Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 13:05:ik woord gecremertuh hou er niet zo van als mensen steds nah een graf gaan ... heb liefer dat juh aan me denk zo als ik was dan dat juh me in een kist zit leguh nah nee bedank en die beesten iel .. weet het gaat om het iedee
Wtf is er mis met jouw nederlands...
Gecremeerd
nadat ze wat ze nog kunnen gebruiken uit me hebben gesneden 
Er mag vooral gezopen worden met vrienden/geliefden onder elkaar: dan komen de leukste herinneringen boven en ik ga er vanuit dat ik op de een of andere manier het allemaal kan volgen. Ben wel benieuwd wat mensen van mij onthouden hebben
en alleen de leuke smerige details mogen aan mijn ouders verteld worden hehe.
Muziek (deze volgorde)
- Volumia - Ik laat je
- Robbie Williams – One of God’s better people
- Shannon Noll – The way she loved me
- Rank 1 - Such Is Life (cd: Sensation 2001?)
Er mag vooral gezopen worden met vrienden/geliefden onder elkaar: dan komen de leukste herinneringen boven en ik ga er vanuit dat ik op de een of andere manier het allemaal kan volgen. Ben wel benieuwd wat mensen van mij onthouden hebben
Muziek (deze volgorde)
- Volumia - Ik laat je
- Robbie Williams – One of God’s better people
- Shannon Noll – The way she loved me
- Rank 1 - Such Is Life (cd: Sensation 2001?)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 13:13:hersenbloeding gehad toen ik 8 was ... zo sorry hoor ik er wat aan doen jo ..
Kan ik het ruiken????
De aap is nu uit de mouw.
Uitspraak van [NL]TRAUMENme pik mogen ze frituren[NL] op woensdag 30 augustus 2006 om 13:28:
die zal smaken
OT:
dan zien we dan wel weer
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 13:11:Uitspraak van CHAOS-BITCH op woensdag 30 augustus 2006 om 13:05:
ik woord gecremertuh hou er niet zo van als mensen steds nah een graf gaan ... heb liefer dat juh aan me denk zo als ik was dan dat juh me in een kist zit leguh nah nee bedank en die beesten iel .. weet het gaat om het iedee
Wtf is er mis met jouw nederlands...
Br33z4h?
maare ik vind mezelf nog te jong om over mijn uitvaart na te denke
Uitspraak van [NL]TRAUMENjij kan het weten[NL] op woensdag 30 augustus 2006 om 13:53:
dus jij hebt nu een kutje
Uitspraak van El Maestro op woensdag 30 augustus 2006 om 13:56:Br33z4h?
als jij nou gewoon normaal leest zie je waarom dat is
kortzichtag mannetje
Uitspraak van FunkieMamaXavi op woensdag 30 augustus 2006 om 14:06:als jij nou gewoon normaal leest zie je waarom dat is
kortzichtag mannetje
ja zie et nu pas, en bied mijn welgemeende excuses aan...ik weet wat een hersenbloeding inhoudt (doe nl. opleiding fysiotherapie)..nogmaals sorry..
alleen wel apart dat je nu wel veel beter kan typen...of ligt dat aan mij...?
laatste aanpassing
Ik zou willen dat Necro komt optreden met nummers als;
Necro - Bury you with Satan
Necro - You're all dying
Necro - Dead body disposal
Necro - The Dispensation Of Life And Death
Necro - The Pre-Fix of Death
En daarna nog een solo setje van Noizefucker.
Verder zou ik willen dat mijn lijk aan een boom word opgehangen en dan iedereen een stukje mag afsnijden voor op een toastje.
Necro - Bury you with Satan
Necro - You're all dying
Necro - Dead body disposal
Necro - The Dispensation Of Life And Death
Necro - The Pre-Fix of Death
En daarna nog een solo setje van Noizefucker.
Verder zou ik willen dat mijn lijk aan een boom word opgehangen en dan iedereen een stukje mag afsnijden voor op een toastje.
Uitspraak van El Maestro op woensdag 30 augustus 2006 om 14:26:alleen wel apart dat je nu wel veel beter kan typen...of ligt dat aan mij...?
euhm dat was ik niet!
ik nam t op voor iemand anders namelijk!
laatste aanpassing
ja zie et nu pas, en bied mijn welgemeende excuses aan...ik weet wat een hersenbloeding inhoudt (doe nl. opleiding fysiotherapie)..nogmaals sorry..
alleen wel apart dat je nu wel veel beter kan typen...of ligt dat aan mij...?laatste aanpassing 30 augustus 2006 14:27
licht er aan of ik boo of zo woord dan moet ik me inspanen en dan gata ik foute makken .... maar is niet makenlijk whaha
alleen wel apart dat je nu wel veel beter kan typen...of ligt dat aan mij...?laatste aanpassing 30 augustus 2006 14:27
laatste aanpassing
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Raileyik zou het eerlijk gezegt nog niet wetenop woensdag 30 augustus 2006 om 17:27:
ik ook niet
ook niet of ik begraven wil worden of gecremeerd
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 12:28:Hoe wil jij je uitvaart gaat doen als je kom te overlijden?
Te persoonlijk.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 12:28:Hoe wil jij je uitvaart gaat doen als je kom te overlijden?
Laat je begraven, cremeren...
Waar ga je het doen? Bv: in de kerk of in de hemkade? noem maar op...
was de bedoeling van je topic? denk je echt dat wildvreemden dat jou zeggen?!?!? de meesten weten dat zelf nog geeneens!!!
Van A tot Z geregeld, tot in detail staat alles op een A-viertje of 6.
Kapitaalverzekering die centjes uitkeert en een aanzienlijk bedrag (ik moet hem zelfs bij mijn belastbaar inkomen optellen…zo hoog hahahaha) omdat ik nogal wat specifieke wensen heb.
Zo gaat alles in het wit, net als bij onze wijlen Koningin Wilhelmina.
De toko waar het gehouden wordt, wordt niet voor een half uur/drie kwartier, maar voor minstens twee uur afgehuurd.
Ach…en zo heb ik nog wel meer…
Tja…als je zelf je diploma “uitvaartbegeleider” haalt dan mag men ervan uitgaan dat ik het, JUIST als geen ander, goed geregeld heb he?!
Als ik doodga, weet ik zeker dat mensen niet anders verwachten dan dat ik alles uitgekiend en uitgedacht heb…het zal aan het begin van het begrafenisfeestje ook genoemd worden trouwens; deze dag wordt opgedragen aan, is geregisseerd door en is uitgedacht door Hilje…
De uitvoering ervan is overgelaten aan de nog levenden onder ons. * VETTE KNIPOOG *
Is er iets dat je niet aanstaat, wat je niet gepast vindt, of wat dan ook…scheve kop naar de kist aub, want daar ligt de eindverantwoordelijke van deze dag
Kapitaalverzekering die centjes uitkeert en een aanzienlijk bedrag (ik moet hem zelfs bij mijn belastbaar inkomen optellen…zo hoog hahahaha) omdat ik nogal wat specifieke wensen heb.
Zo gaat alles in het wit, net als bij onze wijlen Koningin Wilhelmina.
De toko waar het gehouden wordt, wordt niet voor een half uur/drie kwartier, maar voor minstens twee uur afgehuurd.
Ach…en zo heb ik nog wel meer…
Tja…als je zelf je diploma “uitvaartbegeleider” haalt dan mag men ervan uitgaan dat ik het, JUIST als geen ander, goed geregeld heb he?!
Als ik doodga, weet ik zeker dat mensen niet anders verwachten dan dat ik alles uitgekiend en uitgedacht heb…het zal aan het begin van het begrafenisfeestje ook genoemd worden trouwens; deze dag wordt opgedragen aan, is geregisseerd door en is uitgedacht door Hilje…
De uitvoering ervan is overgelaten aan de nog levenden onder ons. * VETTE KNIPOOG *
Is er iets dat je niet aanstaat, wat je niet gepast vindt, of wat dan ook…scheve kop naar de kist aub, want daar ligt de eindverantwoordelijke van deze dag
Uitspraak van Mercedes26 op donderdag 31 augustus 2006 om 10:37:De uitvoering ervan is overgelaten aan de nog levenden onder ons
yep....jammer dat jezelf er niet bij kunt zijn he! om te zien of ze het wel goed doen..

![[NL]TRAUMEN :bier: [NL]](/images/user/424660_602909.gif)