Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 15:08:Weet iemand wanneer de herhaling is van de aflevering van gisteren? Of worden ze niet meer herhaald?
Het zou zaterdag zijn. Ik voor de tv, komt er één of andere klote film
Heb de laaste aflevering ook gemist en weet niet waneer het herhaalt word, mocht oemand het weten
Uitspraak van --<*MIRJAM*>-- op maandag 4 september 2006 om 22:11:Ik hoorde vandaag. Stond namelijk in de Veronica gids. Ik klaar voor de tv om half 10, en wat denk je.... dansen op 't ijs. Denk dat er dus geen herhalingen meer komen. Echt balen
Je kunt hem downloaden via programma ARES. Alle afleveringen van serie 1 en de eerste 2 van serie 2 in top kwaliteit. Geen ondertitels maar heb ik niet nodig.
Uitspraak van Op zon en feestdagen op donderdag 7 september 2006 om 20:42:kut kan nie.zien vnaaf,komen er nog herhallingen?
eerst wel maar nu volgens mij niet meer..
je kan wel downloaden dit is
aflevering 16; Brother's Keeper
laatste aanpassing
Uitspraak van Op zon en feestdagen op donderdag 7 september 2006 om 20:42:kut kan nie.zien vnaaf,komen er nog herhallingen?
als het goed is komt die op maandag. Tenzij het veranderd is
kijk effe op www.tvgids.nl anders
Uitspraak van Perfect Blood op donderdag 7 september 2006 om 21:44:En nu laten ze zien hoe zijn broer erin geluisd is en de doodstraf heeft gekregen.
Haha zijn ze daar pas
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 23:53:Haha zijn ze daar pas
daar zat ik helemaal niet op te wachten
nu gaat ie als het goed is volgende week verder waar ie vorige week mee geeindigd is
Uitspraak van inactief op vrijdag 8 september 2006 om 18:20:die terugblik wel ff handig voor mensen die het nog niet vanaf afl. 1 hebben gevolgd..
dat misschien wel, maar niet hetgeen waar ik me op verheugde
Uitspraak van Perfect Blood op vrijdag 8 september 2006 om 18:32:dat misschien wel, maar niet hetgeen waar ik me op verheugde
nee idd
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 00:06:ben al bij seizoen 2 aflevering 2
afl 2 pas...
vandaag begint het voor het eerst bij ons (belgie) en wij hebben elke zondag om 20u30 een dubbele aflevering 
grtz
grtz
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 15:41:de 1a laatste die ik heb gezien is dat ie een stuk van zn kaart verloor door de brandwond, en daarna waren ze allemaal opeens vrij. Leg uit?!!
Dan kijk jij blijkbaar niet intensief genoeg, anders snapte je het wel.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 15:23:Voor seizoen 2 moet je hier zijn: https://partyflock.nl/topic/841751
(F)
Nou tot ziens dan
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 15:43:Uitspraak vanLiinda!
op maandag 11 september 2006 om 15:41:
de 1a laatste die ik heb gezien is dat ie een stuk van zn kaart verloor door de brandwond, en daarna waren ze allemaal opeens vrij. Leg uit?!!
Dan kijk jij blijkbaar niet intensief genoeg, anders snapte je het wel.
Daar vroeg ik niet om! Hehehe nee maar ik heb een paar stukjes gemist, maar het was dus een terugblik. Maar bedankt voor de moeite
hier in belgie seizoen 1 aflevering 3 damn begint echt spannend nu (ze hebben voor het eerst uitgebroken)
grtz
grtz
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 11:48:Aflevering 18 Bluff is hier donderdag uitgezonden.
Daar pas