Partyflock

Forumonderwerp · 896913
Waarschuw beheerder
donateur
Feestweek bij ons in t dorp zaterdagavond gezellige avond gehad zou je dan zeggen NIET dus tegen half 11 reden er al allemaal ambulances politie brandweer met snelheid door t dorp maar eerst niet bij nagedacht maar toch n slecht gevoel :/ en dat gevoel klopte na n uur bellen (was nog steeds op de kermis) komt er n jongen na mij toe en zegt jij kent iemand in n zwarte of grijze crx of niet ik zeg ja me beste maat heeft een zwarte crx hij zegt die hebben n ongeluk gehad en t was zo erg volgens mij zijn er dooien bij gevallen (wat gelukkig niet zo bleek te zijn) ik zakte door de grond en stond ineens met de tranen in me ogen ik dacht nee toch..!!!

Dus ik met mijn zusje en me ex-vriendin :bloem: die waren er ook na de plek waar t gebeurd moest zijn gereden ondertussen had ik 09008844 gebeld om proberen info los te krijgen over wat voor auto t nu precies was maar in tussen tijd was ik op de plek (inmiddels al 12.15)en zag ik al n zwarte deur van n honda crx liggen ik dacht NEEEEEE ik loop verder nou van een auto was echt niets meer over ik kon de auto alleen herkenen aan de sportvelgen want van de auto was totaal niets over...:/ ze zijn met een veel te hoge snelheid uit n bocht gevlogen (n vrouw had ze zien aankomen en die hoorde dat t fout zou gaan zo hard ging t) en t was 1 grote klap door n lantaarnpaal tegen n boom en t licht was in 1 keer uit.. :cry: :cry:

de bestuurder marcie ligt nu met schedelfractuur gezichtsbreuken en hersenletsel (en heb ze allebei gezien daar word je echt doodstil van) op de intesive care aan de beademing en hersencontrole en me andere maatje ligt met ook gezichtsbreuken vocht in zn buik en n scheur in zijn lever ook op de intesive care...

Wil hier maar mee zeggen (en ben zelf ook n klootzak wat dat betreft ben ik heel eerlijk) drank&drugs in t verkeer kun je nu wel weer zien dat kan gewoon niet...!!!
Maar nu ik dit allemaal gezien heb en heb geluk gehad want normaal was ik altijd degene die bij mark in de auto zit ben ik heeeeeel goed aan t nadenken gegaan van moeten er nu eerst dooien vallen voordat er n keer nagedacht word of is t gewoon de verslaving (waar ook de beste mensen waar je t niet van verwacht mee geconfronteerd kunnen worden) waar zoveel mee zitten..?? :/

zo moest ff me verhaal kwijt sorry dat ie zo lang is..

[name= punani [url]https://vip.partyflock.nl/user/238288.html[/url]]En [name= marcie [url]https://vip.partyflock.nl/user/46195.html[/url]] Veel sterkte moatties en haai je taai..!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
gvd wachten wachten wachten

denken denken denken :cry:
Waarschuw beheerder
DAMN :S.....Hou je taai jongens .
:yes: 100% genezing gewenst voor de BOYS :yes:

Dat de volgende berichten over hun ....me weer een glimlach kan bezorgen .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..moi op dinsdag 29 augustus 2006 om 17:08:
Ik vind het allemaal heel egoistisch als mensen gaan zeggen van ze hebben het zichzelf aangedaan,
want ik denk toch niet dat ze dit hadden gewilt ofzo?

wat als ze nou een kind hadden aangereden? of op een andere auto waren geknald en die mensen waren zwaar gewond geweest.die mensen hadden er dan ook niet voor gekozen toch??

ik vind je gewoon een domme sukkel als je met drugs/drank op achter het stuur kruipt!!!!!!!!!!!!!! en heb totaal geen medelijden met zulke mensen.

ik hoop iig dat ze er wat van geleerd hebben.is het toch nog ergens goed voor geweest
Waarschuw beheerder
niet best:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BadMotherFocker op zondag 27 augustus 2006 om 08:05:
Wil hier maar mee zeggen (en ben zelf ook n klootzak wat dat betreft ben ik heel eerlijk) drank&drugs in t verkeer kun je nu wel weer zien dat kan gewoon niet...!!!

dom dom dom........
Waarschuw beheerder
Je kan wel wat als een klein kind..
wat als een andere auto..
er was toch geen andere auto?
er was geen klein kind bij?

en het is ook niet slim met drank/drugs achter stuur, maar geen medelijden hebben is wel heel egoistisch.

Maar ik hoop dat het goed komt!!

Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje.
Zo iets grijpt me erg aan...

Hoe is het nu met deze jongens?

Ik hoop dat alles goed gaat komen.
Veel sterkte toegewenst.
Waarschuw beheerder
Liefde moet, om echte liefde te zijn, geschonken worden zonde voorwaarden....

Er bestaat maar "EEN" GELUK in het leven:
iemand LIEFHEBBEN en die liefde BEANTWOORD zien...

HAAT wordt niet door haat overwonnen;
HAAT wordt door LIEFDE overwonnen,
zo is van eeuwigheid de orde der dingen!!
Waarschuw beheerder
donateur
mark hebben ze geprobeerd wakker te maken en toen tolde hij helemaal met zn ogen dat is wat ik gehoord heb want we mochten er niet bij van zijn ouders (begrijpelijk)

maar als ie wakker was moest n goed teken zijn

ma ik vertrouw dat tollen met zn ogen maar niks als ik eerlijk moet zijn :/

maatje laat me niet in de steek verdomme..!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BadMotherFocker op woensdag 30 augustus 2006 om 16:25:
maatje laat me niet in de steek verdomme..!!

:aai: Komt vast wel goed.. :)

Hoop dat die jongens snel beter worden... maar hoop toch ook dat ze nu flink van de fouten geleerd hebben!
Je zal maar iemand dood rijden...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :D Mevrouwtje Vervelia :D op woensdag 30 augustus 2006 om 16:29:
maar hoop toch ook dat ze nu flink van de fouten geleerd hebben!

ja maar dat hadden ze ook wel geleerd als ze alleen de beide benen gebroken hadden ach we moeten blijven hopen dat t goed komt..!!

Waarschuw beheerder
Sterkte Jongens !!!!

Waarschuw beheerder
In eventjes tijd waren jullie weg,
Waarom gingen jullie weg, waar gingen jullie heen
In dat eventjes tijd hadden jullie heel veel pech.
Nu liggen jullie daar, en niet met alleen een gebroken been.

Jan die redt het wel,
Het snoep dat smaakt je alweer goed,
We spraken jou gelukkig al weer snel,
Dat is zoals het moet.

Marcie we wachten op jou,
Dat je weer lacht en praat,
Kom bij ons terug en gauw,
Dat je weer gezellig naast ons staat.

Er wordt veel om jullie gegeven,
Er wordt veel aan jullie gedacht.
Hoop dat jullie nog veel leuke dingen mogen beleven,
en dat er ook door jullie veel weer wordt gelacht

We denken aan jullie en wordt allebei snel weer de oude
Waarschuw beheerder
Hey mensuh!!
Het is zwaar kloten en ik leef met jullie allen mee want marc was toch ook altijd mijn beste maat wat iedereen ook beweerd,ik ken hem al heel lang en we waren vanaf het begin altijd bij elkaar en daar komt niets tussen!

Heeey Moatie's opschieten en beter worden heh!

Marc Taaie
Laat maar zien dat je het kunt want je kan het!!!

GreetzZzZ Weijer!

Waarschuw beheerder
Sterkte jongens!

Ik zoek jullie snel weer op in het ziekenhuis, en ook sterkte aan familie en vrienden!

Waarschuw beheerder
Hopen dat ut goed komt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind et allemaal vet erg...k wens Marc veel sterkte en hoop dat ie wakker wordt en dat alles goed met em komt...n mooi om te horen dat het met Jan goed gaat toch nog iets positiefs aan et verhaal...;)

N da gezeik en gemauw van die mensen over drank en drugs natuurlijk wete hun ook wel dat et slecht is...maar k denk dat die jongens hun lesje echt wel gehad hebbe...en idd een gebroke been da hadde ze et ook wel van geleerd...dit gun j niemand niet....TENMINSTE IK NIET en diegene die dat wel doen daar heb k medelijde meej dat ze geen greintje gevoel in hun donder hebbe...

Ik heb zelf ook wel eens met drank op gerede...en ik weet ook wel dat, dat niet goed is en dat ik ook geluk heb gehad maar iedereen maakt fouten en fouten zijn menselijk j leert
dr van...

Ik wens familie en vrienden van Jan en Marc heel veel sterkte en ik hoop dat alles goed komt...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje :( Hier wordt ik wel even stil van..

Ik hoop en duim dat Marc wakker wordt, en er helemaal niets aan over houdt. En (y) dat Jan er 'goed' vanaf is gekomen.

Sterkte toegewenst aan iedereen die hier dicht bij betrokken is (f)
Waarschuw beheerder
donateur
mark word nooit de ouwe weer.... :cry: :/

GVD MAAR ZAL JE BLIJVEN STEUNEN MAATJE...!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
mooi fucked up.

Waarschuw beheerder
gvd wat een bende ofnie..!!

ik hoop voor mark dat ie beter word dan dat ie nu is
en sterke aan ze maatjes en family..:/
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet t nie meer hij was me beste maat die ik had dag en nacht was hij bij me GVD..!!!

maar zal hem blijven steunen wat er ook gebeurd..!!

Waarschuw beheerder
veel sterkte toegewenst en hopen dat ze er allebij weer bovenop komen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ..moi op dinsdag 29 augustus 2006 om 17:08:
Ik vind het allemaal heel egoistisch als mensen gaan zeggen van ze hebben het zichzelf aangedaan,
want ik denk toch niet dat ze dit hadden gewilt ofzo?

Tuurlijk wil je dat niet. Maar je bent toch wel oud genoeg om de consequenties van je acties in te kunnen schatten mag ik hopen?
Dit is dan net zoiets als het gooien van een stoeptegel van een viaduct, en dan zeggen: 'ik wist niet dat er doden konden vallen'. :vaag:

Ik vind het eigenlijk erg spijtig dat er zulke kortzichtige mensen zijn.

In elk geval veel sterkte toegewenst aan vrienden en familie.

Waarschuw beheerder
op zulke momenten denken we nergens anders aan dan hopen dat het goed komt met de jongens

en wat iedereen allemaal zegt over hoe of wat
we hebben scheit aan jullie en je mag wel een beetje medeleven hebben met de mensen er om heen

marcie(K) en jan(K) wij houden van jullie en hopen dat jullie snel weer de oude zijn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
he duunne ik wist niet dat dit apart op op jouwn site had gezet anders had ik hier al boeken vol geschreven...En iedereen om marc en jan heen sterkte......MARCIE was ook altied mien moatie nog steeds gingen alleen niet meer so vaak met elkaar om.......MARC is er sinds vandaag bij en komt gwn niet meer goed ...Ik zit dit blerend te typen he:(...Maar MARCI kerel ik ken oe donders goed...Dit wat jij nu hebt zou ik jouw nooit van mijn leven gegund hebben....dit heb jij gwn niet verdiend.....Ventie ik zal jouw ook echt nooit laten stikken..............MOATIE TE WETEN....

Waarschuw beheerder
Jeeetje!! Krijg der kippevel van! Die foto's!
Ik wens iedereen heel veel sterkte de komende tijd!
Waarschuw beheerder
hy markie veel sterkte hoop je nog weer ens te zien(K)

Waarschuw beheerder
donateur
:O Die hebben een flinke klapper gemaakt zeg!
Hadden ze wel hun gordel om?
Maarre iedereen sterkte daar iig de komende tijd.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 2 september 2006 om 03:16:
Hadden ze wel hun gordel om?

de bestuurder met wie t nu t slechtste gaat had wel de gordel om en jan niet....

maar je kan op de foto wel zien dat hij aan mark zn kant ook veel erger in elkaar zit....

ben er nog steeds helemaal stil van :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tis nu al weer een week geleden..
en nog zijn we niks opgeschoten..
je weet niet als het nog goed komt of niet.
je hebt hem al een week niet gezien na het ongeluk..

best frusterend :frusty:

Je kunt alleen maar hopen als het nog goedkomt..

We geloven in jou marc !

Waarschuw beheerder
het enige wat we kunnen doen is elkaar bij staan
en met elkaar hopen dat alles weer goed komt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lady_Me*86 op zaterdag 2 september 2006 om 13:22:
We geloven in jou marc(K)en we missen je en denken aan je!!!

Waarschuw beheerder
Jeetje, dat daar nog iemand levend uitgekomen is zeg.. Wat zit die auto in mekaar!!

Ik help jullie hopen dat het goed afloopt!!
Waarschuw beheerder
Ik wens iedereen HEEL VEEL sterkte..

Ken deze jongens niet, maar heb met kippevel alles gelezen en de foto's gekeken.:(

Als ik het zo las ging het met Jan al de goede kant op gelukkig,maar ik hoop echt dat het met Marc ook beter wordt dan dat het is nu..!

Uitspraak van (L)saskia(L) op zaterdag 2 september 2006 om 19:21:

ik ook (f)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 19:03:
We geloven in jou marcen we missen je en denken aan je!!!

Uitspraak van :cheer: Daantje :cheer: op zaterdag 2 september 2006 om 23:36:

wij hopen het ook! :knuffel:

gister naar excited geweest had helemaal geen zin in feesten,jootjuh (k) en sebas (k) vonden dat we met hun heen moesten gaan enigzins afleiding...
dat was het ook wel, maar mn gedachten dwaalden zo nu en dan weg, hoorde ik nummers waar marc en ik samen op hebben gestuiterd,zag ik zn grote blauwe kijkers voor me en die smile wat nou controle op de terug weg (qbase vorig jaar )
Feesten........je hoopt dan zo dat alles een nachtmerrie was en hij zo ineens voor je kon staan pfff,helaas en inderdaad frustrerend dat we niet weten hoe het verder met hem gaat aflopen...

Marc wordt aub weer de oude we kennen je als een vechter geef het aub niet op!!

:cry:

Waarschuw beheerder
heel veel sterkte toegewenst(K)

Dikke kus mery en ashley
Waarschuw beheerder
is er ondertussen al weer wat meer bekend over marc?
Waarschuw beheerder
donateur
marc ligt nog steeds in zwolle :/

hij praat onzinnige dingen maar hij lacht wel

ben afgelopen zaterdag bij hem geweest en ging er weg met n dubbel gevoel

t is lang de ouwe nog niet...!!

trieste zaak bah :cry: :cry:

Waarschuw beheerder
zo zie je maar weer....ik wens jullie allemaal heel veel sterkte maar ik moet eerlijk zijn, ik ben eigenlijk ook een beetje jaloers, dit verhaal komt me zo bekend in me oren , niet zo lang geleden heeft me neef een ongeluk gehad en die lag ook met een schedelbasisfractuur in t ziekenhuis alleen hij is nooit meer wakker geworden, ik ben heel blij voor jullie dat julie je maatjes nog hebben (K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Marc Gefeliciteerd!! (f)

Misschien word het nog niet zo`n mooie dag.. :aai:

maar hopen dat het volgend jaar anders gaat.. :jaja:
Waarschuw beheerder
heey, gefeliciteerd voor mark en zeker hopen dat het volgend jaar beter gaat..
Maar hoe is het nou eigelijk met hem?? Ik dacht dat ik hoorde dat het al weer wat beter gaat. klopt dat?
(K)

Waarschuw beheerder
Sterkte (F)
Waarschuw beheerder
donateur
mis me allerbeste maatje elke dag steeds meer..!!

Ik mis je moattie

olly