dit weekend trouwens twee vette breakcore feesjes na laundryday in kavka (we vs death, droon, i do i do, dj lul en kutjong ) en in schelda'pen (doormouse, sickboy, droon ook zelfde avond!!, hard-off, beatlip en sah se lecter) weet dit weekend wel waar ik moet zijn
ic... wel leuke locatie, de zenith. coole concerthal.
maar ik ben echt ni onder de indruk van de line-up daar heb ik die meer dan drie uur rijde echt ni voor over.
ik was op pulsamix 5 twee jaar gelede of zo. was toen met producer en simon underground en lekker trashe met rotator in de inkomhal, ik vond het wel vet toen, maar ni de moeite om heel de reis nog eens te doen.
wood daarentege is voor mij twintig minuutjes op een bus zitte en kben er. reden te meer om daar naartoe te gaan
ik vond met tellurik wel heel vet en dit word nog vetter, dus ik ga wel
helemaal mee eens. dit x staan tenmiste alle goeie namen in de goeie zaal zoals Simon vs Deathmachine en Bryan F vs Akira al moet ik zeggen dat ik het wel jammer vind van Akira! had liever Bryan Fury alleen gezien! ben ook wel benieuwd naar de DnB in de aankomst hal! ben zelf ook nog nooit op Breakcore Give me Wood geweest dus weet nie wat ik mis daarom ook aanwezig in Frankrijk!
duidelijk wordt het iig niet zo druk als vorige keer dus
hoop ik
veel plezier in frankrijk
laatste aanpassing
en dat is een gemeende veel plezier
tim jij kent tijl debock zeker goed?K ben ne maat k was laatst op Breakcore Glitchness aan de herbouvillekaai,tja oa Doormouse?! int stad was lekker raggen op 't eind wist niet dat Duranduranduran ook hard kon gaan.
Check bonus track op zijn album 'very pleasure' maar... dan weetje genoeg
Zeer vette namen deze keer, maar ik zit dan in Duitsland.
schande!!! you need a severe spanking als jet mij vraagt
alles voor Maxipulse is al geregeld en weet zkr dat dit ook te dik gaat worden! maar als nog balen dat het op de zelfde datum valt! wil Breakcore Give Me Wood zkr nog wel een x mee maken!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 01:09: