Partyflock

Forumonderwerp · 893754
Waarschuw beheerder
geweldige film

had wel wat meer actie in gemogen maar voor de rest goed in de smaak gevallen

Rose kan het niet accepteren dat haar dochter Sharon aan een ongeneeslijke ziekte zal sterven. Ondanks de protesten van haar echtgenoot neemt zij het kind mee naar een geloofsgenezer. Op weg, rijdt ze op een gegeven moment door een poort, dat haar naar een angstaanjagende verlaten stad genaamd 'Silent Hill' brengt. Sharon verdwijnt dan in Silent Hill, en Rose volgt het silhouette van wat zij denkt dat haar dochter is. De stad wordt ondermeer bevolkt door allerlei verschillende soorten schepsels en een 'levende duisternis' die wanneer het afdaalt alles transformeert wat het maar aanraakt en ieder achtergebleven persoon hopeloos om zeep helpt. Een agente genaamd Cybil begeleidt haar om Sharon terug te vinden en te redden, maar niet nadat zij een deal gemaakt heeft met een tot klein meisje veranderde demoon.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Echt een waardeloze film wat een bagger

Waarschuw beheerder
Vond er geen bal aan..

Waarschuw beheerder
echt een flut film , heel erg fake

Waarschuw beheerder
als je van weird houd is ie gewoon leuk!
:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 12:48:
als je van weird houd is ie gewoon leuk!

idd en af en toe kan ik dat best warderen en gelukkig heeft iedereen z'n/haar eigen smaak

Waarschuw beheerder
Ik vind het niets hou niet van horor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 september 2006 om 23:54:
Ik vind het niets hou niet van horor

niet????
Waarschuw beheerder
vond 'm ook nie eng :no:

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb hem net gezien, fucking kut einde voor de rest tja ben na 3 kwartier in slaap gevallen vond hem niet echt mooit ;p
Waarschuw beheerder
vaag maar wel apart

Waarschuw beheerder
slecht :yes:

Waarschuw beheerder
Goeie film...veel gelijkenis met de spellen:)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
Waarschuw beheerder
Net gekeken, eerste wat me opviel was dat de film dezelfde creepy atmosfeer uitademde als de game. Verder ook veel bekende stukjes tegengekomen uit deel 3, enige wat ik tot nu toe gespeeld heb helaas.

Vind het overigens een zeer vage film, vooral het einde. Had echt zowat van "doe normaal man!"

Waarschuw beheerder
Ik ga m vanavond kijken, ben benieuwt...

Waarschuw beheerder
Vond het een vette film!!