Partyflock

Forumonderwerp · 893905
Waarschuw beheerder
Iran opent tentoonstelling Holocaust-spotprenten

Uitgegeven: 14 augustus 2006 22:55
Laatst gewijzigd: 14 augustus 2006 22:57

TEHERAN - In Teheran is maandag een tentoonstelling geopend met meer dan 200 spotprenten over de Holocaust, de massale moord op Europese Joden tijdens de Tweede Wereldoorlog.

De tentoonstelling is een reactie op de Deense spotprenten over de profeet Mohammed, die eerder dit jaar in veel islamitische landen voor grote opschudding zorgden.

"Zij kunnen schrijven wat zij willen over de profeet, maar zodra iemand twijfels uit over de Holocaust, krijgt hij een boete of celstraf", aldus een van de Iraanse organisatoren over de situatie in Europa. De organisatie Iran Cartoon had in totaal 1100 spotprenten uit een zestigtal landen ontvangen.

bron: nu.nl

Typisch, niet?

grappen en grollen over een oppermachtig wezen waarvan het bestaan nooit aangetoond is kan niet, alsof Allah dan huilend in elkaar zakt :vaag:

Maar spotprenten over miljoenen mensenlevens, nee dat kan dan weer wel :nocheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
plaats dan meteen die prentjes (Y)
Waarschuw beheerder
sorry, 10-duizenden, m''n enthusiasme nam me even bij de benen, maar dan nog.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [s.o.s.] op dinsdag 15 augustus 2006 om 11:25:
:nosmile:

Uitspraak van Azul op dinsdag 15 augustus 2006 om 11:27:

in Auschwitz en Birkenau alleen al zijn zo'n 1,5 tot 2 miljoen mensen gestorven...

:(
Waarschuw beheerder
Ze hebben in feite gewoon gelijk hoor.

Het bagataliseren van de holocaust is strafbaar volgens onze wet. Het tonen van de profeet is strafbaar volgens 'hun wet', de religie dus.

Beetje kinderachtig om er op deze manier mee om te gaan natuurlijk, maargoed, het zijn dan ook achtergestelde zandhazen.

Waarschuw beheerder

leer je geschiedenis..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 11:33:
in Auschwitz en Birkenau alleen al zijn zo'n 1,5 tot 2 miljoen mensen gestorven...

idd.. zo overdreven waren die miljoenen niet :no:
Waarschuw beheerder
Nou het zijn gewoon weer typisch moslims. Die Deense krant heeft 1x iets geplaatst waar alle moslims over struikelden. Ik zou ze lekker laten liggen maar nee, de Denen hebben de tijd genomen hier normaal op te reageren. Vervolgens steken die islamieten de Deense vlag in de fik en plain public (die Denen zijn er net zo trots op als Amerikanen) en ze maken Denen uit voor rotte vis, zo vaak ze maar kunnen. Om een f*cking tekening over iemand waar ze slechts in geloven!!!! Opstand, protest (zelfs hier achter mijn werk op de Dam) ze gooien ruiten van onschuldige winkeliers in, zolang heel de wereld maar weet dat de moslims boos zijn. Ja en hun lontje is gelukkig ook niet zo lang dus daar hoef je niet eens veel voor te doen. Nu dit weer. Het gaat ze allang niet meer om de Denen, ze zien het gewoon weer als een mooi excuus om te kotsen op de hele wereld, wat ze zo graag doen. De Holocaust is verschrikkelijk geweest, maar natuurlijk lang niet zo verschrikkelijk als alle gebroken moslimhartjes naar aanleiding van een tekeningetje. Die mensen zijn gewoon geschift.
Waarschuw beheerder

:/
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 11:33:

idd ja :(
Waarschuw beheerder
't wordt weer tijd voor vergelding

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op dinsdag 15 augustus 2006 om 11:36:
De Holocaust is verschrikkelijk geweest, maar natuurlijk lang niet zo verschrikkelijk als alle gebroken moslimhartjes naar aanleiding van een tekeningetje. Die mensen zijn gewoon geschift.

:D En zo is het!!

Waarschuw beheerder
ff voor degenen wie z'n geschiedenislessen weer goed hebben gevolgd :

Onder de Holocaust (of de Shoah) (van het Griekse holokauston - 'ïëïêáõóôïí = brandoffer aan een godheid) verstaat men voornamelijk de moord op ongeveer zes miljoen Europese Joden en andere groeperingen, zoals homoseksuelen, Esperantisten, zigeuners, 'economisch onwaardigen', Polen, gehandicapten en mensen die zich verzetten tegen de nazi's, grotendeels in concentratiekampen, door de Duitse nazi's en hun handlangers gedurende de Tweede Wereldoorlog.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Holocaust
Waarschuw beheerder
ok we houden het op miljoenen..

maar even to the point, beetje scheef niet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op dinsdag 15 augustus 2006 om 11:44:
maar even to the point, beetje scheef niet?

Nee dus. Gewoon relatief.
En kinderachtig.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Revolver Ocelot op dinsdag 15 augustus 2006 om 11:23:
miljoenen

Get you facts right (Y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 11:35:
Ze hebben in feite gewoon gelijk hoor.

Het bagataliseren van de holocaust is strafbaar volgens onze wet. Het tonen van de profeet is strafbaar volgens 'hun wet', de religie dus.

Precies (Y) vind deze actie van kleuterschool niveau, maar goed, ze hebben eigenlijk wel gelijk, het komt op precies hetzelfde neer...
Waarschuw beheerder
Get you facts right

Ik verkeer in staat van halfslaap. gimmeabreak.

Waarschuw beheerder
De Holocaust is verschrikkelijk geweest, maar natuurlijk lang niet zo verschrikkelijk als alle gebroken moslimhartjes naar aanleiding van een tekeningetje. Die mensen zijn gewoon geschift.

idd!
Waarschuw beheerder
Het tonen van de profeet is strafbaar volgens 'hun wet', de religie dus

kan wel zo zijn, maar stel dan alleen de moslim die dat doet strafbaar.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Azul op dinsdag 15 augustus 2006 om 11:52:
Ik verkeer in staat van halfslaap. gimmeabreak.

Niet jij, slaapkop:

Uitspraak van [s.o.s.] op dinsdag 15 augustus 2006 om 11:25

Waarschuw beheerder
:bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou het zijn gewoon weer typisch moslims. [...] Die mensen zijn gewoon geschift.

Nee, jij bent lekker ruimdenkend gelukkig (Y)

Ach, waarom hier dan weer zo'n ophef over? Zij willen een punt maken, namelijk dat Europa iets belachelijk heeft gemaakt wat voor hen belangrijk is en om terug te slaan doen zij precies hetzelfde. Kinderachtig, true.. Maar zeg nou zelf, als zij eerst waren begonnen was er in Europa toch ook reactie gekomen?

En ze hebben natuurlijk wel gelijk :
Uitspraak van Azul op dinsdag 15 augustus 2006 om 11:23:
"Zij kunnen schrijven wat zij willen over de profeet, maar zodra iemand twijfels uit over de Holocaust, krijgt hij een boete of celstraf", aldus een van de Iraanse organisatoren over de situatie in Europa.

:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat we allemaal maar erg kwaad moeten worden als iemand ergens ter wereld onze denkbeeldige vriendjes beledigd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mraaike op dinsdag 15 augustus 2006 om 12:13:
Ach, waarom hier dan weer zo'n ophef over? Zij willen een punt maken, namelijk dat Europa iets belachelijk heeft gemaakt wat voor hen belangrijk is en om terug te slaan doen zij precies hetzelfde. Kinderachtig, true.. Maar zeg nou zelf, als zij eerst waren begonnen was er in Europa toch ook reactie gekomen?

Ik vind er wel een groot verschil tussen daadwerkelijke feiten en een geloof om eerlijk te zijn. Als ze "onze" here Jezus of God balachelijk maken.. zal me dat werkelijk een worst zijn. Geloven doe je voor jezelf en niet voor een ander.

Dit is wel een heel slap excuus om de joden belachelijk te maken. Daarnaast is het tijdstip weer erg ongepast. Wat mij betreft is Israël Iran voor. Iran is de boel al langer aan het provoceren.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mraaike op dinsdag 15 augustus 2006 om 12:13:
Nee, jij bent lekker ruimdenkend gelukkig

Nee in dat opzicht ben ik totaal niet ruimdenkend meer. Dat heb ik lang genoeg geprobeerd en ik ben er inmiddels wel een beetje klaar mee met dat vredelievende gedoe. Wereldvrede, gelijkheid, vrijheid... sommigen geloven er nog in, maar ik niet. Wou dak het kon maar ik zie het gewoon echt niet gebeuren, realistisch gezien. Ik heb gewoon mijn ogen open en ik ga niet mee in de naïeve meute. Heb mijn eigen mening en ik vind moslims nou eenmaal idioten. :D sorry dat het niet aansluit bij de jouwe maar zo is het nu eenmaal.
Waarschuw beheerder
Ze verlagen zich zo tot het niveau van Wilders.. triest
Waarschuw beheerder
en zo is er steeds wat te janken door iedereen. t leven is hard, wen er aan. mensen in hun kloten schoppen door hun god belachelijk te maken moet wel kunnen maar zodra iemand over de holocaust begint is t mis. die zooi van 60 jaar geleden wordt altijd als excuus gebruikt. ik ken t alleen van tv en uit boeken en ik ken niemand die is vermoord dus dat doet me ook geen pijn als ik n spotprent zie. dus wat zeurt iedereen nou van ja je kan mensen kwetsen. wie dan? iedereen is allang dood. en nee ik ben geen racist of iets anders onnozels. maar dat gezeur altijd..
Waarschuw beheerder
donateur
Kom laten we met zijn allen gaan rellen om deze spotprenten. :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Zullen we met z'n allen naar de Iraanse ambassade gaan en daar de vlag in de brand gaan steken?
Waarschuw beheerder
Iran is goed bezig de laaste tijd :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik weet het niet hoor, ze zeggen dat iedereen daar vergast is maar ik heb nooit zo'n vergasing gezien....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 augustus 2006 om 12:50:
ik weet het niet hoor, ze zeggen dat iedereen daar vergast is maar ik heb nooit zo'n vergasing gezien....

Het is inderdaad langer geleden dan 19 jaar, dus dat kan kloppen (y)

Uitspraak van Sirhab op dinsdag 15 augustus 2006 om 12:48:
Iran is goed bezig de laaste tijd

Wat is er zo goed aan dan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 12:52:
Het is inderdaad langer geleden dan 19 jaar, dus dat kan kloppen

dus?
Waarschuw beheerder
te mooi... hypocriete mensen die over andere hypocriete mensen zeiken. :D

Uitspraak van Dip op dinsdag 15 augustus 2006 om 12:40:
Kom laten we met zijn allen gaan rellen om deze spotprenten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 augustus 2006 om 12:53:
dus?

Dat ze nooit een vergassing heeft gezien slimpie

Waarschuw beheerder

6 miljoen in wo2...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op dinsdag 15 augustus 2006 om 12:38:
. dus wat zeurt iedereen nou van ja je kan mensen kwetsen. wie dan? iedereen is allang dood. en nee ik ben geen racist of iets anders onnozels. maar dat gezeur altijd..

mijn opa is anders pas een jaar geleden overleden en hij heeft de oorlog toch meegemaakt.. dus wat jij zegt slaat helemaal nergens op..

de oorlog generatie leeft nog steeds..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 12:52:

Gewoon zijn ze goed bezig de laatste tijd die Joden moeten altijd maar janken over holocaust dit en dat maar sommige mensen geloven daar niet in of een deel niet van ofzo en tja Iran is goed bezig gewoon vanwege die dingen en ook kwa steun aan die en zo

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 augustus 2006 om 12:50:
ik weet het niet hoor

hou dan je bek, als je het niet weet
Waarschuw beheerder
ja heel samenhangend.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op dinsdag 15 augustus 2006 om 12:59:
Gewoon zijn ze goed bezig de laatste tijd die Joden moeten altijd maar janken over holocaust dit en dat maar sommige mensen geloven daar niet in of een deel niet van ofzo en tja Iran is goed bezig gewoon vanwege die dingen en ook kwa steun aan die en zo

Bedankt voor je uitleg....
De uitleg is "Gewoon" :S

Goh... en Feyenoordsupporter... is dat dan misschien je drijfveer? Haha wat een giller!!!
(Even als voorbeeld genomen, voordat het weer een verkeerde wending neemt)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op dinsdag 15 augustus 2006 om 12:37:
Nee in dat opzicht ben ik totaal niet ruimdenkend meer. Dat heb ik lang genoeg geprobeerd en ik ben er inmiddels wel een beetje klaar mee met dat vredelievende gedoe. Wereldvrede, gelijkheid, vrijheid... sommigen geloven er nog in, maar ik niet. Wou dak het kon maar ik zie het gewoon echt niet gebeuren, realistisch gezien. Ik heb gewoon mijn ogen open en ik ga niet mee in de naïeve meute. Heb mijn eigen mening en ik vind moslims nou eenmaal idioten. :D sorry dat het niet aansluit bij de jouwe maar zo is het nu eenmaal.

ik vind jou een paniek schopper je kunt wel in de les bij greetje duisenberg das ook zo 1
wel ziek natuurlijk het lijken wel een stel kinderen van 10 of 12 jaar oud. eerst de deentjes en nu iran allebei geen haar beter
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
O heb je hem ook weer. Vriend, waar maak je je druk om? Ik heb een mening die je niet met me deelt (voor de zoveelste keer) maar dat betekent nog niet dat ik er niets over mag plaatsen op een topic. Dat doe jij zelfs nog vaker dan ik dus hou nou gewoon een keer op. Niemand reageert op die tekst alleen jij... en het was nota bene nog een reactie op iemand anders ook dus wie is hier nou een paniekschopper? Jij gaat er toch telkens op in?? Dacht dat ik vorige keer een nuttige, intelligente discussie met je aan het voeren was maar kennelijk valt je intelligentie wel mee. De pot verwijt de ketel...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op dinsdag 15 augustus 2006 om 13:17:
O heb je hem ook weer. Niemand reageert op die tekst alleen jij.....

Een kat in het nauw maakt rare sprongen dat laat je met deze post wel goed merken. waar is het forum anders voor ?om maar ff op een oudere uitspraak van jou terug te komen ;-)

Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op dinsdag 8 augustus 2006 om 12:01:
ik geef een reactie. En mijn mening. Daar zijn topics voor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van No-nonsens op dinsdag 15 augustus 2006 om 13:31:
Een kat in het nauw maakt rare sprongen dat laat je met deze post wel goed merken. waar is het forum anders voor ?om maar ff op een oudere uitspraak van jou terug te komen

Ze plaats hier een opmerking als zijnde mening.
Jij komt hier binnen en schopt gelijk persoonlijk tegen haar aan :S Zoek even hulp wil je...

Doe de rest even per pb ofzo, wat een onzin!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 13:35:
Jij komt hier binnen en schopt gelijk persoonlijk tegen haar aan

zij schopt tegen alles aan, en ik geef een klein schopje en meteen krijg je gehuil.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De tentoonstelling is een reactie op de Deense spotprenten over de profeet Mohammed, die eerder dit jaar in veel islamitische landen voor grote opschudding zorgden.

Wat een niveautje :nee: gaat helemaal nerges over :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 15 augustus 2006 om 11:26:
plaats dan meteen die prentjes (Y)

Niet kunnen vinden. Wel de oude vertrouwde en immer gezellige foto's van mensen die vlaggen verbranden (ik ga maar eens aandelen Shipmate vlaggen halen). :s
[img width=400 height=266]http://www.bnr.nl/blobs/anp/30886.jpg[/img]
Typisch, niet?

Dat wij westerlingen met in het bijzonder Nederland al lange tijd zo'n slappe houding aannemen? Ja, zeker typisch... :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 13:35:
Ze plaats hier een opmerking als zijnde mening.

Thanx! Gelukkig dat dat voor sommige mensen wel duidelijk is.

Uitspraak van No-nonsens op dinsdag 15 augustus 2006 om 13:40:
zij schopt tegen alles aan,

Dat heb je helemaal verkeerd begrepen. Als een mening geven (ook al is die radicaal of niet aansluitend op de jouwe) schoppen inhoudt, zou niemand dat hier meer mogen doen. Zoals ik al eerder zei: ik respecteer jouw mening ook, of ik het er nou mee eens ben of niet. Krijg nu een beetje het idee alsof je er een sport van aan het maken bent om te reageren op mijn posts. Je mening over mij en mijn posts is nu duidelijk. Bedankt dat je dat voor de 3e keer wilde delen met iedereen. Zijn we dan nu klaar? Vind dit nml een heel interessant topic ;)

Waarschuw beheerder

Dan huil jij zelf ook, want je bent zelf een Jood :looser: :roflol: :LOL:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 12:57:
Dat ze nooit een vergassing heeft gezien slimpie

Ik heb toch ook andere beelden van de 2e wereld oorlog gezien? En niemand heeft dat gezien dus misschien heeft het wel nooit plaats gevonden? je weet het niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op dinsdag 15 augustus 2006 om 14:29:
Dat heb je helemaal verkeerd begrepen. Als een mening geven (ook al is die radicaal ;)

Welnee he is geen sport, ik ben het gewoon niet eens, en reageer regelmatig op dit soort topics en op anderen..maargoed vrije meningsuiting word nu wel een sport ben net bekomen van het normen en waarden syndroom, nu worden we weer doodgegooid met dit ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahahaha ga ik te snel?? Just pretend I'm not here ok?

Waarschuw beheerder
Op deze manier tonen ze alleen maar aan hoe onderontwikkeld hun maatschappij is, aangezien zij wel helemaal door het lint gingen om spotprenten....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 14:41:
Dan huil jij zelf ook, want je bent zelf een Jood

Wat lul je dom jongen? Ik ben Nederlander. Ik huil niet om onzin. :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 augustus 2006 om 14:43:
Ik heb toch ook andere beelden van de 2e wereld oorlog gezien? En niemand heeft dat gezien dus misschien heeft het wel nooit plaats gevonden? je weet het niet

Dat je poep praat is inmiddels wel duidelijk.
Ik zou zeggen, onderbouw je poep eens!

Als jij wil zeggen dat het vergassen van Joden onzin is, verzoek ik je eens een excursie te ondernemen naar een concentratiekamp.

Welke andere beelden kent de tweede wereldoorlog wat dit onderwerp betreft??

(Om ziek van te worden trouwens die anonieme fake profieltjes. Toevallig net aangemaakt)

Uitspraak van Sirhab op dinsdag 15 augustus 2006 om 14:54:
Wat lul je dom jongen? Ik ben Nederlander. Ik huil niet om onzin.

*proest* Een Nederlander zal nooit ontkennen wat er is gebeurd in de oorlog hoor. Mijn opa in ieder geval niet, die zal nu ter plekke je oren nog wassen met je onzin.
Mister "gewoon"
Raar profiel trouwens, voor een Nederlander....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 15:00:
*proest* Een Nederlander zal nooit ontkennen wat er is gebeurd in de oorlog hoor. Mijn opa in ieder geval niet, die zal nu ter plekke je oren nog wassen met je onzin.
Meneer "gewoon"

Wie ben jij om te bepalen wat een Nederlander wel of niet mag ontkennen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 14:54:
Op deze manier tonen ze alleen maar aan hoe onderontwikkeld hun maatschappij is

En andermans cultuur of religie voor lul zetten is dat niet?:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op dinsdag 15 augustus 2006 om 14:54:
Wat lul je dom jongen? Ik ben Nederlander. Ik huil niet om onzin

Gisteren was je nog een Jood, dus dat je een Nederlander bent is onzin.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op dinsdag 15 augustus 2006 om 15:01:
Wie ben jij om te bepalen wat een Nederlander wel of niet mag ontkennen

Sanderman.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 15:02:

Wat lul je nou Mufty? Laat even zien waar ik dat gezegt heb? Ik begrijp dat je het suf vindt om Joods te zijn maar Sirhan is gewoon een Palestijn als je dat bedoelt. Jeruzlaem was in 1944 nog al-Qoeds ehh...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op dinsdag 15 augustus 2006 om 15:03:
Wat lul je nou Mufty? Laat even zien waar ik dat gezegt heb? Ik begrijp dat je het suf vindt om Joods te zijn maar Sirhan is gewoon een Palestijn als je dat bedoelt. Jeruzlaem was in 1944 nog al-Qoeds ehh...

Lees dat topic wat je om zeep hebt geholpen er maar op terug.. Al Qoeds of niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 15:09:
Lees dat topic wat je om zeep hebt geholpen er maar op terug.. Al Qoeds of niet.

Ja inderdaad heb het al gelezen Sirhan komt uit oost-Jeruzalem, al-Qoeds de hoofdstad van Palestina - als het bevrijdt wordt van jullie Zions. Dus Joods haha in je dromen sjap.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 15:02:

dus een jood kan geen Nederlander zijn?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 15:00:
Als jij wil zeggen dat het vergassen van Joden onzin is, verzoek ik je eens een excursie te ondernemen naar een concentratiekamp.

Ja en dan? Er zijn namelijk ook mensen die zeggen dat het gewoon een werkkamp was.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op dinsdag 15 augustus 2006 om 15:12:
Ja inderdaad heb het al gelezen Sirhan komt uit oost-Jeruzalem, al-Qoeds de hoofdstad van Palestina - als het bevrijdt wordt van jullie Zions. Dus Joods haha in je dromen sjap.

Een gewone Nederlander dus... :S
Alles is wel erg snel ontkracht (y)

Kruip maar weer onder je steen want dit gaat weer nergens over. Je plaatste je opmerkingen dus gewoon omdat je joden haat. Met je ontkennen en gewoon :D

Gewoon niet helemaal fris, dat zeg ik.

Uitspraak van Sirhab op dinsdag 15 augustus 2006 om 15:12:
als het bevrijdt wordt van jullie Zions

Wow wow wow... kort lontje maat? Denk om je hart hè (y)
Ik ben trouwens een gewone Nederlander dus wie "jullie" is begrijp ik niet. Het westen en Amerika zeker?
:S

Je komt een beetje eng extreem over vriend!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 augustus 2006 om 15:17:
Ja en dan? Er zijn namelijk ook mensen die zeggen dat het gewoon een werkkamp was.

Ja het was zwaar werk idd. Er vielen maar liefst 6 miljoen doden tijdens werktijd :S

Ga weg met je fakeprofiel :looser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 15:22:
Je plaatste je opmerkingen dus gewoon omdat je joden haat. Met je ontkennen en gewoon

Ik haat geen Joden, ik haat Zionisten als Mufty..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 15:22:
Ik ben trouwens een gewone Nederlander dus wie "jullie" is begrijp ik niet.

Ik zeg het toch ook niet tegen jouw of wel soms?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op dinsdag 15 augustus 2006 om 15:26:

Ik ben daar niet van op de hoogte.... geloof er echter weinig van.

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 augustus 2006 om 15:26:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Holocaustontkenning

Ik weet niet wat je er mee wil zeggen :S

Duidelijk is mij wel dat jij in de ontkennigsfase zit.
Maar geeft verder niks, iedereen had oogkleppen op!
Mijn opa ook, heeft niks gezien :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
''There is an American, British or Jewish conspiracy to make Jews look like victims and to demonize Germans. Also, it was in the Soviet interest to propagate wild stories about Germany in order to frighten related nations into accepting Soviet rule (Poland, Czechoslovakia, etc.). The amount of money pumped into Israel and reparations from Germany alone would give Israel a strong incentive to maintain this conspiracy.''

''The figure of 5-6 million Jewish deaths is an exaggeration, and many Jews who actually emigrated to Russia, Britain, Palestine and the United States are included in the number.''

Waarom zouden ze hun er bij optellen? :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 augustus 2006 om 15:42:
Waarom zouden ze hun er bij optellen?

Is dat en feit of is dat wat er gezegd word door holocaust-ontkenners?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 15:46:
Is dat en feit of is dat wat er gezegd word door holocaust-ontkenners?

feit
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sanderman (y) op dinsdag 15 augustus 2006 om 12:52:

Rot toch een keer op met je BS, waar slaat dit dan op.

Als je fotos post van Allah is het gillen krijsen want dat mag niet en dat is heiligschennis en weet ik het allemaal nog meer voor een onzin. PFFTTT wat een debiele kutzooi in dat land.

Hier kijk ze dan, en wat er dan allemaal nog meer voor een vlaggen bijkomen. Bij elke bijeenkomst is standaard ook een anti VS vlag en anti joden vlag aanwezig. Ze weten helemaal niet waar het over gaat. Als we maar kunnen rellen en vlaggen verbranden. Achterlijk land is het gewoon!

[img width=300 height=251]http://www.hboeck.de/uploads/mohammed.jpg[/img]

[img width=600 height=454]http://www.darki.com/Bilder/mohammed_karikaturen/fly.jpg[/img]

En dit zijn ze allemaal aan het kweken!

[img width=400 height=325]http://www.kill-more-people.de/images/fun/ultraschall.jpg[/img]

[img width=500 height=350]http://spartacus.blogs.com/spartacus/spartacus/2006/02/ta060224.gif[/img]

[img width=423 height=270]http://msnbcmedia.msn.com/j/msnbc/Components/Photos/060206/060206_wp_london_protest_hmed9p.hmedium.jpg[/img]

Goed bezig jongens! Het is natuurlijk vrijheid van meningsuiting, maar als je nou hun ter plekke zou afschieten heb je weer een paar minder in de toekomst! (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=423 height=270 cacheid=000cc9370024c9e25d529d301a01883975]http://msnbcmedia.msn.com/j/msnbc/Components/Photos/060206/060206_wp_london_protest_hmed9p.hmedium.jpg[/img]

Tja, dat zijn nuttige teksten, daar herken je ze aan hè! :yes:
Altijd open, eerlijk en in voor een goed gesprek (y)
Waarschuw beheerder
Ja heb ik al eerder gezegd, gewoon een bom op Mekka, ben je klaar. haha (Dit was een grap, ookal meen ik het wel :D jaaaaa wat is het nou he?) Moet mezelf behoeden voor nog meer waarschuwingen... Nee maar dan krijg je weer een bom op Lourdes of zo en dan hebben we dat gezeik weer. Maar ben echt blij dak niet de enige ben die het gevaar ziet naderen...
Waarschuw beheerder
donateur
Denk niet dat je iets opschiet met een bom op mekka. Tis maar een gebouw...

Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:03:
Maar ben echt blij dak niet de enige ben die het gevaar ziet naderen...

Ik ook, alleen er zijn nog voldoende mensen die het niet zien, of niet willen zien! Dat is gevaarlijk, maar hun denken dat zoiets nooit gebeuren gaat. Alsof de wereld alleen nog maar vrede kent. En alsof er geen WERELDWIJD front is in de gedachtegang van de extremisten.

Ze zijn bang om het in te zien dat hun mooie wereld een keer naar de klote kan gaan. Dat is menselijk om bang te zijn. Ik ben ook bang, maar ga dan juist niet het gevaar onderkennen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die 2 soldaten die ontvoert zijn iedereen kent hun naam nu, maar als er onschuldige burgers sneuvelen in Libanon zeggen ze daar niks over....they dont give a damn!
Waarschuw beheerder
donateur
Waar the fuck heb jij het nou weer over...?

Jaah ga anders ff 1000 namen opnoemen op het nieuws! (y)

Tevens als al die hezbollah raketten nou eens wel allemaal doel hadden getroffen waren er net zoveel doden bij de Israeliers geweest.

En onschuldig ben je niet als je een terroristische groepering met wapens steunt meedoet met protest marsen met duidelijk een militair of militie achtige toon en toestaat dat die raketten afschieten dicht bij je huis, uit je garage, vanaf je dak...

Tuurlijk worden er onschuldigen gedood, maar dat is net zo bij de Israeliers. Alleen die schieten terug met moderne wapens, en niet verouderde artillerie raketjes...

LATEN WE NIET VERGETEN dat er door Hezbollah 4000 raketten zijn afgeschoten met het doel zoveel mogelijk doden te maken. Alleen die dingen kun je niet richten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Welluk...?! op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:20:
Jaah ga anders ff 1000 namen opnoemen op het nieuws!

ja kan toch

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
http://news.sky.com/shared/videoasx/0,,galloway_060806-31200-bb,00.asx
Waarschuw beheerder
zoals ik al zei: het zijn idioten. En helaas zijn ze niet te stoppen, dat is alweer gebleken. Of mensen moeten eindelijk eens een keer hun ogen open doen en de realiteit onder ogen zien. Die mensen gooien luk raak bommen hier en daar zolang ze maar veel onschuldige burgers doden en de grootmachten in een hoek kunnen drijven, die dat nog toelaten ook. Veel praatjes, maar geen actie. Ik denk niet dat we eronder uit komen zonder 3e wereld oorlog. Hoe hard het ook klinkt, moslimsextremisten zijn verblind door de islam & hun allah, zodanig dat de rest van de wereld eronder lijdt. Maar vooral blijven geloven in vrede... daar kom je lekker ver mee.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 11:35:
leer je geschiedenis..

heb ik gedaan.. ;)

http://www.vho.org/NL/b/hlr1/ (Y).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:13:
k ook, alleen er zijn nog voldoende mensen die het niet zien, of niet willen zien! Dat is gevaarlijk, maar hun denken dat zoiets nooit gebeuren gaat. Alsof de wereld alleen nog maar vrede kent. En alsof er geen WERELDWIJD front is in de gedachtegang van de extremisten.

Ze zijn bang om het in te zien dat hun mooie wereld een keer naar de klote kan gaan. Dat is menselijk om bang te zijn. Ik ben ook bang, maar ga dan juist niet het gevaar onderkennen!

Yeah right. Ik zie die martin gaus van de TROS al als rebel met een bandana en een machinegeweer door de Biesbosch sluipen.

conflict in het Midden-Oosten is er al een halve eeuw. even als tereur dreiging etc
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:28:
3e wereld oorlog.

ik ben weleens benieuwd wat je onder wo 111 verstaat
we zijn onderhand al met de 4 e bezig in dat geval, de 3 e was van 1948 tot aan 1989.

Waarschuw beheerder
Ik kan wel begrijpen dat die mensen vinden dat de westerse wereld met 2 maten meet. Dat is ook gewoon zo.
Waarschuw beheerder
donateur
stelletje mieren :/
Waarschuw beheerder
zoals ik al zei: het zijn idioten. En helaas zijn ze niet te stoppen, dat is alweer gebleken. Of mensen moeten eindelijk eens een keer hun ogen open doen en de realiteit onder ogen zien. Die mensen gooien luk raak bommen hier en daar zolang ze maar veel onschuldige burgers doden en de grootmachten in een hoek kunnen drijven, die dat nog toelaten ook. Veel praatjes, maar geen actie. Ik denk niet dat we eronder uit komen zonder 3e wereld oorlog. Hoe hard het ook klinkt, moslimsextremisten zijn verblind door de islam & hun allah, zodanig dat de rest van de wereld eronder lijdt. Maar vooral blijven geloven in vrede... daar kom je lekker ver mee.

Heb je dit verhaal ook gehangen toen Nederlandse politici en kranten zo nodig de godslasterende sportprenten op websites en in kranten wilden vertonen?
Met de mededeling dat Athesiten en Christenen gek zijn en niet te stoppen enz? En dat Wilders een Extremist is?
Waarschuw beheerder
Gewoon negeren is mijn advies.

Waarschuw beheerder
wat mij nou verbaasd is dat iedereen hier reageert zonder de betreffende prenten gezien te hebben, eigenlijk zijn jullie geen haar beter dan al die overtrokken reacties uit de arabische wereld bij de deense spotprenten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 20:32:
wat mij nou verbaasd is dat iedereen hier reageert zonder de betreffende prenten gezien te hebben, eigenlijk zijn jullie geen haar beter dan al die overtrokken reacties uit de arabische wereld bij de deense spotprenten.

8)
Waarschuw beheerder
hmmm hier verontwaardiging wegschrijven op een forum of daar 4 ambassades slopen en mega demonstraties overal

zoek het verschil :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dex op dinsdag 15 augustus 2006 om 19:39:
stelletje mieren

Laffe klootzakken gelijk weer de vlag van Israel bijgehaald :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:16:
onschuldige burgers sneuvelen in Libanon zeggen ze daar niks over

In Israel vallen er dagelijks onschuldige burgers en dat mag wel?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op dinsdag 15 augustus 2006 om 15:26:

Je weet niet eens wat Zionisme is Rotterdamse terrorist :looser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 21:13:
In Israel vallen er dagelijks onschuldige burgers en dat mag wel?

in libanon meer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 augustus 2006 om 21:59:
in libanon meer

Het zal wel aan je kleur haar liggen O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
in libanon meer

Topargument

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:05:
Het zal wel aan je kleur haar liggen

nee hoor, als je land 24 jaar bezet wordt vallen er meer doden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:24:
nee hoor, als je land 24 jaar bezet wordt vallen er meer doden.

Domme opmerkingen maken kan iedereen, je eigen mening goed beargumenteren kun je niet!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:29:
Domme opmerkingen maken kan iedereen

tja jij ook dus, alleen zeggen dat israel de beste is en alle moslims de schuld geven kan ik ook....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sirhab op dinsdag 15 augustus 2006 om 15:01:
Wie ben jij om te bepalen wat een Nederlander wel of niet mag ontkennen?

Nou ik vindt wel dat je als je echt Nederlander bent wel erg dom bezig bent als je gruwelijkheden van WOII gaat negeren, wil je ze zelf eerst effe meemaken dan????

Je bent zeker alleen op papier een Nederlander, maar ik je gedachten ben je wellicht van allochtone afkomst???/

grappen en grollen over een oppermachtig wezen waarvan het bestaan nooit aangetoond is kan niet, alsof Allah dan huilend in elkaar zakt

Maar spotprenten over miljoenen mensenlevens, nee dat kan dan weer wel

Ach ja dat is nou eenmaal de manier van denken in bepaalde islamitische kringen.

Een spotprent maken over het feit dat mensen uit naam van een zogezegd vredelievend geloof mensen doden moet kunnen, zeker als je na gaat dat elke vroome islamiet ook tegen doden zou moeten zijn en dus zou moeten kunnen begrijpen waarom deze spotprents uberhaupt gemaakt worden. Ze waren gemaakt om mensen te laten nadenken over de rol van de islam bij het doden van vele mensen, en dat dat gewoon domweg niet kan. Maar nee hoor, half "moslimstan"is gelijk boos, en daarmee beamen ze in mijn ogen geweld uit naam van hun geloof, een erg slechte zaak dus.

En smoesjes zoals "mohammed mag niet afgebeeld worden" wil ik geen eens horen, want ze moeten niet ervan uit gaan dat we zomaar effe alle do's en dont's van de koran uit ons hoofd weten.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 17:35:
Ik kan wel begrijpen dat die mensen vinden dat de westerse wereld met 2 maten meet. Dat is ook gewoon zo

Moslims (niet allemaal nee) nog veel erger.

Ik heb al vaak genoeg uitspraken (zelfs hier op pf )gezien van:

Als moslims om komen is het wel erg.
Als moslims maar winnen
Moslims zijn superieur aan aandere levenseschouwingen.

Lekker tollerant volkje is het soms..... :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 20:32:
wat mij nou verbaasd is dat iedereen hier reageert zonder de betreffende prenten gezien te hebben, eigenlijk zijn jullie geen haar beter dan al die overtrokken reacties uit de arabische wereld bij de deense spotprenten

:/

Uitspraak van rollie op dinsdag 15 augustus 2006 om 20:42:
hmmm hier verontwaardiging wegschrijven op een forum of daar 4 ambassades slopen en mega demonstraties overal

zoek het verschil

idd :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:38:
Nou ik vindt wel dat je als je echt Nederlander bent wel erg dom bezig bent als je gruwelijkheden van WOII gaat negeren, wil je ze zelf eerst effe meemaken dan????

Je bent zeker alleen op papier een Nederlander, maar ik je gedachten ben je wellicht van allochtone afkomst???/

Hij is Feyenoorder, en je weet dat die joden haten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:35:
tja jij ook dus, alleen zeggen dat israel de beste is en alle moslims de schuld geven kan ik ook....

Ik denk dat jij heel erg fake bent, 15 augustus 2006 :bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:39:
Hij is Feyenoorder, en je weet dat die joden haten.

Je bent op de hoogte dat er een verschil is tussen Joden kwa voetbal en Joden kwa volk ehh? :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:38:
Ik heb al vaak genoeg uitspraken (zelfs hier op pf )gezien van:

Als moslims om komen is het wel erg.
Als moslims maar winnen
Moslims zijn superieur aan aandere levenseschouwingen.

waar stond dat dan op Pf?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:41:
Ik denk dat jij heel erg fake bent, 15 augustus 2006 :bye:

jij van 3 augustus, wat probeer je daar mee te zeggen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:42:
Je bent op de hoogte dat er een verschil is tussen Joden kwa voetbal en Joden kwa volk ehh?

Maakt niet uit, jij haat ze en je haat jezelf ook niet??
Waarschuw beheerder
donateur
En helaas zijn ze niet te stoppen, dat is alweer gebleken. Of mensen moeten eindelijk eens een keer hun ogen open doen en de realiteit onder ogen zien

Als het eenmaal erop aan komt dan zullen we keihard terug slaan, maar zo ver is het nog niet, en ik hoop dat het nooit zo ver zal komen.

We hebben allemaal nog wel het vlammetje in ons, het vlammetje is de strijdlust om te vechten vfoor hetgene wat we nu hebben, en dat is welvaart en een behoorlijk tollerante samenleving met vrijheid, als het echt menis wordt dan ontvlamt deze in een inferno, maar het is nu nog niet nodig. Er moet nog veel meer gebeuren voordat het zo ver is.

Maar als er een derde wereldoorlog komt dan zal deze worden gevoerd tussen de mensen die geloven in vrijheid en diegene die verblind door regligie nog oogkleppen op hebben.
Waarschuw beheerder
Het volk zijn moordenaars en profiteren van de Holocaust.

De supporters zijn tja... hoe zal ik het zeggen....zielig.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:39:
Hij is Feyenoorder, en je weet dat die joden haten

Ik ben ook Rotterdammer, zelfs rotterdam in mijn forumplaatje :d en tot zo ver ik om voetbal geef ben ik ook voor Feyenoord, maar daarom haat ik geen "joden", ik denk dat je de haat van Sirham eerder in de (extremistisch)islamitsche hoek moet zoeken (of iig sympatie voor het standpunt)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:42:
waar stond dat dan op Pf?

Ik heb een Dame van turkse afkomst hier wel zien beweren dat als Moslims vechten / aanslagen plegen, dat ze de dode moslims wel betreurt en fout vindt en dat ze om de andere doden niets geeft, want dat is dan toch maar hun verdiende loon, (daar kam het wel op neer, en dat gaf ze zelfs toe)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:52:
Ik ben ook Rotterdammer, zelfs rotterdam in mijn profielplaatje en tot zo ver ik om voetbal geef ben ik ook voor Feyenoord, maar daarom haat ik geen "joden", ik denk dat je de haat van Sirham eerder in de (extremistisch)islamitsche hoek moet zoeken (of iig sympatie voor het standpunt)

Ik zeg ook niet dat elke Feyenoorder joden haat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:54:
Kun je misschien laten zien waar ik wat anders zei? Nu heb ik ineens een hekel aan Joden, en volgens jouw scheen ik zelf Joods geweest te zijn, dan weer een Jodenhatertje. Je lult maar wat sjappie, ik weet wel wat het Zionsime in houdt, en ik weet ook dat het vernietigd moet worden.

Lees dit topic maar door: https://partyflock.nl/topic/891265

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:00:
Lees dit topic maar door: https://partyflock.nl/topic/891265

ik heb ook ff gelezen

''Als er nou is geen islamieten en moslims bestonden, had je nergens ter wereld oorlog.''

dat is wel heel stoer om te zeggen hoor :S
Waarschuw beheerder
De waarheid durven jullie niet te accepteren.
Artiest Dummy
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Gaan we het nu weer over de spotprenten hebben en proberen we nu niet af te dwalen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:07:
''Als er nou is geen islamieten en moslims bestonden, had je nergens ter wereld oorlog.''

dat is wel heel stoer om te zeggen hoor

Nou, ik ben wel een groot voorstander van een scheiding tussen moskee en staat en ook wel van Synagoge en staat :d

Veel landen in het midden-oosten gebruiken vaak hun religie nog als leidraad voor politieke beslissingen, en dat leidt gewoon erg vaak tot oorlog, zie bijv ook onze eigen geschiedenis.

Islamitische landen die religie niet meer gebruiken als leidraad voor hun politiek en landbelangen gaan er sprongen erop vooruit (net als westerse landen die religie niet meer gebruiken als leidraad) bijv Maleisie is daar een voorbeeld van, erg veel vooruitgang gemaakt toen de koran als leidraad voor de politiek werd afgeschaft, maar ze zijn er niet slechter op geworden.

Dus er zit wel een kern van waarheid in.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:07:
ik heb ook ff gelezen

dat is wel heel stoer om te zeggen hoor

Niets stoers aan, het is gewoon de waarheid of kun jij die ook al niet aan zien jodenhater?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:14:
Niets stoers aan, het is gewoon de waarheid of kun jij die ook al niet aan zien jodenhater?

ken je de koude oorlog? oorlog in afrika? vietnam oorlog? geen moslims hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirhab op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:07:
De waarheid durven jullie niet te accepteren.

De waarheid ken jij niet, jou geschiedenis ken jij vanuit de Kuip niet waar?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:15:
ken je de koude oorlog? oorlog in afrika? vietnam oorlog? geen moslims hoor

Ach je meent 't. pff...Je mag ook wel gewoon zeggen dat je aandacht wil.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:16:
Ach je meent 't. pff...Je mag ook wel gewoon zeggen dat je aandacht wil.

jij zegt dat de oorlogen door moslims komt, en nu geef ik een paar voorbeelden en je zegt er niks over...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:17:
jij zegt dat de oorlogen door moslims komt, en nu geef ik een paar voorbeelden en je zegt er niks over...

Als je goed gelezen hebt, dan had je ook gelezen dat ik iemand gelijk gaf dat niet ALLE oorlogen door moslims, islamieten of arabieren veroorzaakt worden.

Ik vind je niet arrogant hoor. Je weet t zelf niet meer. Me aanvallen was misschien je doel??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waarom had je je bericht niet veranderd dan? om misverstanden te verkomen...
Waarschuw beheerder
donateur
Veel van de huidige oorlogen zijn wel tussen moslims en niet-moslims, of tussen moslims onderling ik noem:

-Verschillende conflicten rond Israel waar de moslims stijden voor "vernieting van israel"
-Dreigende burgeroolog in Irak. (is niet alleen de schuld van de VS, maar des te meer de schuld van de intollerantie van de volkeren onderling)
-Durfur
-Pakistan vs India
-Tjetjenen vs Rusland
-Extremisten vs de westerse en oosterse wereld
-Conflict en problematiek in Somalie
-Onrusten in Nigeria
-Balkan conflict.
-Conflict in west-china
-Iran met zijn grote muil

en nou zullen de moslims niet overal de aanstichters zijn, maar als je praat over de huidige conflicten en spanningen dan ziin bij ongeveer 70% wel moslims betrokken.

Eb dat komt gewoon omdat moslims vaak gewoon huin religie te veel gebruiken als leidraad voor politieke beslissingen, en dat is echt heel erg fout.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:23:
waarom had je je bericht niet veranderd dan? om misverstanden te verkomen...

Dan maar misverstanden. :bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:24:
-Iran met zijn grote muil

Grote muil? Nee helaas moet de wereld uitkijken voor deze megeaulen.
Waarschuw beheerder
Ok thijs we weten dat je moslims haat en maar al te graag naar het geloof van strijdenden wijst, maar kun je ook aantonen dat het feit dat deze mensen moslim zijn ook iets te maken heeft met het conflict?
Of spreek je ook over christenen als je het over WOII hebt ipv oorlog om macht en uitbreiding van het rijk?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
om te zeggen dat alles door de moslims komt is ook weer fout

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:29:
Ok thijs we weten dat je moslims haat en maar al te graag naar het geloof van strijdenden wijst,

Jij haat toch ook Joden?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:30:
om te zeggen dat alles door de moslims komt is ook weer fout

Nee hoor terecht.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:32:
Nee hoor terecht.

alsof israel nooit iets verkeerds heb gedaan...
Waarschuw beheerder
donateur
Ok thijs we weten dat je moslims haat

Dat zijn jouw woorden. En leg me niets in de mond, want het begint op smaad te lijken..... zo vaak doe je het.

je weet het "waar het hart vol van is loopt de mond van over"

maar kun je ook aantonen dat het feit dat deze mensen moslim zijn ook iets te maken heeft met het conflict?

ZE hebben veelal 1 paralel, en dsat is dat ze allemaal strijden üit naam van allah" en als er een spotprentje over wordt gemaakt is de wereld te klein voor de ozo tollerante islam (dus de foute manier zoals hun deze interpreteren, en dat maakt de beeld van de islam nagetief)
Of spreek je ook over christenen als je het over WOII hebt ipv oorlog om macht en uitbreiding van het rijk

Er speelde ook religieuze motieven mee op de achtergrond, maar dit was toch een heel ander soort oorlog? We hebben op dit moment te maken met religieus-fanatieke denkbeelden en "achterlijke-landen" en organisaties(in de zijn van achtergebleven in de tijd) die deze religieuze denkbeelden toepassen op hun politiek, dat is een geven, ze gaan heel vaak uit naam van allah ten strijde, "uit naam van allah claim ik dit land", uit naam van allah zus en zo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Want je kan het natuurlijk ook omdraaien.

Christenen tegen moslims in Nigeria
Christenen tegen moslims en hindu's in Sri Lanka
Christenen tegen Moslims in Irak
Joden tegen Moslims in Palestina
Joden tegen Moslims in Libanon
Christenen tegen Moslims in Tsjetsjenië
Christenen vs het midden-oosten
Christenen tegen Iran met hun grote muil.
Christenen tegen ongelovigen in Uganda
Christenen tegen moslims en christenen in Ivoorkust
Christenen tegen Christenen in Congo
etc etc

Goh die Christenen toch! Zie je wel! Blablabla :gaap:

Tis maar net wie je haat en wie je zwart wilt maken door dingen te betrekken die er geen drol met de conflicten te maken hebben (geloof)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:33:
alsof israel nooit iets verkeerds heb gedaan...

Nee inderdaad.
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:24:
Eb dat komt gewoon omdat moslims vaak gewoon huin religie te veel gebruiken als leidraad voor politieke beslissingen, en dat is echt heel erg fout.

mwah....das wel heel simpeltjes uitgedrukt.......;9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:36:
We hebben op dit moment te maken met religieus-fanatieke denkbeelden en "achterlijke-landen" en organisaties

Onzin! Dat maak jij ervan! Dat mensen uit naam van God om een stuk grond strijden betekend niet dat ze OM GELOOF strijden maar om een STUK GROND!

Dit is alleen niet te begrijpen voor mensen die alleen willen zien dat ze het om geloof doen omdat ze een bep geloof haten en het maar al te goed uitkomt dat deze mensen dat geloof hebben. Net als 70 jaar geleden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
''foto's'' van een israëlische Satelliet
er zat zelfs een man uit israel aan boord en hun laten gewoon nep foto's zien.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:36:
Christenen tegen Moslims in Irak

Fout, moslims vs moslims in Irak.
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:36:
Tis maar net wie je haat en wie je zwart wilt maken door dingen te betrekken die er geen drol met de conflicten te maken hebben (geloof

Vanuit westelijk standpunt heel religie geen ene functie meer, (of heel beperkt, behalve israel dan) ik heb nog zeer zeer zelden iemand uit het westen horen roepen "uit naam van god....... " terwijl dat vaak in landen waar moslims is toch veel gebruikelijker is :jaja: dat kan ik ook niet helpen, zo zit de wereld eenmaal in elkaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:39:
Fout, moslims vs moslims in Irak.

Welke mafkezen zijn de oorlog tegen Irak begonnen dan? En vechten daar nu nog steeds? :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:39:
Onzin! Dat maak jij ervan! Dat mensen uit naam van God om een stuk grond strijden betekend niet dat ze OM GELOOF strijden maar om een STUK GROND

Dan gebruiken ze toch een religie om politieke doelen te behalen, ze gebruiken het dus als een soort excuus, en ook daar doel ik op als ik zeg dat ook bij de islam een scheiding tussen moskee een staat geen overbodige luxe zou zijn. Het zou iig veel doden schelen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:39:
"uit naam van god....... "

"God told me to invade Irak and so i did, God told me to attack Afghanistan and so i did"

vergeten?

Deze religieuze fanaticus (DIE HET HALVE WESTEN ACHTER ZICH HAD) heeft meer doden op zijn naam dan al die mensen waar jij steeds naar wijst.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:40:
Welke mafkezen zijn de oorlog tegen Irak begonnen dan? En vechten daar nu nog steeds?

Zou er ook een oorlog zijn als de verschillende groepen moslims wat tolleranter waren?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:43:
"God told me to invade Irak and so i did, God told me to attack Afghanistan and so i did"

vergeten?

nee, daarom zeg ik ook, religie plus politiek is oorlog, dat geldt voor beide kampen, maar toch in het bijzonder voor de vele geloofsfanatieke islamitsche groeperingen die toch ook hun oorlogjes voeren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:43:
Zou er ook een oorlog zijn als de verschillende groepen moslims wat tolleranter waren?

Ja.. als wij Irak niet kapot hadden gemaakt dan waren ze alsnog oorog met elkaar gaan voeren :/

Gooi Nederland maar plat, als daarna een volksopstand uitbreekt kun je altijd zeggen dat het sowiezo zou gebeuren omdat we intolerant zijn :gaap:

EN weer weet je de schuld bij "DIE MUSLIMS" te leggen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Kattivo geef hier eens antwoord op???

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:31:
Jij haat toch ook Joden?

joden of Zionisten, haat je ze of niet?
Waarschuw beheerder
Pfew....gespannen sfeertje....(Y) feit blijft dat GELOOF opzich meer kwaad dan goed doet....:O en kunnen we het niet op geloof verhalen, maken we er overtuiging van...de wereld is verneukt...en dat gaat erger worden, let op mijn woorden....(Y) blij dat ik nú leef, en niet net geboren ben....:X
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:46:
Ja.. als wij Irak niet kapot hadden gemaakt dan waren ze alsnog oorog met elkaar gaan voeren

Volgens mijn Iraakse vriend was het toch al een kruidvat wat op springen stond, als Sadam Housein een natuurlijke dood was gestorven was de situatie welleicht op zijn minst net zo erg geweest, de spanning tussen de bevolkingsgroepen was zich al jaren aan het opbouwen.
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:46:
Gooi Nederland maar plat, als daarna een volksopstand uitbreekt kun je altijd zeggen dat het sowiezo zou gebeuren omdat we intolerant zijn

Zelfs als Nedeland wordt "platgegooit"(ons land is al plat ;)) zal dat nog niet gebeuren, stukje extra fatsoen / minder spanning tussen verschillende religies hebben we hier wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:49:
minder spanning tussen verschillende religies hebben we hier wel.

In Irak ook, vrijheid van religie is daar vanaf nu officieel verleden (Y)

danzij "ONS"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
joden of Zionisten, haat je ze of niet?

Als er aanleiding is voor zulke vragen mag je ze stellen. Dus zoek maar een aanleiding. Als mensen hier zo achterlijk. kortzichtig en vol haat over Joden gaan praten reageer ik er ook op. Ik maak geen onderscheid.

Ik haat Zionisme.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:49:
Zelfs als Nedeland wordt "platgegooit"(ons land is al plat ) zal dat nog niet gebeuren, stukje extra fatsoen / minder spanning tussen verschillende religies hebben we hier wel.

nóg wel....;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:51:
Ik haat Zionisme.laatste aanpassing 15 augustus 2006 23:51

Dus ben je een racist :looser:
Waarschuw beheerder
In Zuid Amerika kunnen ze opgelucht adem halen, we hebben het nu op het midden-oosten gemunt. Weg met de Iraakse tolerantie! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:53:
Dus ben je een racist

Kun je dit onderbouwen?
Waarschuw beheerder
donateur
In Irak ook, vrijheid van religie is daar vanaf nu officieel verleden

danzij "ONS"

Lekker he al die tollerante mensen daaroz die vallig allemaal wel aanhanger zijn van de islam, het is de Iraakse regering die de regeltjes maakt, niet "ons"
kortzichtig en vol haat over Joden gaan praten reageer ik er ook op. Ik maak geen onderscheid.

Soms heb ik het idee dat je dat wel doet, want je zit het toch wel vaak op te nemen voor mensen die wel openlijk haat uiten of oproepen tot vernieting van datgene zoals bijv Zionisme.

Ik haat Zionisme

Zionisme is vaak een blijk van extremisme en dat keurr ik ook af, maar HAAT is een groot woord, als je extremisten haat dan ben je zelf eigenlijk ook een extremist, en dus geen haar beter dan hetgene wat je zelf haat.....
Artiest Jayton
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:48:
Pfew....gespannen sfeertje.... feit blijft dat GELOOF opzich meer kwaad dan goed doet.... en kunnen we het niet op geloof verhalen, maken we er overtuiging van...de wereld is verneukt...en dat gaat erger worden, let op mijn woorden.... blij dat ik nú leef, en niet net geboren ben....

Ik ben van mening dat het geloof opzich niet zoveel kwaad kan,het probleem is dat het geloof als lijdraad gebruikt wordt voor de poltiek. Dit kan je wel zien bij de radicale Islamitische landen en het neo-conservatieve land de v.s

Waarschuw beheerder
Stelletje hypocrieten daar :/
Waarschuw beheerder
Alle extremisme is fout, uitgaand van godsdienst(waanzin) of nationalisme....
Snap het probleem ook niet, dat godsdienst-warfare.....iedereen die gelooft, gelooft in het zelfde, alleen met een andere naam....:frusty: buiten dat dat al erg krom is, als je de geschiedenis erop naloopt zal je zien dat we allemaal van het zelfde afstammen, niemand is dus beter dan een ander...:x

Oorlogen mbt land ( gejat, geleend, whatever) kan ik me enigzins nog wel wat bij voorstellen, alleen is het dan zo jammer dat neutrale partijen zich ermee gaan bemoeien.
Dit roept namelijk problemen op die eigenlijk voorkomen hadden kunnen worden...:) ( neem als voorbeeld de tereurdreigingen...;))
En als er 1 grootmacht over de dam is......:x:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jayton op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:58:
Ik ben van mening dat het geloof opzich niet zoveel kwaad kan,het probleem is dat het geloof als lijdraad gebruikt wordt voor de poltiek. Dit kan je wel zien bij de radicale Islamitische landen en het neo-conservatieve land de v.s

Ok...ik zie het zo...zie geloof als 'drugs' en je probleem is solved...:) gewoon verbieden...:)
Het heeft zich beide toch bewezen? nergens goed voor, komt alleen ellende van...:yes: tenzij je er mee om weet te gaan....:) mja, voor beide geldt dat het jou in bezit neemt...:) wil je gebruiken, zijn de gevolgen dus voor jezelf....alleen in het gevalletje drugs is er 1 persoon die aftakeld, in het gevalletje 'grote man daarboven' gaan er hele naties naar de gallemiezen...:[
Gewoon verbieden...:yes: opgepleurt!!
Waarschuw beheerder
en kan iemand die fokking kruisjes-post deleten??:[ pagina blijft laden....:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:56:
Soms heb ik het idee dat je dat wel doet, want je zit het toch wel vaak op te nemen voor mensen die wel openlijk haat uiten of oproepen tot vernieting van datgene zoals bijv Zionisme.

Dat jij niet kan lezen is jouw probleem. Ik nam het op voor taal en logica en niet voor pietje of jantje. Dat jij niet zover kan denken is jouw probleem. Lees die discussie nog maar een keer na.

Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:56:
als je extremisten haat dan ben je zelf eigenlijk ook een extremist, en dus geen haar beter dan hetgene wat je zelf haat.....

8)

Ik haat Nazi's... ik ben been geen haar beter dan een nazi :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op woensdag 16 augustus 2006 om 00:09:
Ok...ik zie het zo...zie geloof als 'drugs' en je probleem is solved... gewoon verbieden...
Het heeft zich beide toch bewezen? nergens goed voor, komt alleen ellende van... tenzij je er mee om weet te gaan.... mja, voor beide geldt dat het jou in bezit neemt... wil je gebruiken, zijn de gevolgen dus voor jezelf....alleen in het gevalletje drugs is er 1 persoon die aftakeld, in het gevalletje 'grote man daarboven' gaan er hele naties naar de gallemiezen...
Gewoon verbieden... opgepleurt!!

Komt het door het geloof, of is het dat ene mannetje die aan de macht is van het land. Ik denk eerder het laatste, als het geloof niet de reden zal zijn wordt er altijd een andere reden gevonden.
En voor de rest is de recht van vrijheid van geloofsovertuiging, welke dat ook is, net zo belangrijk als een de recht van vrijheid meningsuiting. Zelf mensen die niet gelovig zijn geloven ergens, moet je dat dan ook verbieden?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op woensdag 16 augustus 2006 om 00:15:
Ik haat Nazi's... ik ben been geen haar beter dan een nazi

Als je na gaat dat haat ook de voedingsbodem is geweest van wat de Nazi's deden dan ben je idd geen haar beter dan hetgene waar de nazi's voor stonden.

Haat is de voedingsbodem voor extremisme. Als je zelf haat dan ben je in mijn ogen geen haar beter dan de mensen die uit haat verschikkelijke daden op hun geweten hebben, dus eigenlijk kan je toch wel stellen dat als je haat voor een bevolkingsgroep koesterd dat je dan dus gewoon dezelfde aanknopingspunten hebt als een nazi.
Uitspraak van Knoalster op woensdag 16 augustus 2006 om 00:15:
Dat jij niet kan lezen is jouw probleem. Ik nam het op voor taal en logica en niet voor pietje of jantje. Dat jij niet zover kan denken is jouw probleem. Lees die discussie nog maar een keer na.

Het is niet voor het eerst dat je het opneemt voor mensen die terrorisme goedkeuren, dat je het deze keer hebt "verpakt" in een taaldiscussie is gewoon erg scheinheilig, je gooit het iedere keer wel ergens op. Maar uiteindelijk is de moraal van het verhaal steeds hetzelfde. En dat is dat je het gewoon opneemt door de mensen die sympatiseren met extremisten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Elke ezel kan het nalezen. Dat jij het normaal vindt dat iemand (ONGEACHT WIE) RACIST wordt genoemd voor iets wat hij nooit heeft gezegd zegt meer over jou dan over mij.... wees er maar trots op.

Misschien vind je het normaal omdat ook jij altijd anderen de woorden in de mond legt en ze er dan op oordeelt.

Hier stond het, een na laatste post:

https://partyflock.nl/topic/893183.html#bottom
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op woensdag 16 augustus 2006 om 00:34:
Elke ezel kan het nalezen. Dat jij het normaal vindt dat iemand (ONGEACHT WIE) RACIST wordt genoemd voor iets wat hij nooit heeft gezegd zegt meer over jou dan over mij.... wees er maar trots op

Je verpakt je sympatie voor extremisme iedere keer in een ander jasje, dat kan ook iedereen die jouw posts leest ook wel eruit pikken.
Uitspraak van Knoalster op woensdag 16 augustus 2006 om 00:34:
Misschien vind je het normaal omdat ook jij altijd anderen de woorden in de mond legt en ze er dan op oordeelt

Als er iemand hier is die anderen de woorden in de mod legt dan ben jij het wel, dus wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.

Maar het ging over Cartoons van een kortizchtig regime in Iran....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 16 augustus 2006 om 00:38:
Cartoons van een kortizchtig regime

Heet het regime sinds kort zö:

De organisatie Iran Cartoon

?
Waarschuw beheerder
donateur
In Irak ook, vrijheid van religie is daar vanaf nu officieel verleden (Y)

danzij "ONS"

Flinke BS en dat weet je!

In de tijd van Saddam waren er hoeveel mensen afgeslacht omdat ze van het verkeerde geloof waren?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik haat Zionisme

Waarom eigenlijk? hebben ze ooit een keer je dadels afgepakt toen je nog klein was???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op woensdag 16 augustus 2006 om 00:51:
In de tijd van Saddam waren er hoeveel mensen afgeslacht omdat ze van het verkeerde geloof waren?

8)

Kun je dit onderbouwen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 16 augustus 2006 om 00:54:
Waarom eigenlijk? hebben ze ooit een keer je dadels afgepakt toen je nog klein was???

Jij vindt palestijnen een vies volk (antisemitisme)

Waarom eigenlijk? Hebben ze een keer je dadels afgepakt toen je nog klein was?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op woensdag 16 augustus 2006 om 01:00:
Uitspraak van Teknologix_ op woensdag 16 augustus 2006 om 00:51:

8)

Kun je dit onderbouwen?

Ja, maar dat vereist wel ff wat zoek werk...

Ga me niet vertellen dat je dat niet wist, kom op, spaar me de moeite van het zoeken...

*pakt surfplank er weer bij...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op woensdag 16 augustus 2006 om 01:02:

Ga me niet vertellen dat je dat niet wist, kom op, spaar me de moeite van het zoeken...

Hoef je niet te doen.... Saddam is Atheist, als hij mensen moest vermoorden om hun geloof dan had 99% van het land eraan moeten geloven ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op woensdag 16 augustus 2006 om 01:01:
Jij vindt palestijnen een vies volk (antisemitisme)

(ga ik weer) Vindt ik niet, alleen de terroristen...... Tenzij alle palestijnen extremisten en terrorsiten zijn natuurlijk... maar ik ga niet uit van het slechte...

Zal ik weer melding ervan maken dat je het weer aan haalt, krijg je weer lekker strafpuntjes.... of pas je je post nog aan? Dan doe ik dat ook!
Waarschuw beheerder
donateur
p.a. beantwoord de vraag eens!?! waarom haat je Zionisten....?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op woensdag 16 augustus 2006 om 01:05:
Uitspraak van Teknologix_ op woensdag 16 augustus 2006 om 01:02:

Hoef je niet te doen.... Saddam is Atheist, als hij mensen moest vermoorden om hun geloof dan had 99% van het land eraan moeten geloven ;)

Neeh, hij was een soenniet. En had een hekel aan sjiiten.

Ik bedacht me net tijdens dat ik op wiki aan het zoeken was, dat de Iran- Irak oorlog begonnen is om terrein. Maar uitdraaide op een heilige oorlog tussen de twee partijen! (y)
Waarschuw beheerder
ik kom zelf uit Libanon en ik vind het diep triest hoe mensen hier over me land praten
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PpnA op woensdag 16 augustus 2006 om 01:08:
ik kom zelf uit Libanon en ik vind het diep triest hoe mensen hier over me land praten

Geef ons dan een duidelijke mening hoe JIJ er over denkt.

Behalve dan Israel dit en dat en zus en zo...

Geef ons een inzich dan, ipv een enkel regeltje...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach een jood is per definitie niet zionistisch en ook niet eens per definitie Israelisch. Dus het jodendom/de joden kun je niet gelijk relateren aan zionisme, er zijn genoeg joden en groeperingen die zelfs anti-zionistisch zijn

maargoed hier ging het over spotprenten ? ik heb trouwens even op die site gekeken ..e zijn verre van aanstootgevend (voor zover ik het zag).. vind het maar een beetje rare berichtgeving.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op woensdag 16 augustus 2006 om 01:12:

ik heb daar nooit wat over gezegd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PpnA op woensdag 16 augustus 2006 om 01:24:
Uitspraak van Teknologix_ op woensdag 16 augustus 2006 om 01:12:

Dat bedoelt hij denk ik ook niet....

Hij wil graag een goed onderbouwde mening van je horen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jayton op woensdag 16 augustus 2006 om 01:30:
Uitspraak van Cepa op woensdag 16 augustus 2006 om 01:24:
Uitspraak van Teknologix_ op woensdag 16 augustus 2006 om 01:12:

Dat bedoelt hij denk ik ook niet....

Hij wil graag een goed onderbouwde mening van je horen :)

(y) Juist!

Veel mensen komen hier met een tekst als "dood aan Israel" terwijl ze niet eens in bijv Libanon wonen.

Maar jij komt uit Libanon en zou ik gaarne willen horen wat jou mening over dit alles is. Maar dus wel een goed stukje tekst en niet zoals bovenstaand want dat zien we op televisie al genoeg.
Waarschuw beheerder
Het land is al 24 jaar bezet door hun, en nu worden er 2 soldaten ontvoert en voeren ze juist meer troepen het land in met hulp van Amerika! En als hun hulp van Iran vragen is het weer verboden...Dus worden hun nu als de bad guys gezien terwijl het land al 24 jaar bezet was en veel onschuldige burgens omkwamen.
Waarschuw beheerder
Er zitten best goede spotprenten tussen!

Waarschuw beheerder
Ze hopen gewoon dat wij in het westen net zo zullen reageren als zij toen. Maar wij zijn gewoon veel nuchterder daarin. Tuurlijk vinden we het lullig. Maar we gaan niet auto''s in de fik steken en huizen vernielen.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 15 augustus 2006 om 19:54:
En dat Wilders een Extremist is

kijk. Een perfect voorbeeld van iemand die niet kan luisteren. Zo ging het ook bij Pim Fortuyn en we weten allemaal hoe dat afliep. Gewoon maar meteen roepen dat het een extremist is (en nog een rechtse ook). Kijk & luister nou eens goed. Hier in NL bestaat geen extreem-rechtse partij of een extreem-rechtse persoon in de politiek. Ze noemen hier "nieuw rechts" een extreem rechtse partij. Nou ik volg altijd met veel belangstelling hun forum voor jongeren "jong rechts" en daar is echt niets extreems aan hoor. Echter, aangezien je tegenwoordig al een rechtsextremist bent als je een radicale mening t.o.v. allochtonen hebt in je eigen land kan ik me voorstellen dat je zo'n conclusie trekt. Nou vriend, als Wilders een rechts-extremist is, dan hoop ik dat hij er wat mee doet. Gebeurt er misschien eindelijk wat in dit land.
Waarschuw beheerder
gaan we weer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op woensdag 16 augustus 2006 om 10:35:
Hetzelfde geldt hiervoor.. of kun je ook laten zien waar ik vol haat en kortzichtig over joden ben geweest?

Waar beweer ik dat dan? :)

Ik reageer op jouw claim dat jij ook reageert als iemand achterlijke kortzichige opmerkingen over Joden maakt. In dat recente topic lees je merkwaardig genoeg over een aantal vrij generaliserende opmerkingen heen. :-)

Waarschuw beheerder
ondanks dat ik het kut vind dat er zoveel joden destijds zijn afgemaakt kan ik hartelijk lachen om dit soort spotprenten. Ook racistische grappen, grappen over ziektes vind ik erg leuk ook al heeft een familielid het en ben ik niet racistisch.

Ik kan dat loskoppelen ofzo, een grap bedoel je niet serieus dus dat trek ik me ook niet echt aan. *edit* maar ik let zelf wel op waar ik deze grappen maak. Ik heb een groepje vrienden waarin we die grappen kunnen maken omdat we toch weten dat we het niet serieus bedoelen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 12:04:
ondanks dat ik het kut vind dat er zoveel joden destijds zijn afgemaakt kan ik hartelijk lachen om dit soort spotprenten.

die prenten zijn niet als grap bedoelt.
ik heb trouwens ook nog geen enkele grappige kunnen vinden.
Waarschuw beheerder
Typisch, niet?

hoezo, wij mogen t wel met hun geloof, (of dat nou over een sprookje gaat, of dat Mo echt bestaan heb maakt geen reet uit)maar zodra zij t trug doen is t zo erg? wel ff reel blijven... en de mensen die t holocaust hebben ondervonden, liggen hier eg nie meer wakker van hoor :vaag:

Waarschuw beheerder
ik kan er niet om lachen, toont aan hoe kortzichtig sommige mensen weer zijn, net zoals die prent van Mohammed overigens, ik vind het allemaal provocerend en kinderachtig gedrag van volwassen mensen :no:

Waarschuw beheerder
Laat ze in Iran hun gang maar gaan. Ik steun de inhoud van de tentoonstelling niet en de gedachte er achter nog minder. Maar als je nu moord en brand gaat schreeuwen verlaag je je tot die mafkezen die vlaggen van Denemarken in de brand gingen steken.

(Vind die holocaust-wetgeving in NL ook overdreven. Als jij nou wil geloven dat de holocaust nooit is gebeurt, dan ben je wat mij betreft een grote idioot, maar zou je niet strafbaar moeten zijn.)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 12:04:
ondanks dat ik het kut vind dat er zoveel joden destijds zijn afgemaakt kan ik hartelijk lachen om dit soort spotprenten. Ook racistische grappen, grappen over ziektes vind ik erg leuk ook al heeft een familielid het en ben ik niet racistisch.

Ik kan dat loskoppelen ofzo, een grap bedoel je niet serieus dus dat trek ik me ook niet echt aan

Heb ik dus ook, het feit dat je dat soort grappen leuk vind wil toch ook niet zeggen dat je gelijk een racist bent ofzo of een neo nazi ofzo..

Ik koppel dat idd ook los ja (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben het absoluut niet eens met de gedachte achter deze tentoonstelling.

Maar ik kan er best om lachen en vind sommige spotprenten best leuk gevonden :)

En naja, ik snap niet waarom het niet zou mogen...

Ze doen maar :)
Artiest {SHOWLIST artist 32321, 46663}
Waarschuw beheerder
Ik vind het komische gehalte juist belabberd. Misschien willen ze nét iets te graag ;)

Tja verder hebben ze wat mij betreft het recht hoor. Ik vind het alleen wel een beetje kinderachtig...

Waarschuw beheerder
Ze zoeken alleen de grenzen van de Westerse Tolerantie :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van eSDee op woensdag 16 augustus 2006 om 11:08:
Ik reageer op jouw claim dat jij ook reageert als iemand achterlijke kortzichige opmerkingen over Joden maakt. In dat recente topic lees je merkwaardig genoeg over een aantal vrij generaliserende opmerkingen heen.

Over Joden?

Waarschuw beheerder
waar kan je ze vinden dan????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 12:19:
ik kan er niet om lachen, toont aan hoe kortzichtig sommige mensen weer zijn, net zoals die prent van Mohammed overigens, ik vind het allemaal provocerend en kinderachtig gedrag van volwassen mensen

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op woensdag 16 augustus 2006 om 13:42:
Over Joden?

Jep.
Zie de url die ik eerder postte.
Waarschuw beheerder
donateur
Het heeft geen zin om te ontkennen.. de meeste berichten worden hier GETYPED. Iedereen kan het dus lezen

bn ik heb daarna mezelf toch verbeterd??? dus wat loop je nou ongelooflijk te huilen, nog geen twee posts verder toen jij weer begon te janken... Dus.... Wat is je probleem dan??? En je weet Zelf dat ik toch alleen over de extremisten praat, maar goih als ik het van de 1000 keer 1 keer vergeet erbij te zetten dan is het hek van de dam. Zielig mannetje (of vrouwtje)

Volgens mij had ik die post toch ook al gewijzigd, dit is de ongewijzigde post, probeer me maar lekker zwart te maken loser, kom je erg ver mee. En het is nog smaad ook, aangezien het niet klopt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik haat Zionisme.

Waarom eigenlijk? Geef nou eens antwoord op de vraag??

Haat hebben is trouwens wel veel erger dan terroristen persoonlijk een vies volkje vinden :cheer: vooral als ik dan alleen op de extremisten en terroristen doel.
Waarschuw beheerder
ik haat mensen die voortdurend overal anti amerikaanse propaganda proberen in te stuwen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op woensdag 16 augustus 2006 om 01:08:
dat je Palestijnen een vies volk vindt.

Mee eens.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 16 augustus 2006 om 01:06:
p.a. beantwoord de vraag eens!?! waarom haat je Zionisten....?

Hij weet niet eens wat zionisme inhoudt!

Waarschuw beheerder
iemand een linkje naar holocaust spotprenten?

*zwaait naar de AIVD* niets aan de hand hoor!

:) wil ze graag allemaal zien!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op woensdag 16 augustus 2006 om 01:38:
Veel mensen komen hier met een tekst als "dood aan Israel" terwijl ze niet eens in bijv Libanon wonen.

Feyenoorders zeggen dat ook heel vaak :/
Waarschuw beheerder
Triest dat er zoiets plaats kan vinden over een hele kwade en trieste gebeurtenis. Wat moeten die mensen een haat voelen ten opzichte van de joden. Onvoorstelbaar en totaal respectloos!!!

Waarschuw beheerder
Wie heeft gezegd dat Wilders een extremist is?

Jij zelf nerd!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PpnA op woensdag 16 augustus 2006 om 01:49:
Het land is al 24 jaar bezet door hun, en nu worden er 2 soldaten ontvoert en voeren ze juist meer troepen het land in met hulp van Amerika! En als hun hulp van Iran vragen is het weer verboden...Dus worden hun nu als de bad guys gezien terwijl het land al 24 jaar bezet was en veel onschuldige burgens omkwamen

Libanon had natuurlijk ook echt moeite kunnen doen om de Hezbollah te ontwapenen. Want dat heeft Labanon al tig-jaar geleden al toegezegd, maar dat is dus niet gebeurd.

Denk je dat Israel ook libanon zou zijn binnen gevallen zonder de acties van Hezbollah? Dacht het echt niet.
Libanon heeft hier een steekje laten laten, want ze zijn stiekem toch eens met het gedachtegoed van Hezbollah, of de Libanene regering is gewoon te dom of zwak om Hezbollah te ontwapenen. Beide erg fout.

En Hezbollah krijgt toch wel steun van Iran, er zijn verschillende raketten van Iraans fabrikaat in Israel terrecht gekomen, Tja als je hulp van die Geloofsfanatieke dombo's wilt die alleen maar wat kunnen maken of bereiken als het gaat om oorlog voeren in naam van een varken die allah heet (zoals de regering van iran de islam interpreteerd zijn ze toch geen islamieten) dan moet je dat vooral zo willen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 15:23:
Jij zelf nerd!

Uitspraak van eSDee op woensdag 16 augustus 2006 om 14:17:
Jep.
Zie de url die ik eerder postte.

Welke post dan?

Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 16 augustus 2006 om 14:40:
Waarom eigenlijk? Geef nou eens antwoord op de vraag??

Haat hebben is trouwens wel veel erger dan terroristen persoonlijk een vies volkje vinden vooral als ik dan alleen op de extremisten en terroristen doel.

Tuurlijk.. een ideologie haten is erger dan een heel volk vies vinden. Nazisme haten was erger dan roepen dat Joden Untermenschen waren? :/

En haat is een groot woord, ik ben tegen politiek zionisme. Jij toch ook?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 15:23:
Jij zelf nerd!

Ik heb gezegd dat wilders een extremist is? Waar haal je dat weg? 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 16 augustus 2006 om 15:57:
Libanon had natuurlijk ook echt moeite kunnen doen om de Hezbollah te ontwapenen. Want dat heeft Labanon al tig-jaar geleden al toegezegd, maar dat is dus niet gebeurd.

Je bent gek als je een organisatie laat ontwapenen terwijl buitenlandse troepen je land nog steeds terroriseren.

Denk je dat Israel ook libanon zou zijn binnen gevallen zonder de acties van Hezbollah? Dacht het echt niet.

Denk je dat Hezbollah die grenspost had aangevallen zonder de eerdere acties van Israel?

En Hezbollah krijgt toch wel steun van Iran, er zijn verschillende raketten van Iraans fabrikaat in Israel terrecht gekomen, Tja als je hulp van die Geloofsfanatieke dombo's wilt die alleen maar wat kunnen maken of bereiken als het gaat om oorlog voeren in naam van een varken die allah heet (zoals de regering van iran de islam interpreteerd zijn ze toch geen islamieten) dan moet je dat vooral zo willen.

Ojha... ze vechten om Allah.. en niet omdat ze in oorlog zijn :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op woensdag 16 augustus 2006 om 16:10:
Welke post dan?

"De Joden worden al decennia lang het hand boven het hoofd gehouden, terwijl het misschien wel de meest uitgekookte criminelen zijn."

bijvoorbeeld.
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk.. een ideologie haten is erger dan een heel volk vies vinden

Ik vindt geen HEEL VOLK VIES, alleen maar de terroristen en de extemisten. maarja dat komt jouw natuurlijk niet goed uit :cheer: maar dat is wel hoe ik erover denk.

En ja HATEN is veel erger dan iemand vies vinden ;) HAAT is de voedingsbodem voor extreme gedachtes en dus ook extremisme, als jij haat erop na houdt tegen jouw ideologische vijand dan ben je dus geen haat beter dan diegene aangezien haat ook hun voedingsbodem is. Misschien kian je beter een handje gaan schudden met de fundamentalisten, zij ziggen meer in jouw straatje dan je zelf wil toegeven.
Uitspraak van Knoalster op woensdag 16 augustus 2006 om 16:13:
Denk je dat Hezbollah die grenspost had aangevallen zonder de eerdere acties van Israel?

Als Hezbollah niet had bestaan dan was ook geen oorlog geweest met libanon.

Uitspraak van Knoalster op woensdag 16 augustus 2006 om 16:13:
Ojha... ze vechten om Allah.. en niet omdat ze in oorlog zijn

idd

PS Kattivo geef eens antwoord op mijn vraag:
Ik haat zionisten

Waarom haat je Zionisten???

Kan je normaal antwoord geven of niet?????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van eSDee op woensdag 16 augustus 2006 om 16:22:
"De Joden worden al decennia lang het hand boven het hoofd gehouden, terwijl het misschien wel de meest uitgekookte criminelen zijn."

Kun je ook iets citeren dat IK heb gezegd ipv iemand anders?

Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 16 augustus 2006 om 16:28:
Ik vindt geen HEEL VOLK VIES, alleen maar de terroristen en de extemisten. maarja dat komt jouw natuurlijk niet goed uit maar dat is wel hoe ik erover denk.

De volledige post staat erboven hoor.. je hoeft niet te ontkennen.
Als Hezbollah niet had bestaan dan was ook geen oorlog geweest met libanon.

Als Israel Libanon nooit had bezet was Hezbollah nooit opgericht.

PS Kattivo geef eens antwoord op mijn vraag:
[quote]Ik haat zionisten{/quote]
Waarom haat je Zionisten???

Kan je normaal antwoord geven of niet?????

Kun je lezen?

En haat is een groot woord, ik ben tegen politiek zionisme. Jij toch ook?

Het woord zegt het al.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op woensdag 16 augustus 2006 om 16:34:
Het woord zegt het al

Ik ben zowiezo tegen het vermangen van religie en politiek.

Maar eignelijk is dat nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
De volledige post staat erboven hoor.. je hoeft niet te ontkennen

En de Post die eronder stond heb je voor het gemak maar effe weg gelaten, en de post zoals jij die boven hebt staan klopt ook niet meer, ik heb het toen gewijzigd.

en dan nog, een bepaald soort slag extremisten vies vinden, is veel minder erg dan HAAT hebben, zoals jij doet, dus wanneer ga je het handje van de Zionisten schudden, je hebht veel met hun gemeen dan zat je zelf denkt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 16 augustus 2006 om 16:43:
En de Post die eronder stond heb je voor het gemak maar effe weg gelaten, en de post zoals jij die boven hebt staan klopt ook niet meer, ik heb het toen gewijzigd.

Ik heb dit gewoon uit dat topic geplukt hoor :/

En nee je het het nooit veranderd of toegelicht. Je hoef jezelf er niet onderuit te lullen. Misschien is het makkelijker om mij niet van zaken te beschuldigen die ik nooit heb gezegd omdat ik altijd zulke opmerkingen van jou erbij kan halen.. kortom: zolang jij degene bent die anti-semitische uitspraken doet heb je geen recht van spreken.

Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 16 augustus 2006 om 16:43:
Ik ben zowiezo tegen het vermangen van religie en politiek.

Maar eignelijk is dat nog steeds geen antwoord op mijn vraag.

Je hebt het antwoord al gegeven. Het vermengen van politiek en ideologie, dat in het geval van Israel/Amerika heeft geleid tot landroof, onderdrukking, bezetting en genocide. Daarom.
En ik haat het niet (Want dat is te zwaar) ik ben er TEGEN.
Waarschuw beheerder
Kun je ook iets citeren dat IK heb gezegd ipv iemand anders?

Eerder in dit topic zeg je:

Als mensen hier zo achterlijk. kortzichtig en vol haat over Joden gaan praten reageer ik er ook op. Ik maak geen onderscheid.

Ik post een link naar een recent topic waarin een aantal generaliserende opmerkingen gemaakt worden over Joden waar jij niet op reageert.

Snap je het nu?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op woensdag 16 augustus 2006 om 16:50:
Ik heb dit gewoon uit dat topic geplukt hoor

Dat is dus niet waar anders had je wel erboven gezien *uitspraak van thijs1984 enz* en verderop in het topic heb ik al duidelijk gemaakt dat ik doel op de extremisten. maar voor het gemak laat je dat lekker weg.
Je hebt het antwoord al gegeven. Het vermengen van politiek en ideologie, dat in het geval van Israel/Amerika heeft geleid tot landroof, onderdrukking, bezetting en genocide. Daarom.
En ik haat het niet (Want dat is te zwaar) ik ben er TEGEN

Waaruit blijkt dit?

Nee de extremistische molsims zijn lief met hun landjepik en proberen de wereld naar hun hand te zetten. Ze zijn op veel meer fronten actief en op zijn minst net zo erg, en zoniet veel erger.

Vies volkje die extremisten, vies bah vies vies bah vies bah bah vies ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van eSDee op woensdag 16 augustus 2006 om 16:53:
Ik post een link naar een recent topic waarin een aantal generaliserende opmerkingen gemaakt worden over Joden waar jij niet op reageert.

Snap je het nu?

Kattivo lult zich graag klem :cheer:
En ik haat het niet (Want dat is te zwaar) ik ben er TEGEN

En gister haate je nog??? Ben je zo veel wijzer geworden in die paar uur?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van eSDee op woensdag 16 augustus 2006 om 16:53:

Snap je het nu?

Ok ik snap em.. heb die uitspraak nooit gezien. (Y)
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 16 augustus 2006 om 16:54:
Dat is dus niet waar anders had je wel erboven gezien *uitspraak van thijs1984 enz* en verderop in het topic heb ik al duidelijk gemaakt dat ik doel op de extremisten. maar voor het gemak laat je dat lekker weg.

Dat onderwerp is allang gesloten... daarom staat er geen *uitspraak van thijs1984 enz* :gaap:

Waaruit blijkt dit?

Ontkenning van genocide is strafabaar dat weet je he.
En moet ik je echt laten zien dat Palestina bezet wordt en hun bevolking onderdrukt? :/

Nee de extremistische molsims zijn lief met hun landjepik en proberen de wereld naar hun hand te zetten

Ow daar wordt het politiek-Zionisme beter op? :/

Welk landjepik bedoel je? En is dat aan religie geboden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op woensdag 16 augustus 2006 om 17:00:
Ok ik snap em.. heb die uitspraak nooit gezien. (Y)

Mocht je inderdaad op een raadselachtige manier een aantal posts niet gelezen hebben, waar je notabene zelf nog vlak onder posted;

Kun je lezen?

dan is die opmerking een paar posts eerder wel een beetje pijnlijk :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat onderwerp is allang gesloten... daarom staat er geen *uitspraak van thijs1984 enz*

ok dat is idd waar, en toch probeer je me nog steeds zwart te maken terwijl je weet dat ik niet alle palestijnen bedoeld, waarom doe je dat?

Ontkenning van genocide is strafabaar dat weet je he.
En moet ik je echt laten zien dat Palestina bezet wordt en hun bevolking onderdrukt?

Zeg dat eerste maar tegen Iran en hun grote vriend HEzbollah, of wil je hun niet afvallen omdat het moslimextremisten zijn.
b.t.w. rond Israel is het zo dat beide partijen min of meer elkaars land bezet houden, Palestijnen hebben het min of meer ok zelf verpast want ze waren meer als welkom in Israel maar dat hebben ze ook zelf goeddeels verpest met aanslagen enz.
Welk landjepik bedoel je? En is dat aan religie geboden?

elke oorlog waar moslims bij betrokken zijn is een voorm van landjepik, en er zijn genoeg oorlogen waarbij moslims betrokken zijn. Helaas een feit, en ook weer een voorbeeld van hoe je religie en politiek niet met elkaar moet vermengen.
Ow daar wordt het politiek-Zionisme beter op?

Natuurlijk niet, zeg ik dat dan....

Waarschuw beheerder
ik denk dat jullie even een jointje moeten gaan roken.

maar:

http://www.irancartoon.ir/

en dan die krabbels rechts daar zijn er een paar. Ze zijn niet supersterk, maar opzich wel geinig.

Waarschuw beheerder
Ironisch, men wil de westerse wereld provoceren.
Maar als je dan de site in het engels wilt bekijken werkt hij niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha en volgens mij komen niet alle posts in het guestbook ik zie alleen maar:

oh i love your site
very interesiting site
the best site ever
yes this is my site
great site I found so much usefull information!
etc :D

Waarschuw beheerder
[img width=400 height=514 cacheid=000ccaeb0024cce394d30ad81a0188aa4e]http://irancartoon.ir/news/archives/398.jpg[/img]
dit vind ik de leukste die in het rijtje staat.
Waarschuw beheerder
Opendir protocol (tm):

http://irancartoon.ir/news/archives/

:-)
Waarschuw beheerder
ik vind dit ook te ver gaan. en zeker in vergelijking met die spotprenten van mohammed. maar wij zijn teminste niet van die achterlijke mensen die daar direct om gaan rellen en vlaggen verbranden etc...

Waarschuw beheerder
het heeft zelfs een gastenboek.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DiekNek op woensdag 16 augustus 2006 om 20:31:
mohammed.

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 23:11:
mohammed.

de nep profeet :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 00:42:
de nep profeet

Wat bedoel je ?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 00:42:
nep

Ja, leg eens uit? Met argumenten en zo? :)

(besides, als iemand nep is, dan moet je dat niet in een topic zetten maar op het envelopje klikken :yes: )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 21:25:
het heeft zelfs een gastenboek.

kom je alleen in als je zegt dat de site fantastisch zijn, de joden nazis en dat je heel veel informatie van de site hebt gehaald.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 01:10:
Wat bedoel je ?

de kiem van een rel :)

Waarschuw beheerder
[img cacheid=000ccb180024ce089f6b43451a0188d470]http://irancartoon.ir/news/archives/004-thumb.jpg[/img]

deze is wel cool. in dat archief zitten trouwens echt vette tekeningen!

deze vind ik gewoon leuk:

[img cacheid=0013dc000024ce475ee59c851a0188d470]http://irancartoon.ir/news/archives/005-thumb.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
[img cacheid=000205350004b694a83a62f81a0188d4d0]http://irancartoon.ir/news/archives/Pantomim.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
erc 23:16 @ Sat, 5 Aug 06

Keep up this great resource.

--------------------------------------------------------------------------------
xuer 4:48 @ Sun, 6 Aug 06

I found it very interesting

--------------------------------------------------------------------------------
spo 15:24 @ Mon, 7 Aug 06

archy it i, and i like you

Ange 22:28 @ Tue, 8 Aug 06

Hi, nice site! Your hard work paid off

Ange 22:39 @ Tue, 8 Aug 06

Hi, nice site! Your hard work paid off

age 6:27 @ Thu, 10 Aug 06

Very good website you have here

ngt 20:54 @ Fri, 11 Aug 06

Exciting website. Thank you.

hav 17:36 @ Sat, 12 Aug 06

I have found your page.

Sat, 27 May 06

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.

0:33 @ Sun, 28 May 06

This is very interesting site...

7:41 @ Sun, 28 May 06

I you all love!

7:41 @ Sun, 28 May 06

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!

8:06 @ Sun, 28 May 06

Very good web site, great work and thank you for your service.

8:06 @ Sun, 28 May 06

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!

12:09 @ Sun, 28 May 06

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luck

15:11 @ Sun, 28 May 06

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.

16:54 @ Sun, 28 May 06

Hi! Definitely nice and neat site you got there.

18:04 @ Sun, 28 May 06

Your work is marvelous!!

19:53 @ Sun, 28 May 06

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings

23:42 @ Mon, 29 May 06

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !

juergen birkert 16:47 @ Sat, 10 Jun 06

liked the cartoons! good webdesign, good describtion, good colors. juergen.birkert@gemeinde-wuestenrot.de, bretzfeld, germany

4:22 @ Sun, 11 Jun 06

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)

0:50 @ Mon, 12 Jun 06

Your site is very interesting and useful

13:33 @ Mon, 12 Jun 06

i love this site

:roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha je vermaakt je er wel mee of niet?

Waarschuw beheerder
deze vind ik gewoon leuk

Hehe idd

Het kan aan mij liggen maar in een groot deel van de plaatjes zie ik de link naar joden en de holocaust niet eens.
Waarschuw beheerder
Die open dir. is toch niet van de tentoonstelling? Ik zie er vanalles tussen zitten, heeft onze media het weer aangedikt door te doen alsof het allen over de holocaust ging of is dit van een totaal andere tentoonstelling?

[img cacheid=000ccb1a0024ce1611506cc61a0188d616]http://irancartoon.ir/news/archives/flagoffredom.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 17 augustus 2006 om 11:06:
haha je vermaakt je er wel mee of niet?

Ja :)

zitten gasten bij die kunnen tekenen! plaatje hierboven bv!

Waarschuw beheerder
alleen die eerst.. wat is daar spotprent aan?

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0013dc060024ce5a2998863c1a0188d8fe]http://irancartoon.ir/news/archives/zouzajja_naji_benaji.jpg[/img]
[img cacheid=000ccb3c0024ce6b572a508b1a0188d8fe]http://irancartoon.ir/news/archives/touka2.jpg[/img]
[img cacheid=000ccb550024ceb1e648489c1a0188d8fe]http://irancartoon.ir/news/archives/stone400.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Er wordt meer spot gedreven met extremisten dan met de holocaust.. is de helft van de opmerkingen in dit topic dus voor niets geweest :(
Waarschuw beheerder
hoezo voor niets? Het is toch interessant om te weten hoe je omgeving erover denkt?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sommige zien er wel grappig uit :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja ik heb ze gezien ook waren wel grappig, mensen moeten niet zeiken op mijn Iran.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 17 augustus 2006 om 13:33:
mijn Iran.

Ik pis op jouw Iran

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoezo
Waarschuw beheerder
Beetje jammer dat het NOS-journaal weer over uitspraken van Ahmadinejad begon, terwijl die allang achterhaal waren...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 17 augustus 2006 om 14:29:
Beetje jammer dat het NOS-journaal weer over uitspraken van Ahmadinejad begon, terwijl die allang achterhaal waren...

Was te verwachten, NOS is zo Links als de kop van Balkenende.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op donderdag 17 augustus 2006 om 12:46:
hoezo voor niets? Het is toch interessant om te weten hoe je omgeving erover denkt?

Omdat achteraf blijkt dat het ongefundeerd is. Zoals jouw uitspraken bijvoorbeeld:

"het zijn idioten"
"zolang ze maar veel onschuldige burgers kunnen doden"
"we komen er niet onder zonder 3e wereldoorlog"
"bom op mekka"
"ze gooien lukraak bommen hier en daar"
"moslim extremisten zijn verblind door islam en hun allah"

Heb je de foto's van de tentoonstelling bekeken? Er zijn meer prenten die spot drijven met extremisme dan met de holocaust. Kijk er maar goed naar en leg mij maar uit wat Mekka, Allah, Islam en WOIII hiermee te maken hebben want zoals ik het nu zie ben jij de extremist.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op donderdag 17 augustus 2006 om 14:44:
Er zijn meer prenten die spot drijven met extremisme dan met de holocaust.

Dan heb jij toch iets wel gezien wat ik heb gemist.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 14:42:
NOS is zo Links als de kop van Balkenende.

wist niet de kop van balkie zo naar links stond

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DiekNek op woensdag 16 augustus 2006 om 20:31:
ik vind dit ook te ver gaan. en zeker in vergelijking met die spotprenten van mohammed. maar wij zijn teminste niet van die achterlijke mensen die daar direct om gaan rellen en vlaggen verbranden etc...

neeh wij zijn de mensen van WOORDEN,
zij zijn de mensen van DADEN . . .

maar even ontopic.

vind ze wel grappig, net zoals ik die cartoons over mohhamed
ook grappig vond.
(wie de bal kaatst, ken hem terug verwachten)

maar wat ik nog grappiger vind is :

al deze forum reply's, jullie zijn zelf geen haar beter dan al die extremisten.

en nog eventjes wat over die holocaust:

Is het zelfs wel eens in jullie opgekomen dat die mensen die de holocaust hebben meegemaakt, dat die dat liever zouden willen vergeten inplaats van dat ze er telkens weer mee worden geconfronteerd?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 17:04:
Is het zelfs wel eens in jullie opgekomen dat die mensen die de holocaust hebben meegemaakt, dat die dat liever zouden willen vergeten inplaats van dat ze er telkens weer mee worden geconfronteerd?

Dat denk ik zelf toch echt niet, deze mensen hebben liever dat wij het ook nooit vergeten wat er toen is gebeurt. Daardoor wordt de kans kleiner dat het hier nog een keer kan gaan gebeuren. Waarom herdenken we dat elk jaar op 4 en 5 mei, om het te vergeten zeker :S

p.s De mensen die de holocaust hebben meegemaakt die komen echt niet op dit soort sites.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 17:04:
Is het zelfs wel eens in jullie opgekomen dat die mensen die de holocaust hebben meegemaakt, dat die dat liever zouden willen vergeten inplaats van dat ze er telkens weer mee worden geconfronteerd

Dit is ook echt een site voor mensen van die leeftijd he ;)

Ik weet uit ervaring dat verreweg de meeste mesnen die dat hebben meegemaakt juist willen dat erover wordt gepraat, als je het dood zwijgt danb worden de gruwelijkheden sneller vergeten.

En zeker nu er weer een mogleijk scenario kan ontstaan in de voorm van moslimextremisten die zo onder de hand nazi-achtige trekjes beginnen te krijgen lijkt het me niet meer dan handig om onze ogen open te houden en juiost nu te praten over de gruwelijkheden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 17 augustus 2006 om 17:23:
En zeker nu er weer een mogleijk scenario kan ontstaan in de voorm van moslimextremisten die zo onder de hand nazi-achtige trekjes beginnen te krijgen lijkt het me niet meer dan handig om onze ogen open te houden en juiost nu te praten over de gruwelijkheden.

Toch weer jammer dat je alleen de moslims er weer bij moet betrekken, dit werkt twee kanten. Het gevaar schuilt niet alleen in de moslim wereld, maar ook in de westerse wereld. De haat tegen moslims wordt ook alleen maar groter, dus we moeten oppassen dat wat er met de Joden is gebeurt, nou niet met de moslims doen en vice versa.
Waarschuw beheerder
Ik weet uit ervaring dat verreweg de meeste mesnen die dat hebben meegemaakt juist willen dat erover wordt gepraat, als je het dood zwijgt danb worden de gruwelijkheden sneller vergeten.

Ik denk juist NIET dat ze over deze spotprenten willen praten. Wat voor een nut zou dat hebben voor deze mensen???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Decibel op donderdag 17 augustus 2006 om 17:29:
Ik denk juist NIET dat ze over deze spotprenten willen praten. Wat voor een nut zou dat hebben voor deze mensen???

Daar ging het ook even niet over, het ging over dat er wel of niet over de holocaust moet worden gepraat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Decibel op donderdag 17 augustus 2006 om 17:29:

Misschien dat ze juist wel erover willen praten.

Uitspraak van Jayton op donderdag 17 augustus 2006 om 17:28:
Toch weer jammer dat je alleen de moslims er weer bij moet betrekken, dit werkt twee kanten. Het gevaar schuilt niet alleen in de moslim wereld, maar ook in de westerse wereld. De haat tegen moslims wordt ook alleen maar groter, dus we moeten oppassen dat wat er met de Joden is gebeurt, nou niet met de moslims doen en vice versa

IK had het over de extremisten.

En haat voor moslims hier is veel minder groot dan de haat voor het westen in de moslimwereld, heb je hier al de iraneese ambassade in fik zien vliegen vanwege spotprents?? Dacht het niet.
Het is idd twee partijen tegenover elkaar, en dan hebben beide partijen zeer foute gedachten, maar uiteindelijk vindt ik toch wel dat het gedachtegoed van de moslimextremisten toch uiteindelijk de poentie heeft om veel gevaarlijker te zijn dan dat menig mens denkt, ik denk (en hoop ook wel) dat het niet zo ver komt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 17 augustus 2006 om 17:37:
En haat voor moslims hier is veel minder groot dan de haat voor het westen in de moslimwereld, heb je hier al de iraneese ambassade in fik zien vliegen vanwege spotprents??

Ik kan hier moeilijk over oordelen, het enige wat ik voor informatie hier over krijg is dat van de media, ik zou er zelf heen moeten gaan om de sfeer te proeven tussen de gewone burgers. Dan zal de haat tegen ons ook wel meevallen.
Ik heb tot nu toe hier nog geen Iraanse ambasadde in de fik zie vliegen. Maar ik wel genoeg Islamitische scholen in de fik zien gaan, puur alleen om rascistische motieven. Ik vind dit net zo erg als iets in de fik steken om een spotprent, misschien zijn die rascistische motieven wel iets zorgwekkende.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 17 augustus 2006 om 17:37:
Misschien dat ze juist wel erover willen praten.

Wel over de oorlog en de jodenvervolging maar niet over dit soort absurde dingen.

Waarschuw beheerder

ja maar op welke manier willen ze dat er word overgepraat,
weet wel zeker dat ze niet willen dat er hedendaagse mensen of gebeurtenissen ermee worden vergeleken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
echt lachen die dingen ik heb ze uitgeprint en ik spot er over
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jayton op donderdag 17 augustus 2006 om 17:50:
ik zou er zelf heen moeten gaan om de sfeer te proeven tussen de gewone burgers. Dan zal de haat tegen ons ook wel meevallen

Nou als ik de stemming tussen hun "gezanten" hier in NL peil beloofd het niet erg veels goeds helaas.
Uitspraak van Jayton op donderdag 17 augustus 2006 om 17:50:
Maar ik wel genoeg Islamitische scholen in de fik zien gaan

Dat was idd ook verwerpelijk, maar hier hebben we geen massa's mensen 1 school in de fik zien steken, in landen zoals Syrie en Iran gaat het met hele hordes tegelijk die gehersenspoeld zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 17 augustus 2006 om 18:57:
Nou als ik de stemming tussen hun "gezanten" hier in NL peil beloofd het niet erg veels goeds helaas.

Daar merk ik weinig van, ik heb t dan over de allochtonen jongeren, waarvan ik het zeker weet dat ze niet anti-westers zijn. Met deze jongeren heb ik zelf regelmatig mee te maken dus ik kan hier over redelijk goed over oordelen. Ik benieuwd waarop jij dat basseert "op horen van" of ben je echte gesprekken aan gegaan met de moslims.

Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 17 augustus 2006 om 18:57:
Dat was idd ook verwerpelijk, maar hier hebben we geen massa's mensen 1 school in de fik zien steken, in landen zoals Syrie en Iran gaat het met hele hordes tegelijk die gehersenspoeld zijn.

Dit is echt typisch hun cultuur, er is daar veel meer saamhorigheid dan hier. Als je hun beledigt heb je ook iedereen tegen, maar de meeste zijn het daarna wel weer vergeten. Het zijn de radicale die het verpesten, voor de goede moslims die hun geloof op een eerlijke manier willen uiten. Zo werkt het gewoon net als bij voetbal supporters, house party's en we gaan toch ook niet zeggen dat alle supporters verrot zijn, of dat iedereen op house partys drugs gebruiken. Dit zeggen mensen alleen puur uit ontwetendheid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jayton op donderdag 17 augustus 2006 om 19:14:
"op horen van" of ben je echte gesprekken aan gegaan met de moslims

Op basis van gesprekken, heb ook moslims-collega's bij mijn bijbaantje. Ze zijn niet extreem, athans dat hoop ik, maar hun kennen wel weer mensen die nog extremer negatief denken over het westen dan hun. Helaas niet erg positief dus.
Waarschuw beheerder
ah dus nu kunnen wij ook ambassades in de fik gaan steken :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zueno op donderdag 17 augustus 2006 om 19:44:
ah dus nu kunnen wij ook ambassades in de fik gaan steken

Wat hebben "wij" dan met de holocaust te maken behalve het feit dat onze (voor)ouders er medeverantwoordelijk voor zijn?

Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 17 augustus 2006 om 19:22:
Op basis van gesprekken, heb ook moslims-collega's bij mijn bijbaantje. Ze zijn niet extreem, athans dat hoop ik, maar hun kennen wel weer mensen die nog extremer negatief denken over het westen dan hun. Helaas niet erg positief dus.

Heb je jezelf wel over "de moslims" horen praten? :/ Damn..
Waarschuw beheerder
het ligt gewoon aan de manier waarop die spotprenten gemaakt zijn

de "deense" spotprenten zijn niet gemaakt om de moslims tot op het bot toe te kwetsen.

de reactie van iran de "holocaust" spotprenten zijn dat wel...

en dan hoef ik niet eens te spreken over de ambassades in de fik en de demonstraties en vlaggen verbrandingen enz enz enz

de verhoudingen zijn zo fucked up
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 17 augustus 2006 om 19:22:

Ok, dus ze zijn precies hetzelfde als veel Nederlanders, die zijn ook over het algemeen niet postistief gestemd als het om moslims gaat. En er zitten hier ook Nederlandrs die nog extremer over moslims denken en hun willen uitroeien.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rollie op donderdag 17 augustus 2006 om 19:58:
de "deense" spotprenten zijn niet gemaakt om de moslims tot op het bot toe te kwetsen.

In jouw bekrompen optiek misschien, maar de waarde die een persoon aan iets hangt, bepaalt hij zelf.

Jij kan niet zeggen hoe iemand anders emotioneel reageert op bijvoorbeeld een spotprent.
Dus je kan dit ook nooit zo zeggen.

Verwar niet je eigen mening met de emoties van een ander.

grappen en grollen over een oppermachtig wezen waarvan het bestaan nooit aangetoond is kan niet

Mohammed is geen oppermachtig wezen en uit oude geschriften is toch zijn bestaan wel degelijk aangetoond.
Weet waar je over praat, voordat je zulke (domme) dingen zegt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Decibel op donderdag 17 augustus 2006 om 17:50:
Wel over de oorlog en de jodenvervolging maar niet over dit soort absurde dingen.

Was de Jodenvervolging niet absurd dan?
Waarschuw beheerder
vip... geloof is aangeleerd

holocaust niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 20:23:
bekrompen optiek

Meteen een waarde-oordeel?

Jij kan niet zeggen hoe iemand anders emotioneel reageert op bijvoorbeeld een spotprent.

Natuurlijk wel. Ik kan een spotprent over Jezus maken, waarvan ik zeker weet dat de Paus witheet wordt. Dat heet empathie: inleven in je publiek.

Mohammed is geen oppermachtig wezen en uit oude geschriften is toch zijn bestaan wel degelijk aangetoond.

Je haalt 2 dingen door elkaar. Mohammed als persoon heeft misschien bestaan, de Mohammed waar Moslims hun geloof aan ontlenen (de laatste profeet, de verkondiger van de laatste openbaring) is een heel ander verhaal. Net als met Jezus. De persoon heeft ongetwijfeld bestaan, maar de dingen die hem toegeschreven worden en de eenheid die hij geworden is met God is natuurlijk zeer twijfelachtig.

Je reactie lijkt bijna op 'zeuren om het zeuren'. De boodschap van Rollie lijkt me wel duidelijk en nog terecht ook: de reacties op de Deense spotprenten waren op zijn zachtst gezegd nogal heftig. En de organisatoren geven in het persbericht ook nog eens precies de reden waarom ze het doen: "Zij kunnen schrijven wat zij willen over de profeet, maar zodra iemand twijfels uit over de Holocaust, krijgt hij een boete of celstraf", pure uitlokking dus.

Waarschuw beheerder

:jaja: je kan zeggen dat de deense cartoons moslims wel tot het bot kwetsen, maar ze zijn niet gemaakt met die bedoeling

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TiJn® op donderdag 17 augustus 2006 om 20:39:
Meteen een waarde-oordeel?

Dat klopt.

Natuurlijk wel. Ik kan een spotprent over Jezus maken, waarvan ik zeker weet dat de Paus witheet wordt. Dat heet empathie: inleven in je publiek.

Je hebt het over 1 persoon, wat ook moeilijk is, maar bij een miljard mensen kan jij echt niet in hun hoofd kruipen.

Je haalt 2 dingen door elkaar. Mohammed als persoon heeft misschien bestaan, de Mohammed waar Moslims hun geloof aan ontlenen (de laatste profeet, de verkondiger van de laatste openbaring) is een heel ander verhaal. Net als met Jezus. De persoon heeft ongetwijfeld bestaan, maar de dingen die hem toegeschreven worden en de eenheid die hij geworden is met God is natuurlijk zeer twijfelachtig.

Ja en wat wil je nu precies zeggen? Het blijft een geschiedkundig figuur en is geen almachtig wezen.

De boodschap van Rollie lijkt me wel duidelijk en nog terecht ook: de reacties op de Deense spotprenten waren op zijn zachtst gezegd nogal heftig. En de organisatoren geven in het persbericht ook nog eens precies de reden waarom ze het doen: "Zij kunnen schrijven wat zij willen over de profeet, maar zodra iemand twijfels uit over de Holocaust, krijgt hij een boete of celstraf", pure uitlokking dus.

De deense spotprenten hebben ook een boel uitgelokt, dus dat is net zo goed uitlokking.
Waarschuw beheerder
De deense spotprenten hebben ook een boel uitgelokt, dus dat is net zo goed uitlokking.

slap excuus...

verhoudingen staan tot niks
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 21:52:

Jammer dat ze de grap er van niet willen in zien.
Waarschuw beheerder
Je hebt het over 1 persoon, wat ook moeilijk is, maar bij een miljard mensen kan jij echt niet in hun hoofd kruipen.

Natuurlijk wel. Let op: zeg als publiek figuur in het openbaar dat Mohammed een homofiele schapenneuker was, teken een spotprentje erover en je mag 3x raden wat er bij een miljard mensen in hun hoofd gebeurt en wat hun reactie zal zijn.

Het blijft een geschiedkundig figuur en is geen almachtig wezen.

Fout. De Mohammed waar mensen in geloven is geen geschiedkundig figuur, maar een figuur waar mensen hun eigenwaarde aan ontlenen. Je begrijpt het punt wel, maar gelooft niet en vindt mensen die geloven maar raar. Dat is iets heel anders.

Je denkt dat de maker voor ogen had dat de hele islamitische wereld autoruiten in ging gooien en ambassades in de fik wilde steken? Sure... maar wat is daar jouw punt nou eigenlijk mee?

Het is allemaal bijzonder kinderachtig gedoe van Iran, puur bedoeld om reacties uit te lokken. Ik heb trouwens nog maar bar weinig heftige reacties gezien. Wat zouden ze nu gaan bedenken?

Waarschuw beheerder
De broer van :x :D

[img width=451 height=679]http://home.wanadoo.nl/casperbeck/2709041.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 22:31:
De broer van

Herman of Mariska van de Pijnacker?
Waarschuw beheerder

Neem een kijkje op die site (en bekijk aub alles)... en zeg dat dan nog es..
Waarschuw beheerder
donateur
De deense spotprenten hebben ook een boel uitgelokt, dus dat is net zo goed uitlokking

De deense spotprenten waren niet bedoeld om iets uit te lokken, maar om mensen (vooral met een islamitsche achtergrond) aan het denken te zettenover geweld uit naam van een profeet die toch voor een veredelievend geloof zou staan?

Dat het zogenaamd "provorcerd "is, is een uitdrukking van de extremisten die de spotprenten uberhaupt hebben gehyped.
Uitspraak van Knoalster op donderdag 17 augustus 2006 om 19:52:
Heb je jezelf wel over "de moslims" horen praten? Damn..

Jep en ik heb het altijd alleen over de extremisten, fanatiekelingen enz, en als ik het dan een keertje vergeet erbij te zetten dan kan je me natuurlijk weer naaien, sukkeltje.

Ik vindt de islam positiever dan dat jij wil denken (heb jou nog nooit iets postiefs over het westen zien zeggen hier), als ik op vakantie ben in Turkye kan ik er zelfs met volle teugen ervan genieten als de moskee daar staat te blerren, geeft me een leuk vakantiegevoel, maarja volgens jou haat ik zelfs de Islam, maarja je weet het Haat is jouw afdeling, niet de mijne.
Waarschuw beheerder
donateur
Dus je kan dit ook nooit zo zeggen

Maar de moslims die zo extreem reageren op de spotprenten hebben ook niet het fatsoen om te begrijpen dat de islam niet de cultuur is van het westen, en dat een gemiddelde westerling niet eens weet dat je mohammed niet af mag beelden. Zo ver gaat het begrip daar niet, ze gaan er maar vanuit dat we alles weten van de islam.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 18 augustus 2006 om 00:02:
ze gaan er maar vanuit dat we alles weten van de islam.....

O nee het gaat nog veel verder. Ze gaan er van uit dat iedereen op de hele wereld alles van de islam weet en daanaast ook eens alles van de islam respecteerd en niets doet dat hun geloof zou beledigen. Tja, als mensen hun geloof toch eens voor henzelf hielden he... dan had je al dat gezeik niet. O wacht... dan had je ook geen machtige priesters, imaams etc
Waarschuw beheerder
heb ik gedaan kattivo..

sommige vind ik wel grappig maar er zitten ook verschrikkelijke tussen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 00:11:
O nee het gaat nog veel verder. Ze gaan er van uit dat iedereen op de hele wereld alles van de islam weet en daanaast ook eens alles van de islam respecteerd en niets doet dat hun geloof zou beledigen. Tja, als mensen hun geloof toch eens voor henzelf hielden he... dan had je al dat gezeik niet. O wacht... dan had je ook geen machtige priesters, imaams etc

idd,

Maar als je hier op PF zegt dat sommige moslims de Islam als een totalitair geloof uitdragen dan komt de vraag weer "waaruit blijkt dit" , terwijl de feiten onder ieders nues liggen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TiJn® op donderdag 17 augustus 2006 om 22:28:
Natuurlijk wel. Let op: zeg als publiek figuur in het openbaar dat Mohammed een homofiele schapenneuker was, teken een spotprentje erover en je mag 3x raden wat er bij een miljard mensen in hun hoofd gebeurt en wat hun reactie zal zijn.

Mijn punt was dat deze spotprenten wel uitlokkend waren, jij zegt nu eigenlijk dat ze het ook waren en dat de Denen het vantevoren hadden kunnen weten.

Dus eigenlijk ondersteun je mijn mening :)

Overigens waren het bij lange na geen miljard islamieten die zich geraakt voelden, maar werd er volop misbruik van gemaakt door bepaalde politici om de boel te polariseren.
Het heeft net zoveel met recht op meningsvrijheid te maken, als dat Iran deze tentoonstelling heeft.

en vindt mensen die geloven maar raar

Dat is niet waar, ik respecteer hoe mensen hun leven willen leiden, of ik het er mee eens ben of niet.

Je denkt dat de maker voor ogen had dat de hele islamitische wereld autoruiten in ging gooien en ambassades in de fik wilde steken? Sure... maar wat is daar jouw punt nou eigenlijk mee?

Ik denk niet dat ze het voor ogen hadden, maar ik denk wel dat ze het hadden kunnen weten, zij zijn namelijk niet de eerste die de Islam zwart maken en de voorgangers zijn er minder genadig van afgekomen.

Mijn punt is dat beide initiatieven mensen onnodig kunnen kwetsen en polarisatie in de hand werken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 07:43:
Ik denk niet dat ze het voor ogen hadden, maar ik denk wel dat ze het hadden kunnen weten, zij zijn namelijk niet de eerste die de Islam zwart maken en de voorgangers zijn er minder genadig van afgekomen.

Ik blijf erbij dat de makers van de cartoons in principe niet hadden kunnen weten dat het kwetsend had kunnen zijn. Want we zijn niet met die kennis opgevoedt, ik wist het ook niet dat je mohammed niet af mag beelden, en dan nog is een spotprent die mensen aan het denken moet zetten over geweld UIT NAAM DE ISLAM niet zo erg als het bewust proberen te krenken van de nabestaanden van de Hollaucaust. Want zelfs daar weten ze wat de hollaucaust was en wat er is gebeurd.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 18 augustus 2006 om 15:24:
Ik blijf erbij dat de makers van de cartoons in principe niet hadden kunnen weten dat het kwetsend had kunnen zijn.

Pak een geschiedenis boek en zoek op Rushdi.

Want we zijn niet met die kennis opgevoedt, ik wist het ook niet dat je mohammed niet af mag beelden

Daarom worden wij opgevoed met "eerst denken, dan doen" en "weten waar je het over hebt". Als je iets niet weet, dan vraag je het na of zoek je het op, maar eerst iets doen en achteraf zeggen "we wisten het niet" komt niet slim over.

en dan nog is een spotprent die mensen aan het denken moet zetten over geweld UIT NAAM DE ISLAM niet zo erg

Jij kan niet bepalen wat andere mensen wel en niet erg vinden.
Waarschuw beheerder
Pak een geschiedenis boek en zoek op Rushdi.

Pak gewoon de doorsnee mens in europa en zie dat er weinig mensen zoiets voorzien zouden hebben.
:D
Waarschuw beheerder
o...pak vipipedia erbij en zoek op "moslim"

http://nl.wikipedia.org/wiki/Moslim

Hij moet alle islamitische profeten erkennen en het voorbeeld van Mohammed volgen.

Hmm....het zijn allemaal meelopers dus:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Daarom worden wij opgevoed met "eerst denken, dan doen" en "weten waar je het over hebt". Als je iets niet weet, dan vraag je het na of zoek je het op, maar eerst iets doen en achteraf zeggen "we wisten het niet" komt niet slim over.

Daarom zei iemand hier pasgeleden over Iran;

Het "probleem" is dat ze daar U235 delven wat zowel voor energie als atoomwapens gebruikt kan worden, hadden ze U238 gevonden was er geen probleem geweest.

ALs je iets niet weet ...zoek het dan gewoon op:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sunoda op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:10:
Pak gewoon de doorsnee mens in europa en zie dat er weinig mensen zoiets voorzien zouden hebben

Dus als veel mensen iets denken zal het ook wel zo zijn?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sunoda op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:18:
Daarom zei iemand hier pasgeleden over Iran;

Feit dat je een uitspraak van mij van maanden geleden bij houd en spot met iemand anders zijn invaliditeit geeft al aan wat voor stakker je bent :)
Waarschuw beheerder
Feit dat je een uitspraak van mij van maanden geleden bij houd

Het is wel een blijvertje....dat moet je me nageven:D:D:D:D
Het is natuurlijk een geweldige uitspraak van iemand die later zegt;
"weten waar je het over hebt".

en spot met iemand anders zijn invaliditeit geeft al aan wat voor stakker je bent

Ik dacht dat het allemaal image was man :( sorry voor de spotprenten ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sunoda op vrijdag 18 augustus 2006 om 20:17:
Het is wel een blijvertje....

Als ik al jouw fouten zou opschrijven zou ik een boek hebben, dus op zich is het een compliment dat je in al die maanden alleen dit kan vinden.

Ik dacht dat het allemaal image was man

Nee, ik ben nachtblind en daarom heb ik gekleurde glazen, zonder deze bril zie ik geen fuck.
Waarschuw beheerder
pffffffff je ben gewoon een patser met gele glazen :yes:

geef maar toe :P

ik gebruik mijn rolstoel ook alleen maar omdat ik lui ben :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als ik al jouw fouten zou opschrijven zou ik een boek hebben, dus op zich is het een compliment dat je in al die maanden alleen dit kan vinden.

Er is niets menselijkers dan fouten maken:D het komt enkel zeer treurig over als je die nooit kan toegeven, en vervolgens overal omheen gaat draaien:D:D
Waarschuw beheerder
ik gebruik mijn rolstoel ook alleen maar omdat ik lui ben

allemaal image:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
precies :yes:

word je tenminste herkend op stations :lol:
Waarschuw beheerder
word je tenminste herkend op stations

JAaaa hahaha jammer dat het zo kort duurde:D whehe maar het was een mooi moment :D:D:D:D

Waarschuw beheerder

......... die figuuren blijven bezig..

Waarschuw beheerder
En maar lopen janken als mohammed belachelijk word gemaakt.
Ik vind spotten over de jodenvervolging vele malen erger.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ach, als reactie op de Deense spotprenten is het idd wel enorm kinderachtig. Aan de andere kant, wat mij betreft mogen er ook wel grappen gemaakt worden over de Holocaust. Waarom 60 jaar na dato nog zo bedrukt hier over doen, terwijl de Joden die uit de kampen kwamen bijna direct na de oorlog begonnen zijn met het uitroeien van Palestijnen, alsof ze vergeten waren hoe het hun vergaan was?
Terwijl er in die 60 jaar nog zoveel meer volkeren bijna zijn uitgeroeid, waar we het niet over hebben?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 14:37:
Terwijl er in die 60 jaar nog zoveel meer volkeren bijna zijn uitgeroeid, waar we het niet over hebben

Das waar.
Maar ik vind t erger als iemand over een massamoord spot dan over iets wat iemand gelooft.
Een beetje vent staat erboven.
Ik heb een schurfthekel aan religie.
Mijn muziek is mijn geloof.
Komt ook geen oorlog van;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Haha, ja idd. Geloof is voor mensen die niet snappen dat het allemaal om liefde en respect draait en dat Allah en God gewoon een verzinsel is om mensen stil en bang te houden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 14:41:
Maar ik vind t erger als iemand over een massamoord spot dan over iets wat iemand gelooft.

Jij vind dat misschien zo, maar niet iedereen hoeft dezelfde mening te hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 15:15:
Jij vind dat misschien zo, maar niet iedereen hoeft dezelfde mening te hebben.

Das waar,maar degenen die andersom denken,vind ik erg triest.
Want miljoenen mensenlevens wegen zeker niet af tegen een geloof,welke dan ook!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jayton op donderdag 17 augustus 2006 om 17:10:
Waarom herdenken we dat elk jaar op 4 en 5 mei, om het te vergeten zeker

We herdenken op die dagen niet alleen de holocaust, ei...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 18 augustus 2006 om 00:18:
moslims de Islam als een totalitair geloof

Niemand spreekt dat tegen volgensmij. Maar dan zou je toch juist moeten begrijpen dat zoveel mensen zich beledigd voelen door spotprenten?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 22 augustus 2006 om 12:58:
Niemand spreekt dat tegen volgensmij. Maar dan zou je toch juist moeten begrijpen dat zoveel mensen zich beledigd voelen door spotprenten?

Het zijn maar tekeningentjes, waar je al niet druk om kunt maken zeg en die "gelovige" daar in het midden oosten hebben altijd wel wat te zeiken over de westerse wereld.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 22 augustus 2006 om 12:58:

IK twijfel aan de "operechtheid" de gepikeerde mannetjes en vrouwtrjes die zichzelf molsim noemen.

Stel dat er geen internationale spanningen waren geweest, dan hadden ze volgens mij zeer zeker ook niet zo achterlijk gereageerd op de spotprenten.

Het is gewoon een stok om mee naar het westen te kunnen slaan, min of meer ook een excuus om geweld te rechtvaardigen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 22 augustus 2006 om 19:26:
Het is gewoon een stok om mee naar het westen te kunnen slaan, min of meer ook een excuus om geweld te rechtvaardigen.

En zo is het maar net.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TiJn® op donderdag 17 augustus 2006 om 22:28:
Fout. De Mohammed waar mensen in geloven is geen geschiedkundig figuur, maar een figuur waar mensen hun eigenwaarde aan ontlenen

weet je dat zeker?

Waarschuw beheerder

nee, dat denk ik niet, ik denk dat ze hiermee aan het westen laten zien hoe erg zij gekwetst zijn, maar de mensen hier begrijpen het blijkbaar nog niet.
Waarschuw beheerder
ach laat die iranezen maar, die spotprent over mohammed was ook beledigend voor een groep mensen. Alleen wel jammer dat ze daar pas na een half jaar achter kwamen :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knaller :bier: op zaterdag 26 augustus 2006 om 12:22:
mohammed

[img width=400 height=571]http://www.nicholsoncartoons.com.au/cartoons/new/2003-03-04%20Khalid%20Shaikh%20Mohammed%20close%20shave%20bonsai%201.JPG[/img] Foto Google
Waarschuw beheerder
http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2006/8/15/150806_iran_cartoons.html

beetje zielig als je een wedstrijd organiseert om spotprenten te maken.

een spotprent is er om een bepaalde mening te uiten omtrent een - meestal- actuele gebeurtenis.

Wat er nu dus in Teheran wordt tentoongesteld is op zijn zachtst gezegd gewoon misselijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op donderdag 17 augustus 2006 om 22:03:
slap excuus...

verhoudingen staan tot niks

Wie bepaalt de verhoudingen?
Daar maak je de fout door jou bepaling als standaard voor de wereld neer te zetten ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 augustus 2006 om 12:59:
mohammed

Foto Google

Is Saddam hussein ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zaterdag 26 augustus 2006 om 14:46:
Is Saddam hussein

Kan best... typ maar is bij google mohammed in, krijg je dat soort fotó's :bier:
Waarschuw beheerder
dit is de beste [img width=400 height=567 cacheid=000cd4870024e9183ae2d1911a018c0644]http://irancartoon.ir/news/archives/world.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Hahahahahaha :roflol:
Waarschuw beheerder
[img width=400 height=437 cacheid=000cd4980024e9436146131b1a018c093e]http://irancartoon.ir/news/archives/Maziyar-Bizhani-(12).gif[/img]

[img width=400 height=380 cacheid=000cd4ae0024e976354522891a018c093e]http://irancartoon.ir/news/archives/Maziyar-Bizhani-(9).gif[/img]

[img width=400 height=454 cacheid=000cd4c10024e9add916a0e41a018c093e]http://irancartoon.ir/news/archives/Maziyar-Bizhani-(1).gif[/img]

[img width=400 height=313 cacheid=000cd4d20024e9d6b71ff0061a018c093e]http://irancartoon.ir/news/archives/Maziyar-Bizhani-(14).gif[/img]

[img width=400 height=508 cacheid=0013dd970024e9fb318b82a81a018c093e]http://irancartoon.ir/news/archives/Maziyar-Bizhani-(17).gif[/img]

[img width=400 height=656 cacheid=0013dd980024ea2ab92533ec1a018c093e]http://irancartoon.ir/news/archives/IsraHell.jpg[/img]

[img width=400 height=266 cacheid=0013dd990024ea2be3006f911a018c093e]http://irancartoon.ir/news/archives/CARTOON1.jpg[/img]

[img width=400 height=283 cacheid=0013dd9a0024ea2c9fab67b21a018c093e]http://irancartoon.ir/news/archives/Behnam-Bahrami.jpg[/img] ze zijn wel goed
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Super :respect:

Waarschuw beheerder
Hahahahahahahaha:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 11:56:
En maar lopen janken als mohammed belachelijk word gemaakt.
Ik vind spotten over de jodenvervolging vele malen erger.

idd wat willen ze er mee bereiken? mensen die er helemaal niks mee te maken hebben terug te pakken..laat al zien hoe triest die mensen zijn
Waarschuw beheerder
ja RESPECT voor die kunstenaars, vind t wel vrij creatief...

je gaat me toch niet vertellen dat je zo gekwetst bent...

beetje politiek correct vind je zelf niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op zondag 27 augustus 2006 om 14:05:
mensen die er helemaal niks mee te maken hebben terug te pakken..

:S

k stel voor dat je eens een geschiedenisboek openslaat...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ________________ op zondag 27 augustus 2006 om 15:00:

ik heb het over de joden,om die terug te pakken dat bedoel ik :/ die worden er ook mee geconfronteerd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op zondag 27 augustus 2006 om 15:01:
ik heb het over de joden,om die terug te pakken dat bedoel ik die worden er ook mee geconfronteerd

nog maar een keer :/

Uitspraak van ________________ op zondag 27 augustus 2006 om 15:00:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kick van Iran! :d

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=644 height=477 cacheid=000cd5440024eb004e5ff6dc1a018c47e2]http://www.israelnewsagency.com/holocaustcartoonsiran.jpg[/img]

Tja

Dan toch liever de spot drijven met een profeet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 17:39:

Voor jouw misschien, voor andere mensen niet gelukkig.

Waarschuw beheerder
Ziek dat je er zo over denkt fk.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ________________ op zondag 27 augustus 2006 om 15:55:
kun je t ff uitleggen dan?

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 17:39:

hoef al niks meer uit te leggen

Waarschuw beheerder
donateur
Voor jouw misschien, voor andere mensen niet gelukkig.

Ik zie idd wel het verschil tussen fictie en werkelijke gebeurtenissen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 19:40:
Ik zie idd wel het verschil tussen fictie en werkelijke gebeurtenissen

haha ja vast, kanker toch op kneus. jodenlovertje metje holocuast werkelijke gebeurtenis allemaal veel te rg overdreven.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 27 augustus 2006 om 19:44:
erkelijke gebeurtenis allemaal veel te rg overdreven.

Was je erbij?:looser:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 27 augustus 2006 om 19:44:
kanker toch op kneus

:looser: