Partyflock

Forumonderwerp · 894070
1 volger · 15752x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
schelden met kanker kan niet, maar vloeken met god dan?
Waarschuw beheerder
Wat je zelf vloekt moet je lekker zelf weten, mij maakt het niet uit. Ik heb mezelf alleen aangeleerd om gloeiende te zeggen als ik toevalig de behoefte heb om te vloeken. Ik vind het namelijk niet kunnen dat m'n zoontje van 5 godverdomme op het schoolplein loopt te bazuinen. Als hij het een keer zegt, weet ik iig dat hij het niet van mij heeft geleerd.
Het lijkt mij trouwens wel dat hoe meer je vloekt hoe meer je je eigen zit op te fokken, het is geen opluchting meer, maar wordt meer een mantra om opgefokt te worden.
Bv: Godverdomme, waar zijn die kk sleutels nou ik had ze godverdomme net nog en nu ben ik ze kwijt, teringzooi, tyfus waar zijn ze godverdomme die kk dingen.
Als je zo 5 minuten door gaat ben je aardig over je thee-water. Terwijl als je gewoon rustig blijft en nadenkt waar je ze gelaten hebt, is dat iets beter voor je bloeddruk en hoef je je niet zo op te fokken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flex-y op donderdag 16 november 2006 om 11:19:
Het lijkt mij trouwens wel dat hoe meer je vloekt hoe meer je je eigen zit op te fokken, het is geen opluchting meer, maar wordt meer een mantra om opgefokt te worden.

Dat klopt zeker.
Waarschuw beheerder
Ik vind het namelijk niet kunnen dat m'n zoontje van 5 godverdomme op het schoolplein loopt te bazuinen

Dat gaat ie echt wel doen hoor

Waarschuw beheerder
indd godverdomme
Waarschuw beheerder
Ik hoor genoeg kinderen godverdomme zeggen.
Is toch ook niet erg?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sabine2 op vrijdag 17 november 2006 om 15:36:
Is toch ook niet erg?

Mensen vergeten hoe het een paar jaar geleden nog wel was.:) Mensen geven nergens geen zak meer om. Verliezen stijl, Tonen minder begrip voor anderen en denken helemaal scheef.

Wat is nou wel belangrijk in het leven. En wat niet. Wanneer is iets moreel juist. En wanneer niet. We weten niet beter of het woord godverdomme is normaal geworden. Maar het wil wel iets zeggen over hoe mensen zijn op dit moment. Het wisselt ook erg per streek in nederland. Zo is men in het noorden en midden van nederland wat voorzichtiger met hun uitspraken. In Belgie ook. In het zuiden en west van Ned scheld en tiert men alsof het normaal is. Maar is zeker niet charmant.

Het godverdomme heeft inmiddels bij veel mensen al plaatsgemaakt voor bijv. kanker. Dat wil nog veel meer zeggen over hoe mensen zijn.

Als je het ooit zegt waar geen mensen bij zijn of hoogstens iemand waar je bij vertrouwd bent kan ik er nog mee inkomen... maar zodra je dit in het openbaar gaat doen, dan mag je je afvragen of je nog wel moreel redelijk aan het gedragen bent.

Waarschuw beheerder
waarom niet verdom god?
in plaats van...;)
:p
Waarschuw beheerder
dat klinkt niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sabine2 op donderdag 16 november 2006 om 22:12:
Ik vind het namelijk niet kunnen dat m'n zoontje van 5 godverdomme op het schoolplein loopt te bazuinen

Dat kan jij wel vinden maar dat gaat ie echt wel doen hoor

Waarschuw beheerder
sapperdelimpompette!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bv: Godverdomme, waar zijn die kk sleutels nou ik had ze godverdomme net nog en nu ben ik ze kwijt, teringzooi, tyfus waar zijn ze godverdomme die kk dingen

B)
Artiest {SHOWLIST artist 27545, 53495}
Waarschuw beheerder
donateur
gvd:nee: faut maar begint tog wel een stopwoordje te worden
GODVERDOMME:jaja:

en tog maar weer regelmatig naar de kerk gaan:x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sabine2 op maandag 13 november 2006 om 20:09:
dan is tie godverdomme helemaal voor niet voor jouw zonden doodgegaan godverdomme, ga je die lul uit nazaret godverdomme beetje zitten af te zeiken godverdomme, kan tog helamaal niet?

die eikel is godverdomme ook niet voor mij doodgegaan godverdomme, maar laat hem godverdomme maar aan zijn godverdomse kut kruis hangen. kan die lul godverdomme niet met zijn kut poten over het water lopen godverdomme
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 20:46:
kan die lul godverdomme niet met zijn kut poten over het water lopen godverdomme

Heeft ie dat godverdomme ppot gekund dan godverdomme

Waarschuw beheerder
hmmm...nou als ik echt goed pissig ben vind ik het een heerlijk scheldwoord om (vooral met een keiharde g) te gebruiken ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sabine2 op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:44:
maar vloeken met god dan?

zelf weten, t enige wat ze zelf vragen is of god ze wil verdoemen (Y)

Mijn antwoord als iemand GVD zegt is altijd : daar is Hij hard mee bezig ja :yes:

Ik doe t zelf helaas soms ook, kan het laatste deel vaak nog net inslikken, is gewoon niet goed :No:

Waarschuw beheerder
I love it :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 23 november 2006 om 22:09:
I love it

What do you love
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sabine2 op dinsdag 14 november 2006 om 18:57:
alles wat me god te maken heeft is godverdomme bullshit godverdomme

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 09:20:
Ik doe t zelf helaas soms ook, kan het laatste deel vaak nog net inslikken, is gewoon niet goed :No:

Voor mij is het betekenisloos als ik daarmee vloek. Het heeft dezelfde waarde als elk ander willekeurig scheldwoord.

Maarrr... omdat ik er anderen niet mee voor de kop wil stoten doe ik het gewoon liever niet. :)

Waarschuw beheerder
donateur
mwah...moet zeggen dat ik het vandaag aaaaaardig vaak in de mond heb genomen :X :| :nocheer: soms heb je van die momenten...dan gaat de gggggggggggggggggggg zo lekker agressief dansend over je tong :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 18:36:
mwah...moet zeggen dat ik het vandaag aaaaaardig vaak in de mond heb genomen soms heb je van die momenten...dan gaat de gggggggggggggggggggg zo lekker agressief dansend over je tong

Wat noem je vaak dan?

Waarschuw beheerder
god is een geloof, geen zekerheid dat hij dr is, kanker is dr,.. lekker belangrijk waar je mee scheld.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 18:36:
gggggggggggggggggggg zo lekker agressief dansend over je tong

iedereen die niet uit NH komt zegt dat mijn G ook agressief dr uit komt rollen wijffie dus ik kan je een handje geven :hug: :9

Waarschuw beheerder
Dat mag want die bestaat toch niet.. net als sinterklaas

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sabine2 op zondag 26 november 2006 om 18:49:
Wat noem je vaak dan?

voor mijn doen is 1 x al teveel 8)
maar waren er een stuk of 6 :|
Waarschuw beheerder
Doe het vaak zat maar let meestal wel ff een beetje op bij wie ik het doe ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 19:43:
Dat mag want die bestaat toch niet.. net als sinterklaas

Mee eens godverdomme

Waarschuw beheerder
Dat hoor je mij nooit zeggen.. :x

Waarschuw beheerder
Tja als je niet in God gelooft, is het vloeken met godver voor je zelf niet erg, maar wel voor mensen die wel geloven :P
Beetje respect dan maar voor de medemens ..:P

Waarschuw beheerder
dat zal je mij nooit horen zeggen...
een paar jaar geleden zei ik het een keer tegen een vriendje , en toen hij zei, nu zal god je straffen en de telefoon erop gooide ben ik zo geschrokken dat ik het nooit meer heb gezegd!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 22:06:
Tja als je niet in God gelooft, is het vloeken met godver voor je zelf niet erg, maar wel voor mensen die wel geloven

Die mensen zijn toch onwetend ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [BJ] scully op zondag 26 november 2006 om 22:26:
Tja als je niet in God gelooft, is het vloeken met godver voor je zelf niet erg, maar wel voor mensen die wel geloven

Die mensen zijn toch onwetend

Welke mensen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sabine2 op zondag 26 november 2006 om 16:34:
alles wat me god te maken heeft is godverdomme bullshit godverdomme

jezus christus sabine2, jij hebt godverdomme de juiste mening over god godverdomme.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sabine2 op woensdag 22 november 2006 om 22:01:
Heeft ie dat godverdomme ppot gekund dan godverdomme

NEE!! het staat godverdomme in het grootste godverdomse boek der leugens de bijbel godverdomme, het is dus godverdomme niet waar!!! GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -What the Faak? op woensdag 29 november 2006 om 22:38:
Godverdomme vind ik best normaal...

Is ook normaal.

En Th666, kijk ff in je berichten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 21:33:
jezus christus sabine2, jij hebt godverdomme de juiste mening over god godverdomme.

dank je godverdomme
Waarschuw beheerder
donateur
vind het allemaal ook best wel normaal, wie zegt dat Hij het erg vindt :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Freak Strano op maandag 13 november 2006 om 23:50:
waarom zou ik wel in de naam van assepoester mogen schelden maar niet in naam van god

Ik snap het verschil ook niet godverdomme

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sabine2 op zondag 3 december 2006 om 16:51:
Ik snap het verschil ook niet godverdomme

er is godverdomme ook geen verschil godverdomme
Waarschuw beheerder
wat is het verschil tussen god en assepoester?

Waarschuw beheerder
een assepoester is leuk en god niet godverdomme
Waarschuw beheerder
dat is gewoon een leuk verhaaltje, god is een gore grove leugen godverdomme, daar worden mensen godverdomme alleen maar bang mee gemaakt
Waarschuw beheerder
jazeker kan je vloeken met god erin

waarom zou dat godveromme niet mogen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sabine2 op maandag 4 december 2006 om 23:27:
dat is gewoon een leuk verhaaltje, god is een gore grove leugen godverdomme, daar worden mensen godverdomme alleen maar bang mee gemaakt

je hebt godverdomme helemaal gelijk godverdomme
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ohw jah joh op maandag 4 december 2006 om 23:29:
jazeker kan je vloeken met god erin

waarom zou dat godveromme niet mogen?

sommige van die iekels vinden dat je repsect voro god moet hebben

Waarschuw beheerder
Ik kan geen respect hebben voor iets wat ik zelf nog nooit gezien heb...

Daarbij, Godver ´bekt´ lekker....en je mag jezelf afvragen wat je aan het doen bent, als je nu ook al de dingen die je eruitflapt door de ´censuur´ gaat halen....

Toch??

Alleen strooien met ziektes is kansloos....
Voor de rest is het wel oké...
Waarschuw beheerder
daarom dus is er tog nikls mis met godverdomme

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sabine2 op maandag 4 december 2006 om 23:49:
daarom dus is er tog nikls mis met godverdomme

Nee hoor!