Van mij had Daisy mogen winnen. Vind t een mooie meid met een uitstraling en kwam erg professioneel over.
Vond ik ook, maar ze vonden haar foto's neit goed genoeg.
Ik was vanaf het begin af aan voor Sanne.. vond haar echt de leukste.. zowel innerlijk als uiterlijk..
die Sylvia vond ik helemaaaaal nix met der arrogantie.. en Daisy vond ik gemaakt overkomen.. en helemaal niet mooi.. en gelukkig was de jury het met mij eens
Ik had verwacht dat Daisy zou winnen omdat ze steeds zo professioneel deed. Sylvia vind ik n beetje nep, steeds drama maken in het begin ik denk dat ze het er wel een beetje om deed. Sanne vond ik n beetje saai ofzo maar haar foto's zijn wel het mooist en daar gaat t om
Sannes foto's zijn idd het mooist, maar ik heb altijd het idee dat ze niet bijster slim is.
Pas geleden was ze bij jensen, ze reageerde ook bijna nergens op ze zat maar een beetje dom voor zich uit te staren. beetje saai
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 16:33:
Sannes foto's zijn idd het mooist, maar ik heb altijd het idee dat ze niet bijster slim is.
Pas geleden was ze bij jensen, ze reageerde ook bijna nergens op ze zat maar een beetje dom voor zich uit te staren. beetje saai
ja ik vond haar ook maar vreemd
en die foto's van der zijn ook erg goed bewerkt want in het echt is ze lelijk vind ik
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 16:39: