| Betreft: | lid: |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 00:30:mij duidelijk ook niet,..........maar nogmaals de tekst van dit topic is,..........Knibbel, die sukkel.......
dat is toch vragen om reacties,...sluit dan lekker dit topic,...
Het is een beetje zelfspot joh, maak je niet druk
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 00:30:Nu zal ik blijven ook,..........
Gezellie, wil jij ff bier halen dan?
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 27 augustus 2006 om 00:32:Het is een beetje zelfspot
Joh,....daar was ik nog niet achter,...maar ik help je graag een handje om die spot verder te drijven,...
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 27 augustus 2006 om 00:32:maak je niet druk
Blijkbaar wordt die spot door iemand hier in dit topic niet gewaardeerd,........ ik druk iig niet om mijn eigen teksten te laten verwijderen.
Maar als je er niet tegen kan dat de spot opgevoerd wordt,...had je eerst moeten nadenken,..voordat je z'on topic opende....
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 00:35:Joh,....daar was ik nog niet achter,...maar ik help je graag een handje om die spot verder te drijven,...
Je hoeft niet per se te helpen hoor
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 00:35:Blijkbaar wordt die spot door iemand hier in dit topic niet gewaardeerd,........ ik druk iig niet om mijn eigen teksten te laten verwijderen.
Maar als je er niet tegen kan dat de spot opgevoerd wordt,...had je eerst moeten nadenken,..voordat je z'on topic opende....
Ik heb nergen op geklikt van jou
Maar ga lekker spalen joh, je moet morgen werken
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 27 augustus 2006 om 00:32:wil jij ff bier halen dan?
tuurlijk,.....maar ga eerst ff een beetje mc-en en een plaatje draaien,...zodat ik in de stemming kom,...
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 00:39:tuurlijk,.....maar ga eerst ff een beetje mc-en en een plaatje draaien,...zodat ik in de stemming kom,...
Dat jullie je daar druk om maken zeg, prachtig!
De naam is niet voor niets mystery, op de vorige editie heeft Pepijn dus als 'verassing' gedraait en was er een MC als verassing.
Pff ik moet ook alles uitspellen
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 27 augustus 2006 om 00:39:Of voel je je geroepen
Zie het niet als een roeping,........meer als een beetje tijdverdrijf...
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 27 augustus 2006 om 00:39:Je hoeft niet per se te helpen hoor
en als ik bij jou de spot kan opdrijven,..............tja,...dat is net als bij een hond een stuk worst voor houden.......dan draag ik graag mijn steentje bij...
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 27 augustus 2006 om 00:39:Ik heb nergen op geklikt van jou
dat heb ik nu begrepen...kreeg net een beleefde pb.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 27 augustus 2006 om 00:43:op de vorige editie heeft Pepijn dus als 'verassing' gedraait
waarom was dat eigenlijk ? ik had voor hem een artiestenprofiel aangemaakt op zijn flock, die ook ineens verwenen was
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 00:44:dat heb ik nu begrepen...kreeg net een beleefde pb.
Voortaan niet zo oordelen dan, of, nog volwassener, nu ff je excuus maken voor die valse beschuldiging
Hihihi
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 27 augustus 2006 om 00:43:Dat jullie je daar druk om maken zeg,
hmmmmmmmm,...
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 27 augustus 2006 om 00:43:ik moet ook alles uitspellen
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 27 augustus 2006 om 00:43:De naam is niet voor niets mystery, op de vorige editie heeft Pepijn dus als 'verassing' gedraait en was er een MC als verassing
het feit dat je dus doet,...dat is prachtig,......
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 00:45:waarom was dat eigenlijk ? ik had voor hem een artiestenprofiel aangemaakt op zijn flock, die ook ineens verwenen was
Geen idee joh waar dat profiel gebleven is, en waarom hij als verassing draaide is omdat ik dus niet optijd een profiel aangemaakt kreeg...
BEL hem anders ff als je het fijne ervan wilt weten
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 27 augustus 2006 om 00:47:BEL hem anders ff als je het fijne ervan wilt weten
zo erg is het ook weer niet, ik ben blij dat ik dat gezeik niet meer heb
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 27 augustus 2006 om 00:45:nu ff je excuus maken voor die valse beschuldiging
poeh,...dan kan jij wel een nieuw topic openen,...
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 27 augustus 2006 om 00:45:nog volwassener
ik pas me momenteel aan,..aan iemand die het nodig vind om een topic over zichzelf te openen met als tekst,...
Knibbel, die sukkel,.......
dus ik dacht van
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 00:48:zo erg is het ook weer niet, ik ben blij dat ik dat gezeik niet meer heb
Oke dan, nou goede zaak zouk zegguh!
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 10:29:stelletje klaplopers
aangenaam, zeg maar Bo tegen mij, of anders meneer
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 10:39:meneer bo
ook goed en goodmorning 2 u 2
als flex daar ?
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 27 augustus 2006 om 12:20:NAC - Ajax
al wat gehoord hoelaat komen ze aan
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 12:49:al wat gehoord hoelaat komen ze aan ?
Ze komen eerstr langs mijn huis om me in elkaar te slaan weet je nog
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 27 augustus 2006 om 12:50:Ze komen eerstr langs mijn huis om me in elkaar te slaan weet je nog
vandaag is het zeker weer poep praat dag
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 12:52:vandaag is het zeker weer poep praat dag
Hey Chili