Geert hekelt de islamisering en terecht!
Wat is dat een gevaar zeg!
Laat hen in hun land van origine het kwaad verspreiden, dan kunnen we er ook in 1x mee afrekenen!
Maar toch moet het bij bepaalde types erin zijn geslopen over de tijd. want ik heb als sinds ik klein van andere marocs te horen gekregen dat ze "deze land over gaan nenem, wij worden hier de baas en jullie kaaskoppen niet" werd er letterlijk tegen me gezegd. Vaak genoeg. Door kids die toen misschien 8 jaar oud waren. Hoe komen kinderen aan dat soort gedachten? Dat moet wel van de ouders af komen. Dat kan gewoon niet anders
linkse kneusjes
alleen een grote mond achter je pc
Uitspraak van My way... op zaterdag 8 september 2007 om 11:09:
alleen een grote mond achter je pc
speak for yourself
je wilt t nog tegenspreken ook
als ik je tegenkom zullen we zien wie dr gelijk hebt
en ja dat is een bedreiging, vat t lekker op hoe je wilt
wil je me bedreigen dan?
Nee, jij ging als je mij ge had dus ik dacht ik kom je even opzoeken.
bla bla bla bla
ga jij ma lekker bang zijn dat we je landje overnemen
kun je achter je pc-tje verschuilen
laat wel wat van m over aub, ik lust ook wel wat nog
had je het ? gezien wat ik erchter gezet had? niet echt serieus he?
nee aan jou hebben we wat
Aan import van mensen, daar hebben we niks aan.
Zodra er goede argumenten komen kom jij met eenzijdige onliners die pogen mij onderuit te halen maar daarin geenzins werking hebben.
Dit is ook te zien in je posts na deze.
Aan import van mensen, daar hebben we niks aan.
Veel zinnigs komt er bij jou niet meer uit, het is wel duidelijk dat een goede discussie voor jou niet is weggelegd.
Zodra er goede argumenten komen kom jij met eenzijdige onliners die pogen mij onderuit te halen maar daarin geenzins werking hebben.
Dit is ook te zien in je posts na deze.
Ik denk dat jij de werkelijke toestenbord terrorist bent.
Light is niet bang dat jij ons land overneemt, light weet dat dit gaat gebeuren met het huidige politieke klimaat.
Dat jij alvast bent begonnen met koloniseren wilt niet zeggen dat je hier ook maar enig recht van spreken hebt,
De groeten.
import van mensen hoe laag wil je gaan...
Bah!
Des ondanks mijn anti-joodse sympathieën, vind ik dat onze geintregeerde jood Geert Wilders groot gelijk heeft dat ie Ella Vogelaar voor knettergek verklaart.
Er is een "land" als voorbeeld op deze wereld hoe zoeen samenleving eruit zal moeten zien, en dat is Israel.
Al eeuwen slachten ze daar onderling elkaar af. Is dat dus ook wat ze hier wil?laatste aanpassing 7 september 2007 17:48
import van mensen hoe laag wil je gaan...
Argumenten? Welke, ik hoor geklaag en niets anders....Jullie hebben de wil niet eens om je eigen toekomst te bepalen laat staan die van een heeeel land of zelfs de hele wereld...
hebben de wil niet eens om je eigen toekomst te bepalen laat staan die van een heeeel land of zelfs de hele wereld
WIJ zijn allen zelf schuldig aan het klimaat wat er onstaan is, als we eens voor onszelf gingen denken dan waren deze problemen er niet...
vind nie dat je met goede argumenten komt. Dat jullie bang zijn da moet ik egt om lachen want tis bang zijn voor t onbekende...
Dat jij denkt dat de islam slecht is zegt meer over jou dan over dat geloof, ma das mijn mening.
Tis een andere cultuur dan onze ma dat wil nie zeggen dat alles wat wij doen goed is en die van hun slecht.
en leg is uit wat je met toetsenbord terrorrist verstaat want dat staat nie in me woordenboek.
en met mij valt dr best te discuseren ma als ik zie wat jij voor argumenten brengt da moet ik hard om lachen en kan ik nie meer serieus antwoorden... en dingen formuleren is nie mijn sterkste kant ma goed.
en jij hoeft voor mij ook nie te bepalen of ik recht heb om te spreken
Jammer gewoon dat dr mensen zijn die andere culturen nie willen accepteren en ook nie eens de moeite voor doen. want ja, dan krijg je weer als antwoord, zij passen zich tog ook nie aan bla bla bla bla
kinderpraat noem ik het ma oplossingen zijn t niet, integendeel.
WIJ zijn allen zelf schuldig aan het klimaat wat er onstaan is, als we eens voor onszelf gingen denken dan waren deze problemen er niet
Zij probeert verder te kijken dan de problemen die er nou eenmaal zijn,
want op de mnaier hoe we nu bezig zijn zo los je ze nl niet op
de schuld maar her en der iemand in de voeten schuiven
Nederland was blank en moet weer in haar oude vorm herleven.
Nederland was blank en moet weer in haar oude vorm herleven
Nee, de REGERING is verantwoordelijk voor massa-immigratie.
Hoe het volk daarop reageert is niet eens van belang.
Het probleem is dat ze juist niet bezig zijn met het probleem op te lossen, maar eerder juist met het accepteren van het probleem, en het via de media zo aan de mensen te propageren.
moet??? volgens jou ja...das wat anders
ma kom nou jongen, hoe kan ik je nou serieus nemen met dit soort uitspraken, me neefie van 10 lijkt nog slimmer als jou, de tering he
je scheert alles over 1 kam gewoon en das erg zielig en kinderachtig
nee is dat nie van belang?? hahah wat een jasgrap ben jij
Bovendien is de zin wel degelijk uit verband gerukt door maar een deel ervan te citeren.
De ander door hem domweg verkeerd te interpeteren, op zo'n manier dat jij er tegen in kan gaan
Nee, als de regering haar taak immigranten heen te zenden (oorspronkelijke afspraak) niet vervult maakt het niet uit hoe het volk reageert, zaak is dat ZIJ het moeten oplossen en niet het volk.
Hoe kun je het Nederlandse volk de schuld ervan geven dat ze de staat hekelen om het feit dat ze in 50 jaar tijd miljoenen immigranten hebben binnengelaten op grond van niets ( wij hoeven dat niet te proberen in hun landen )en de Nederlander dit niet pikt.
Echt de woorden van een allochtoon
Zodra er goede argumenten komen kom jij met eenzijdige onliners die pogen mij onderuit te halen maar daarin geenzins werking hebben
toetsenbord terrorrist
Nederland was blank en moet weer in haar oude vorm herleven.