Partyflock

Forumonderwerp · 896038

Waarschuw beheerder
[img width=443 height=485 cacheid=000cd0e90024e0132d8406651a018b0adf]http://hunter.mediawatchers.nl/Personen/NTM1.jpg[/img][img cacheid=000cd0ea0024e0146a247cb51a018b0adf]http://hunter.mediawatchers.nl/Personen/NTM2.jpg[/img]

Ik ga natuurlijk voor Sanne (5e) :respect:

Loveeyouuu meiss !

Wie moet er volgens jullie gaan winnen ??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 01:47:
Van mij had Daisy mogen winnen. Vind t een mooie meid met een uitstraling en kwam erg professioneel over.

Vond ik ook, maar ze vonden haar foto's neit goed genoeg.

Waarschuw beheerder
Ik was vanaf het begin af aan voor Sanne.. vond haar echt de leukste.. zowel innerlijk als uiterlijk..
die Sylvia vond ik helemaaaaal nix met der arrogantie.. en Daisy vond ik gemaakt overkomen.. en helemaal niet mooi.. en gelukkig was de jury het met mij eens :9
Waarschuw beheerder
Sylvia en Daisy waren bij nu bij jensen geweest :lol:
heb echt gelachen om die sylvia, wat 'n wijf is dat!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 13:30:
Topmodellen vind ik vaak iets aparts, misschien wel iets raars hebben, en dat heeft Sanne duidelijk.

Sluit ik me helemaal bij aan.

Die daisy vind ik echt geen hollands next top model en sylvia kan wel met dr foto's in de pabo (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 18:19:
sylvia kan wel met dr foto's in de pabo

wahaha indd:P

Waarschuw beheerder
Ik had verwacht dat Daisy zou winnen omdat ze steeds zo professioneel deed. Sylvia vind ik n beetje nep, steeds drama maken in het begin ik denk dat ze het er wel een beetje om deed. Sanne vond ik n beetje saai ofzo maar haar foto's zijn wel het mooist en daar gaat t om

Waarschuw beheerder
Sannes foto's zijn idd het mooist, maar ik heb altijd het idee dat ze niet bijster slim is.
Pas geleden was ze bij jensen, ze reageerde ook bijna nergens op ze zat maar een beetje dom voor zich uit te staren. beetje saai

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 16:33:
Pas geleden was ze bij jensen, ze reageerde ook bijna nergens op ze zat maar een beetje dom voor zich uit te staren. beetje saai

Niet zo vreemd, als je hoort wat voor een dom gelul er uit die dikke kwal komt..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 16:33:
Sannes foto's zijn idd het mooist, maar ik heb altijd het idee dat ze niet bijster slim is.

ja ik vond haar ook maar vreemd :/
en die foto's van der zijn ook erg goed bewerkt want in het echt is ze lelijk vind ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 16:39:
Niet zo vreemd, als je hoort wat voor een dom gelul er uit die dikke kwal komt..

Hahaha!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 16:39:

whahaa ja dom lulle ken die wel!:P
Waarschuw beheerder
Vanmorgen viel de nieuwe Glamour op mijn deurmat, mét Sanne op de cover :yes: toch blijf ik het jammer vinden dan Daisy niet gewonnen heeft :(

Waarschuw beheerder
donateur
Zooo dalijk ff de Glamour van mn zusje jatten :D
Ben benieuwd :yes:!

Sanneeeeeeeeeee :cheer:
Waarschuw beheerder
nou wanneer komt er weer een nieuwe HNTM :P