2 volgers · 20141x bekeken
| Betreft: | evenement: Mystery Land, zaterdag 26 augustus 2006 om 11:00 |
ik heb gewoon veel staan hakken .....zonder dat ik daar vanaf het begin aan gedacht had
haha 7 uur lang om precies te zijn, 4 uur was ik bij Q, wilde nog vele anderen zien maar voor dat ik t wist was t 11 uur
laatste aanpassing
wij staan ook nog op de foto, maar dan kreeg je zo'n pasje, en dan moest je naar zo'n hok enz enz, vond et behoorlijke onzin en bovendien veeeeeels te veel moeite
was van een merk, volgens mij HP, klopt dat ?
iig weet iemand of die foto's ook ergens op internet staan
Als je op het HP-pasje kijkt, staat erop dat je met het maken van de foto toestemming geeft dat hij binnen 24u op de ID-T site staat
laatste aanpassing
Juist!!! Moet ook! Zou echt top zijn als dat weer zou gaan gebeuren, denk dat het een behoorlijke opleving zal zijn voor ML
feesten, kamperen, wakker worden, verder feesten, weer kamperen, weer wakker worden, weer verder feesten, lijkt me briljant. Zou zkr iets extras toevoegen
feesten, kamperen, wakker worden, verder feesten, weer kamperen, weer wakker worden, weer verder feesten, lijkt me briljant. Zou zkr iets extras toevoegen
Ik ben voor
1 dag is echt tekort om alles te kunnen zien
Achteraf had ik echt het gevoel dat ik meer had willen zien en doen en die en die dj nog ff willen bekijken enz..enz.. ogen en tijd te kort eigenlijk! maar het was hoe dan ook een superdag! ben nu de set van Benny aan het horen met een traan in me ogen hahaha! (was trouwens echt vet born-slippy op de achtergrond en genieten van het vuurwerk! en daarna naar huis schuifelen door het sprookjespark..)
Waarom heeft niemand het over Dave Clarke?
uh omdat ik die niet gehoord heb...
verder was het idd sorry en een lach als je iemand aanstootte ofzo, goeie sfeer !!
Ik vond 't sfeertje ook prima!
Alleen 1 kerel kreeg 't weer voor elkaar om 't bloed onder m'n nagels vandaan te krijgen.
Loop ik op 'n gegeven moment met 5 bekers bier naar m'n vrienden bij Q, behoorlijk druk dus maar iedereen stapte gewoon netjes ff opzij enzo.. tot er 'n neanderthaler voorbij kwam marcheren die zo keihard tegen me aan stoot en waarbij dus bijna al m'n bier uit m'n poten loopt, en toen begon HIJ tegen mij van "kijk uit je doppen man schele", terwijl ik heel voorzichtig overal doorheen probeerde te komen en hij door me heen wilde lopen.
Omgekeerde wereld dus..
Maar goed, ik ben dan gelukkig wel de verstandigste en heb eens met m'n kop geschud en ben doorgelopen naar m'n vrienden om hen te verblijden met halve glazen bier..
Buiten dat, niks gezien
Alleen 1 kerel
Tja, zulke gasten heb je nou altijd.
Hufters.
Dat je tegen iemand aanloopt en zijn bier omgooid, ok, maar zeg dan in ieder geval sorry en maak samen een dansje
laatste aanpassing
http://www.q-dance.nl/main.php ... 137b7fb229e929a33da033d83605d
Mijn report @ Q-dance...feedback altijd welkom
Die bus
Leuk verslag, lekker lange filmpjes ook
he jou herken ik, had jij nog last van ''door het beeld springende dronken jongens'' ??
Whahaha, ik heb er nog een foto van, echt te melig gewoon.
Uitspraak van Augy op woensdag 30 augustus 2006 om 16:27:
Uitspraak van Zeekakaloekus op woensdag 30 augustus 2006 om 16:25:
Dave Clarke was HEEL erg vetjus, vooral leuk dat je gewoon tegen die subwoofers aan kon staan, daar voelde je de bass vrij goed moet ik zeggen
Uitspraak van Zeekakaloekus op woensdag 30 augustus 2006 om 16:25:
Dave Clarke was HEEL erg vetjus, vooral leuk dat je gewoon tegen die subwoofers aan kon staan, daar voelde je de bass vrij goed moet ik zeggen
ben nu de set van Benny aan het horen met een traan in me ogen hahaha! (was trouwens echt vet born-slippy op de achtergrond en genieten van het vuurwerk! en daarna naar huis schuifelen door het sprookjespark..)
Same here, same here...Snik...Nog steeds!
Hij was geweldig
is het al zo ver
???
nou ?
bijna ? hoe lang nog hahahahaa
toen nou !!!
kan nou al niet wachten tot volgend jaar zomer, heeerlijk die festivals
kan nou al niet wachten tot volgend jaar zomer, heeerlijk die festivals
hahah en dat niet alleen al dat uuuuhhh die uitzichen hahahha lekkeerrrrrrrrrrrr hoorr hahahah
geeft net even een extra dementie he !!!!
maar uhhh is het al bijna zo ver !!????
nou
nu dan ??
nee ??
nu dan ???
nog niet ??
nu dan ?
donateur
Wat een mega klote feest zeg...daar tel je dan 60Euri voor neer.
Om te janken gewoon...en dan nog over die BUTT muziek te zwijgen !!
Om te janken gewoon...en dan nog over die BUTT muziek te zwijgen !!
ja doe eens wat volgens mij is dit een van de eerste negatieve uilatingen over het feest zelf ??!!!!
Wel de 1e die ik ben tegengekomen iig
Hij was geweldig Ik heb die set wel gehoord En echt uit mijn dak gegaan
Echt, die Dave was zoooo ZUPER!! krijg er nog kippenvel van als ik eraan terugdenk. Iedereen ging helemaal uit zn
dak daar.
En dan aan het eind toch nog 1 nummertje erbij gooien...
Hmmm, nog 360 dagen