Partyflock

Forumonderwerp · 896439

Waarschuw beheerder
Dagelijks krijg ik in mijn berichten box, mail van jongens die roepen, hoe leuk enz enz ik ben en of ik wil msnen......
Niet dat ik mezelf zo geweldig vind en tuurlijk best leuk die aandacht, maar voor dit soort praktijken ben ik niet op PF gegaan..........gewoon weg, om de feesten bij te houden en in contact te blijven met de mensen die ik vaak in de weekenden op die feesten tegen kom.....
Wat vind jij ????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 22:16:
niet mee eens,...in het echte leven,....KIJK je de mensen in hun ogen aan..........

(het volgende te lezen vlgs neutrale toon)
Wat heeft dat er nu mee te maken?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 augustus 2006 om 17:12:
Wat heeft dat er nu mee te maken?

dat mensen zich op pf,...heeeeel anders voordoen dan dat ze in werkelijkheid zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 00:26:
dat mensen zich op pf,...heeeeel anders voordoen dan dat ze in werkelijkheid zijn.

Dat staat toch los met wat je zelf van pf maakt.
Je kunt pf gebruiken voor de feestgerelateerde zaken, voor het forum, te netwerken, dates te zoeken en nog wat zaken. Ik zie niet wat die keuze te maken heeft met hoe een bepaald gedeelte zich anders voordoet. Hoe zie jij dit dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 11:15:
Dat staat toch los met wat je zelf van pf maakt.

ik had dat antwoord verwacht,...maar is het via pf niet makkelijker om ongewenste sexueel gerichte opmerkingen (via pb) tegen iemand te zeggen (schrijven).

In het echte leven komt er geen jongetje van 21 naar mij toe en zegt in mijn gezicht,...de teksten die ik nu via pb binnen krijg. De mensen verschuilen zich toch makkelijk achter hun toetsenbord. En doen zich toch makklijk voor als iemand anders,...in het echte leven lukt dat niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 14:43:
maar is het via pf niet makkelijker om ongewenste sexueel gerichte opmerkingen (via pb) tegen iemand te zeggen (schrijven).

Dat is een duidelijke nobrainer.
Maar ik zie nog steeds niet hoe het directer en ander gedrag op internet tov real time te maken heeft met het punt waarop je inging: waarvoor kun je pf gebruiken.
Volgens mij hebben wij dan ook het typische internet misbegrijpen hier. Ik heb het over X en jij over Y terwijl we beide van Z uitgingen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 23:40:
Wat vind jij ????

best leuk die aandacht, maar voor dit soort praktijken ben ik niet op PF gegaan..........

wat is het nou? vindt je het leuk of niet? zo niet heb je altijd de keuze om niet te reageren op dateverzoeken e.d....niet iedereen hoeft dezelfde motieven als jou te hebben...toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 augustus 2006 om 10:43:
Wat zeur je dan mens??

Mens heet Bianca
en ook voor jou geldt, als je wilt reageren op een topic, lees eerst even de voorafgaande reacties, Snappie ???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat vind jij ????

Nou ben op partyflock gekomen voor hetzelfde...

gewoon weg, om de feesten bij te houden en in contact te blijven met de mensen die ik vaak in de weekenden op die feesten tegen kom.....

Maar door

Dagelijks krijg ik in mijn berichten box, mail van *mensen die roepen, hoe leuk enz enz ik ben en of ik wil msnen......

toch wel een hoop nieuwe leuke mensen leren kennen :yes:

Waarschuw beheerder
ik denk meer een site voor party people, en een site voor party people die willen daten

Waarschuw beheerder
je hebt gelijk en je hebt een mooie forumplaatje, zullen we skypen ?
Waarschuw beheerder
Volgens mij is Partyflock geen site voor bezoekers, maar voor moderators die er op kicken om mensen te verbannen, slotjes op draden te doen, en om bijvoorbeeld gasten af te zeiken die in hun enthousiasme vergeten om de zoekfunctie te gebruiken en een nieuw topic openen waar 2 jaar geleden al eens een draad over is geweest.

Waarschuw beheerder
Wat maakt het uit.. het is een leuke manier om op de hoogte te blijven van de feesten en evt. je mening over een feest te geven maar het is ook een leuke manier om mensen te leren kennen!!