Was het een uiting van haat ? nee.
best wel komisch eigenlijk, veel van jullie klagen contenu dat Geert zo tegen alles aan het schoppen is, hier doen velen van jullie niks anders tegen hem...
Dat de PVV nog niet is aangeklaagd voor discriminatie naar aan leiding van "immigratiestop van moslims" vind ik een schande.
sorry deel je mening niet.
Dat is geen discriminatie.
Was het een uiting van haat ? nee.
Het was eerder een uiting van bescherming over Nederland te noemen, als we kijken in welke context Wilders de islam zelf plaatst.
volgens de media... ja...
wacht einde van de week af ok? komen er hele andere cijfers
ben ik voorstander van, en nee discrimineer niet.
ben ik opzich mee eens. maar ook daar hangen haken en ogen aan.
www.pvv.nl "zoeken"
Misschien ook angst voor het 'onbekende'?
best wel komisch eigenlijk, veel van jullie klagen contenu dat Geert zo tegen alles aan het schoppen is, hier doen velen van jullie niks anders tegen hem...
Ik vind dat Geertje veel generaliseerd, mag ik dit balletje dan ook een keer op een sarcastische wijze terug pasen
Overigens gaat de discussie van deze partij wel steeds over het migranten beleid en lijkt het een one issue partij. Ik weet dat de PVV wel meerdere standpunten heeft, maar hoor die bijna nooit zo fel worden aangekaart
Dan maar grote rellen, dan maar een kans op straatguerrilla, we moeten van die mensen af en dat kan niet op een andere manier.
Het is niet zo dat ik revolutionair ben, integendeel, maar wat blijft er over als het volk op de lauweren rust terwijl de politiek Nederland terugbrengt naar het begin der tijden?
We moeten iets..
Was geen mening, maar een feit dat dit onder discriminatie valt.
Was laatst een onderzoek naar Criminaliteit en werkeloosheid zijn veel lager dan mensen wil voordoen.
Of je het er mee eens bent of niet, het is gewoon pure discriminatie om verschillende religies andere wetten toe te kennen.
Zijn er gevallen die hier misbruik van maken, vast wel. Maar hier wordt al heel hard aan gewerkt omdat te beperken.
Ik vind dat Geertje veel generaliseerd, mag ik dit balletje dan ook een keer op een sarcastische wijze terug pasen
Ik weet dat de PVV wel meerdere standpunten heeft, maar hoor die bijna nooit zo fel worden aangekaart
toch wel grappig dat er meer lui zo praten,
denk je nou echt dat nederland zon trosgevoel heeft dat de werkelijke
moed overal te vinden zal zijn als het zover zou komen?
denk je dat de samenhang sterk genoeg is?
denk dat je dan alles flink onderschat..
Was geen mening, maar een feit dat dit onder discriminatie valt.
Hij wil andere regels gelden op basis van religie
Dus een marokaan die atheïsme aanhangt mag wel komen maar een marokaanse moslim niet?
Hmm deze indruk krijg ik over het algemeen van veel PVV'ers.
Lijken veelal xenofoben, maar dat is mijn interpetatie
Overigens gaat de discussie van deze partij wel steeds over het migranten beleid en lijkt het een one issue partij. Ik weet dat de PVV wel meerdere standpunten heeft, maar hoor die bijna nooit zo fel worden aangekaart
ben iedergeval blij dat er met jou wel "normaal" te discuseren valt.
bron?
om in jou straatje te praten, om zo criminelen, terrorristen aan te pakken.. wil ik best "discrimineren"
dat doet de indruk wekken dat je er helemaal niks van af weet of wilt weten.
dan ben je op de hoogte waar de pvv mee bezig is, dat intergratie/vreemdelingen beleid en criminaliteit vaker aan ter prake komt ben ik met je eens.
ben zelf van mening is dat de punten die de pvv aankaart een tekort koming is bij de huidige partijen.
Vertel overigens eens, wat is er discriminerend aan?
Als een aanzienlijk deel van een groot volk enkel problemen maakt dan moet je ze immer doorlaten, totdat je land is uitgemolken en je mensen verkracht en uitgemoord?
Of steek je daar een stokje voor?
Verder denk ik niet dat je buiten sites als pf met wilders-aanhangers hebt gesproken
Maar goed, men spreekt liever over een xenofoob dan een realist,
Het is wachten totdat een van de 9 per ongeluk naast de pot pist.
de tyden van vroeger moet je van leren niet gelul
Dit is om dezelfde reden als die ik meermaal heb genoemt; noem het beestje bij haar naampje en je bent een racist.
Juist omdat ik een andere politieke voorkeur heb, oriënteer ik me breder en wil er gerust normaal over discussiëren ( mits het geen extreme ideologiën betreft)
Het gaat toch de betere kant op
Het betreft geen criminelen, maar immigranten die hij discrimineerde.
En ik ben natuurlijk ook voor de aanpak van criminaliteit.
maar voornamelijk door autochtonen worden gepleegd.
Die werden laatst ook ter discussie gesteld in de kamer en het is mijn mening dat ik Geert daar minder fel op reageerde dan wanneer het allochtonen betreft.
Dat het huidige kabinet in sommige dingen tekort schiet ben ik met je eens. Ook ik zie veel punten in mijn voorkeurs partij die niet aan bod komen,
is de maatschappij er momenteel wel aan toe om het beestje bij het naampje in het context waar wilders zich steeds in de media enz enz over uit spreekt.
ben van mening van wel, anders niet die 9 zetels van toen, due inmiddels opgelopen is ( volgens de peilingen tot +- 20 )
dat er een aantal van jullie over alles heen lezen en alleen willen lezen wat in je straatje past, dat is pas een schande.
maargoed, ben niet anders gewend hier
een oplossing is een creatie dat moet je niet willen forceren die moet je helpen onstaan, met je eigen creatieve geest
Het is discriminerend in deze vrije wereld om verschil te maken in rechten voor een bepaalde groep zonder dat deze iets misdaan hebben.
Zo kaarte hij Moslims aan om die te beperken in rechten. Als hij alle migranten aansprak was het anders geweest.
De moslims die hij nu aansprak waren zowiezo nog nergens schuldig aan bevonden. Dat is een totaal een ander iets als veroordeelde aanspreken.
Ook een enkele maat van mij is PVV stemmer en daar discussieer ik ook graag mee.
ISLAMIETEN
ONZE positie
Europa
Overigens ik moet wel zeggen ik had liever gezien dat hij over iedere allochtoon sprak
vluchteling'
een oplossing is een creatie dat moet je niet willen forceren die moet je helpen onstaan, met je eigen creatieve geest
Is die zo xenofoob dan?
'Zonder dat deze iets misdaan hebben';
Wat dacht je van de uitzonderingspositie die ISLAMIETEN proberen te creeeren in ieder Westers land, een positie die ONZE positie onderuit haalt.
Wat dacht je daarbij van alle enclaves door heel Europa, waar criminaliteit welig tiert en waar weinig of geen blanken willen wonen.
En daarbij de manier waarop velen ons land binnenkomen; als iemands zesde vrouw, als 'politiek vluchteling' ("Ik ben homo!!") of gewoon als illegaal die onze staat maar al te graag financieerd.
Overigens ik moet wel zeggen ik had liever gezien dat hij over iedere allochtoon sprak.
en ik zou graag is willen dat je alles niet zo door elkaar haalt.
je zult toch echt eens moeten gaan sorteren, wil je uberhaupt kunnen discusseren.
1 probleem maakt uiteindelijk deel uit van een geheel, je moet het probleem oplossen niet meteen een geheel.
en dan
dit is dus discriminerend. Heeft geen enkele waarde over die migranten waarover het ging, want die hebben nog niks misdaan.
Is hetzelfde als ze jou in elk vakantieoord gaan weigeren vanwege Joran vd Sloot.
Daar zit een wereld van verschil dus in, puur omdat je het dan niet laat baseren op religie of huidskleur ed.
en ik zou graag is willen dat je alles niet zo door elkaar haalt.
je zult toch echt eens moeten gaan sorteren, wil je uberhaupt kunnen
Dus jij zegt nu eigenlijk dat er vele Nederlanders mensen vermoorden
want wat velen doen veroorzaakt maatregelen?
Ik snap het discriminerende op zich wel, maar racisme hoeft in die trand dan ook niet per definitie fout te zijn.
Gelukkig niet Beweer ik ook nergens
Voorzorgsmaatregelen prima Maar geen mensen veroordelen die nog niets misdaan hebben
Is per definitie fout, omdat je grote groep mensen gaat veroordelen op basis van een paar handelingen van individuen.
ronduit slecht werken
Miss is het verstandig de arbeidsomstandigheden even drastisch aan te passen en te verbeteren in plaats van dit doelbewust tegenwerken!
We hebben het niet over veroordelen, maar toegang weigeren.
Dat heeft niets met veroordelen of wat dan ook te maken; zo houd je alleen je eigen land veilig.
Dat heeft niets met veroordelen of wat dan ook te maken; zo houd je alleen je eigen land veilig.
Oke, dus als er een grote groep Polen op je werk binnenkomen die allemaal, op een na, ronduit slecht werken, moet je dan ze allemaal maar binnen laten omdat die ene goed kan werken?
Wat is er dan overigens gebeurt met 'positieve discriminatie'?
groepje turkse pubers die gewoon boos zijn omdat ze het gevoel hebben dat iedereen moslims haat,
Goed, hardstikke leuk allemaal maar dat lukt niet met de politiek, en zal ook nooit lukken.
Dat is gewoon zo, dat weet jij, dat weet ik.
Wat haal ik door elkaar?
Het staat allen met elkaar in verband
Voorzorgsmaatregelen prima Maar geen mensen veroordelen die nog niets misdaan hebben.
Miss is het verstandig de arbeidsomstandigheden even drastisch aan te passen en te verbeteren in plaats van dit doelbewust tegenwerken
Als iemand positieve prikkels krijgt zal diegene zich daar ook naar gaan gedragen
Ten tweede zijn arbeidsomstandigheden op vele plaatsen verbeterd.
Praat niet zo vol over iets waar je geen verstand van hebt.
Tot ze dr acvhter komen dat je in Nederland helemaal niet zo hard hoeft te werken en je eigenlijk best makkelijk geld kan verdienen door helemaal niks te doen...
Tot ze dr acvhter komen dat je in Nederland helemaal niet zo hard hoeft te werken en je eigenlijk best makkelijk geld kan verdienen door helemaal niks te doen...