Partyflock

Forumonderwerp · 894173

Waarschuw beheerder
aangezien ik belachelijk veel aanvallen heb gehad in dit forum betreft het woordje 'snuff' verander ik het de naam van het topic! momenteel word ik aangezien als een zieke pschychopatische crimineel die in het gesticht thuis hoord! omdat ik graag naar verkrachte vrouwen zou willen kijken die daarna vermoord worden :s niet dus!

bij deze noem ik het topic 'films op het randje' dit kan dus van alles zijn als het maar geen echte beelden bevat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee. Het grootste gedeelte, de meest schokkende beelden zijn acteurs.

hehe, ik heb toch altijd gedacht dat het echt was :) en idd die gast in die electrische stoel hehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 11:00:
blijf erbij :P

als die vent t zelf zegt ;)

met dat aapje is heel goed te faken bijvoorbeeld.

gewoon een nephoofd door een gat in een tafel doen, beetje chaotisch rondbewegen en enkele gekken er met een hamertje op laten tikken. Shot later een opengezaagd nephoofdje laten zien met macaroni in tomatensaus erin :D voila ;)

Waarschuw beheerder
ja die helemaal daarbij is lijken het ook hele oude beelden!! hebben ze dan knap gedaan. idd dat schuimen uit zijn mond nou wat een openbaring weer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 11:07:
idd dat schuimen uit zijn mond nou wat een openbaring weer

ik voel me belazrd :D

was die bungeejump vanaf die school met een te lang elastiek ook nep? ;)

Waarschuw beheerder
Nog meer;

But what about "FACES OF DEATH?" What's real and what's not? As it turns out what you're watching (and you will not get this from the DVD'S "documentary" on the film) is stock footage and tons of it. That scene where the woman commits suicide? That's real but the results of the body were simply inserts created by the Schwartz crew.

The infamous dining on a monkey sequence, fake, "Conan", admits in "FACT OR FICTION?" that it was a rubber head with jello, red dye and cauliflower. There was a staff of animal control people to protect the real monkey so when it came time for feeding the depravity and repulsion would have us believe it's a real "treat". "Conan" claims that it was offensive to whatever culture it is that actually eats monkey brains because they believe it gets them closer to God so it became a legal issue. Hence, a reenactment.

He also hints that he can be seen "through out the film" but you'll have to "look carefully" to find him. Guess we're you'll find him?

According to a 2000 interview from the Florida newspaper "The St. Petersburg Times***" John describes where he can be found. "I was the leader of the flesh eating cult" Schwartz admits "I had scenes in each of these movies...I'm the crazy, drugged-out killer..I play the freaky rapist in the courtroom scene, and, they show the rape on the video, and it just so happens that the girl (in the rape scene) was this girl I was dating at the time"

The execution was guess what.. FAKE! Schwartz explains (from the newspaper article) "We built a cell in a friend's loft, and we lined the guy's mouth with toothpaste" he further explains in the article "My research material for that: I happened to pick up "Hustler" magazine and there was this great article about electrocution that really detailed how a person is executed......And that's what I used as my basis"

That big "cult orgy" that kept me up all nigh when I was a kid? It was the director playing the leader and having a laugh on my naive little mind.

Bron;
http://www.greencine.com/webCatalog?id=8507

http://www.sptimes.com/News/102600/Weekend/Lifting_the_mask_from.shtml
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 11:20:
that it was a rubber head with jello, red dye and cauliflower.

:roflol:

Waarschuw beheerder
nou alleen maar beter van dat dat fake was!! brrrr dat lucht op

Waarschuw beheerder
He reveals a sequence from Part IV (which he didn't direct but claims to) that was faked because of "legal issues". It was a scene depicting Asian people buying dogs and eating them for dinner. He than explains "we hired a very, very expensive F/X crew to do the effects but it looked too fake. Eventually, I had sent one of my crew out to a toy store and what you're watching is a spray painted teddy bear filled with liver at close up" as we watch the family dine on what's obviously chicken.

Waarschuw beheerder
hoe zit het dan met traces of death? en je hebt volgens mij ook nog een soort indonesiche uitvoering van faces of death weet het niet precies hoe die heet

Waarschuw beheerder
Traces of death is wel echt over het algemeen. Zelfmoord Bud Dwijer. Vreselijke ongelukken etc. Zeer graffic. Maar die scene met die man die door leeuwen word opgegeten is fake.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dy-namic Hogh op vrijdag 18 augustus 2006 om 11:19:
was die bungeejump vanaf die school met een te lang elastiek ook nep?

Fake :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 11:42:
Zelfmoord Bud Dwijer

oja is ook zo, die pleege zelfmoord met een pistool in z'n mond te stoppen heel bizar idd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 11:33:
nou alleen maar beter van dat dat fake was!! brrrr dat lucht op

mja, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het NIET in het echt gebeurd...

De filmmaker wilde (denk ik) gewoon realiteit in beeld brengen.

Waarschuw beheerder
[img width=464 height=650]http://img95.imageshack.us/img95/3741/freshheadpropob3.jpg[/img]

Make-up artist.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
absoluut!! helaas gebeurdt dit in het echt!! :(
dat zal inderdaad zijn bedoeling geweest zijn. de realiteit is ook gewoon hard en ziek

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 12:59:
http://img216.imageshack.us/my.php?image=freshheadpropxi2.jpg

ja???? wat is hier mee?

Waarschuw beheerder
Kan iemand die foto laten verschijnen? Het is het werk van een make-up artist zoals in the cult scene.

Waarschuw beheerder
ja ziet er verder wel goed uit hoor (Y)

Waarschuw beheerder
:D hij is fijn
Waarschuw beheerder
Wow.. ben blij dat ik het NU pas weet dat de faces of death beelden gefaked waren.. Heb toch al die jaren gedacht dat het echt was, waardoor de beleving echt maximaal gruwel is geweest..

Alleen die scene in afrika waarbij er wordt geexecuteerd, die is toch wel echt lijkt mij?! Netzo als die scene waarbij die python wordt kaalgevreten door de piranhas :S
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ook alle delen van faces gezien en inderdaad sommige stukken klopten echt niet:no:
Maar Traces daarintegen dan? ik heb traces of death 1/2 gezien..zit daar ook vele trucage in? ik dacht zelf van niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tanzrakker op zaterdag 19 augustus 2006 om 02:28:
Netzo als die scene waarbij die python wordt kaalgevreten door de piranhas

das jouw ultimate horror he? ;)

Waarschuw beheerder
Er zijn wel echte beelden in FOD, maar dat zijn meer die Journaalbeelden. Oorlog, neerstortende vliegtuigen etc. De enige echte menselijke dood die je "ziet" is de parachutist die neerstort. De parachutist die bij de krokodillen neerkomt is weer wel fake. Aanval beer is fake . De bloedzuiger is nep etc. Dit is allemaal onderzocht en bewezen. En ook toegegeven door de producent inderdaad.

Uitspraak van Tanzrakker op zaterdag 19 augustus 2006 om 02:28:
Netzo als die scene waarbij die python wordt kaalgevreten door de piranhas

Waarschijnlijk nep, want je ziet geen scene van python en piranjas tegelijk. En dat is ook onderzocht door anderen.

Uitspraak van Total Destruction op zaterdag 19 augustus 2006 om 08:44:
Maar Traces daarintegen dan? ik heb traces of death 1/2 gezien..zit daar ook vele trucage in? ik dacht zelf van niet

Alles echt. Behalve de scene met de leeuwen, want die komt uit Faces of Death.

Waarschuw beheerder
maar ken je de thaise versie dan ook?
Waarschuw beheerder
Snuff is allemaal fake, er zijn wel een paar echte te vinden, maar alleen via sommige peer-to-peer progs.

Wbt vomit, is dat een fetish miss? Anders ken je neem ik aan de MFX videos wel? ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van devil1973 op zaterdag 19 augustus 2006 om 17:48:
Snuff is allemaal fake, er zijn wel een paar echte te vinden, maar alleen via sommige peer-to-peer progs.

ja precies!! zoveel gezeik om gehad.. maak dat die zeikerds allemaal maar eens wijs

vomit denk inderdaad dat dat een fetish is voor sommige mensen, al zal dat wel een hele ziekelijke boulimia achtige fetish zijn.
MFX verklaar je nader :P??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ziekelijke boulimia achtige fetish? Ben je mal ;) Tis niet direct de mijne, maar kheb ze erger gezien.. Oja, ook van MFX :P Kgooi wel ff een berichtje over om grappenmakers die rond gaan neuzen daar te vermijden.

Waarschuw beheerder
pb me dan maar ff oke? :P

Waarschuw beheerder
hehe thanks :devil:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dy-namic Hogh op zaterdag 19 augustus 2006 om 10:33:
das jouw ultimate horror he? ;)

Niet meer.. nu het naar het schijnt nep blijkt te zijn ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 16:34:
maar ken je de thaise versie dan ook?

Nee niet dat ik weet. Ik ben trouwes ook niet into vomitfilms LOL bah bah bah. :P

Waarschuw beheerder
ik bedoelde de thaise versie van traces of faces of death!
daar zit geen vomit in hoor!

dat vomit is zeker ziek :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 11:22:
bij deze noem ik het topic 'films op het randje' dit kan dus van alles zijn als het maar geen echte beelden bevat

:D...jah vind ik ook erg leuk die shit, hoe enger hoe beter!! tenminste alles behalve met dieren, kids of verkrachtingen(nooit vrijwillig natuurlijk die dingen)...

bugeejump faces fake? :O *geschokt*... moest erg om lachen, hoe dom kan je wezen as je zoiets gaat doen?? :no:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 19:10:
dat vomit is zeker ziek :P

euh kots-films? mensen willen mensne zien kotsten? beter naar feestje gaan dan B) :P...