Partyflock

Forumonderwerp · 893379

Waarschuw beheerder
Agent mishandeld in Leiden
LEIDEN - Een agent van politie Hollands Midden is in de nacht van vrijdag op zaterdag zwaar gewond geraakt in Leiden.

De agent wilde een bromfietser aanspreken op de Lammermarkt op zijn gedrag, nadat die zijn gashendel flink had opengetrokken. De bromfietser probeerde er vandoor te gaan, waarna er een worsteling ontstond. De agent kreeg daarbij meerdere elleboogstoten in zijn ribben en op zijn hoofd.

Een groep jongeren keerde zich eveneens tegen de agent tijdens de worsteling. Te hulp geroepen collega's konden de man ontzetten. Daarbij werden wapenstokken en pepperspray gebruikt. De agent liep een gebroken jukbeen en diverse verwondingen over zijn gehele lichaam op.
-----------------------
Voetbalkooi 's avonds dicht

Gepubliceerd op 28 juli 2006, 16:48
Leiden - De voetbalkooi in de Slaaghwijk moet de rest van de zomer 's avonds om negen uur dicht. Ook de omgeving is dan verboden terrein.

Dat heeft de (plaatsvervangend) burgemeester van Leiden besloten. Het verbod volgt op klachten van omwonenden over overlast van een groep jongeren, ook afkomstig uit andere wijken, die tot diep in de nacht in en rond de kooi 'hangen'. Begin vorige week was er een incident waarbij de politie belaagd werd en massaal ingreep. Er werd toen ook met pepperspray gespoten. Balspelen in de kooi waren na tien uur al verboden.
--------------------------------
11-08-06 07:41
Aanhouding van jongen eindigt in rel
LEIDEN - Op de Dijkstraat in Leiden is woensdagavond een 14-jarige jongen uit die plaats aangehouden, nadat hij op een agent was ingereden.
De jongen reed zonder helm op een brommer zonder verzekeringsplaatje. Toen de agent hem wilde aanhouden, reed hij recht op hem af. Bij de aanhouding die volgde kwamen er steeds meer buurtbewoners scheldend en dreigend op de agent af.

Die heeft uiteindelijk zijn wapenstok en pepperspray moeten gebruiken. Daarop zijn er nog vier mannen aangehouden. Het gaat om Leidenaren van tussen de 31 en 41 jaar.
-------------------

Dit zijn gebeurtenissen in Leiden over de periode van 2 maanden ongeveer (incidenten vielen me op).
Is deze trend landelijk denken jullie.
Is er geen respect meer voor de Politie.
Of ligt het ergens anders aan.

Ik denk dat er geen respect is voor de politie, omdat ze dat ook niet uitstralen, en omdat ze met een raar beleid, alleen maar disrespect krijgen.
Dan denk ik aan onnodige bekeuringen, bemoeien met alles wat je doet etc.

Als ik een agent zie denk ik ook 'wat een kneus'. In Frankrijk is die uitstraling anders.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 13:11:

En terecht toch :/

Die gasten zijn alleen maar bezig met boetes geven enzo.
Laat ze echt werk gaan doen. Hier laatst bijv werd een jongen helemaal in elkaar getrapt, meerdere keren door omstanders de politie gebeld maar niemand kwam. Laffe bitches zijn het. Als je ze nodig hebt, zijn ze er niet!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ze moeten gewoon van ons geld afblijvuh :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die man doet op z'n momend toch gewoon zijn werk

mense moete meer respect hebbe op sommige momente dan:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 12 augustus 2006 om 13:16:
ze moeten gewoon van ons geld afblijvuh

haha:D

die woute verdiene da wel:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azizz op zaterdag 12 augustus 2006 om 13:15:
Hier laatst bijv werd een jongen helemaal in elkaar getrapt, meerdere keren door omstanders de politie gebeld maar niemand kwam. Laffe bitches zijn het.

hoe moeten hun dan ergens ineens ter plekke zijn..?!

ik ben zelf een compleet afgesmeerd door een man of 25.. politie alles was gebeld.. hun kunnen niet toveren door er met 5 seconden te staan...

wil niet zeggen dat ik sommige bekeuringen niet goedkeur, maar om ze zo af te vallen.. :/ denk dat iedereen maar eens een weekjemoet meelopen met de politie, denk dat de gedachten wel anders word
Waarschuw beheerder
Ik denk dat er geen respect is voor de politie, omdat ze dat ook niet uitstralen, en omdat ze met een raar beleid, alleen maar disrespect krijgen.

Als ik een agent zie denk ik ook 'wat een kneus'. In Frankrijk is die uitstraling anders

Inderdaad. Nederlandse agenten stralen totaal geen authoriteit uit en als ze heft in eigen hand nemen, lopen ze nog kans om vervolgd te worden ook. Dan zou ik ook alleen nog wat 'veilig' bonnetjes gaan schrijven, want je doet het toch voor je inkomen, niet voor het maatschappelijke werk hier in Nederland.
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik een agent zie denk ik ook 'wat een kneus'. In Frankrijk is die uitstraling anders.

dat zal niet zo zijn hoor elke agent is lomp bezig als je een keer zonder licht rijd ben je de lul en als je hun een keer nodig heb of ze komen niet of ze komen 3uur later pas aanrijden
Waarschuw beheerder
Het is makkelijk te zeggen dat jongeren gewoon normaal moeten doen, maar dat gebeurd gewoon niet. Het is dus aan de politie om hierop aan te passen.

Die jongens in die kooi moeten gewoon opgepakt worden door 20 politieagenten en een paar maanden in de cel verdwijnen.. kijken of ze het weer zouden doen.

De Politie in Nederland is een lachertje.

Ik kan zelfs de postbode niet van een politieagent onderscheiden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van "MARK" op zaterdag 12 augustus 2006 om 13:26:
wil niet zeggen dat ik sommige bekeuringen niet goedkeur, maar om ze zo af te vallen.. :/ denk dat iedereen maar eens een weekjemoet meelopen met de politie, denk dat de gedachten wel anders word

same here!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op zaterdag 12 augustus 2006 om 13:32:
De Politie in Nederland is een lachertje.

de politiek in NL is een lachertje!!!

Waarschuw beheerder

hahahahaha precies!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 13:37:

zozo

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 13:37:
Uitspraak van kattivo op zaterdag 12 augustus 2006 om 13:32:

hahahahaha precies!!!

kleurenblind :yes:

rood om blauw... B)

Maar goed dat de meesten zoveel vrienden en/of familie hebben die ze kunnen bellen as ze in de shit zitten.. (Y)
Waarschuw beheerder
Always Carry A Bible
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 13:36:
de politiek in NL is een lachertje!!!

En daar ligt het probleem ook. Er moet meer geld komen voor de politie, meer blauw op straat en betere opleidingen.
Dat agent pietje niet kan schieten of in zijn eentje over straat moet is niet zijn fout maar die van de politiek.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 13:40:
Maar goed dat de meesten zoveel vrienden en/of familie hebben die ze kunnen bellen as ze in de shit zitten..

denk zelfs dat dat ook 1 van de grootse problemen is.. "we lossen dat zelf wel even op"

ik neem 10 personen mee, de andere neem t er dan weer 15 mee en laat d ehel barsten.. en als ze achteraf het koppie kapot hebben zitten ze te zeiken dat de politie toch niet komt
Waarschuw beheerder
In spanje heeft tenminste iedereen respect voor ze, in Nederland zijn ze niks
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op zaterdag 12 augustus 2006 om 13:42:
En daar ligt het probleem ook. Er moet meer geld komen voor de politie, meer blauw op straat en betere opleidingen.
Dat agent pietje niet kan schieten of in zijn eentje over straat moet is niet zijn fout maar die van de politiek.

Uitspraak van pietforce 79 op zaterdag 12 augustus 2006 om 13:44:
Puber bullshit,dom commentaar

:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Respect moet je verdienen! Als je alleen verkeersboetes uitdeelt en verder geen autoriteit uitstraalt dan ben je als politieman niets meer dan een parkeerwacht. Je moet juist de criminelen het leven lastig maken en niet de burgers die braaf hun belasting betalen.
Waarschuw beheerder
Puber bullshit,dom commentaar.

Ik zeg er toch bij waarom ik dat vind, roep niet zomaar wat hoor :/

Ik heb ook genoeg dingen meegemaakt. In mijn oude wijk, toen ik nog bij mijn ouders woonde bijvoorbeeld. Werd een keer knalhard muziek gedraaid tot 4 uur s'nachts bij de buren dus wij na verloop van tijd bellen met de politie, die is toen niet gekomen en aan de tel zeiden ze dat we het zelf maar uit moesten zoeken :/ daarom heb ik niet echt veel respect voor die lui jah :/ Nou is mijn vorige wijk niet een van de veiligste wijken dat geef ik toe, maarjah daar zijn agenten toch voor :/ En ja als je niet stevig in je schoenen staat een watje bent moet je maar geen agent worden :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xochipilli'81 op zaterdag 12 augustus 2006 om 13:51:
Respect moet je verdienen! Als je alleen verkeersboetes uitdeelt en verder geen autoriteit uitstraalt dan ben je als politieman niets meer dan een parkeerwacht. Je moet juist de criminelen het leven lastig maken en niet de burgers die braaf hun belasting betalen.

dat is dus de

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 13:36:
politiek in NL

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vanalles op zaterdag 12 augustus 2006 om 13:51:
Uitspraak van kattivo op zaterdag 12 augustus 2006 om 13:42:

En waar basseer jij dat op? Ik krijg wel eens commentaar dat ik met een onliner kom;) Ik wil wel weten waarom jij dat vind.

Ik kan me er wel in vinden vooral de opleidingen moeten meer geldvoorzieningen krijgen, om nieuwe scholen te bouwen.
Mijn zwager en zijn vrouw zijn in opleiding en ze staan wel eens met drie klassen voor een lokaal om les te krijgen:\ Er worden genoeg nieuwe agenten aangenomen, maar ze bouwen er geen nieuwe gebouwen bij zodat ze de stroom nieuwe agenten goed les kunnen geven.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op zaterdag 12 augustus 2006 om 14:05:
Respect moet je verdienen! Als je alleen verkeersboetes uitdeelt en verder geen autoriteit uitstraalt dan ben je als politieman niets meer dan een parkeerwacht. Je moet juist de criminelen het leven lastig maken en niet de burgers die braaf hun belasting betalen

Een parkeerwacht is een parkeerwacht. En een politieagent een agent...Wat is het verschil?

De 1 mag alleen maar boetes uitschrijven aan diegenen die fout geparkeerd staan en de ander is er om toezicht te houden(plus boetes uitdelen:@) en uit te rukken als er kalamiteiten zijn..

Conclusie; een wereld van verschil, je kan een parkeerwacht;) geen agent noemen. (tenzij het een klein dorp is:lol: )

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sommige politie maakt wel misbruik van hun positie

vroeger noemden we agenten nog gewoon dieven :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
In tegenstelling tot veel van mijn vrienden scheer ik niet alle agenten over 1 kam en kan met sommige best normaal praten

Maar er lopen teveel gore agenten rond

Die je in je gezicht uitlachen als je met een klacht komt

Of je zomaar oppakken omdat ze je niet mogen

Ze willen het mannetje uithangen

En mannen moeten tegen klappen kunnen :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SpringDing op zaterdag 12 augustus 2006 om 14:14:
Uitspraak van vanalles op zaterdag 12 augustus 2006 om 13:51:
Uitspraak van kattivo op zaterdag 12 augustus 2006 om 13:42:

En waar basseer jij dat op? Ik krijg wel eens commentaar dat ik met een onliner kom Ik wil wel weten waarom jij dat vind.

Ik kan me er wel in vinden vooral de opleidingen moeten meer geldvoorzieningen krijgen, om nieuwe scholen te bouwen.
Mijn zwager en zijn vrouw zijn in opleiding en ze staan wel eens met drie klassen voor een lokaal om les te krijgen Er worden genoeg nieuwe agenten aangenomen, maar ze bouwen er geen nieuwe gebouwen bij zodat ze de stroom nieuwe agenten goed les kunnen geven.

Mijn reactie op mijn one-liner.........hihi
Laat ze echt werk gaan doen.

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 12 augustus 2006 om 13:16:
ze moeten gewoon van ons geld afblijvuh

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 13:30:
Dan zou ik ook alleen nog wat 'veilig' bonnetjes gaan schrijven

Uitspraak van Xochipilli'81 op zaterdag 12 augustus 2006 om 13:51:

Dit soort opmerkingen bedoel ik dus met puberbullshit!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Puber bullshit,dom commentaar.

das beter dan je bek dichthouden niks durven zeggen :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pietforce 79 op zaterdag 12 augustus 2006 om 14:31:
Dit soort opmerkingen bedoel ik dus met puberbullshit!!!laatste aanpassing 12 augustus 2006 14:34

:o Je hebt gelijk:\:flower: maar dan moet je die citeren en niet dat stukje wat ik bedoelde, want daar zit toch nog wel een kern van waarheid in;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op zaterdag 12 augustus 2006 om 13:42:
Er moet meer geld komen voor de politie, meer blauw op straat en betere opleidingen.

waarom moet voor elk probleem meteen meer geld komen? Alsof geld alles oplost. Het probleem ligt ergens anders, namelijk het feit dat de politie niks mag. Wanneer er eindelijk eens een agent is die een vervelende burger op z'n bek slaat en arresteert, wordt hij meteen aangeklaagt. Dit werkt door in de psyche van de agent, waardoor hij liever boetes gaat uitschrijven dan zichzelf wagen in gevaarlijke situaties waar hij niks mag doen.
Waarschuw beheerder
donateur
Respect ma Authoritaa!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 12 augustus 2006 om 14:37:
das beter dan je bek dichthouden niks durven zeggen

Ik heb al zovaak mijn mening gegeven over politie agenten en hun optreden in PF forums tot ik dat niet meer doe.Ik geef alleen mijn reactie op mensen hun mening,en dat mag.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit zijn gebeurtenissen in Leiden over de periode van 2 maanden ongeveer (incidenten vielen me op).

Ik denk inderdaad dat bijna iedereen op politie neer kijkt in plaats van 'ertegen op' zoals het zou moeten. Tja zal wel aan het beleid en soms ook aan de agenten zelf liggen. Ze worden vaak compleet voor de gek gehouden en bij een ruzie op straat blijven ze kijken wat de uitsmijters gaan doen. Naja das mijn visie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Als je ze nodig hebt, zijn ze er niet!

:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb wel respect voor ze.
Waarschuw beheerder
Logisch dat men geen respect meer heeft, een agent mag nu eenmaal niet zo veel meer. Ben je bijdehand dat krijg je in bv Amerika een gezellige loop in je nek en mag je mee naar het bureau. In Nederland moet een agent dit gewoon over zich heen laten komen, anders komen er weer aangiftes overdreven geweld in zijn postvakje.

Zowel de ministeries van Justitie als Defentie moeten hun werknemers eens wat meer vrijheden geven. Na het incidentje Erik O. (de kerel deed gewoon zijn werk!) en alle stront die politieagenten dagelijks over zich heen krijgen gestort, mag het van mij tijd worden om deze mensen meer vrijheden te geven tot zinvol geweld dan wel straffen (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Puberbullshit? Ik ben 24 jaar hoor, en ik citeerde een politieagent die tijdens les criminologie dit onderwerp naar voren heeft gebracht. Respect moet je verdienen, en dat krijg je met de huidige situatie niet voor elkaar. Te veel aandacht voor kleine zaken als te snel rijden en verkeerd parkeren en te weinig aandacht voor zware overlast en criminaliteit. Waarom? Omdat verkeersovertredingen zijn goed voor het binnenhalen van geld en echte strafzaken kosten alleen maar geld.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van "MARK" op zaterdag 12 augustus 2006 om 13:49:
ik neem 10 personen mee, de andere neem t er dan weer 15 mee en laat d ehel barsten.. en als ze achteraf het koppie kapot hebben zitten ze te zeiken dat de politie toch niet komt

Nou inderdaad jah.. van te voren goed communiceren hoe groot de groepen dienen te zijn :P..
Nee serieus dat is zkr een deel van het probleem en de rest van de mensne doet alleen maar of ze zelf alles kunnen regelen O:)..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 14:50:
Wanneer er eindelijk eens een agent is die een vervelende burger op z'n bek slaat en arresteert, wordt hij meteen aangeklaagt. Dit werkt door in de psyche van de agent, waardoor hij liever boetes gaat uitschrijven dan zichzelf wagen in gevaarlijke situaties waar hij niks mag doen.

zkrss!!
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op zaterdag 12 augustus 2006 om 15:27:
Donut iemand??

nou graag :D
Uitspraak van Linda-X- B) op zaterdag 12 augustus 2006 om 15:50:
en alle stront die politieagenten dagelijks over zich heen krijgen gestort, mag het van mij tijd worden om deze mensen meer vrijheden te geven tot zinvol geweld dan wel straffen (Y)

Absoluut, maar iets minder dan zoals het in amerika gaat..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
idd pubergelul ja......
ik ben ook nooit een lieverdje geweest maar als ik ergens voor gepak werd dan had ik er vrede mee want dan had ik iets gedaan wat nie mocht!!!!

tegenwoordig moeten al die pubertjes zichzelf bewijzen tegenover de groep en daar begin het hele gezeik mee....

en in de steden is de politie er heus wel snel hoor maar in de meeste dorpen en gehuchten rijd `s-avonds en `s-nachts 1 politiewagen die 3 dorpen in de gaten moet houden dus als ze al ergens bezig zijn kunnen ze niet gelijk weg om naar het andere te gaan......dus de conclusie is dat er te weinig politie is en dat de instelling van de jeugd moet veranderen:-)

sjezus wat voel ik me nu oud na zon antwoord hahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 16:50:
tegenwoordig moeten al die pubertjes zichzelf bewijzen tegenover de groep en daar begin het hele gezeik mee....

dus de conclusie is dat er te weinig politie is en dat de instelling van de jeugd moet veranderen

maar als ik ergens voor gepak werd dan had ik er vrede mee want dan had ik iets gedaan wat nie mocht!!!!

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 14:50:
waarom moet voor elk probleem meteen meer geld komen? Alsof geld alles oplost. Het probleem ligt ergens anders, namelijk het feit dat de politie niks mag. Wanneer er eindelijk eens een agent is die een vervelende burger op z'n bek slaat en arresteert, wordt hij meteen aangeklaagt. Dit werkt door in de psyche van de agent, waardoor hij liever boetes gaat uitschrijven dan zichzelf wagen in gevaarlijke situaties waar hij niks mag doen.

Daarvoor moet dus geld komen! Regels veranderen en doorvoeren kost geld ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 13:39:
A.C.A.B.

zowieso :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op zaterdag 12 augustus 2006 om 17:49:
Daarvoor moet dus geld komen! Regels veranderen en doorvoeren kost geld

nou laten ze maar eerst beginnen met het schrappen van heeeel veel regeltjes, want nu zien zij, en wij door de bomen het bos niet meer.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 17:49:
zowieso :D

Dan hoor je er tenminste bij he :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op zaterdag 12 augustus 2006 om 17:49:
Daarvoor moet dus geld komen! Regels veranderen en doorvoeren kost geld

Dat maakt het volk uit ,dmv stemmen.

Waarschuw beheerder
Vroeger had je de NSB, tegenwoordig dragen ze een blauw pak met een politie ster erop.

Dood moeten ze.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 19:06:
Vroeger had je de NSB, tegenwoordig dragen ze een blauw pak met een politie ster erop.

Dood moeten ze.

Erg jammer zulke uitspraken
Waarschuw beheerder
is gewoon kansloos zo'n opmerking

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 19:57:
Vroeger had je de NSB, tegenwoordig dragen ze een blauw pak met een politie ster erop

wat grof verwoord, maar het zijn geen lieverdjes die corrupte blauwe machine

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 12 augustus 2006 om 20:36:
wat grof verwoord, maar het zijn geen lieverdjes die corrupte blauwe machine

je moet wel ff het juiste quoten

Waarschuw beheerder
Leiden verzet zich massaal tegen de politie :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind dat heel nederland zich moet verzette tegen de politie.
hopelijk gaan ze dan dingen doen waarvoor ze er zijn, criminelen oppaken en zaken oplossen ipv boetes uitdelen

Waarschuw beheerder
Nederlandse agenten stralen totaal geen authoriteit uit

een agent mag nu eenmaal niet zo veel meer

dus de conclusie is dat er te weinig politie is en dat de instelling van de jeugd moet veranderen

Het antwoord:
Uitspraak van Knoalster op zaterdag 12 augustus 2006 om 14:05:
dat is dus de politiek in NL

(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 12 augustus 2006 om 14:26:
In tegenstelling tot veel van mijn vrienden scheer ik niet alle agenten over 1 kam en kan met sommige best normaal praten

Maar er lopen teveel gore agenten rond

Die je in je gezicht uitlachen als je met een klacht komt

Of je zomaar oppakken omdat ze je niet mogen

Ze willen het mannetje uithangen

En mannen moeten tegen klappen kunnen

ja maar dan moet je ook niet wonen waar jj woont, de beschaafde mensen zijn allang verhuisd ;) 8)
Waarschuw beheerder
Het is hier nu al minimaal 3 jaar een tering zooi in me buurt. Inbraken, bedreigingen vernielingen enz.
Politie doet er niks tegen...

Maar wel worden er elke keer auto´s aangehouden omdat ze 60 rijden of omdat ze geen gordel om hebben, staat er 1x per maand een rollerbank en krijgen fietsers een boete omdat ze zonder licht rijden.

Ze moeten gewoon eens wat meer doen aan de criminaliteit en wat minder de lichtere verkeersovertredingen aanpakken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
laat me raden,

Randstad? 8)

Waarschuw beheerder
spaanse en turkse politie heb ik respect voor.....
hier zijn ze goed in bonnetjes uitdelen doorgewinterde crimineel laten ze met rust..(ze zijn er zelf ook niet blij mee 2e kamer maakt de dienst uit)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 augustus 2006 om 01:04:
hier zijn ze goed in bonnetjes uitdelen doorgewinterde crimineel laten ze met rust..

Holleeder,ze weten tot ie fout is,maar bewijs het maar.Niemand durft te getuigen,enne,ik zou het ook niet doen hoor!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

hoe zou dat komen :s

kk toch op man...
Waarschuw beheerder
donateur

Hmm nou ik dus echt niet! Kom op zeg, pff lachertje. Ooit al eens overvallen in spanje? En daar op buro moeten zitten? En never nooit niet je tas terug zien? En Turkije? Waar er op los rossen als je niks gedaan hebt heel normaal is%)

o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SpringDing op zondag 13 augustus 2006 om 01:31:
Ooit al eens overvallen in spanje? En daar op buro moeten zitten? En never nooit niet je tas terug zien? En Turkije

Nee, ja, nee, nee :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SpringDing op zondag 13 augustus 2006 om 01:31:
En Turkije? Waar er op los rossen als je niks gedaan hebt heel normaal is

Dan leer je het alvast af.. mocht je ooit iets willen doen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 augustus 2006 om 01:33:
En daar op buro moeten zitten?

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 augustus 2006 om 01:33:
ja,

Vertel!

Uitspraak van Knoalster op zondag 13 augustus 2006 om 01:35:
Dan leer je het alvast af.. mocht je ooit iets willen doen

Vind ik ook niet echt een goeie manier van respect afdwingen o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azizz op zaterdag 12 augustus 2006 om 13:55:
wijk niet een van de veiligste wijken dat geef ik toe, maarjah daar zijn agenten toch voor

:/ daar ben je als samenleving verantwoordelijk voor.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 17:49:
A.C.A.B.

zowieso

sukkel

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 18:02:
Dan hoor je er tenminste bij he

inderdaad, het is heel stoer om de politie voor 'joden' uit te maken. ze na te schelden en ga zo maar door
Waarschuw beheerder
Uitspraak van McLovin op zondag 13 augustus 2006 om 00:25:
Maar wel worden er elke keer auto´s aangehouden omdat ze 60 rijden of omdat ze geen gordel om hebben, staat er 1x per maand een rollerbank en krijgen fietsers een boete omdat ze zonder licht rijden.

regels zijn regels.. ik baal ook van iedere bekeuring, maar dat is toch echt allemaal mijn eigen fout (tuurlijk heb je van die echte zeikerds, die dan ook daargelaten)..

als je 60 rijd op een 50 weg en je word bekeurd, kan aan de ene kant een frustratie (och, het is maar 10 km.) wel begrijpen, maar daartegen, waar is dan het eind?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SpringDing op zondag 13 augustus 2006 om 01:39:
Vertel!

knokpartij in Salou 7 jaar geleden,... kwam er met een boete vanaf, en kon nog net mn bus terughalen :s
Waarschuw beheerder
Als ik een agent zie denk ik ook 'wat een kneus'.

idd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pietforce 79 op zaterdag 12 augustus 2006 om 14:31:
Respect moet je verdienen!

respect respect. respect vind ik echt iets voor mensen die alleen maar in eer en respect denken. tony montana hij dwingt pas respect af. eeh man wat wil je langs me lopen zonder te vragen paar klappen op je bek kijken of je dan respect voor me toont. :(

Precies. Het zijn meestal gewoon jongeren die in een groep zitten waar ze zich moeten bewijzen, en wat is mooier dan een grote bek hebben tegen het systeem.
Wat zou het voor hen toch lekker zijn als ze gewoon zichzelf kunnen zijn en kunnen zeggen wanneer ze iets tof of niet vinden ipv dat ze eerst moeten denkn: "oh sjaak is de moeilijkste man van onze groep ik vind het nu ook maar tof en sla wel effe een politie om t laten zien dat je met mij ook niet moet sollen."

primitief.. als ik er zo over nadenk.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 19:06:

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 12 augustus 2006 om 23:05:
hopelijk gaan ze dan dingen doen waarvoor ze er zijn, criminelen oppaken en zaken oplossen ipv boetes uitdelen

ik zou zeggen.. verhuis naar een ander mooi land waar de politie met grote geweren rond loopt. Heb jij respect voor ze terwijl er daar net zo weinig of misschien nog wel minder gebeurt. (een soort van blindstaren-op-zn-blaffer-effect)
Waarschuw beheerder
wat komen ze bromfietser op ze gedrag wijzen die eikels die nemen alle scooters die ze zien in beslag als het even kan ze zouden dan vernietigd moeten worden maar alle goede onderdelen belanden onder hun eigen scooters, ik snap niet dat ie een bromfietser op zijn rijgedrag aanspreekt want ik heb nog nooit een agent met helm op scooter gezien
je zou toch verwachten dat dit soort mensen het goede voorbeeld moeten geven eh?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 augustus 2006 om 16:06:

italiaanse politie zij ook zo! en in Italië.. daar heb je pas weinig corruptie! (net als in spanje en turkije haha)

but seriously.. er moet inderdaad wel wat gebeuren. maar iedereen komt dan met een voorbeeldje waarbij de politie niet zn werk goed doet. Is jammer maar daar heb je geen fuck aan! Als je nou met cijfers komt dat 30% van alle klachten geen gehoor krijgen en in andere landen is het 10%. Ja dan ga ik me pas echt zorgen maken.

Uitspraak van Azizz op zaterdag 12 augustus 2006 om 13:55:
Ik heb ook genoeg dingen meegemaakt. In mijn oude wijk, toen ik nog bij mijn ouders woonde bijvoorbeeld. Werd een keer knalhard muziek gedraaid tot 4 uur s'nachts bij de buren dus wij na verloop van tijd bellen met de politie, die is toen niet gekomen en aan de tel zeiden ze dat we het zelf maar uit moesten zoeken

Ik weet niet precies hoe het is gegaan. Maar als ik dit meemaak zeg ik: luister mevr agent. Ik zit hier thuis en er wordt keihard muziek gedraaid. Ik heb geen dB meter nodig om te horen dat dit te hard is. Ik heb al gevraagd of het zachter kan, geen antwoord. En jullie komen niet? Waarom niet?

als ze dan zeggen 'zoek het zelf maar uit' vraag ik haar naam en ga ik daar een klacht over indienen.

Ben je bijdehand dat krijg je in bv Amerika een gezellige loop in je nek en mag je mee naar het bureau.

lekker dan. lachen bij die ene keer dat ie per ongeluk af ging :D Nee dan heb ik lieevr dat oom agent gewoon rustig een bekeuring uitschrijft voor belediging van ambtenaar in functie. Doet de persoon moeilijk? Tsja dan moet je maar meekomen goedschiks of kwaadschiks.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van zueno op zondag 13 augustus 2006 om 16:10:
want ik heb nog nooit een agent met helm op scooter gezien

hier rijden ze op snorscooters :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 12 augustus 2006 om 15:25:
Ik heb wel respect voor ze.

ze doen ook maar hun werk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 augustus 2006 om 18:54:
hier rijden ze op snorscooters

hier rijden hun snorfietsen 130 :) danzij mooie onderdelen van vrienden van me XD nooit dat ze mijne krijgen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en omdat ze met een raar beleid, alleen maar disrespect krijgen.

Ik denk dat het vooral daar aan ligt, en dan ligt de oorzaak niet bij de agenten, maar bij politiek Den Haag.

Waarschuw beheerder
Wij hebben het zo verdomde goed in Nederland dat we alleen nog maar klagen en afgeven op mensen die hun werk doen.

Zolang het verboden is om 160 op de snelweg te rijden, worden mensen aangehouden en bekeurd. Als ze dit niet meer doen, doen ze hun werk niet goed. Bovendien worden alle gemiste inkomsten dan verhaald via belastingsverhogingen en dan moeten de mensen die zich dus wel fatsoenlijk aan de simpele regeltjes houden gaan betalen voor het gedrag van anderen. Beetje krom!

En dan nog even over domme uitspraken als " ze moeten dood" en " ze moeten criminelen gaan vangen": je hebt ofwel een autoriteitsprobleem, of je bent zo verwend dat je je door niemand laat vertellen wat kan en wat niet kan. Iemand dood wensen en er zo respectloos over praten is in mijn ogen een teken van zwakheid.

Die agenten zijn ook gewoon vaders, moeders en kinderen van iemand!

Waarschuw beheerder
PS. volgens mij is het verkeerd gegaan toen de politiek in Nederland met het idee van " politie is je beste vriend" kwam. Er is een verschil tussen een vriend zijn en de wet handhaven. Tis alleen maar uit de hand gelopen hierdoor. Nu willen ze het terugdraaien, maar pikken de mensen (lees: de nieuwe generatie) dit niet.

Waarschuw beheerder
Och het zijn een stelletje nerds die vroeger zijn gepest en nu denken de man te zijn in hun apenpakkies bah :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 augustus 2006 om 21:06:
Och het zijn een stelletje nerds die vroeger zijn gepest en nu denken de man te zijn in hun apenpakkies bah

En terecht, kijk nou wat er gekomen is van de sukkels die hun pesten vroeger...

*pakt spiegel voor je*

helemaal niks :looser:

helemoal es ze oet oosbik kums :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 augustus 2006 om 21:08:
helemaal niks

irritant kind...

En wat wil je nou met oirsbeek zeggen :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 augustus 2006 om 21:11:
Uitspraak van Traxx™ op zondag 13 augustus 2006 om 21:08:
helemaal niks

irritant kind...

En wat wil je nou met oirsbeek zeggen

Over irritante reacties gesproken %-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 augustus 2006 om 21:11:
En wat wil je nou met oirsbeek zeggen

kut dorp natuurlijk ;)

laat mijn woonplaats je niet verblinden :)

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 augustus 2006 om 21:56:
Over irritante reacties gesproken

gelukkig zitten we hier op het wereld wijde web, en wanneer je je aan het beleid houd, is er niks aan het handje..
Dat jij het een irritante reactie vindt, jou probleem, verschil in perceptie :cheer:
Trouwens, jij met je Neerlandsch recht zou dat toch moeten weten ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 augustus 2006 om 22:03:
Uitspraak van gummie op zondag 13 augustus 2006 om 21:56:
Over irritante reacties gesproken

gelukkig zitten we hier op het wereld wijde web, en wanneer je je aan het beleidt houd, is er niks aan het handje..
Dat jij het een irritante reactie vindt, jou probleem, verschil in perceptie
Trouwens, jij met je Neerlansch recht zou dat toch moeten weten

Wie zegt dat het een probleem is :-P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 augustus 2006 om 22:05:
Wie zegt dat het een probleem is

8)

:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 augustus 2006 om 21:06:
Och het zijn een stelletje nerds die vroeger zijn gepest en nu denken de man te zijn in hun apenpakkies bah

dit klopt wel ja, net als dt alle negers crimineel zijn en alle lonsdalers nazi.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 augustus 2006 om 16:06:
ik zou zeggen.. verhuis naar een ander mooi land waar de politie met grote geweren rond loopt.

Hoe fout het ook is.. deze mensen krijgen nou eenmaal meer respect dan deze mensen ;)
Waarschuw beheerder
hahahaha

maja ze zijn meestal gewoon irritant
gedraag je gewoon menselijk en maak niet overal zo'n punt van, of zeg gewoon, ja sorry ik doe ook alleen maar mn werk

maar dat zeggen ze meestal niet, altijd zo kinderachtig enz en dat heb ik zoiets van; who the fuck denk je dat je bent man!

vooral die pikkies in opleiding pffffff

maar moet wel bekennen dat 2 vrienden van me ook bij de politie zitten :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -PieT- op maandag 14 augustus 2006 om 00:51:
maar moet wel bekennen dat 2 vrienden van me ook bij de politie zitten

Haha ik heb ook vrienden die bij de politie zitten... en begrijp ook niet hoe ze in godsnaam zijn toegelaten :P
Waarschuw beheerder
hahah ja precies :frusty:
Waarschuw beheerder
ik wou eens bij de marine, ik werd niet eens uitgenodigd voor een gesprek :lol:

1 keer een info pakket aangevraagd, binnen 2 dagen thuis
4 keer om een uitnodiging gevraagd.. helemaal niks van gehoord

maja gelukkig ook maar, bij nader inzien was het toch niet zo'n geslaagd idee
Waarschuw beheerder
ieder zijn eigen beroep maar veel respect krijg je niet als agent

Waarschuw beheerder
Veel mensen hebben problemen met de politie omdat ze zelf niet sporen en de wet overtreden. Waarom niet gewoon normaal doen, heb je geen last ook.

Mijn brommertje haalde ook 110 km/u. Gelukkig nooit gepakt maar was dat wel zo... eigen schuld. Krijg je een bekeuring met de auto... zelfde verhaal. Parkeer je fout, eigen schuld.

Het is te triest voor woorden hoe mensen met de politie omgaan, het is immers ook gewoon hun werk.

Gaat de ME ergens overheen met de wapenstok vanwege stenengooiende voetbalfans, dan is het land te klein.
Haalt een agent een keer uit naar een belager, is de agent weer een klootzak.

Misschien moeten mensen wat meer over normen en waarden leren en respect gewoon geven. Als alles met geweld moet, waar blijf je dan met z'n allen? Ziek volk hier :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 augustus 2006 om 20:26:
Die agenten zijn ook gewoon vaders, moeders en kinderen van iemand

dit vind ik een akelig idee.:S

zoals ik al zei:

ze moeten vind ik eerst de echte criminelen en problemen aan gaan pakken ipv boetes voor 5 km te hard uit staan te delen. begrijp me niet verkeerd, als ze de grote criminelen & problemen hebben aangepakt en opgelost, kunnen ze die boetes uit gaan delen.
werk eerst aan de belangrijke dingen ipv de kleine dingetjes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 14 augustus 2006 om 11:19:
ze moeten vind ik eerst de echte criminelen en problemen aan gaan pakken ipv boetes voor 5 km te hard uit staan te delen. begrijp me niet verkeerd, als ze de grote criminelen & problemen hebben aangepakt en opgelost, kunnen ze die boetes uit gaan delen.
werk eerst aan de belangrijke dingen ipv de kleine dingetjes

Wat ik me dan toch afvraag....
Waarom heb jij het idee dat ze er niet mee bezig zijn?

Een groot crimineel of mensen die zich met duistere zaakjes bezig houden gaan veel bewuster met de politie om dan kees of achmed op de scooter.

Logisch dat die mensen minder snel te pakken zijn lijkt mij.

Tevens is niet iedereen capabel om zich bezig te houden met recherche- / opsporingswerk. Neem aan dat ze op je werk ook mensen hebben die de boel inpakken, maar daarnaast ook managers die de boel aansturen. Toch best een logisch verhaal allemaal.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 11:33:
Waarom heb jij het idee dat ze er niet mee bezig zijn

omdat de agenten die wel capabel genoeg zijn om recherche werk te doen, zelfs boetes staan uit de delen, dat iedere leek kan zien wie de drugsdealers zijn, en dat veel mensen weten waar hun plantages/labo's staan. maar de politie pakt ze niet op, waarom niet? omdat ze bang zijn op een of andere manier,
je kun wel die grote criminele, in de gaten houden infiltreren en die shit, maar op een gegeven moment moeten er ook resultaten geboekt worden, en dat is juist het grote probleem.

en nog iets waarom jongere geen respect tonen voor politie.
politie heeft gewoon de pest op jongere.
als ik bv met een blik bier, of een jointje in me had loop krijg ik een boete (opzicht terecht want het mag niet) maar als een oudere dat doet zeggen ze heel vriendelijk meneer wilt u dat wegdoen.

sommige politieagenten vergeten volgens mij dat ze vroeger zelf jong zijn geweest :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 14 augustus 2006 om 11:39:
sommige politieagenten vergeten volgens mij dat ze vroeger zelf jong zijn geweest

Sommige mensen vergeten dat ergens de grens ligt en die mag in feite niet eens flexibel zijn, dat moet je zelf ook in kunnen zien.

Lees dit onderstaande nog eens.....
De agent wilde een bromfietser aanspreken op de Lammermarkt op zijn gedrag, nadat die zijn gashendel flink had opengetrokken. De bromfietser probeerde er vandoor te gaan, waarna er een worsteling ontstond. De agent kreeg daarbij meerdere elleboogstoten in zijn ribben en op zijn hoofd.

Vervolgens veranderen we de titel even in....
"Peuter met 110 km/u geschept en ter plekke overleden"

Wat is je reactie dan??
"Vuile moordenaar" ??

Besef gewoon nu eens dat die mensen hun werk doen en kijk niet naar een ander. Dat is de "Ja, maar hij" cultuur. Ik rij te hard maar die gozer zit in de coke!

Als de "gewone" burger wat meer respect zou hebben voor de politie en minder aan zijn laars lapt, was er inderdaad meer tijd voor de "grote vissen".

Verbeter de wereld, begin vooral bij jezelf!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik geef je grotendeels gelijk, maar de maatschappij is nou eenmaal zo veranderd.

en zolang de grote vissen niet gepakt worden zullen veel mensen zich aan die kleine boetes blijven ergeren.

wat je zegt over respect voor politie zeker moet dat er zijn :yes:
maar het moet ook omgekeerd zijn vind ik want net zoals sommige burgers hebben sommige agenten totaal geen respect voor ons en denken ze dat ze alles kunnen maken in hun uniform.

kwerd een keer meegenomen naar bureau voor het controleren van me gegevens (had me idkaart niet bij) die vent reed gewoon 100 waar 70 is toegestaan.:no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 14 augustus 2006 om 11:52:
wat je zegt over respect voor politie zeker moet dat er zijn
maar het moet ook omgekeerd zijn vind ik want net zoals sommige burgers hebben sommige agenten totaal geen respect voor ons en denken ze dat ze alles kunnen maken in hun uniform.

Ik heb ook niet het idee dat een agent zich dient te verantwoorden naar een burger, het is een handhaver van de wet. Dat zal net zoiets zijn als een baas die jou toestemming gaat vragen.

Zelf ben ik nog nooit met de politie in aanraking geweest, puur omdat ik gewoon normaal doe. Iedereen moet stoer doen tegenwoordig, om ziek van te worden.

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 14 augustus 2006 om 11:52:
en zolang de grote vissen niet gepakt worden zullen veel mensen zich aan die kleine boetes blijven ergeren.

Mocht jij je ergeren aan de criminele activiteiten van een ander, hebben ze zelfs een telefoonlijn waar jij dat kan melden. Maar dat doe je dan ook weer niet, toch??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 11:58:
Maar dat doe je dan ook weer niet, toch

A: ik ben geen snitch
B: daar is politie toch voor?? dat is toch hun werk?

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 11:58:
Ik heb ook niet het idee dat een agent zich dient te verantwoorden naar een burger

vind ik van wel, de burger betaalt wel belasting om het politiecorps te onderhouden.

en als je een handhaver van de wet bent betekent niet dat je alle regels aan je (politie)laars kunt lappen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 11:06:
Veel mensen hebben problemen met de politie omdat ze zelf niet sporen en de wet overtreden. Waarom niet gewoon normaal doen, heb je geen last ook.

Mijn brommertje haalde ook 110 km/u. Gelukkig nooit gepakt maar was dat wel zo... eigen schuld. Krijg je een bekeuring met de auto... zelfde verhaal. Parkeer je fout, eigen schuld.

Het is te triest voor woorden hoe mensen met de politie omgaan, het is immers ook gewoon hun werk.

Gaat de ME ergens overheen met de wapenstok vanwege stenengooiende voetbalfans, dan is het land te klein.
Haalt een agent een keer uit naar een belager, is de agent weer een klootzak.

Misschien moeten mensen wat meer over normen en waarden leren en respect gewoon geven. Als alles met geweld moet, waar blijf je dan met z'n allen? Ziek volk hier

Maar dat vind ik te makkelijk. Mensen doen nou eenmaal niet normaal en het is aan de politie(politiek) om daarop in te spelen.

Dat je als politieagent uitgelachen wordt (of in het ergste geval mishandeld) als je je werk wilt doen dan is het te makkelijk om te zeggen dat "ze maar normaal moeten doen" ;)

Ik begrijp ook niet dat een politieagent in zijn eentje mag patrouilleren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 14 augustus 2006 om 12:05:
A: ik ben geen snitch
B: daar is politie toch voor?? dat is toch hun werk?

Het is ook hun werk om je een bekeuring te geven bij een overtreding dus dan zijn we er denk ik.

vind ik van wel, de burger betaalt wel belasting om het politiecorps te onderhouden.

Dus heb je recht van spreken?
Zet er gelijk even bij dat er veel belastinggeld gaat naar baldadige voetbalsupporters, ME-inzet en jeugd die de boel slopen.

en als je een handhaver van de wet bent betekent niet dat je alle regels aan je (politie)laars kunt lappen

Zal allemaal best wel meevallen. Misschien focus jij je wel teveel op dat soort dingen en is je irritatie daardoor veel te hoog.

Uitspraak van Knoalster op maandag 14 augustus 2006 om 12:29:
Maar dat vind ik te makkelijk. Mensen doen nou eenmaal niet normaal en het is aan de politie(politiek) om daarop in te spelen.

Als ik nu van mezelf uitga kan het allemaal makkelijk en is het geen probleem als een politieagent alleen op stap gaat. Het is al te triest voor woorden dat je met een heel team mensen moet corrigeren.

Ik vind het te makkelijk om te zeggen dat mensen "nu eenmaal niet normaal kunnen doen" Krijgen ze een pak slaag, kan het ineens wel :S Wat een onzin zeg. Je weet best wat goed of slecht is....
Waarschuw beheerder
Het probleem is de kortzichtigheid van de Nederlander en het gebrek aan eigen verantwoordelijkheid...
Waarschuw beheerder

vind je dat gek ofwat?
als je ze nodig hebt doen ze niks, en als je ze niet nodig hebt kom je ze overal tegen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flowers. op maandag 14 augustus 2006 om 14:48:
vind je dat gek ofwat?
als je ze nodig hebt doen ze niks, en als je ze niet nodig hebt kom je ze overal tegen..

Mooi he, dat heel Nederland dit van elkaar napraat :D

Oh wacht, 16 jaar... Komt vanzelf goed jochie :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op maandag 14 augustus 2006 om 14:50:
Oh wacht, 16 jaar... Komt vanzelf goed jochie

Zielig dat je mensen aanspreekt op hun leeftijd :aai:

is het omdat je niet met goeie argumenten aan kan komen of vind je jezelf gewoon wijzer omdat je ouder bent

:frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 14:51:
is het omdat je niet met goeie argumenten aan kan komen of vind je jezelf gewoon wijzer omdat je ouder bent

Ik kan inderdaad niet met een beter argument komen na zo'n domme opmerken van persoon in kwestie! Want ik wil zijn inteligentie niet in twijfel gaan trekken nog, want dat is ook zo wat. Dus dan kan het maar beter met zijn leeftijd te maken hebben :) Dan is er namelijk nog hoop...

Anders nog iets?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 14:51:
Zielig dat je mensen aanspreekt op hun leeftijd

Leg zelf even uit wat je er van denkt ;)
Waar zijn je argumenten?
Verder is het een feit dat je op 16 jarige leeftijd anders tegen de wereld aan kijkt en je verantwoording in mindere maten kent. Laten we dus hopen dat het de leeftijd is (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 15:14:
Verder is het een feit dat je op 16 jarige leeftijd anders tegen de wereld aan kijkt en je verantwoording in mindere maten kent. Laten we dus hopen dat het de leeftijd is

Dat is wat ik zeg :)
Waarschuw beheerder
respect voor de Politie

No fucking way

als zij leren normaal te gedragen, en doen wat ze moeten doen wil ik ze recpect geven, anders niet,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Petertje87(L)tammiej(L) op maandag 14 augustus 2006 om 17:32:
No fucking way

als zij leren normaal te gedragen, en doen wat ze moeten doen wil ik ze recpect geven, anders niet,

En wat dacht je van het omgekeerde.....? Als wij ons normaal gedragen en doen wat we moeten doen (ipv wat we juist niet mogen volgens de wet!), wil een agent ons respect geven.

Zoals Johan v de H. al zei: het lijkt wel alsof steeds meer mensen totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel hebben. Je bent verantwoordelijk voor jouw daden en moet daar ook de consequenties van dragen. Volgens mij is dat wat ze bedoelen met volwassen worden, maar dat schijnt niet bij iedereen te lukken %-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Dat komt puur omdat ze niets meer mogen van de overheid. Vroeger kreeg je gewoon een knal voor je harses van een agent als je een grote bek gaf. Dan was het zijn woord tegen dat van jou. Als ze nu zoiets flikken zijn ze de lul.

Waarschuw beheerder
ik heb nix tegen agenten heur. goed dat ze er zijn juist. maar vind dat overdreven gedrag van sommige wel hersenloos:S ze moeten hun macht op de goede manier gebruiken

Waarschuw beheerder
Inderdaad. Nederlandse agenten stralen totaal geen authoriteit uit en als ze heft in eigen hand nemen, lopen ze nog kans om vervolgd te worden ook.

Dat bedoel ik..
Waarschuw beheerder
donateur
Heb weinig respect voor politiej in NL. Niej op n kutmanier ofsow, maar ik trek me gewoon weinig van ze aan.
Op vakantiej in Spanje ging ik al aan de kant voor ze als ze alleen al langs liepen.
Mooi ook om te zien dat ze daar eerst slaan en dan vragen. Het werkt iig beter dan hier in NL.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op maandag 14 augustus 2006 om 18:57:
Op vakantiej in Spanje ging ik al aan de kant voor ze als ze alleen al langs liepen.
Mooi ook om te zien dat ze daar eerst slaan en dan vragen. Het werkt iig beter dan hier in NL.

Ja mooi he? Zou jij dat in NL willen? Dat ze je eerst een ros verkopen, terwijl je niets gedaan hebt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 18:59:

Ja mooi he? Zou jij dat in NL willen? Dat ze je eerst een ros verkopen, terwijl je niets gedaan hebt?

Wees blij dat je in Nederland zit... Nederland is een rechtstaat. Een van de belangrijkste dingen daarvan is dt er voor de overheid regels gelden, en dat de burger zich tegen de overheid kan beschermen. Een agent in Nederland moet altijd precies volgens het boekje handelen en zich verantwoorden als er iets niet helemaal jofel is gegaan...

In andere landen heb je geen poot om op te staan als je in elkaar wordt gerost door de politie of als mensen in gelijke gevallen verschillend behandeld worden.

Raar dat mensen nog steeds denken dat het gebruik van geweld respect oplevert. Het tegendeel is waar.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 18:59:

Nou weet je wat t is?? Dan zou ik wel zorgen dat ik er niej eens bij in de buurt stond, net als op vakantiej :bah:
Respect voor de politiej daar. Beter dan diej mannetjes diej hier tegen je zeggen: Ik wil eerst je naam dan praten we verder :S
Waarschuw beheerder
ja hier mogen ze nog niet eens op iemand schieten die met een machine geweer in ze klauwen staat ze mogen pas schieten als die ander eerst schiet wat is dat gewoon een zeef van dat soort mensen maken tog ;)

Waarschuw beheerder
Zou een goed plan zijn om de wet eens wat aan te passen en de politie meer bevoegdheden te geven. Leuk karweitje voor de politiek om zich daar eens mee bezig te houden.

Zolang daar niets in verandert, kan er ook niet anders opgetreden worden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op maandag 14 augustus 2006 om 19:07:
Respect voor de politiej daar

Respect voor die agenten hier die zichzelf altijd nog kunnen beheersen als er weer zo'n kutventje hun voor alles en nog wat uitmaakt. Agenten in landen zoals spanje en turkije hebben iets te losse handjes.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van zueno op maandag 14 augustus 2006 om 19:16:
ja hier mogen ze nog niet eens op iemand schieten die met een machine geweer in ze klauwen staat ze mogen pas schieten als die ander eerst schiet wat is dat gewoon een zeef van dat soort mensen maken tog

Onzin. Een agent mag in geval van bedreiging (met gevaar voor leven) schieten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 19:18:
Zou een goed plan zijn om de wet eens wat aan te passen en de politie meer bevoegdheden te geven. Leuk karweitje voor de politiek om zich daar eens mee bezig te houden.

Helemaal mee eens!

Waarschuw beheerder
Nee, het is A B C D E etc....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 19:45:
Nee, het is A B C D E etc....

haha :nocheer: ..
Waarschuw beheerder
Voor al die grote bekken die afgeven op de nederlandse politie:

Begin is bij jullie zelf KAFFERS

Wie van jullie belt de politie als ie iets ziet wat niet in orde is?
Wie van jullie neemt de moeite om een getuige verklaring af te leggen, wanneer hij/zij getuige is geweest van een strafbaar feit?
Wie van jullie loopt eerst zelf naar de buurman als ie gek word van de zoveelste Jan Smit plaat op volume 3000 en belt niet meteen de politie?
Wie van jullie gaat er reanimeren als er in hun nabijheid iemand neerstort door een hartstilstand?

En dan het volgende:
Wie van jullie zeikt er allemaal over verzekeringspremies van bijvoorbeeld hun auto?
Als er geen politie zou zijn zouden die premies nog een stuk hoger zijn.
Wie van jullie zeiken er allemaal, wanneer zij in het verkeer geen voorrang krijgen?
Geen politie meer ergernis.

Zo kan ik nog wel even door gaan...

Jammer dat de meesten van jullie vergeten dat de politie in heel veel gevallen wel de eerste instantie is waar ze aankloppen als ze problemen hebben of in nood zijn....

Gelukkig zijn er ook nog mensen hier die wel iets zinnigs te melden hebben:

Uitspraak van Johan says: op maandag 14 augustus 2006 om 14:40:
Het probleem is de kortzichtigheid van de Nederlander en het gebrek aan eigen verantwoordelijkheid...

BTW Dat pak is wel te belachelijk... er word miljoenen gestoken in een nieuw uniform en meer dan de helft van de uniform stukken worden afgekeurt, zijn niet functioneel en zien er ook nog is niet uit.

Een worker, een polo en een nette cap. Zo de boel al een stuk toonbaarder maken... En dan heb je tenminste niet het idee dat je aangifte zit te doen bij een kantoorpik met een stropdas een broek met een vouw erin en een overhemd aan.

De kleren maken de man...

U go BA L K-ELLENDE
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Montana op maandag 14 augustus 2006 om 20:09:
Voor al die grote bekken die afgeven op de nederlandse politie:

Begin is bij jullie zelf KAFFERS

Wie van jullie neemt de moeite om een getuige verklaring af te leggen, wanneer hij/zij getuige is geweest van een strafbaar feit?
Wie van jullie loopt eerst zelf naar de buurman als ie gek word van de zoveelste Jan Smit plaat op volume 3000 en belt niet meteen de politie?
Wie van jullie gaat er reanimeren als er in hun nabijheid iemand neerstort door een hartstilstand?

En dan het volgende:
Wie van jullie zeikt er allemaal over verzekeringspremies van bijvoorbeeld hun auto?
Wie van jullie zeiken er allemaal, wanneer zij in het verkeer geen voorrang krijgen?
Geen politie meer ergernis.

Zo kan ik nog wel even door gaan...

Jammer dat de meesten van jullie vergeten dat de politie in heel veel gevallen wel de eerste instantie is waar ze aankloppen als ze problemen hebben of in nood zijn....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 22:52:

Daar zijn ze toch ook voor:\

Ben zelf een x geslagen, wondje onder me oog. Wou ze alleen uit elkaar halen....wie zit er als enige op het buro om aangifte te doen....2,5 uur lang? Ik! EN die hufter die mij gemept heeft....heeft niks hoeven doen..zelfs niet op buro komen...en Het was nog een turk ook:dood:

Ik! want zo kinderachtig ben ik niet;)

:bloos: moet nog een cursus EHBO volgen:x

Ik niet..heb geen eens een auto!

:s

Meer dan logisch lijkt mij, Je HOORT dan toch ook voorrang te krijgen? Waarom je dit aanhaalt? :\

BTW Dat pak is wel te belachelijk... er word miljoenen gestoken in een nieuw uniform en meer dan de helft van de uniform stukken worden afgekeurt, zijn niet functioneel en zien er ook nog is niet uit.

Een worker, een polo en een nette cap. Zo de boel al een stuk toonbaarder maken... En dan heb je tenminste niet het idee dat je aangifte zit te doen bij een kantoorpik met een stropdas een broek met een vouw erin en een overhemd aan.

De kleren maken de man...

U go BA L K-ELLENDElaatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Respect :lol:

Ze hebben me al 2 acties geflikt dat ik ze niet eens meer serieus neem :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 18:46:
het lijkt wel alsof steeds meer mensen totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel hebben. Je bent verantwoordelijk voor jouw daden en moet daar ook de consequenties van dragen. Volgens mij is dat wat ze bedoelen met volwassen worden, maar dat schijnt niet bij iedereen te lukken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op dinsdag 15 augustus 2006 om 10:53:
Je bent verantwoordelijk voor jouw daden en moet daar ook de consequenties van dragen.

Waarschuw beheerder
Heb weinig respect voor politiej in NL. Niej op n kutmanier ofsow, maar ik trek me gewoon weinig van ze aan.

Het probleem in Nederland is alleen dat als ze het doen....
heel de bevolking, en dan voornamelijk het uitschot wat geen respect heeft voor de politie, thuis zit te janken en zielig zit te doen mocht het eens voorkomen. Waarschijnlijk ga je dan op sbs6 een zielig verhaal ophangen dat je in elkaar gemept bent zonder aanleiding. :S

Uitspraak van Petertje87(L)tammiej(L) op maandag 14 augustus 2006 om 17:32:
No fucking way

Ach joh, kruip eerst uit de pampers en ga zelf eens zorgen dat je verstandige taal spreekt. Dit is weer de wereld op z'n kop... de politie die zich moet gedragen tegenover een 18 jarig pisventje die zelf waarschijnlijk nog niks zelf kan doen. Het eten krijgt van mama, de kleertjes worden nog gewassen en waarschijnlijk hang je iedere dag op de hoek van de straat een beetje nutteloos te zijn.

Daar moet de politie respect voor hebben?

Mensen die alleen maar afgeven op de politie hebben in het dagelijks leven volgens mij niks of nauwelijks wat te doen. Doe gewoon normaal en maak je nuttig, dan valt de politie niet eens op. Hebben zij tijd voor de echte criminelen ipv provocerende snotapen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 11:20:
Ach joh, kruip eerst uit de pampers en ga zelf eens zorgen dat je verstandige taal spreekt.

Waarschuw beheerder
vind de politie waanzinnig cool

Waarschuw beheerder
donateur
Ach joh, kruip eerst uit de pampers en ga zelf eens zorgen dat je verstandige taal spreekt. Dit is weer de wereld op z'n kop... de politie die zich moet gedragen tegenover een 18 jarig pisventje die zelf waarschijnlijk nog niks zelf kan doen. Het eten krijgt van mama, de kleertjes worden nog gewassen en waarschijnlijk hang je iedere dag op de hoek van de straat een beetje nutteloos te zijn.

Waarschuw beheerder
In Frankrijk is die uitstraling anders.

in Spanje dan :yes: overal behalve hier....achterlijk beleid hiero....regels en bevoegdheden....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ch joh, kruip eerst uit de pampers en ga zelf eens zorgen dat je verstandige taal spreekt. Dit is weer de wereld op z'n kop... de politie die zich moet gedragen tegenover een 18 jarig pisventje die zelf waarschijnlijk nog niks zelf kan doen. Het eten krijgt van mama, de kleertjes worden nog gewassen en waarschijnlijk hang je iedere dag op de hoek van de straat een beetje nutteloos te zijn.

:roflol: :looser:
jij denkt iemand te kunne kennen naar aanleiding van een post en zijn 18jarige leeftijd??
dat vind ik knap.
damnnn ik ken mensen van 16 die slimmer zijn als de meeste mensen hier op PF dus jah
en ik denk dat als hij dit leest zich helemaal kapotlacht achter de pc.

en thijsiepee MEELOPERTJUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :looser:

oja en nog wat: als ik de politie haat, ben ik dan meteen een pisventjuh die niks zelf kan doen??
sommige mensne hebben dus echt wel een gegronde reden om die woutjes te haten :yes:

mja volgens jou moeten we allemaal braaf naar meneer de agent luisteren en overal op :yes: knikken :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben niet tegen de politie, er zitten een hoop mensen bij die met de juiste instelling de straat op gaan en bovendien zou het inderdaad een gigantische rotzooi worden als ze er niet waren.

Alleen denk ik dat ze van bovenaf verkeerd worden gestuurd. Zo'n prestatiecontract bijvoorbeeld, leidt tot verkeerde aanpak van de verkeerde zaken.

En er zijn altijd wel agentjes die zelf ook op zoek zijn naar confrontatie, die mogen van mij wel bekogeld en geslagen worden.

Maar wel respect voor de wouten met idealen :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 16 augustus 2006 om 12:01:
oja en nog wat: als ik de politie haat, ben ik dan meteen een pisventjuh die niks zelf kan doen??
sommige mensne hebben dus echt wel een gegronde reden om die woutjes te haten

Kerel, je weet niet een wat haat is. Stel je beste maat gaat op een gegeven moment bij de politie. Wens je hem dan ook de dood toe? En wil je niets meer met 'm te maken hebben? Ik ga helemaal mee met Sanderman. Ik ben ook vaak zat door de wouten gepakt/bekeurd/etc, maar ik ben altijd respectvol geweest en guess what? Ik ben daarop dus ook altijd respectvol behandeld, wat ik ook geflikt had. Als je af en toe hoort wat die kneusjes allemaal naar de wouten roepen, dan zou ik ook met het bloed onder mijn nagels staan..

En btw... aan je profiel te zien, lijk je me een niet al te snugger persoon.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jij denkt iemand te kunne kennen naar aanleiding van een post en zijn 18jarige leeftijd??
dat vind ik knap.
damnnn ik ken mensen van 16 die slimmer zijn als de meeste mensen hier op PF dus jah
en ik denk dat als hij dit leest zich helemaal kapotlacht achter de pc.

kunne kennen bestaat niet.
Het is slimmer zijn "DAN", niet slimmer "als".
Mocht je zelf zo slim en volwassen zijn. Nog vragen?? (y)

Maar goed, ik zal je even uitleggen waarom jij tegenstrijdig en onvolwassen bent.

Hier post je het volgende in een topic...
https://partyflock.nl/topic/893951
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 augustus 2006 om 14:56:
helemaal mee eens, wij hadden paar jaar cel aan onze broek gekregen

Dit topic gaat over een agent die vrijgesproken is, dit omdat hij per ongeluk iemand dood had gereden tijdens werk. De beste man zat achter een boefje aan en tja... ook daar gaat wel eens wat fout. Als een losgeslagen idioot zich niet over wil geven, vette pech voor de overtreder in dat geval. :D

De politie doet zijn werk toch niet en is toch niet streng genoeg?? Deze zat er een keertje vol op :D

En dan dit in je profiel...(de reden dat jij niet volwassen bent)
DE MEESTE HEBBEN ALTIJD WEL WAT TE ZEIKEN OVER LONSDALE OF WAT DAN OOK MET GABBERS TE MAKEN HEEFT... JE KRIJGT AAN JE KOP DAT JE RACIST BENT... NOU, VOORDAT JE GAAT OORDELEN, LEES DAN EERST DIT STUKJE TEKST MAAR FF EN DENK DAAR MAAR GOED OVER NA ZOUK ZEGGUH!! NEEJ WIJ GABBERS WORDEN DOOR JULLIE (BUITENLANDER) GEDISCRINEERD!!! JULLIE KOMEN HIER WONEN, JULLIE WILLEN JULLIE EIGEN SCHOOL HEBBEN, JULLIE WILLEN MOSKEEEN ENZ ENZ ENZ!!! JULLIE MOETEN MAAR ALLES ZO HEBBEN, ZOALS JULLIE WILLEN!! ALS IK HIER MET DE NEDERLANDSE VLAG LOOP BEN IK IN JULLIE OGEN DISCRIMINEREND BEZIG TERWIJL IK HIER VERDOMME WEL IN M'N EIGEN LAND LOOP!!!

JULLIE HEBBEN HET AL ZO VER GEKREGEN, DOOR DAT AANSTELLEN VAN JULLIE, DAT WE ZELFS NIET MET HET MERK LONSDALE (BOKSMERK) MET EEN ROOD WIT BLAUWE KRAAG NIET MEER OP EEN PARTY BINNEKOMEN TERWIJL DIT GVD ONS LAND IS!!! EN UITENDELIJK DURVEN JULLIE NOG RECHTUIT TE ZEGGE DAT WIJ RESPECT VOOR JULLIE MOETEN HEBBEN...??? HAHA FORGET IT!!!!! NIET OP DEZE MANIER!! FF VOOR ALLE DUIDELIJKHEID JULLIE ZITTEN HIER IN NEDERLAND, EN HARDCORE IS EEN STUK CULTUUR VAN NEDERLAND EN HIER HANGT EEN VLAG MET DE KLEUREN ROOD WIT BLAUW EN GEEN ENKELE ANDERE KLEUR!!! ALS JULLIE HIER KOMEN WONEN, MOETEN JULLIE ONZE CULTUUR OOK RESPECTEREN!! EN DE AANHANG WORDT ALLEEN MAAR GROTER...!!!

ALS JULLIE NORMAAL TEGEN ONS HADDEN GEDAAN HADDEN WIJ OOK NORMAAL TERUG GEDAAN., MAAR JA GAAT MOEILIJK ALS WIJ ALTIJD GEDISCRIMINEERD WORDEN OP STRAAT DOOR JULLIE EN HET ZAL OOK FUCKING MOEILIJK WORDEN OM DAT ALLEMAAL WEER RECHT TE ZETTEN DAT WIJ JULLIE NOG GAAN RESPECTEREN!... MAAR DAT KOMT DENK IK NEVER NOOIT MEER!!! JULLIE VRAGEN JE NOOIT EENS AF WAAROM WIJ ZO ZIJN GEWORDEN..?? TROUWENS WAAR SLAAT HET OP DAT WIJ MOGEN NIET MET EEN ONZE EIGEN NEDERLANDSE VLAG LOPEN... NEE DAN BEN JE EEN DISCIMINEREND PERSOON VOOR BUITENLANDERS... HALLO IK ZIT FF IN ME EIGEN LAND HIERO!! ALS BUITENLANDERS MET HUN VLAGGETJE LOPEN ENZO IN HUN EIGEN LAND WHAHAHA IS DAT OOK DISCRIMINEREND OFSOW>>?? EN NOG IETS ALS LONSDALE, FRED PERRY, BEN SHERMAN, PITTBULL EN HOOLIGAN IN HUN OGEN RACISTISCH IS... WAT MOET FUBU EN DIE KARL KANI SHIT DAN WEL NIET VOOR ONS ZIJN

Is dit de reden van je haat tegen de politie en buitenlanders?? Dat ene kutvlaggetje en je lonsdale trui??

ik denk dat als hij dit leest zich helemaal kapotlacht achter de pc

Ik denk het nu ook ja! :yes:

:looser:

Voor wie heb jij eigenlijk wel respect?? Hoop wel voor je baas, anders ga je een moeilijk leven krijgen "vriend".
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 13:39:
JULLIE VRAGEN JE NOOIT EENS AF WAAROM WIJ ZO ZIJN GEWORDEN..?? TROUWENS WAAR SLAAT HET OP DAT WIJ MOGEN NIET MET EEN ONZE EIGEN NEDERLANDSE VLAG LOPEN...

Klinkt raar misschien, maar hierin moet ik hem toch een klein beetje gelijk geven. En daarmee zeg ik dus niet dat ik de rest van het verhaal steun, of dat ik hiermee bedoel dat ik iets tegen buitenlanders heb!

De gedachte erachter is soms toch een beetje krom, toch? Alles is een reactie op iets wat daarvoor is gebeurd. Alles heeft een oorzaak. Zo ook de hekel aan buitenlanders (en nee: ik behoor niet tot die mensen die een hekel aan buitenlanders heeft!) Of het terecht is of niet is een andere discussie.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 13:44:
Klinkt raar misschien, maar hierin moet ik hem toch een klein beetje gelijk geven. En daarmee zeg ik dus niet dat ik de rest van het verhaal steun, of dat ik hiermee bedoel dat ik iets tegen buitenlanders heb!

Ach man, het is gewoon een achterlijk verhaal.

Net of mensen met een rood wit blauwe kraag de toko niet meer inkomen omdat buitenlanders daarover hebben geklaagd. Bullshit.
De reden is dat het merendeel met vlaggetjes zich niet naar behoren weet te gedragen, omdat het een stel onbenullen zijn.

Denk je nu echt dat er buitenlanders zijn die zich drukmaken over rood wit blauwe kraagjes op een hardcore feest. Komop zeg, denk eens na.

Een sneu kindje met een tekort aan aandacht of verkeerde aandacht van zijn papa en mama schrijft zo'n verhaal.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 13:44:

Nou zoiets zet je natuurlijk niet in je profiel. ;) Ik heb ook mijn mening over dingen maar het is beter wel open te staan voor dingen die wel de goede bedoeling hebben.
Dat er ook tegen Nederlanders discriminatie bestaat ben ik het ook mee eens. Maar om er zo mee om te gaan, dat is onvolwassen naar mijn mening. Dat de onderbouwing een vlaggetje en een trui is vind ik wat ver gaan.....
Tevens is het een OPENBAAR profiel maar is het onmogelijk om over "JULLIE" te praten, aangezien niet iedere buitenlander aandeel heeft aan gedane zaken.

ALS JULLIE NORMAAL TEGEN ONS HADDEN GEDAAN HADDEN WIJ OOK NORMAAL TERUG GEDAAN., MAAR JA GAAT MOEILIJK ALS WIJ ALTIJD GEDISCRIMINEERD WORDEN OP STRAAT DOOR JULLIE EN HET ZAL OOK FUCKING MOEILIJK WORDEN OM DAT ALLEMAAL WEER RECHT TE ZETTEN DAT WIJ JULLIE NOG GAAN RESPECTEREN!...

Dat bedoelde ik ook met onvolwassen en ondoordacht.

Verder is dat een andere discussie inderdaad, laten we het er verder maar buiten laten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 13:55:
Uitspraak van gummie op woensdag 16 augustus 2006 om 13:44:

Ach man, het is gewoon een achterlijk verhaal.

Net of mensen met een rood wit blauwe kraag de toko niet meer inkomen omdat buitenlanders daarover hebben geklaagd. Bullshit.
De reden is dat het merendeel met vlaggetjes zich niet naar behoren weet te gedragen, omdat het een stel onbenullen zijn.

Denk je nu echt dat er buitenlanders zijn die zich drukmaken over rood wit blauwe kraagjes op een hardcore feest. Komop zeg, denk eens na.

Een sneu kindje met een tekort aan aandacht of verkeerde aandacht van zijn papa en mama schrijft zo'n verhaal.

Ik haalde maar 1 zin aan %-) Met de rest was ik het dus niet eens. Jouw reactie gaat over de rest van het verhaal....

Waarschuw beheerder
Ach, maakt het allemaal uit.
On topic (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 14:03:
Ik haalde maar 1 zin aan Met de rest was ik het dus niet eens. Jouw reactie gaat over de rest van het verhaal....

Nee het ging ook echt over die ene zin van jou. Maargoed. Dat we überhaupt ingaan op zo'n bullocks is misschien nog wel erger. *schaam*

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 14:05:
Ach, maakt het allemaal uit.
On topic

Waarschuw beheerder
Okay (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 13:58:
Dat bedoelde ik ook met onvolwassen en ondoordacht.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 21:40:
in Spanje dan overal behalve hier....achterlijk beleid hiero....regels en bevoegdheden....

Je hebt helemaal gelijk. Hier durft de politie vaak niet eens hard op te treden, omdat ze bang zijn dat ze problemen krijgen met regels. Door al die regeltjes kan de politie ook vrij weinig gezag uitstralen. In Spanje is dat wel anders...daar hebben ze tenminste de bevoegdheid om wat te doen. Je kunt het gewoon aan de mensen merken dat ze daar respect hebben voor politie / weten dat ze niks moeten flikken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 19:36:
Respect voor die agenten hier die zichzelf altijd nog kunnen beheersen als er weer zo'n kutventje hun voor alles en nog wat uitmaakt. Agenten in landen zoals spanje en turkije hebben iets te losse handjes.

Vind je dat? Dat valt best wel mee hoor. Ja kijk als je ze gaat provoceren wachten ze niet en krijg je een klap met de lange lat. Ja en als je dan 7 hectingen in je kop hebt laat je het de volgende keer wel achterwege dat vingertje op te steken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:) Rob O:) op woensdag 16 augustus 2006 om 14:44:
Ja kijk als je ze gaat provoceren wachten ze niet en krijg je een klap met de lange lat. Ja en als je dan 7 hectingen in je kop hebt laat je het de volgende keer wel achterwege dat vingertje op te steken

En dat is gunstig voor een rechtstaat? Als je ff verkeerd kijkt is dat provocatie en kan je een klap krijgen. Volgens mij zijn ze dan niet veel anders dan de lui die ze aan moeten pakken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 14:44:
Je kunt het gewoon aan de mensen merken dat ze daar respect hebben voor politie / weten dat ze niks moeten flikken.

Respect of angst, zit nogal een verschil tussen. Ben blij met die regels, anders krijg je complete willekeur.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:) Rob O:) op woensdag 16 augustus 2006 om 14:44:
Vind je dat? Dat valt best wel mee hoor.

Ik maak het vaak genoeg mee ja.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 14:55:
En dat is gunstig voor een rechtstaat? Als je ff verkeerd kijkt is dat provocatie en kan je een klap krijgen. Volgens mij zijn ze dan niet veel anders dan de lui die ze aan moeten pakken.

Dat valt best wel mee hoor.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 14:56:
Respect of angst

Klopt, maar als ik zo'n halfbakken broekie zie met een oorbel in en een kapsel dat ik denk dat ie zo meedoet met de Gay parade kan ik daar niet echt bang van worden en is het voor mij om de een of andere redenen heel moeilijk om zo'n persoon serieus te nemen.
Ben blij met die regels, anders krijg je complete willekeur.

Naar mijn mening een beetje te veel regeltjes in Nederland
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb geen respect voor ze.

Waarschuw beheerder
Respect of angst, zit nogal een verschil tussen. Ben blij met die regels, anders krijg je complete willekeur.

Er is inderdaad een groot verschil tussen respect en angst. Maar ik heb niet het gevoel dat ze in Spanje bang zijn voor de politie. Maar ik weet wel zeker dat de meeste mensen heel erg goed aanvoelen dat ze een politieagent niet hoeven te beledigen.
Er zal altijd wel politie zijn die misbruikt maakt van gezag...maar zo iemand is waarschijnlijk vrij snel zijn baan kwijt. Toch vind ik dat beter dan bepaalde groepen mensen die naar eigen hand gaat leven. Er lopen hier veel te veel mensen rond die gewoon nooit op hun gedrag worden gewezen.. Wie zich niet aan de regels houd, hoort ook de concequenties te zien.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
och jah, ik denk dat wat ik op me profiel heb staan heeel veeel mensen denken maar ze durven er niet voor uit te komen.
en dan nog iemand beoordelen op z'n partyflock profiel is gewoon dom.
je hebt nooit met me gesproken dus hoe kan je nou zeggen wie ik bne of wat ik ben?

:looser:

ik heb me eigen mening, u dont like that? then dont read it!
vrijheid van meningsuiting remember??
ik respecteer jou mening, dan verw8 ik dat ook van jou.

massels
Waarschuw beheerder
de politie loopt op mn kat te schieten. kutjanus. en das dan je achtermbuurman :rot:
dus nee mijn respect krijgen ze niet!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 13:39:
lonsdale trui??

ik vraag me af waneer die mongooltjes eens van Lonsdale afblijven.....

Lonsdale is een Engels kledingmerk wat gewoon NIKS met Nederland ofzo te maken heeft :s

Ik ga dr echt nog eens een paar in elkaar slaan :[
Waarschuw beheerder
@ UpskirtPippi

Het zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 19:11:
Lonsdale is een Engels kledingmerk wat gewoon NIKS met Nederland ofzo te maken heeft

Ik ga dr echt nog eens een paar in elkaar slaan

:gaap:

ik draag ook lonsdale....en jij ook!! wat heeft dit met de politie te maken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 15:22:
Er is inderdaad een groot verschil tussen respect en angst. Maar ik heb niet het gevoel dat ze in Spanje bang zijn voor de politie. Maar ik weet wel zeker dat de meeste mensen heel erg goed aanvoelen dat ze een politieagent niet hoeven te beledigen.
Er zal altijd wel politie zijn die misbruikt maakt van gezag...maar zo iemand is waarschijnlijk vrij snel zijn baan kwijt. Toch vind ik dat beter dan bepaalde groepen mensen die naar eigen hand gaat leven. Er lopen hier veel te veel mensen rond die gewoon nooit op hun gedrag worden gewezen.. Wie zich niet aan de regels houd, hoort ook de concequenties te zien.

Waarschuw beheerder
Daarbij werden wapenstokken en pepperspray gebruikt.

Er werd toen ook met pepperspray gespoten.

Die heeft uiteindelijk zijn wapenstok en pepperspray moeten gebruiken.

:x

Waarschuw beheerder
ze zijn wel gek op dat pepperspray van ze
Waarschuw beheerder
tja.. je moet wat als je net van je puisten af bent en denkt dat je heel wat voorsteld.. :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 15:22:

Klopt.
Uitspraak van Leiden op woensdag 16 augustus 2006 om 21:50:
tja.. je moet wat als je net van je puisten af bent en denkt dat je heel wat voorsteld

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van maglite op woensdag 16 augustus 2006 om 21:10:
Ik ga dr echt nog eens een paar in elkaar slaan

:lol:
Waarschuw beheerder
Die gaste doen gewoon hun werk, er zijn er echter een aantal die er een beetje teveel in op gaan en om de verkeerde redenen waarschijnlijk die baan gekozen hebben :looser: Die gasten moeten een keer flink te grazen genomen worden. verdienen ze ook!

Hoef niemand te vertellen wat ik bedoel, toch...

Verder weet iedereen wat ie (wel of niet) doet en moet je als je je brand maar op de blaren zitten en niet zo zeiken achteraf
Waarschuw beheerder
Mensen kunnen beter gaan zeiken op de politiek in Nederland. Politie doet gewoon zijn werk zoals het moet volgens de regels. Je ziet een bouwvakker toch ook niet stenen aan elkaar vast maken met water? Regels zijn regels, en als je daarover wat te zeiken hebt kan dat beter op regering Balkenende momenteel. :)

Waarschuw beheerder
waardoor er geen respect meer is voor de politie is omdat hun bijna niks durven te doen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 23:27:
waardoor er geen respect meer is voor de politie is omdat hun bijna niks durven te doen...

Jij zou ook uit Leiden kunnen komen... Aan je taalgebruik te zien.

Hun=Zij

;)