| Betreft: | lid: |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Dus,...???????
Tering ikzelf, ga terug naar groep 3, waar ze beginnen met het Nederlands leren lezen en schrijven,...
Na een komma moet in dit geval een spatie...
Tering Knibbel, ga terug naar groep 3, waar ze beginnen met het Nederlands leren lezen en schrijven,...
Tering ikzelf, ga terug naar groep 3, waar ze beginnen met het Nederlands leren lezen en schrijven,...
Zoals jij?
Want jij lacht het hardst
dat hoop jij,...
Maar wij lachen hier allemaal om jou. En die zinnen die je net maakte,... Die moest ik ff aan de pizza boer laten lezen, die vorige week met de inburgerings cursus is begonnen....
En weet je wat hij zei,.....??????
Die jongen is echt dom... Maar goed dat hij klusjesman is geworden en geen verzekerings documenten meer in orde maakt,...
Jou zinnetjes zou ik niet eens aan me honden laten lezen als ik ze had
Weet je nog, toen je elle lange PB's stuurde met tips voor mij.
Wil jij niet openbaar maken dat ik mijn vriendinnen altijd moet betalen om naast mij te lopen GVD
Kijk je nou weer scheel op die foto
jij trekt zoiezo geen volle zalen dus laten we daar maar over zwijgen he Knobbelstaart
Jonge, anaal is anaal