Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 18:03:Ik kom steeds meer mensen tegen die regelmatig op stap gaan in een parenclub of af en toe een thuis-date hebben.
Daarbij valt het me op dat deze mensen stuk voor stuk een allejezus goeie relatie hebben,en ook supper sociaal naar elkaar. ( dat zie ik ook wel eens anders.)
Ik zeg Hot.
Ik zeg NOT. IK ben niet te delen en van mijn vriend blijven ze al helemaal af. Haha
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 19:59:hot hot hot
ikke ook
mijn vriendin en ik komen er ook geregeld in een club in de fata in muiden wij vinden het geweldig en meestal zijn het wel degene van een stel die bi zijn meestal de vrouw en die willen wat extra's wij kennen nu ook een leuk stel en zijn inmiddels vrienden van ons en ik heb nog nooit zulke lieve en fijne dingen gedaan zo is er voor iedereen iets als je niet geweest bent kun je niet oordelen wij d8en ook zijn een stel konijnen in 1 hok maar alles behalve dat ik zou zeggen probeer het uit wij gaan er ook niet heen om seks te hebben met anderen hebben we in een club ook nog nooit gedaan gaan puur voor ons zelf en voor de sauna's en bubbelbad en de sweer hahaha dus doe is gek leeft maar 1 keer toch

![N[ii]entje](/images/user/196121_43813.png)