Wat wel van belang is dat ik me altijd al tegen u fatsoenlijk heb gedragen, en nu niet hetzelfde tegenover mij terug zie. Een beetje jammer
Hoe ik mensen veroordeel is iets wat mij aangaat
Vraag uw zich nooit dan af waar die haat dan vandaan komt
Stop maar met dat U zeggen hoor,toen je niet wist wie ik was had je daar ook geen moeite mee.
Als je je in het openbaar zo uitlaat over mensen kan ik je niet fatsoenlijk noemen.
Neem anti-semitisme zeer persoonlijk op.
Zeker,maar hier deel je dat met ons,wij hebben dan hetzelfde recht als jij om daar op in te gaan
Zeker wel...alleen word dat er niet bij vertelt,nergens staat waarom je de mensen haat,alleen maar DAT je ze haat.
Denk ook niet echt dat je voor mij een afdoende reden op kan geven waarom je ALLE mensen van een andere huidskleur of ander geloof moet haten.
Het was ook maar ironisch bedoelt.
Ben jij een semiet?
maar niet om te beledigen
Ik haat ze omdat ze mij ook haten.
Ik denk dat ik daar het volle recht op heb.
Zeker,maar hier deel je dat met ons,wij hebben dan hetzelfde recht als jij om daar op in te gaan
Om op in te gaan is niet erg, maar niet om te beledigen.
Maar de antwoord op jou vraag is heel simpel hoor, en het is ook geen geheim ofzo. Ik haat ze omdat ze mij ook haten.
Ik ben mens.
JIJ mag Joden en allochtonen beledigen,maar zelf mag je niet beledigd worden?
Is dat jouw gevoel van rechtvaardigheid?
erg simplistisch inderdaad...dus alle allochtonen en alles wat een ander geloof aanhangt dan jouw geloof haat jou?
Ben jij Christen?
Dat is niet wat ik vroeg.
Ik probeer er wel een te zijn, maar het is zo alleen zo fucking moelijk.
Wij vinden het er niet toedoen, dus door onszelf te bestempelen met wat we wel of niet zijn zouden we aan jou toegeven dat het wel degelijk uitmaakt wat voor afkomst je hebt
Heb ik dat goed?
Jullie zullen je zelf altijd aangevallen voelen, want mens is een mens en idereen is hetzefde,
Rechtvaardigheid tegenover joden die is er niet
Uitspraak van Johnny Cash op maandag 10 september 2007 om 18:37:
Heb ik dat goed?
Die haat ik ook niet,maar wijs ze wel af.
Veroordeel ze ook op hun daden.
Wat maakt een mens anser als hij het Joodse geloof aanhangt?
Stinkt als ie schijt,bloed rood als hij verwond is,heeft pijn bij verwonding,gaat dood net als jij,eet bij honger en drinkt bij dorst.
Krijgt kinderen en geniet van leuke dingen,net als jij.
Vergassen was dus prima?
maar ik heb er ook echt geen traan om gelaten
God huilt als hij jou hoort praten
Uitspraak van luister!! op maandag 10 september 2007 om 18:05:
Ben jij Christen?
Ik probeer er wel een te zijn, maar het is zo alleen zo fucking moelijk.laatste aanpassing 10 september 2007 18:27
Same shit.
Ze genieten van bloedvergieten. Ik niet.
Ik ben er niet een voorstander van, maar ik heb er ook echt geen traan om gelaten!
Niet alleen het joodse geloof ( judaisme ), maar meer het volk joden zelf.
Voor alle rechtse en linkse rakkers!
Negatieve mensen trekken negatieve mensen en omstandigheden aan. En positieve mensen trekken positieve mensen en omstandigheden aan.
Zie je alleen maar negatieve dingen om je heen, vraag je dan eens af of jezelf negatieve trekken hebt. Veroordeel je veel mensen, dan ben je niet blij met jezelf. Ben je extremist, dan zal je een andere extremist het licht in de ogen niet gunnen.
De buitenwereld die jij waarneemt is de spiegel van "je innerlijke zelf ". Wil je een nog betere "thermometer" voor je innerlijk?
En simpeleweg het feit dat jij als Christen MOET geloven in de wederopstanding van Jezus, en daarvoor één ding het belangrijkste is volgens Mattheüs, Marcus en Peterus, en dat is dat het heilige land Judea en daarmee Jeruzalem weer voor 100% in handen zou moeten zijn van de Joden en Christenen. Zodat zij de eerste tempel (Joodse Tempel) weer in ere kunnen herstellen. Zodat de Messias weer op aarde zal verschijnen. ( Ik ken als geboren Christen wél mijn Bijbel)
Die snap ik niet helemaal.
Als gelovige ben je niet verplicht in welk verhaal dan ook in de bijbel te geloven.
Ik denk dat je ook in God kunt geloven en niet in Jezus, maar dan ben je wel uitgesloten van menig aftakking daarvan (protestanten, katholieken)
Als Christen moet je dat wel (immers, daar is het woord vanaf geleid)
Of zie jij dit anders?
Ik geloof in God, maar als ik de bijbel bekijk weet ik niet wat ik daarvan moet geloven.
God is geen mens, en de bijbel is wel door mensen geschreven.
Daar vertel je mij toch eens iets wat geen enkele Christen me verteld als ik vraag om uitleg van geloofsbeleid oid.
De PvdA daarentegen -een partij die de multiculturele samenleving heeft gecreeerd en deze tot op het bot zal verdedigen- zakt steeds verder in de peilingen, zij verliezen stemmen die naar de PVV gaan.
Ik dacht anders dat die naar de SP zijn gegaan?
Hij doelde er waarschijnlijk op dat veel VVD stemmers naar de PVV zijn gegaan.
Ik heb ook geprobeerd volgens de tien geboden, naar de Christelijke gedachte te leven maar dit is verdomde moeilijk in deze maatschappij
Diep
Wilders en Verdonk
Voorstanders van een 'schoner' NL !
Diep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!