Partyflock

Forumonderwerp · 895443

Waarschuw beheerder
Goedendag

Me vriend en ik hebben een auto gekocht alleen nu kunnen we deze nergens verzekeren omdat hij een strafblad heeft,en op mijn naam kan ik hem niet zetten omdat ik geen rijbewijs heb...,
Wel is het mogelijk om via de independer een mogelijke verzekering aftesluiten.(vraag alleen hoelang dat gaat duren)

Wie heeft er hier ook problemen mee? en hoe hebben jullie dit opgelost?

We willen hem vandaag nog verzekeren!!!

Mvg Stefanie

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 13:03:
Staat nu op Rop zijn vader zijn naam...als ik hem op mijn naam had kunnen zette zijn we iig nog goedkoper uit..mja snel halen dus dat rijbewijs

Tip... kijk ff naar de leeftijdsgrens
als ik in de auto van mijn moeder rij en ik veroorzaak een ongeluk dan mag ik alles zelf betalen!! Onder de 23 jr..

Mijn eigen auto verzekering is bij verzekeruzelf.nl alles online regelen.. betaal 35 euro per maand.. al vanaf mijn 18e :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 19:39:
een verzekerings maatschappij mag je er nooit op weigeren. Indien dit toch waar mocht zijn i.v.m je strafblad, kan je een klacht indienen bij het verbond van verzekeraars.

Het gaat niet om een ziektekosten verzekeraar...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 19:45:
als ik in de auto van mijn moeder rij en ik veroorzaak een ongeluk dan mag ik alles zelf betalen!! Onder de 23 jr..

heb je dan wel een gewone WA verzekering???
Die is namelijk voor iedere inwoner van nederland verplicht :)
Daar kun je dan aanspraak op maken :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 19:51:
Het gaat niet om een ziektekosten verzekeraar...

joh je meent het, ik heb het helemaal niet over ziektekosten!!!!

want ook de verzekeraars van autos vallen onder het verbond van verzekeraars, aangezien negen van de tien verzekerings maatschappijen meerdere soorten verzekeringen afsluiten, waaronder ziektekosten, autoverzekeringen etc etc

zie voorbeeld unive
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kerel,... unive neemt dat niet aan, mn pa zijn contactpersoon vond het ook vrij normaal

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 20:50:
kerel,... unive neemt dat niet aan, mn pa zijn contactpersoon vond het ook vrij normaal

kerel!! volgens mij heb ik nog steeds niks tussen mijn benen hangen, maar goed, geloof jij dat maar ik ken talloze mensen bij wie het wel is gelukt.

Waarschuw beheerder
Agja, wat jij wilt dan maar,...

Zoals gezegt, de wagen is verzekert nu, en kan dicht
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 21:02:
kerel!! volgens mij heb ik nog steeds niks tussen mijn benen hangen, maar goed, geloof jij dat maar ik ken talloze mensen bij wie het wel is gelukt.

Dat betekend niet dat ze verplicht zijn om je een verzekering te geven...
Waarschuw beheerder
Ik had precies t zelfde probleem ging in de buurt bij bijdevate verzk. me opelastra1.6 95 verzkrn bij ZLM omdat die het goedkoopste is voor zeelandrijders...(voor me auto op jaarbasis 470eurotjes)

op de dag dat we me auto hadden gehaald ginge we gelijk langs bij de agentschapkantoor bijdevaate...
Dus vervolgens komt die tussenpersoon met een vragenlijst die ze voor me invult en komt opeens bij het stukje: Ben je in de afgelopen 8 jaar in contact geweest met de politie!
Waarop ik eerlijk antwoord geef Ja, 3 en 5 jaar geleden 1 keer voor de rechter andere keer niet maar ook niet naar halt ofzo (ik was toen 18 toen ik ging verzkr=risico groep). Dus zij ging ff weg om een telefoontje te plegen naar het acceptatie bureau van ZLM waarop ik vervolgens een afwijzing kreeg. En tot me verbazing vroeg ik waarom en hoe kan dat nou waarop zij mij een flauwe antwoord gaf "Ja, dat zijn de scherpe premies waaraan je moet voldoen van ZLM".

Vervolgens heb ik gevraagd wie kan mij dan wel verzekeren toen had ze t over unigarant dik 1100 euro betale p jaar en dan heb ik t nog over een poep auto uit 95 met 1.6 motor en 50 kw ofzo 75pk WA VERZEKERING!! nou ik had t maar afgewezen en vervolgens thuis paar andere verz maatschappijen gebeld waaronder Unive (was verzkr met scooter) en legde hun het verhaal uit en werd ook afgewezen).
Dus uiteindelijk om 5 voor 5 bij die shit kantoor naar binnen gestapt om toch bij unigarant te kunnen onderkomen!

En hoor heel vaak dat onzin maar dat heb er niks mee te maken je crimi verleden etc. Toch zijn er genoeg mensen die ermee kampen just like me terwijl ik mooi het dubbele betaal voor een zielige wa verzekering.
Ik was laatst te laat met betalen en stapte weer hun kut kantoor in en vroeg ik wil me auto weer herverzekeren en legde de situatie uit en ze keek in de computer en ze zei "Nee, sorry wij kunnen u niet accepteren" toen vervolgens gevraagd En een andere maatschappij? Waarop zij weer weg ging om wat te vragen aan haar meerde. toen ze terug kwam zei ze wij kunnen u op geen enkele manier hier nog accepteren. Oftewel ik ben een te groot risico voor die stel hoerenkinderen.

Me ma's vriend heb een kennis die in een verzkr kantoor werkt en die had voor mij wel een verzkr kunnen regelen maar wel goedkoper als unigarant... verder heb ik niet met hem gesproken en hoe die verzkr heet weet ik ook niet!

maar ik zeg wel 1 ding pas op met achterstand bij betaling. Zodra BKR in tiel je te pakken heeft op de zwarte lijst ben je verdoemd voor heel je leven en die hypotheek of krediet lening kan je later ook wel naar zwaaien.

FF gekeken ik ben verzkrd bij Pool motorrijtuigen 2002
Gevolmachtigde:
Heinenoord Assuradeuren
Tel 0186-603083

miss is dit wat voor jou?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Frisko in den D=co op dinsdag 22 augustus 2006 om 13:29:
maar ik zeg wel 1 ding pas op met achterstand bij betaling. Zodra BKR in tiel je te pakken heeft op de zwarte lijst ben je verdoemd voor heel je leven en die hypotheek of krediet lening kan je later ook wel naar zwaaien.

:jaja: maar is ook logisch :jaja:
want je hebt het al ver geschopt wil je bij de BKR in Tiel op de zwarte lijst staan.
Daar kom je immers niet zomaar op :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Catwoman- op dinsdag 22 augustus 2006 om 13:40:
maar is ook logisch
want je hebt het al ver geschopt wil je bij de BKR in Tiel op de zwarte lijst staan.
Daar kom je immers niet zomaar op

nee ze hadden me gewoon geweigerd en dus de verz stop gezet.

maar bijv. bij je tellie abbonement van 2 jaar waar je niet meer voor wil betalen...
ik kreeg dan wel een aanmaning maar had achterop gelezen als ik binnen 21 dagen ofzo niet betaal dan word ik bij bkr als lichte wanbetaler gezet en dat is ook niet fijn want dat geeft alleen maar belemmering voor later.
maar alles is al goed :)
Waarschuw beheerder
donateur
Verzekeringen zijn allemaal zelf criminelen en zijn bang wat met je te moeten delen :yes:
Waarschuw beheerder
Weetje wat nou is die autoverzkr maatschappijen die hebben veel te maken met schade's wat hoog op loopt in de euro's (bijmekaar opgeteld).
Maar daarbij hebben die maatschappijen de levensverzekeringen waar de echte geld rolt...
en die geld wat ze ontvangen investeren ze weer in andere dingen waaruit ze nog meer winst krijgen.
Het is gewoon een vorm van legale maffia praktijken.
Net zoals de overheid etc.
Waarschuw beheerder
donateur
Klopt! Men wordt gestraft als men geen verzekering heeft voor allerlei zaken dus prijs kan hoog genoeg blijven :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 10:44:
Wie heeft er hier ook problemen mee? en hoe hebben jullie dit opgelost

het moet er toch een keer van komen dat ie em wel verzekert..
je betaald et dubbele maar +- 2 jr (schadevrij) later wordt ie van de zwarte lijst afgehaald..

Waarschuw beheerder
Nja we kunne nu iig weer rijden :D
Waarschuw beheerder
donateur
100 euro :| per maand ik zou gaan fietsen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Frisko in den D=co op dinsdag 22 augustus 2006 om 14:14:
Weetje wat nou is die autoverzkr maatschappijen die hebben veel te maken met schade's wat hoog op loopt in de euro's (bijmekaar opgeteld).
Maar daarbij hebben die maatschappijen de levensverzekeringen waar de echte geld rolt...
en die geld wat ze ontvangen investeren ze weer in andere dingen waaruit ze nog meer winst krijgen.
Het is gewoon een vorm van legale maffia praktijken.
Net zoals de overheid etc.

whaha nee jij zal het vast weten! :P