ken jorien zn schulden en zn boot mee af betalen
go iloon go iloon
Elke mongool kan zien dat die huntelaar super goed is, en dan neem je m niet mee naar het WK.
Waarom?, omdat van basten de opdracht kreeg van zijn neuzen broeders om hem maar vooral niet te selecteren.
Want stel je voor dat hij weg wordt gekocht, kortom het is voor die neuzen bondscoach belangrijker dat het goed gaat met 020 scum dan met het vaderlandse voetbal.
Zo is kuijt nu weg en huntelaar niet.
Daarom kots ik van het nederland elftal en zijn neuzenkornuiten van de KNJVB
Kuit heb geen bal geraakt
Elke mongool kan zien dat die huntelaar super goed is, en dan neem je m niet mee naar het WK.
Waarom?, omdat van basten de opdracht kreeg van zijn neuzen broeders om hem maar vooral niet te selecteren.
Want stel je voor dat hij weg wordt gekocht, kortom het is voor die neuzen bondscoach belangrijker dat het goed gaat met 020 scum dan met het vaderlandse voetbal.
Zo is kuijt nu weg en huntelaar niet.
Daarom kots ik van het nederland elftal en zijn neuzenkornuiten van de KNJVB
maar die is wel europees kampioen geworden pannekoek!
samen met Hofs, Castelen en Vlaar en nog wat uitschot uit 020 !
pannenkoek ? die lust ik niet, vreet die rommel zelf maar op
Wordt het dan niet een beetje saai?
maarja van dat geld kunne ze eindelijk is nieuwe spelers gaan halen
En voor al die J.K.G. .. Ga gas snuiven!
Bedankt voor??
alle prijzen die hij heeft binnegehaald voor Feyenoord??
Nee inderdaad, maar die is wel europees kampioen geworden pannekoek!
JKG? Die is nieuw voor mij
Ajax de Grote
Ajax de Grote was de zoon van de Argonaut Telamon, koning van Salamis. Na Achilles was hij de meest vooraanstaande Griekse krijger die in de Trojaanse oorlog vocht. Na de dood van Achilles wist Ajax het lijk en de wapenrusting van de held te bemachtigen, terwijl Odysseus de vijand op een afstand hield. Beide mannen claimden de wapenrusting van de dode held als beloning. Toen deze werd toegekend aan Odysseus, was Ajax zo woedend dat hij plannen maakte om zijn eigen bevelhebbers te doden. Om dit te voorkomen maakte de godin Pallas Athene Ajax krankzinnig, zodat hij slechts een kudde schapen afslachtte. Toen de periode van waanzin voorbij was, pleegde Ajax, die zich diep vernederd voelde, zelfmoord.
bron : wikipedia
en maar trots zijn op hun club met de naam van een dwaas die uiteindelijk maar uit vernedering zichzelf van kant maakt
een aandenken voor iedereen aan dirk
Toen de periode van waanzin voorbij was, pleegde Ajax, die zich diep vernederd voelde, zelfmoord.
Klaas jan kk neus, klaas jan KK neus!!
Wacht maar tot hij zijn kk poten zal breken!!!
Dan hoor je dan alleen maar...
Daar hoorden ze de engelen janken!!!!
Schijnheilag kk volk
Toen de periode van waanzin voorbij was, pleegde Ajax, die zich diep vernederd voelde, zelfmoord.
ken het ook zijn dat ie gewon een goeie voetballer is? maakt het wat uit waar ie speelt? voor hemzelf denk ik niet.....zolang die pegels maar binnenstromen...
als Ajax was langs gekomen 3 jaar geleden had dirkie gewoon bij Ajax gevoetbald, niets meer en niets minder
bla bla bla en nog eens bla
020 is 3 jaar geleden niet gekomen, dus is en werd Kuyt geen neus, dus volkomen onbelangrijk wat met in 020 vind van een vertrekkend speler van Feyenoord
ga maar weer verder met het zielig doen over hoeveel kakkerlak dirkie wel niet is
leuk om te zien dat al die kakkerlakken nog steeds denken
Dirk is voor Feyenoord speciaal.
Jullie?
inderdaad, dus waarom doen al die kakkies zo dan ne=t ofdat dirk zo speciaal is, als Ajax was langs gekomen 3 jaar geleden had dirkie gewoon bij Ajax gevoetbald, niets meer en niets minder
Klaas jan kk neus, klaas jan KK neus!!
Wacht maar tot hij zijn kk poten zal breken!!!
Dan hoor je dan alleen maar...
Daar hoorden ze de engelen janken!!!!
Schijnheilag kk volk
18mln, daarom zeg ik, overschat... Wat heeft ie nou laten zien?
18 miljoen is een hoop voor zo'n voetballer, Feyenoord heeft in de onderhandelingen mooi de (overdreven) status van Kuyt bij Feyenoord uitgebuit.
feyenoord had alleen al een opvolger achter de hand moeten hebben
Woerts is echt een topper in media misleiden
Foto's plaatsen de gakste
hihihi die ADHD moet gewoon een keer een pak slaag krijgen, snotneus
en binnen nederland moeten zullen ze nu de hoofdprijs moeten betalen
Nou zoveel heeft feyenoord toen niet voor kuit hoeven betalen
Ajax heeft ook interesse gehad in Dirk Kuyt
sluit maar achteraan
Inderdaad, feyenoord heeft het heel slim gedaan! Ze zijn niet gelijk overstag gegaan, maar hebben hun poot stijf gehouden, en dat heeft ze een aardige zak geld opgeleverd. Kan ons Ajax nog een voorbeeld aan nemen...
En de rest over 3 jaar verspreid krijgt
die reclame van fortis zien we ook niet zoveel meer
ik las ergens van niet...,