| Betreft: | evenement: Come with me, zaterdag 23 september 2006 om 22:00 |
The Sand gaat beter
Ondanks het megasucces van Roger Sanchez, en prachtige productie zijn er toch nog genoeg onderdelen die in zo’n beginstadium beter moeten. De 38 toiletten waren niet genoeg en worden verder uitgebreid naar 50. Er komen nieuwe looproutes in de zaal om het publiek beter te verspreiden, de bars worden ingericht met uitgifte punten en dat allemaal gebeurt per direct om ervoor te zorgen dat a.s. zondag tijdens Sandayz de bezoekers maximaal kunnen genieten. Heb je tijdens Roger Sanchez daardoor je avond niet goed kunnen beleven of heb je een andere opmerking stuur dan een mail naar info@thesand.nl. Alle mailtjes worden discreet behandeld.
Ondanks het megasucces van Roger Sanchez, en prachtige productie zijn er toch nog genoeg onderdelen die in zo’n beginstadium beter moeten. De 38 toiletten waren niet genoeg en worden verder uitgebreid naar 50. Er komen nieuwe looproutes in de zaal om het publiek beter te verspreiden, de bars worden ingericht met uitgifte punten en dat allemaal gebeurt per direct om ervoor te zorgen dat a.s. zondag tijdens Sandayz de bezoekers maximaal kunnen genieten. Heb je tijdens Roger Sanchez daardoor je avond niet goed kunnen beleven of heb je een andere opmerking stuur dan een mail naar info@thesand.nl. Alle mailtjes worden discreet behandeld.
Ik ben gewoon via de hoofdingang naar binnen gegaan en had ook geen kaartcontrole... had me toch 28 euro kunnen schelen..
Ja inderdaad, maar ja als we dat van te voren wisten?!We zjn helaas niet gezegent met een speciale voorspellende gave
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 11:58:Tsja de service achter de bar vond ik niet zo slecht. Er waren gewoon te weinig bars/personeel.
Nou dan ben je waarschijnlijk de enige die dat vind. Konden geen drankjes mixen, en duurde gewoon echt veels te lang voor dat iedereen eindelijk zijn drinken had.
Das wel netjes, tsjaa kinderziektes he! Maar ik ga 21 okt toch waarschijnlijk naar een ander feest, niet om hoe het was georganiseerd, maar omdat daar een vettere line up is.
Uitspraak van Fatal Funky V op zondag 24 september 2006 om 19:16:
De locatie zelf was niet verkeerd vond ik.
Ja dat is waar, was nog een beetje *boos* toen ik dat schreef .
Whahaha
Ik heb trouwens jou koppie ook nog wel een paar x voorbij zien komen daar.
Weet trouwens iemand welke fotografen er waren, van welke sites ect behalve flock? Wij zijn ook nog een x op de foto gezet maar weet dus niet welke. Staan niet hier op flock. Kreeg niet meer de kans om het te vragen omdat ik werd afgeleid en toen ik me omdraaide was hij verdwenen. Was een getint typje.
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 21:37:Whahaha Ja zegt ie?!
Ik heb trouwens jou koppie ook nog wel een paar x voorbij zien komen daar.
Hehe ja dat kan heel goed, was weer lekker aan de wandel as usual
Foto's kan je ook vinden op www.link2party.nl
Hehe ja dat kan heel goed, was weer lekker aan de wandel as usual
Foto's kan je ook vinden op www.link2party.nl
Ik heb daar gekeken, hier op flock en op partyscene en kan niet die foto vinden
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 21:37:Ja inderdaad, maar ja als we dat van te voren wisten?!We zjn helaas niet gezegent met een speciale voorspellende gave
haha was het maar waar
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 22:47:Ik heb daar gekeken, hier op flock en op partyscene en kan niet die foto vinden Raar. nog andere opties?
geen idee...