Partyflock

Forumonderwerp · 896355
Waarschuw beheerder
donateur
22 November is het weer zo ver, Alle meerderjarigen mogen dan weer stemmen :D. Ik zag toevallig van de week een flyer in de coffeshop liggen, en dat was voor een nieuwe partij Groen vrij genoemd.

Groen vrij is een internet partij opgericht om een einde te maken aan de ban op Cannabis en Hennep en de achterhaalde vertegenwoordigende democratie te vervangen door directe internet democratie.

[img width=300 height=408]http://www.groenvrij.nl/www/images/Image/Ansichtkaart-achterzijdekop.jpg[/img]

Wat vinden jullie hiervan? En denken jullie dat ze een kans maken?

www.groenvrij.nl

Waarschuw beheerder
Vind hem wel grappig

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 16:20:
Jezus VIP jij wil echt van niemand wat aannemen he? Die kerel heeft zelf gezeten dus die zal wel weten waar hij het over heeft.

Waar heb je het precies over? Ik heb toch nergens een tegengestelde mening???

Denk dat je iemand anders bedoelt....
Waarschuw beheerder
als wiet gelegaliseerd wordt ga je er ook BTW over betalen en word de wiet nog duurder.
Waarschuw beheerder
of je moet natuurlijk je eigen planten hebben, of kopen van een thuisdealer :P:D..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chronic1985 op maandag 13 november 2006 om 21:19:
als wiet gelegaliseerd wordt ga je er ook BTW over betalen en word de wiet nog duurder.

Hangt er vanaf, maar vermoedelijk word het duurder, ja.

of je moet natuurlijk je eigen planten hebben, of kopen van een thuisdealer

De pakkans zal dan groter worden en de straffen zullen hoger zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 23:09:
De pakkans zal dan groter worden en de straffen zullen hoger zijn.

over welk deel van de zin heb je et...dat met je eigen planten of van kopen van een thuisdealer?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chronic1985 op maandag 13 november 2006 om 23:42:
over welk deel van de zin heb je et...dat met je eigen planten of van kopen van een thuisdealer?

beide
Waarschuw beheerder
waarom zouden ze je pakken als je thuis wietplanten hebt als het toch legaal is..
Waarschuw beheerder
van groenvrij mag je 10 planten hebben..das toch wel meer dan dat jezelf gebruikt mag ik hopen..dus wat doe je dan...verkopen daarom komen er ook meer dealers en is de kans dat je word gepakt met dealen kleiner omdat er meer dealers zijn.
Waarschuw beheerder
hoop dat de partij zelf niet van die stoners heeft, anders weet je zeker dat er niks van terecht komt :p

Waarschuw beheerder
ik stem op deze party :smoke:
Waarschuw beheerder
Het BMC, bureau Medische Cannabis is opgezet door de Nederlandsche regering om te voorkomen dat Coffeeshops een goede beurt zouden maken met het verstrekken van Mediwiet voor kostprijs aan patienten.
Mediwiet verstrekken is Coffeeshops momenteel ook ten strengste verboden.
BMC is ook opgezet om uiteindelijk te mislukken. kon gezegd worden we hebben het geprobeerd maar er is geen intresse voor. Vandaar die schandalig hoge prijzen. De baas van BMC kreeg als beloning een hoge positie ergens in de EEG. Nu in friesland een kweker het bij de rechtbank voor elkaar heeft gekregen om thuis te mogen kweken voor zijn MS komt de reactie onmiddelijk. In Groningen is een pilot project gestart om goedkoop mediwiet te leveren aan patienten. Ze willen zien of het met een lage prijs te voorkomen valt dat allerlei patienten thuis gaan telen.

Bron: http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=20907

Als dit waar is dan heeft de overheid zieke patienten flink bedrogen.

Waarschuw beheerder
sowiezo SP :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ze willen zien of het met een lage prijs te voorkomen valt dat allerlei patienten thuis gaan telen.

Niet dat er iets mis is met eigenteelt cannabis, behalve dat er niemand rijk van wordt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evert op donderdag 16 november 2006 om 18:23:
Niet dat er iets mis is met eigenteelt cannabis, behalve dat er niemand rijk van wordt.

Het Bureau voor Medicinale Cannabis (BMC) is de organisatie van de Nederlandse Regering die verantwoordelijk is voor de productie van cannabis voor medicinale en wetenschappelijke doelen.

Je hoeft toch ook niet rijk te worden van een ziekte van een ander. Verschillende groepen patienten hebben veel baat bij het gebruikt van cannabis, een klein overzicht.

Spasticiteit met pijn,
MS
Ruggenmergbeschadiging
Misselijkheid en braken bij Chemotherapie en Radiotherapie
Behandeling met anti-HIV-middelen
Chronische neurogene pijn
Gilles de la Tourette
Palliatieve behandeling van kanker en HIV/AIDS
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom wil de overheid dan niet dat patienten hun eigen medicijn kweken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evert op maandag 20 november 2006 om 11:10:
Waarom wil de overheid dan niet dat patienten hun eigen medicijn kweken

Ja vraag dat maar aan CDA, die willen dit medicijn verbieden. Zal wel in de bijbel staan of zo.
Maar van een partij met oogkleppen op, kun je ook niet al te veel van verwachten. Sociaal, normen en waarden zeggen ze steeds, we zien er alleen niks van terug.
Voor zieke mensen is het schandalig beleid.
Waarschuw beheerder
donateur
Mmm. Ik dacht juist dat Jesus cannabisproducten gebruikte om verschillende ziekten te genezen...
Waarschuw beheerder
donateur
mijn stem hebben ze in ieder geval...

nog 59.999 te gaan :9
Waarschuw beheerder
donateur
GroenVrij neemt niet de moeite een paar vragen van mij over hun programma te beantwoorden, dus ik stem op SP. Op van Bommel, denk ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Groen vrij :jaja:
Waarschuw beheerder
ik vin het gewoon kut mop want hoe meer aanbod hoe meer de prijzen dalen dus is het dan zonde van je tijd om ook nog te kweken het is voor de mensen die op dit moment kweken en de shops grow en koffie is het een flinke ruk uit het knipje
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, precies.
De overheid moet cannabis blijven verbieden, want dan kan een klein groepje mensen enorme winst maken, terwijl zieke mensen die het als medicijn nodig hebben er hun halve inkomen aan kwijt zijn.
Gemiddeld al 7 euro per gram, terwijl de kostprijs 50 cent is.