Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Vraag dat die jongens van Libanon eens die hun halve familie pas zijn kwijt geraakt...
schelden met kanker kan niet, maar vloeken met god dan?
tuurlijk kan dat, godnondejuu, godverdomme
heel normaal vind ik
godverdomme
heel normaal vind ik
schelden met kanker kan niet, maar vloeken met god dan?
Geloven hun in de "God" die wij kennen of geloven hun in een een of andere God die hun kennen. Ik geloof dat dat in vele landen anders is.
Trouwens, schelden of vloeken is volgens mij nooit bevorderlijk voor je goede humeur, als ik iets doe waardoor ik vroeger zou gaan vloeken of schelden, probeer ik nu mezelf uit te lachen en dat is veel beter voor mij humeur
Jij komt wel een beetje wijs over voor iemand van 20
als ik wil vloeken, maak ik dat godverdomme zelf nog wel uit !!
schelden
.....freedom of speech!!!
Komt van t karma van gedachten. Karma gathers karma.
T komt niet van je eigen geest karma is een entiteit bevind zich in een andere dimensie, en is niet detecteerbaar voor mensen.
Als men last heeft van schuttingtaal. Zou men het moeten domineren met subjectieve rechtschapen gedachten, en kan men T dus elimineren en kwijtraken.
Komt van t karma van gedachten. Karma gathers karma.
T komt niet van je eigen geest karma is een entiteit bevind zich in een andere dimensie, en is niet detecteerbaar voor mensen.
Als men last heeft van schuttingtaal. Zou men het moeten domineren met subjectieve rechtschapen gedachten, en kan men T dus elimineren en kwijtraken.