Partyflock

Forumonderwerp · 896015

Ik kom steeds meer mensen tegen die regelmatig op stap gaan in een parenclub of af en toe een thuis-date hebben.

Daarbij valt het me op dat deze mensen stuk voor stuk een allejezus goeie relatie hebben,en ook supper sociaal naar elkaar. ( dat zie ik ook wel eens anders.)

Ik zeg Hot. :cheer:

ik zeg: get a life
Simon zegt: spring omhoog

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 18:03:
Ik zeg

val me er niet mee lastig.

ik zeg: slotje erop

Lekker belangrijk
Daarbij valt het me op dat deze mensen stuk voor stuk een allejezus goeie relatie hebben,en ook supper sociaal naar elkaar. ( dat zie ik ook wel eens anders.)

ik snap niet hoe ze dat dus doen...er is niemand die aan mijn vriend zou komen,laat ik echt niet toe!
Boeiend Boeiend Boeiend Boeiend Boeiend Boeiend Boeiend

INTERESSANT!!
:\

Uitspraak van Suusje :cheer: op woensdag 23 augustus 2006 om 18:21:
INTERESSANT!!

Nee.:S
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 18:06:
ik zeg: get a life

Je moet het ze nog eens vragen als ze al jaren in dat wereldje verkeren, of ze dan nog bij elkaar zijn.
Niks voor mij!!
Geen denken aan !!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 18:05:
Ik zeg: leuk voor je

Ik zeg: wat een kansloze reacties. Zeg dan niets.
Uitspraak van JaapieB12 op woensdag 23 augustus 2006 om 22:36:
Ik zeg: wat een kansloze reacties. Zeg dan niets.

Hou je stil dan (Y)
Parenclub vind ik oké.
Gezellig sfeertje enzo ook :yes:
Maar dat iemand anders aan mijn vent komt, nee daar zou ik niet tegen kunnen. Ik ben veel te ego:istisch wat dat betreft :P

Maargoed, gelukkig hoef je niet per se met anderen te wippen als je daar komt B)

Werkzaam bij Rage-Online
scijnt hot en heet te zijn :|

Uitspraak van Devilish™ op woensdag 23 augustus 2006 om 22:40:
Maargoed, gelukkig hoef je niet per se met anderen te wippen als je daar komt B)

nee jij komt er om een biertje te drinken b)
juist... :gaap:

mag ik nu slapen?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 22:42:
nee jij komt er om een biertje te drinken b)

ja B)

:no:

Ik kom steeds meer mensen tegen die regelmatig op stap gaan in een parenclub of af en toe een thuis-date hebben.

Ik zeg Hot.

Ik ben er nog nooit geweest en ik ken ook geen mensen die daar naartoe gaan, dus ik weet nergens van en het doet me ook vrij weinig...

ik doe veel liever extreme dingen om die ene kick te krijgen. ik denk dan aan parachutespringen, route 66 rijden, golf, snowboarding enzo :p

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 22:51:
ik doe veel liever extreme dingen om die ene kick te krijgen. ik denk dan aan parachutespringen, route 66 rijden, golf, snowboarding enzo

Yes, okay, maar als je dat al een keer hebt gedaan ?

Ik zeg Hot.

als je er samen achter staat moet je het doen als je dat wilt,

denk ook dat dat alleen mogelijk is wanneer je juist een goeie relatie hebt samen, anders zou het na de eerste keer swingen al mis thuis gaan.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 23:59:
denk ook dat dat alleen mogelijk is wanneer je juist een goeie relatie hebt samen, anders zou het na de eerste keer swingen al mis thuis gaan.

Dat denk ik ook wel ja :yes:
Uitspraak van Devilish™ op donderdag 24 augustus 2006 om 08:34:
Dat denk ik ook wel ja

`
idd... :yes: dan word t swingen@home :[

En wat zijn er velen die not zeggen, maar er zelf wel over fantaseren:D of zelfs al stiekem gedaan hebben.
Vreemd gaan is volgens mij veel erger.

Parenclub harstikke gezellig...maar meer ook niet ben ik te jaloers voor :P:P mijn vent is mij mij mij :lol: EN hij zou het zelf absoluut niet kunnen, word hij gek als er een andere vent aan mij zou zitten ;)

EN onze relatie is ook perfect(ook wel eens mot met elkaar maar hoort erbij vind ik) maar we zijn wel heel sociaal ;)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 08:52:
Vreemd gaan is volgens mij veel erger.

Veel erger.
Ik vind dat er niets mis is met swingen.
Ze hebben toch gewoon een relatie met hun eigen afspraken, en respect en liefde. Als ze dat willen.. why not? (Y)
Lijkt me helemaal niks om heen te gaan

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 23:06:
Yes, okay, maar als je dat al een keer hebt gedaan ?

ga je mij vertellen dat je ooit al eens parachute gesprongen hebt, route 66 gereden hebt, gegolfd hebt en ook al kan snowboarden???

tja dan zoeken we weer iets anders. Denk echter dat swingen gewoon niet mijn ding is. Ik keur het niet af, maar ik zou er zelf niet voor kiezen...

ergens denk ik ook dat het een mooie term is waarmee je 'geoorloofd' eens lekker met iemand anders kan neuken, en datzelfde geldt voor je vrouw/vriendin...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 18:14:
ik zeg: slotje erop

wat een bullshit, omdat jij het niks vind moet er een slot op? een ander de mond snoeren, lekker zeg, deden de communisten ook... freedom of speech remember?

En nu ontopic: wij zijn swingers, thuis en in clubs. We vermaken ons prima en sinds we de pilletjes een paar maand geleden ontdekt hebben al helemaal! :)
We hebben een vrije relatie, niet jaloers op elkaar, als de 1 iets niet leuk vind tijdens clubbezoek of thuisdate, dan wordt dat gezegd en moet de ander dat respecteren.
Zo gaat bij swingers. idd, swingers zijn sociaal, en ik vind onze relatie alleen maar beter geworden.
En behoefte aan vreemdgaan om de sex is er al helemaal niet door ons swingersbestaan.
We hebben zelfs hele goede vrienden er aan overgehouden!
Je moest eens weten trouwens hoeveel er wel niet gepraat wordt bij thuisdates, er wordt vaak meer gepraat dan gesexed!
Leven en laten leven zeg ik. Vind je swingen niks: Your choice, ik respecteer dat, en hoop dat jullie ons voor onze manier van leven ook respecteren.
laatste aanpassing
nou,ik vind swingen niks,maar ik wil wel een keer langskomen om je vriendin te neuken,kan dat ook?

Niks voor mij
Uitspraak van jelken op donderdag 24 augustus 2006 om 13:43:
nou,ik vind swingen niks,maar ik wil wel een keer langskomen om je vriendin te neuken,kan dat ook?

slap geouwehoer, stoer hoor....

maar ik wil je wel eens lekker verwennen met een flinke anaalplug?
laatste aanpassing

Uitspraak van blauwvinger op donderdag 24 augustus 2006 om 14:06:
maar ik wil je wel eens lekker verwennen met een flinke anaalplug

:lol: Maarre er zijn d'r genoeg die dat ook lekker vinden:D
ah? bied je je aan dan? ;) :D

Uitspraak van blauwvinger op donderdag 24 augustus 2006 om 14:20:
bied je je aan dan?

Hangt d'r vanaf door wie:D:P

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 18:05:
Ik zeg: leuk voor je (y)

Artiest Bo'oS
Uitspraak van Devilish™ op donderdag 24 augustus 2006 om 08:56:
Ik vind dat er niets mis is met swingen.
Ze hebben toch gewoon een relatie met hun eigen afspraken, en respect en liefde. Als ze dat willen.. why not?

:respect:
laatste aanpassing
lieve blauwvinger,bedankt voor het aanbod maar ik denk dat ik pas.(in de kont van je vriendin)
hahahahaha! Ik dacht echt dat het over dansen ging...
Ik hou wel van een dansje op zijn tijd!
Uitspraak van blauwvinger op donderdag 24 augustus 2006 om 14:06:

Whahahahahahaha! humor!
:lol: :lol: :lol: :lol:

Uitspraak van Vette tante op vrijdag 25 augustus 2006 om 09:47:

:lol: Tja, das nou typisch onze Vette Tante.

Mag ik deze dans van U:cheer:

nog nooit gedaan...eerste indruk..lijkt me best een ervaring...aleen..
Ben op een 'vrienden'-feestje een paartje tegengekomen waarvan bekend is dat zij naar parenclubs gaan...echt dus niet de types waarvan ik had verwacht...
ook helemaal niet het soort mensen dat ik graag zou willen aantreffen...Dus wat dat betreft...ik ben 'r nog nie klaar voor..

Uitspraak van Vette tante op vrijdag 25 augustus 2006 om 09:47:

Voor mij blijft 't gewoon, lekker swingen...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 10:54:
Mag ik deze dans van U

Zekers! We swingen er een eind op los, dansje hier, dansje daar... Leuk hoorrrr!

Uitspraak van Vette tante op vrijdag 25 augustus 2006 om 12:55:
Zekers! We swingen er een eind op los, dansje hier, dansje daar... Leuk hoorrrr!

Ik dans met jullie mee...:)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 15:24:
Ik dans met jullie mee

Gezellie:D Een trio-dansje:cheer: