of plannen van de PVV voor een ieder.

ook voor de autochtonen.

Die werden laatst ook ter discussie gesteld in de kamer en het is mijn mening dat ik Geert daar minder fel op reageerde dan wanneer het allochtonen betreft.

mee eens.

Dat het huidige kabinet in sommige dingen tekort schiet ben ik met je eens. Ook ik zie veel punten in mijn voorkeurs partij die niet aan bod komen,

is toch jammer, kost je zomaar tussen de 10 en 20 zetels...

Waarschuw beheerder
wat bij mij nou zon vraag is he is deze :
is de maatschappij er momenteel wel aan toe om het beestje bij het naampje in het context waar wilders zich steeds in de media enz enz over uit spreekt.
naar mijn mening ligt de hele nadruk van de partij aan de verkeerde kant en word er een beetje een makkelijk naampje aan het beestje gegeven, maarja aan de andere kant denk ik dat dit gewoon doelbewust gebeurd, gezien de bedenkingen binnen de samenleving bij de gang van zaken en angsten (die overgens doelbewust en onbewust aangewakkerd worden).
ik vrees zelf dat de samenleving er niet aan toe is om maar zo even buitenlanders te noemen als een algeheel probleem aangezien velen zich dan aangesproken kunnen voelen.
in die wereld leeft natuurlijk ook vanalles en ook jonge generaties die het slachtoffer worden van de puinzooi van a de overheid b de gasten die er een pleuriszooi van willen maken.
in hoeverre kunnen hun daar wat aan doen? als ze overal geweigerd worden en geen kans meer krijgen, en je wereld is omringt met geruchten en problemen. dan lijkt mij het niet handig hoor als er dan iemand gaat roepen we vegen de straten schoon, en ga zo maar ff door.

ik ben verder niet helemaal politiek onderlegt enzo maarre volgens mij moet je altyd 2 kanten van verhalen af blijven wegen.
ik mis een stuk menselijkheid in het omhulsel van de partij.
en vraag me af of je dan wel genoeg begrip vind.
en verbieden van koran? maar dan ook de bijbel, weet je wat dan gaan we gewoon alle relegies verbieden, is wel zo eerlijk he.
ik vind dat een aantal relegies wel eens wat mogen moderniseren jah in bepaalde opzichten, maar afschaffen? er staan ook goede leefregels in hoor, dus tjah denk dat dat een beetje stom is om te denken.
en tuurlijk moet je radicale mensen die radicale dingen doen straffen
maar je moet ook de radicale ideen willen wegbannen.
en dat is vaak iets psychologisch, en aanvallen werkt dan psychologisch als een kortsluiting.
en als je denkbeelden diep zitten kan die erg heftig zijn en echt niet te stoppen.(iemand die zich opblaast voor zijn geloof??)
je zou die gasten met andere gedachtes moeten hersenspoelen :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

hij is ook bevooroordeeld

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 02:10:
is de maatschappij er momenteel wel aan toe om het beestje bij het naampje in het context waar wilders zich steeds in de media enz enz over uit spreekt.

ben van mening van wel, anders niet die 9 zetels van toen, due inmiddels opgelopen is ( volgens de peilingen tot +- 20 )

voor de rest onderbouw jij jou mening goed, kan het alleen weerleggen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 09:29:
ben van mening van wel, anders niet die 9 zetels van toen, due inmiddels opgelopen is ( volgens de peilingen tot +- 20 )

ja ok, maar dat zijn in de regel nederlanders die daarop stemmen,
nederlanders met een nare bijsmaak aan de multicultisamenleving (op basis van diverse ervaringen en alle beelden die op je afgeknald worden).
waarvan de meeste niet eens weten wat de werkelijke inhoud van de party is, hij zegt wat we denken is vaak het antwoord.
vroeger verbrande ze heksen, nu lachen we om de domheid daarvan?
maar we werken nog steeds hetzelfde in onze geest, alleen zijn de tijden en factoren nu anders.
de lijnen naar de geschiedenis ken je zo achter elkaar neerknallen, allemaal psychologische tovenarij, allemaal met een eigenbelangendoel.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 november 2007 om 21:39:
dat er een aantal van jullie over alles heen lezen en alleen willen lezen wat in je straatje past, dat is pas een schande.

maargoed, ben niet anders gewend hier

welkom op de wereld, dat is overal zo, weet je hoeveel meningen uit allerij losse fragmentjes bestaan? waarvan de feiten nooit duidelijk zijn gemaakt.
men neemt te snel aan en daarom krijgen bepaalde dingen een podium.
en daarbij geeft de overheid vollop podiums voor haat en gezeik.
9 tot 20 zetels is leuk maar als het voor een groot deel bange en onzekere mensen betreft, tja is dat allemaal wel zo erg reeel dan om daar mee te poggen in de zin van kijk is kijk is ik ben niet alleen hoor in mijn mening.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 november 2007 om 18:32:
een oplossing is een creatie dat moet je niet willen forceren die moet je helpen onstaan, met je eigen creatieve geest

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hier de zogenaamde boodschap die onder de straatterroristen zou leven.
dit is overgens een ouder filmpje maarja er worden nog steeds van dit soort zaaiende filmpjes verspreid.
moet je horen wat ze er allemaal bij halen, het gaat nergens over.
en wat blijkt het betreft hier een groepje turkse pubers die gewoon boos zijn omdat ze het gevoel hebben dat iedereen moslims haat,
het is gewoon met een stijf plassertje op een slaapkamertje bedacht en de taal was te wijten aan de sfeer die heerste in hun kop aldus 1 van de tekst schrijvers. (hij had zelfs spijt, een boodschap die niemand hoort)
maar ditsoort shit voed wel de haatmachine aan verschillende kanten, want dit komt weer in het nieuws enzo, met als gevolg dat andere pubers dat wel stoer vinden en ook gaan doen. (net als stenen van een viaduct af pleuren).
jij roept dit nou dan roep ik dat, ping ping ping pong tafeltennis effect.

Waarschuw beheerder
Het is discriminerend in deze vrije wereld om verschil te maken in rechten voor een bepaalde groep zonder dat deze iets misdaan hebben.
Zo kaarte hij Moslims aan om die te beperken in rechten. Als hij alle migranten aansprak was het anders geweest.
De moslims die hij nu aansprak waren zowiezo nog nergens schuldig aan bevonden. Dat is een totaal een ander iets als veroordeelde aanspreken.

'Zonder dat deze iets misdaan hebben';
Wat dacht je van de uitzonderingspositie die ISLAMIETEN proberen te creeeren in ieder Westers land, een positie die ONZE positie onderuit haalt.
Wat dacht je daarbij van alle enclaves door heel Europa, waar criminaliteit welig tiert en waar weinig of geen blanken willen wonen.
En daarbij de manier waarop velen ons land binnenkomen; als iemands zesde vrouw, als 'politiek vluchteling' ("Ik ben homo!!") of gewoon als illegaal die onze staat maar al te graag financieerd.
Overigens ik moet wel zeggen ik had liever gezien dat hij over iedere allochtoon sprak.
Ook een enkele maat van mij is PVV stemmer en daar discussieer ik ook graag mee.

Is die zo xenofoob dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 15:39:
ISLAMIETEN

ONZE positie

Europa

Overigens ik moet wel zeggen ik had liever gezien dat hij over iedere allochtoon sprak

vluchteling'

en ik zou graag is willen dat je alles niet zo door elkaar haalt.
je zult toch echt eens moeten gaan sorteren, wil je uberhaupt kunnen discusseren.

1 probleem maakt uiteindelijk deel uit van een geheel, je moet het probleem oplossen niet meteen een geheel.

en dan

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 november 2007 om 18:32:
een oplossing is een creatie dat moet je niet willen forceren die moet je helpen onstaan, met je eigen creatieve geest

Waarschuw beheerder
Is die zo xenofoob dan?

Het heeft er in enige mate wel wat van weg :lol:

'Zonder dat deze iets misdaan hebben';

(y) Jipp, zonder dat deze nog iets misdaan hebben.

Wat dacht je van de uitzonderingspositie die ISLAMIETEN proberen te creeeren in ieder Westers land, een positie die ONZE positie onderuit haalt.
Wat dacht je daarbij van alle enclaves door heel Europa, waar criminaliteit welig tiert en waar weinig of geen blanken willen wonen.
En daarbij de manier waarop velen ons land binnenkomen; als iemands zesde vrouw, als 'politiek vluchteling' ("Ik ben homo!!") of gewoon als illegaal die onze staat maar al te graag financieerd.

:gaap: dit is dus discriminerend. Heeft geen enkele waarde over die migranten waarover het ging, want die hebben nog niks misdaan.
Is hetzelfde als ze jou in elk vakantieoord gaan weigeren vanwege Joran vd Sloot.
Overigens ik moet wel zeggen ik had liever gezien dat hij over iedere allochtoon sprak.

Daar zit een wereld van verschil dus in, puur omdat je het dan niet laat baseren op religie of huidskleur ed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 16:34:
s hetzelfde als ze jou in elk vakantieoord gaan weigeren vanwege Joran vd Sloot.

:) :s

Waarschuw beheerder
Is hetzelfde als ze jou in elk vakantieoord gaan weigeren vanwege Joran vd Sloot.

:respect: juistem

als je die mensen geen enkele kans geeft moet je het ook niet gek vinden dat ze als een kat in het nauw reageren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 16:32:
je zult toch echt eens moeten gaan sorteren, wil je uberhaupt kunnen discusseren.

1 probleem maakt uiteindelijk deel uit van een geheel, je moet het probleem oplossen niet meteen een geheel.

en dan

Goed, hardstikke leuk allemaal maar dat lukt niet met de politiek, en zal ook nooit lukken.
Dat is gewoon zo, dat weet jij, dat weet ik.
dit is dus discriminerend. Heeft geen enkele waarde over die migranten waarover het ging, want die hebben nog niks misdaan.

Dus jij zegt nu eigenlijk dat er vele Nederlanders mensen vermoorden, want wat velen doen veroorzaakt maatregelen?
Ik snap het discriminerende op zich wel, maar racisme hoeft in die trand dan ook niet per definitie fout te zijn.
Daar zit een wereld van verschil dus in, puur omdat je het dan niet laat baseren op religie of huidskleur ed.

Ja dat zeker, en zo pak je het grote geheel aan, niet een deel.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 16:32:
je zult toch echt eens moeten gaan sorteren, wil je uberhaupt kunnen

Wat haal ik door elkaar?
Het staat allen met elkaar in verband

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 16:43:
Dus jij zegt nu eigenlijk dat er vele Nederlanders mensen vermoorden

Gelukkig niet :flower: Beweer ik ook nergens
want wat velen doen veroorzaakt maatregelen?

Voorzorgsmaatregelen prima (y) Maar geen mensen veroordelen die nog niets misdaan hebben.

Ik snap het discriminerende op zich wel, maar racisme hoeft in die trand dan ook niet per definitie fout te zijn.

Is per definitie fout, omdat je grote groep mensen gaat veroordelen op basis van een paar handelingen van individuen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 16:53:
Gelukkig niet Beweer ik ook nergens

Goed jij zegt dat zij dat dan zeggen (of wil je zeggen dat er maar een marokkaan tasjes steelt, vrouwen handelt en drugs dealt etc?)
Voorzorgsmaatregelen prima Maar geen mensen veroordelen die nog niets misdaan hebben

We hebben het niet over veroordelen, maar toegang weigeren.
Dat heeft niets met veroordelen of wat dan ook te maken; zo houd je alleen je eigen land veilig.
Is per definitie fout, omdat je grote groep mensen gaat veroordelen op basis van een paar handelingen van individuen.

Oke, dus als er een grote groep Polen op je werk binnenkomen die allemaal, op een na, ronduit slecht werken, moet je dan ze allemaal maar binnen laten omdat die ene goed kan werken?
Wat is er dan overigens gebeurt met 'positieve discriminatie'?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 17:30:
ronduit slecht werken

hoe zou dat nou komen?

Miss is het verstandig de arbeidsomstandigheden even drastisch aan te passen en te verbeteren in plaats van dit doelbewust tegenwerken!

Als iemand positieve prikkels krijgt zal diegene zich daar ook naar gaan gedragen! Maar dat hoef ik de experts niet uit te leggen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wen :gaap: :gaap: :gaap: op vrijdag 23 november 2007 om 17:54:
Miss is het verstandig de arbeidsomstandigheden even drastisch aan te passen en te verbeteren in plaats van dit doelbewust tegenwerken!

Ten eerste noemde ik een niet bestaand voorbeeld.
Ten tweede zijn arbeidsomstandigheden op vele plaatsen verbeterd.
Praat niet zo vol over iets waar je geen verstand van hebt.

Waarschuw beheerder
Dat heeft niets met veroordelen of wat dan ook te maken; zo houd je alleen je eigen land veilig.

Je erkent een bevolkingsgroep andere rechten toe op basis van religie, dat is iets wat niet moet kunnen in een vrij land.

Ik heb het PUUR over het feit dat dhr Wilders de MOSLIM immigranten wil aanpakken. Dat is onderscheid maken op religie en dus discrimineren.
Dat zou dus betekenen dat een joodse-marokaan welkom is en een islamitische marokaan niet ??

Oke, dus als er een grote groep Polen op je werk binnenkomen die allemaal, op een na, ronduit slecht werken, moet je dan ze allemaal maar binnen laten omdat die ene goed kan werken?
Wat is er dan overigens gebeurt met 'positieve discriminatie'?

Nee, dan kick ik ze er allemaal uit behalve die ene. Want dan kun je die personen WEL oordelen, aangezien jij hun resultaten hebt gezien.
Maar ik kan dus NIET van een vreemde pool zeggen dat hij niet kan werken, puur op basis van een indruk die ik heb van twee collega's die ook van poolse afkomst zijn. Snappie ;)

alvast een prettig weekend, ik ga zo de kroeg in :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
oprotpremie :rot:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 15:24:
groepje turkse pubers die gewoon boos zijn omdat ze het gevoel hebben dat iedereen moslims haat,

-Kamerlid Sietse Fritsma, die een volledige immigratiestop voor moslims bepleit.

ik vind beide reacties totaal on Nederlands, en dat met beide eens moet worden gesproken, of het niet eens goed zou zijn, om wat aan de over bevolking te doen. En ze vragen of het mischien er wat voor voelen of het misschien beter is dat ze terug gaan naar Turkeye respectievelijk Duitsland.

Waarschuw beheerder
Goed, hardstikke leuk allemaal maar dat lukt niet met de politiek, en zal ook nooit lukken.
Dat is gewoon zo, dat weet jij, dat weet ik.

en dus is wilders kansloos.

Wat haal ik door elkaar?
Het staat allen met elkaar in verband

de hele wereld staat in verband en uit losse onderdelen, je hart is ook een deel van jou geheel, mankeerd je hart wat word dan gelijk je hele lichaam aangepakt? zo moet je de wereld ook zien anders krijg je never nooit een dialoog.

Voorzorgsmaatregelen prima Maar geen mensen veroordelen die nog niets misdaan hebben.

Miss is het verstandig de arbeidsomstandigheden even drastisch aan te passen en te verbeteren in plaats van dit doelbewust tegenwerken

ik vind het hele arbeidsklimaat een zorgwekende toestand.
daar word het er ook niet leuker op helaas.

Als iemand positieve prikkels krijgt zal diegene zich daar ook naar gaan gedragen

precies !

hmz, ehm weigeren? waar woon jij joh?
volgens mij is nederland de afgelopen zoveel jaren al aardig volgelopen, dus wat wil je verder gaan weigeren dan?
niet zomaar de hele wereld naarbinnen blijven pompen kan ik zeker wel beamen al kleven daar taloze haken en ogen aan, in de praktijk gezien dan he.
maar begrijp me we leven hier met 1 club in een land, en ja er zijn diverse eilanden gevormt, en ja er zijn problemen, maar die moet je oplossen op een manier waarvan de kans van slagen het groots geacht mag worden, en de plannen waar een hele grote negatieve lading aan hangt zijn in de praltyk never nooit uit te voeren en als je als party achter onhaalbare plannen blijft staan dan verlies je je geloofwaardig heid toch?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 november 2007 om 19:20:
Dan maar grote rellen, dan maar een kans op straatguerrilla, we moeten van die mensen af en dat kan niet op een andere manier.

Dat had ik niet achter je gezocht hoor :loL:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 19:22:
Ten tweede zijn arbeidsomstandigheden op vele plaatsen verbeterd.

ja maar op veel plaatsen ook niet , sinds dat hele bouwfraude klokkenluiders gedoe zitten we in onze branche met 1 grootte toestand.
er is maar 1 ding wat telt, hoe goedkoper hoe beter.
hoe jonger hoe goedkoper, jonge gastjes die hun handen niet vuil willen maken meer, personeels te korten op en top, als je ouderbent krijg je haast geen baan, in winkels barst het van de 16 jarigen die geen bal verstand willen hebben wat ze verkopen.
en ga zo maar ff door.

dat polen hier naartoe gehaald worden heb een rede, en trouwens er is ook een zeer grootte groep oostduitsers actief en dan heb je ook nog een groep uit andere landen.
en ik durf haast te wedden dat de meeste polen harder werken als jij.
alleen de creatie die gaat ontstaan is zonbeetje hetzelfde als met de gastarbeiders die als eerst kwamen.
en ik vraag me af of dat wel zo nodig is.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 19:22:
Praat niet zo vol over iets waar je geen verstand van hebt.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 november 2007 om 09:51:
en ik durf haast te wedden dat de meeste polen harder werken als jij.

Tot ze dr acvhter komen dat je in Nederland helemaal niet zo hard hoeft te werken en je eigenlijk best makkelijk geld kan verdienen door helemaal niks te doen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 november 2007 om 10:17:
en je eigenlijk best makkelijk geld kan verdienen door helemaal niks te doen...

en dan zitten ze iedere dag met een fles vodka tv te kijken

Waarschuw beheerder
Tot ze dr acvhter komen dat je in Nederland helemaal niet zo hard hoeft te werken en je eigenlijk best makkelijk geld kan verdienen door helemaal niks te doen...

uhu .. en dat is mogelijk in nl ..alhoewel weet niet wat meer verdient.. bouw of uitkering.. of anders kennen ze nog altyd het criminele milieu in ... tja het kan allemaal he..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 november 2007 om 10:20:
en dan zitten ze iedere dag met een fles vodka tv te kijken

ken ook een grootte groep nlers die dat ook doen maar dan met ketel 1 .. soms zitten ze op bankjes langs de weg ...

Waarschuw beheerder
donateur

ik had dit vooroordeel ook, tot ik in Lloret, met een aantal polen heb gewerkt. Van die Poolse werknemers daar, correctheid, om gaan met geld en klant vriendelijkheid, daar mag zich menig Nederlanderse horeca medewerker een voorbeeld aan nemen.

Wat betreft bouw vakkers, ja ach ook de gemiddelde Nederlandse bouwvakker leeft ook van pauze naar pauze, als de gelegenheid zich voor doet en zo niet, dan regelt die dat wel.

Waarschuw beheerder
Gilders heeft op nationaal niveau een aantal sterke punten, maar internationaal is hij mij te pro-USA en pro-Israël, de bron van alle ellende.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 november 2007 om 13:27:
pro-USA en pro-Israël

nou eeh nee dus :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 november 2007 om 13:27:
maar internationaal is hij mij te pro-USA en pro-Israël, de bron van alle ellende.

ZOG zeker? :lol:

Waarschuw beheerder
Gaat alles nog lekker hier???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Respect voor Wilders (y)