zo dan, net een half uurtje thuis en hier dan mijn verslagje van vanaaf/vannacht:
had met IrEeNtJe afgesproken rond 22u15 op utrecht cs, vandaar vertrokken we richting amsterdam voor een avondje perry, armin & sander @ ocean diva.. éénmaal daar aangekomen (was stukje lopen vanaf a'dam cs) kwamen we in de rij bij de ingang jenny (beebie) al tegen en na wat heen en weer gesms bleken ook Snackyman (tevens de PF-fotograaf voor de avond) & HEIKster al op de boot te zijn. genoeg ingrediënten dus voor een topavond (en we waren nog niet eens binnen!!

na de fouillering, garderobe en muntjes te hebben gehaald gingen we de dansvloer op die zich een verdieping lager bevond dan waar je binnenkwam en alwaar Perry O'Neil al lekker bezig was met draaien!!

al snel kwamen we ook Dazzle-78 tegen en zij was zeker niet de laatste partyflocker die we tegenkwamen deze avond..
rond 1u nam Armin het stokje over van Perry en hij begon heerlijk met Cassandra Fox - Touch Me en daarna Oxia - Domino, twee heerlijke platen waarop de zaal losging!!

na een bierglasincident (moest dat nou weer?

) bleef Armin knallen, met als hoogtepunt: Cosmic Gate - Should Have Known!!

damn, wat heb ik staan zweven!! daarna zagen we op het balkon inmiddels Walfie (vergezeld met een vriendin uit, jawel, Canada!!

), LjChiel & mizz linny lizzy.. wat een gezellige boel weer vanaaf!! ook nog met een aantal Engelsen kennisgemaakt en een meisje uit Polen, om ff aan te geven dat Armin nog steeds over de hele wereld fans heeft..

al met al draaide Armin een superset, met als enige smetpuntje de afsluiter, nl. Love You More (die kennen we nou wel..). en toen kwam 't: we zijn nog ff met 'm op de foto geweest!! Snackyman, bedankt hiervoor.. ben erg benieuwd..
Sander van Doorn was inmiddels begonnen met een toepasselijke plaat, nl. Armin van Buuren - Control Freak (Sander van Doorn RMX) en er zouden nog meer klappers volgen, waaronder:
* Yello - Oh Yeah (Sander van Doorn RMX)
* DJ Preach - Broken Inside
* Tiësto feat. Maxi Jazz - Dance 4 Life (Sander van Doorn RMX) <- beter dan 't origineel imo..
* Arctic Monkeys - When The Sun Goes Down (Sander van Doorn RMX), waarop "onze" Engelsen ook helemaal los gingen!!
en nog veel meer heerlijke tech-trance platen!! lekker stevig setje en toch dansbaar!!
helaas was dan om iets na 5u de koek op en was 't tijd om afscheid te nemen, bij de uitgang kregen we nog een Sound of Armada-promo CD en om 6u30 ging onze trein richting utrecht. ik was uiteindelijk om 9u thuis door een uur durende stroomstoring van de ns..
iedereen bedankt voor de topavond!!
naja, nu maar lekker slapen!!