Ik heb altijd moeite met een leuke tussenseizoen- of winterjas te vinden. Ik hou gewoon niet van dikke kleding enzo.. ik heb liever getailleerde kleding maar jah das nie zo warm voor de winter en da vind je ook nie zo veel. Over paar dagen ga ik denk ik al serieus beginnen zoeken naar een winterjas maar elk jaar opnieuw wordt het een flop en zal dit jaar weer net zo zijn maar hebben jullie mss aanraders of foto's?? Of merken die vaak leuke jassen hebben?!
6568x bekeken
ik heb juist hele leuk al gezien
maar als ik nu al koop dan zie ik over paar weken nog leuekre en meestal komen ietsje later jusit de dikkere
en ik wil wel een dikke want ik ben echt ene koukleum
heb er nu maar 1 heb oude uit de deur gegooid
heb nu 1 van morgan een bruine getailleerde+ gewatteerde van vorig jaar
hebben ze ook mooie jassen vind ik hoor
maar ik zag aantal hele mooie
wil er 2 een zwarte of grijze of zwarte en witte of jaaa
een grijze en witte
maar als ik nu al koop dan zie ik over paar weken nog leuekre en meestal komen ietsje later jusit de dikkere
en ik wil wel een dikke want ik ben echt ene koukleum
heb er nu maar 1 heb oude uit de deur gegooid
heb nu 1 van morgan een bruine getailleerde+ gewatteerde van vorig jaar
hebben ze ook mooie jassen vind ik hoor
maar ik zag aantal hele mooie
wil er 2 een zwarte of grijze of zwarte en witte of jaaa
donateur
Mijn winterjas
<-----------
hehehe
<-----------
donateur
WHAHAHA stoeipoes, wat een PIMPjas 
donateur
WHAHAHA stoeipoes, wat een PIMPjas
Hahaa mooi he
Jahwell anke.. heb je niet goed gekeken of ze zijn al weer weg..!!
Ik heb er 3 of 4 weken trug eentje gekocht bij coolcat met bontkraag
idd ik heb ze hier maandag nog gezien!!in allerlei kleurtjes (fel, maar ook gewoon zwart of bruin)
Ik had me toch een mooie gezien bij de Zara ook getaileerd met een riem ook, alleen is die jas 220 euro maar twijfel nog of ik hem ga halen...
waar is de Zara?? heb je er foto's van?? ik zoek zo'n speciale jas een getaileerde!!
laatste aanpassing
CP Company
dressed like an hooligan
Ik heb altijd moeite met een leuke tussenseizoen- of winterjas te vinden.
ik ook
Ik heb deze week ook een super jas gekocht bij de H&M, het is alleen een tussenjas
voor de winter te koud!! Dus hoop dat het snel herfst wordt, dan kan ik hem aan
Maar vind hem echt erg leuk.
Ik koop trouwens veel te veel jassen, dus winterjas zal geen probleem worden voor mij! Zie altijd genoeg leuke
Maar vind hem echt erg leuk.
Ik koop trouwens veel te veel jassen, dus winterjas zal geen probleem worden voor mij! Zie altijd genoeg leuke
ik weet dat ze er in Arnhem een zaak hebben...de rest in nederland weet ik niet...misschien www.zara.nl
In Eindhoven en in Amsterdam hebben ze Zara ook :Y
In Utrecht ook wel denk ik.
Ik heb een witte (ribstoffen) gedetailleerde jas met een muts en een bontkraag van only. Ik vind hem geweldig :M
Idd lastig om een winterjas uit te zoeken
Vooral omdat je er perse 1 (of meerdere
) wilt hebben die goed zit, bij bijna elke outfit leuk en mooi staat, die niet iedereen heeft, die lekker warm maar ook niet te warm is, en die ook voor een tijd mee gaat.
Ik heb nu nog ongeveer (even tellen) 5 oude winterjassen van afgelopen jaren in de kast liggen.. toch wil ik elk jaar natuuurlijk een andere, maar trek ik ook weleens een oude aan.
Jaja lastig uit te zoeken dus, maar als je er eenmaal hebt gevonden ben je er helemaal blij mee en is ie rete handig, das het leuke ervan
Ik heb nu nog ongeveer (even tellen) 5 oude winterjassen van afgelopen jaren in de kast liggen.. toch wil ik elk jaar natuuurlijk een andere, maar trek ik ook weleens een oude aan.
Jaja lastig uit te zoeken dus, maar als je er eenmaal hebt gevonden ben je er helemaal blij mee en is ie rete handig, das het leuke ervan
Hmm ja ik wil nu een zwart lederen jasje maar dan wel eentje die echt mooi past, want anders gaat het al snel jongensachtig lijken enzo. In mijn ogen kan een lederen jasje supermooi zijn, maar de meesten staan me niet
ik vind geen enkel waarvan ik vind dat ze goed getailleerd zijn
En soms zie ik dan meiden rondlopen die precies hebben wat ik zoek.. frustrerend hoor! Maar volgende keer dat ik zo'n meisje tegenkom vraag ik het gewoon waar ze die vandaan heeft denk ik
anders kan ik blijven zoeken
donateur
Ik heb een onwijs leuk jasje bij de H&M gekocht. Zwart getailleerd en met een dubbele rij knopen. Ideaal voor in de herfst en met een dikke trui ook goed voor de winter 
Voor €50,= ofzo dus ook niet duur!
Voor €50,= ofzo dus ook niet duur!
Wie weet waar je een korte leren zwarte jas kan halen met rits over de mouw tot bijna bovenaan?
Zag een meisje er mee zitten in de bus, maar toen ik wilde vragen waar ze hem gekocht had was ze er al uit
Zag een meisje er mee zitten in de bus, maar toen ik wilde vragen waar ze hem gekocht had was ze er al uit
ik heb een van replay van vorig jaar maja das een kort sportief model, ik zoek nu iets anders weet nog niet precies wat, moet me er tegenaan lopen denk ik..
maja altijd fijn om te lezen tips van winkels enzo
Ik hou je deze winter wel warm ok??