4 volgers · 219841x bekeken
de plannen zijn tot na de "," uitgerekend.
Het het niet over het financiele aspect.
Doel bijvoorbeeld op een kritisch onderzoek naar de "haatzaaing" van imam's ipv een koran verbod schreeuwen.
volgens mij doet hij niet anders.
Zoals?
donateur
Het het niet over het financiele aspect.
in welk opzicht dan wel?
Zoals?
in van de voorbeelden:
http://nl.youtube.com/watch?v=Znp6nPO7bDc
en de rest: 73 pagina's
http://www.geertwilders.nl/index.php?searchword=imam&option=com_search&Itemid=
in van de voorbeelden:
Toch blijf ik het jammer vinden dat hij daar niet in discussie wil met de vrouwen van halal. Als hij goede argumentatie heeft krijgt hij ze wel stil, check Hans Teeuwen.
Nee, wilders is ook op dat filmpje weer lekker aan het generaliseren.
in welk opzicht dan wel?
Kijk ik ben ook tegen haatzaaiende imam's net zoals hij, maar dan bijvoorbeeld roepen om de Koran te verbieden is meer provoceren en zieltjes winnen dan realistisch.
Als hij de grondwet kent weet hij dat het onmogelijk is om die one-liner door te krijgen. Met plan bedoel ik dus niet de financiele kant, maar juist het onderwerp waar hij zo gedreven in is.
Iedere politicus is vrij om een plan te presenteren. Dus als hij eens met concrete haalbare ideeën komt om de radicalisering ( dat zo'n issue is voor hem ) tegen te gaan. Dan kan ik hem pas serieus nemen ipv wat ongegronde kreten over alle moslims.
Waar denk je dat die oneliners vandaan komen???
Peter Middendorp, columnist voor De Pers, gaf al eens aan dat de verslaggeving over politiek kant noch wal sloeg.
Hij is op 'missie' om het nieuws vanuit een appartement tegenover het Haagse Binnenhof een jaar lang te gaan verslaggeven en stuitte op wel heel erg voorpaginalustige verslaggevers.
Wekenlang had hij dag in dag uit in de kamer de debatten gevolgd en naar de persconferenties op het Binnenhof geluisterd.
Niets van wat hij daar zag en hoor verscheen in de media, maar bij de berichten die wel in de media naar voren kwamen werd de illusie gewekt dat wat zij schreven, beaamt of verworpen werd in de kamer en door de kamer.
Er waren persconferenties die hij niet kon vinden en journalisten stonden in de gangen van het binnenhof en politieke aangelegenheden om oneliners op te kunnen vangen die de krantenkoppen van morgen weer kunnen vullen.
Voor het nabijgelegen restaurant "de kraanpoort" moest je lid zijn wat hij niet was, en klaarblijkelijk werden hier ook genoeg krantenartikelen besproken door gevestigde politici en journalisten, de enigen die daar binnen konden komen.
November vorig jaar stond er ook een artikel in De Pers over de inobjectieve verslaggeving over de politiek; eindpublicaties moeten eerst ge-edit worden door het personeel van de politicus alvorens het gepubliceerd mag worden en binnen intervieuws mogen geen verkeerde vragen gesteld worden.
Werkelijk iedere partij had dit in de hand gewerkt, zo concludeerde 'De Pers' en deze vormen van riooljournalistiek is wat in mijn ziens 'het politieke klimaat' in Nederland heeft veroorzaakt.
Een vergelijking met de Russische manier van politiek is hier wel op zijn plaats; het enige verschil is dat de journalisten hier vrijwillig de politieke elite op een zeer inobjectieve manier weergeven en de Russische staat weigerende journalisten simpelweg bedreigd; met geweld als verbaal niet genoeg is.
Deze riooljournalisten zijn met zoveel verschillende bronnen die allemaal hetzelfde gaan verslaan, dat de regering een prachtig propaganda mediamodel heeft gecreeerd die het hele Nederlandse volk in die stemming kunnen krijgen dat de regering haar snode plannen er toch doorheen kan drukken.
(Voor volledig artikel http://www.nujij.nl/hedendaagse-journalistiek-uit-het-riool-of.1154571.lynkx)
Peter Middendorp, columnist voor De Pers, gaf al eens aan dat de verslaggeving over politiek kant noch wal sloeg.
Hij is op 'missie' om het nieuws vanuit een appartement tegenover het Haagse Binnenhof een jaar lang te gaan verslaggeven en stuitte op wel heel erg voorpaginalustige verslaggevers.
Wekenlang had hij dag in dag uit in de kamer de debatten gevolgd en naar de persconferenties op het Binnenhof geluisterd.
Niets van wat hij daar zag en hoor verscheen in de media, maar bij de berichten die wel in de media naar voren kwamen werd de illusie gewekt dat wat zij schreven, beaamt of verworpen werd in de kamer en door de kamer.
Er waren persconferenties die hij niet kon vinden en journalisten stonden in de gangen van het binnenhof en politieke aangelegenheden om oneliners op te kunnen vangen die de krantenkoppen van morgen weer kunnen vullen.
Voor het nabijgelegen restaurant "de kraanpoort" moest je lid zijn wat hij niet was, en klaarblijkelijk werden hier ook genoeg krantenartikelen besproken door gevestigde politici en journalisten, de enigen die daar binnen konden komen.
November vorig jaar stond er ook een artikel in De Pers over de inobjectieve verslaggeving over de politiek; eindpublicaties moeten eerst ge-edit worden door het personeel van de politicus alvorens het gepubliceerd mag worden en binnen intervieuws mogen geen verkeerde vragen gesteld worden.
Werkelijk iedere partij had dit in de hand gewerkt, zo concludeerde 'De Pers' en deze vormen van riooljournalistiek is wat in mijn ziens 'het politieke klimaat' in Nederland heeft veroorzaakt.
Een vergelijking met de Russische manier van politiek is hier wel op zijn plaats; het enige verschil is dat de journalisten hier vrijwillig de politieke elite op een zeer inobjectieve manier weergeven en de Russische staat weigerende journalisten simpelweg bedreigd; met geweld als verbaal niet genoeg is.
Deze riooljournalisten zijn met zoveel verschillende bronnen die allemaal hetzelfde gaan verslaan, dat de regering een prachtig propaganda mediamodel heeft gecreeerd die het hele Nederlandse volk in die stemming kunnen krijgen dat de regering haar snode plannen er toch doorheen kan drukken.
(Voor volledig artikel http://www.nujij.nl/hedendaagse-journalistiek-uit-het-riool-of.1154571.lynkx)
donateur
de plannen zijn tot na de "," uitgerekend.
goeie morgen ik wordt weer wakker.
komt ie weer, door wie ?
NAF deze is voor jouw
wat geeft jouw de garantie dat ze ook goed uitgerekend zijn? Want iedereen die het voor wilders opneemt en Wilders heeft het ook vaak gezegt, dat het kantoor van de PVV vooral bezet wordt door Stagaires en vrijwilligers.
Zoals ik al eens heb aangegeven, heb als je op bepaalde vlakken bezuinigd, of net meer uit geeft, dan heeft dat een bepaald effect op de economie.
Als je bijvoorbeeld geld uit trekt voor ontwikkelings hulp dan komt wel een bepaald gedeelte terug in opdrachten voor nederlandse bedrijven. En good-will van andere landen.
Ik vraag mij af of de PVV dit wel allemaal in kaart kan brengen.
Wat geeft voor jouw de garantie dat dit dan zo goed is?
laatste aanpassing
donateur
Toch blijf ik het jammer vinden dat hij daar niet in discussie wil met de vrouwen van halal. Als hij goede argumentatie heeft krijgt hij ze wel stil, check Hans Teeuwen
is een ander punt, hoop dat je op je eerdere vraag een bevredigend antwoord gekregen hebt.
Kijk ik ben ook tegen haatzaaiende imam's net zoals hij, maar dan bijvoorbeeld roepen om de Koran te verbieden is meer provoceren en zieltjes winnen dan realistisch.
heb je deze vraag niet eerder gesteld en antwoord op gehad?
Dan kan ik hem pas serieus nemen ipv wat ongegronde kreten over alle moslims.
respecteer je mening
de Koran te verbieden is meer provoceren en zieltjes winnen dan realistisch.
Ik denk dat hij het wel als enigste voor elkaar heeft gekregen dat er best wel veel mensen zijn gaan zoeken naar die teksten,er best wel kritische discussies op gang zijn gaan komen.
Ik denk dat het zelfs heeft aangezet tot discussies ( ten goede) bij de goedwillende Moslims zelf.
Dus deze kreten hebben vast wel vruchten afgeworpen en ik denk niet alleen rotte.
. Als hij goede argumentatie heeft krijgt hij ze wel stil, check Hans Teeuwen.
Wat antwoorden hiervoor werd er nog geopperd dat hij teveel Jip en Janneke is,dat hij politicus is en geen cabaretier.
Ik denk niet dat als hij dezelfde pose en dezelfde lichaamstaal zou gebruiken als een Teeuwen en daarnaast misschien zelfs nog dezelfde taal zou gebruiken men Wilders nog serieus zou nemen.
Tenminste niet degene die nu al moeite hebben met Marktplaats en Donald Duck.
donateur
wat geeft jouw de garantie dat ze ook goed uitgerekend zijn?
in het leven is niks gegarandeerd Focus.
PVV vooral bezet wordt door Stagaires en vrijwilligers.
werd.
Ik vraag mij af of de PVV dit wel allemaal in kaart kan brengen
is vanzelf sprekend meegenomen.
Ze zouden hier ook kampen moeten neerzetten, maar niet alleen voor terroristisch gespuis, maar voor iedere staatsgevaarlijke.
Daaronder rekening moordenaars, verkrachters, martelaars, veelvuldig veroordeelden van zware mishandeling, pedofielen.
Het is tijd om een einde te brengen aan vrolijke detentiecentra en deze gevangenen continu laten werken voor hun verblijf, in plaats van het volk die daarvoor moet betalen!
Daaronder rekening moordenaars, verkrachters, martelaars, veelvuldig veroordeelden van zware mishandeling, pedofielen.
Het is tijd om een einde te brengen aan vrolijke detentiecentra en deze gevangenen continu laten werken voor hun verblijf, in plaats van het volk die daarvoor moet betalen!
donateur
I vote for Focus... Focus for president!!
Ik denk dat dit geen goed idee is , want de volgende punten staan gegarandeerd in mijn programma, ik geloof alleen dat Zelfs Wilders daar van schande zou spreken.
- afschaffen pensioen gerechtigde leeftijd, work untill you drop, ofterwel zo lang je, je nuttig kan maken, moet je dat blijven doen. Uiteraard zal een ouder persoon niet zo lang hoeven werken, en bij voorbeeld enkele dagen in de week bezig zijn met opleiding, werkmethoden verbeteren etc.
Wil je korter werken, dan verzeker/spaar je, maar daar voor.
- afschaffen bijstand voor mensen die door eigen zwaar verwijtbare schuld arbeids ongeschikt worden. Als ongevallen door extreem sporten, onverantwoord te hard rijden, alcohol achter het stuur, drugs gebruik. etc, Nederland is geen nationale "doe maar dom verzekering"
Als je wilt basejumpen, dan sluit je daar maar een verzekering hier voor af.
- Politie moet eerst slaan dan praten, dan weer slaan
- er moet een gevangenis komen voor veelplegers, met alleen de primaire levens behoeften.; Eten, Water en een redelijk warm onder komen. 3 strikes is out, voor ernstigge zelfzuchtigge delicten kan een rechter beslissen rechtstreeks.
- Misbruik maken van ons rechts systeem stafbaar maken. Beroepen op zwijgrecht in perken, vrijspraak op procedure fouten afschaffen.
- verheerlijken of vereren van misdaad en/of terrorise strafbaar maken.
- verbod op het predikken in een andere taal als Nederlands.
- iedereen die in Nederland langer als een jaar, vertoeft moet zich redelijk verstaanbaar kunnen maken in Nederlands of Engels.
- Een screening op goed gedrag voor alle predikanten. Iman , Pastoor, Rabijn.
- Assielbeleid, alleen mensen op nemen die daad werkelijk levens gevaar lopen, in land van Herkomst. Andere assielzoekers/immigranten alleen toe laten als ze als een arbeids contract hebben. En dat in Nederland voor dit type baan een tekort is.
En ze moeten zo snel mogelijk hun eigen kost kunnen verdienen.
- Indien iemand twee paspoorten bezit, en hij pleegt misdrijven die haaks staan op de Nederlandse samenleving (vooral met het oog op punt 1) moet hem de Nederlandse nationaliteit af genomen worden.
voor de duidelijk voor iemand gaat door lullen
deze punten stammen dus uit mijn zieke geest
laatste aanpassing
donateur
ik heb ze ook nog niet kunnen door rekenen
de hoofdlijnen zijn er
nu nog minimaal 30 steunbetuigingen per stad, kleine 15.000 euro, wat papier werk, en minimaal 60.000 stemmen, goed voor 1 zetel:
weet al een leuke naam voor je:
"Focus" je op Nederland
donateur
maar ff focus, vind jou programma best wel recht's getint..
is dat ook de bedoeling?
haha ja duh ik ben ook rechts, kom je daar nu pas achter?
Ik moet zeggen toen ik nog pukkels had was het net niet zo erg dat ik iemand als een Constance Kusters maar een mietje vond. Maar het zat er niet ver van af.
In middels ben ik wat slimmer geworden, en ben ik dus zwaar tegen zwart wit denken.
donateur
haha ja duh ik ben ook rechts, kom je daar nu pas achter?
ja eigenlijk wel...
steen? Of een hele grote steen?
heb je haar ook weer, valt me mee dat je geen bril op hebt boven dat mondkapje.
lekker anoniem rellen
laatste aanpassing
heb je haar ook weer, valt me mee dat je geen bril op hebt boven dat mondkapje.
lekker anoniem rellen
lees dat je in een ander topic praat over " oogkleppen"
En nu, wat wil je hiermee zeggen?
donateur
Grappig dat je daar iedere keer op terugkomt. Je vindt me wel erg interessant.
Grappig dat je daar iedere keer op terugkomt. Je vindt me wel erg interessant.
ja tegen het trieste aan.
En nu, wat wil je hiermee zeggen?
dat jij die ook hebt, en niet van die kleintjes ook.
Maakt het iets uit btw?
ben van mening van wel.
Altijd zo typisch bij een hoop partyflockers dat ze meteen denken dat je (ultra)links bent als je het niet met ze eens bent. Niet dat jij dat nu per sé denkt ofzo hoor Naf maar het is gewoon opvallend.
zou ongetwijfeld zo zijn.
laatste aanpassing
donateur
kon eigenlijk uit je eerdere discussie's met mij niet opmaken dat recht's was/bent
ik zou beina zeggen ,ben niet rechts ben niet links, ben recht door zee, maar die slagan is al bezet.
Nee op zich ik vind me zelf niet rechts, ook niet links in de discussie die er nu gevoerd wordt, van rechts of links.
Links is sosialisme rechts is kappitalisme, voor mij nog steeds.
Volgens mij is er meer vreemdelingen haat onder het sosialisme dus daar klopt geen ene hol van dat links rechts verhaal.
Op het moment is mijn insteek erg praktisch, je kan wel over al tgen aan schoppen, maar wat bereik je er mee? vaak alleen maar commotie, je veranderd wat, en dan kom je er na een bepaalde tijd achter dat het toch een beetje te hard geschopt is . En het terug gedraaid dient te worden. Nee dat schiet niet op, beter wat rustigger schoppen en dan kom je in een keer op de goede plek uit waar je moet zijn.
dat jij die ook hebt, en niet van die kleintjes ook.
ach ja, iedereen heeft in zekere zin oogkleppen op.
zou ongetwijfeld zo zijn
je hoeft niet per sé overal antwoord op te geven.
donateur
Op het moment is mijn insteek erg praktisch, je kan wel over al tgen aan schoppen, maar wat bereik je er mee? vaak alleen maar commotie, je veranderd wat, en dan kom je er na een bepaalde tijd achter dat het toch een beetje te hard geschopt is . En het terug gedraaid dient te worden. Nee dat schiet niet op, beter wat rustigger schoppen en dan kom je in een keer op de goede plek uit waar je moet zijn.
deel je mening niet...
we zijn al lief genoeg tot nu toe en altijd al geweest.
je ziet wat er van gekomen is, met die d66 aanpak/gedachte gang.
donateur
je hoeft niet per sé overal antwoord op te geven.
doe ik wel zo veel mogelijk, anders krijg je weer van " je ontwijkt mijn vraag, of wil er graag overheen lezen.
nee dat voorbeeld heb ik al met een aantal van jullie.
en dat vind ik niet de juiste weg voor een discussie.
donateur
we zijn al lief genoeg tot nu toe en altijd al geweest.
effe vereenvoudiggen
sorry moet gaan werken.
schaal 1 - 10
goed schoppen tegen te kort komingen in de maatschappij
naar mijn mening
ik 7 = ideaal
CDA 4
VVD 6
groenlinks - 10
SP 3
D66 3
PVV 15