Partyflock

Forumonderwerp · 893316

ik kom van middag thuis weer iemand gesprongen van de flat
bij ons.
is al de derde keer.
eerst een meisje die was dood.
en nog een jonge vn 20 ook dood.
toen was er alleen politie en ambulance.
en nu alles helicopter ambulance en veel politie.
alles afgezet.
ik kan niet begrijpen dat er steeds zulke dingen gebeuren bij onse flat.
die vrouw leefde nog toen ze daar lag.
maar weet niet of ze nu nog leef .
denk wel dat dit in het nieuws komt.
was allemaal fotografen bij.
was bij die andere keren niet.
toen deden ze gewoon geen doek om het lijk.
iederen kon het zien.
gingen heel geeen met die doden om.
schudden en trekken.
echt niet normaal allemaal.
helemaal voor de kids hier in de buurt die krijgen.
er nachmerries van.
wat vinden jullie er van
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 20:32:
sorry, maar wat een kansloze opmerking...
alsof jij weet door wat voor hel die mensen zijn gegaan... zelfmoord doe je niet zomaar, daar gaat heel wat aan vooraf...

idd!! :yes:"

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 16:00:
dus ze denken ze niet aan kinderen.

denk dat je op het moment dat je zover bent dat je zelfmoord gaat plegen idd niet meer kan denken aan evt. kinderen in de buurt of wat dan ook ... maar zoals hierboven al staat: zelfmoord doe je niet zomaar! dus heel jammer voor die kinderen, lijkt me idd ook heel naar om te zien maar deze mensen kunnen niet meer anders ... is niet dat ze het "expres" doen :no:
laatste aanpassing

zelfmoord is niet laf vind ik.. sommige mensen zitten zo zwaar in de shit dat ze er niet meer uit kunnen en willen komen...
het is ieder zijn eigen keuze!! Ik vind niet dat je moet blijven leven terwijl je je dood ongelukkig voelt, alleen maar om anderen niet te kwetsen!

Vorige week een jongen uit plaatsje vlakbij. 19 jaar oud. Heeft zichzelf opgehangen. Liep er al 4 jaar mee rondt, heeft er een boek van geschreven..

Lijkt me ook echt raar om dat boek te lezen en niet geweten te hebben dat dat speelt.

tja je kan ook een handje vol met pillen nemen dan ziet het er een heel stukje beter uit dan je ingewanden die overal liggen

tjaaaa.....
meestal word het stil gehouden hier springen ze ook bijna maandelijks voor de trein van 19.32 :/
maarja laat ze dan maar liever zichzelf in hun eigen huis ophangen heefd de rest er ook niet echt last van

ik zou echt verhuizen als ik jou was

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 19:25:
ik zou echt verhuizen als ik jou was

als jij nou uit nederland verhuist.
krijgen we niet meer van die domme antwoorden
laatste aanpassing
als mensen zelfmoord plegen, moeten ze zelf weten maar geen andere mensen ermee belasten..
en ja sommige zeggen ik vind zielig voor familie etc...
zijn genoeg mensen die helemaal alleen leven zonder familie en je weet de toestand ni van die mensen :S
vind alleen triest dat ze andere mensen ermee lasten..dat die er een trauma aan over houden

ik snap het wel zelfmoord...........:(
zelfmoord is niet laf vind ik.. sommige mensen zitten zo zwaar in de shit dat ze er niet meer uit kunnen en willen komen...
het is ieder zijn eigen keuze!! Ik vind niet dat je moet blijven leven terwijl je je dood ongelukkig voelt, alleen maar om anderen niet te kwetsen!

helemaal mee eens

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 18:21:
tja je kan ook een handje vol met pillen nemen dan ziet het er een heel stukje beter uit dan je ingewanden die overal liggen

euhhh,...werkt nie hoor .....een handje pillen is echt nie genoeg geloof me :S
k snap wel wat je bedoeld hoor het aangezicht is net alsof iemand dan slaapt denk je zeker..hmm valt ook vies tegen hoor..maar goed ...
laatste aanpassing
je moet er gewoon nooit aan beginnen, zelfmoord, want vaak dnek je dat dat de enige oplossing is...maar dat is het echt niet!!! is mis. makkelijk denken....

maar op zo´n moment moet je denken wie je daarmee allemaal pijn mee doet en dat is veel meer als dat jij voor jezelf zelfmoord gaat plegen!

Uitspraak van PartyDiva op donderdag 17 augustus 2006 om 15:29:
je moet er gewoon nooit aan beginnen, zelfmoord, want vaak dnek je dat dat de enige oplossing is...maar dat is het echt niet!!! is mis. makkelijk denken....

maar op zo´n moment moet je denken wie je daarmee allemaal pijn mee doet en dat is veel meer als dat jij voor jezelf zelfmoord gaat plegen!

:frusty:
dus als jouw leven een hel is, je alles probeert om het beter te maken maar dat gaat keer op keer fout en je overtuigt bent van het feit dat de wereld beter af is zonder jou, dan moet je het maar niet doen omdat iemand anders er ook pijn van heeft als jij zelfmoord pleegt?
soms heb je niemand, of denk je echt dat ze beter af zijn zonder jou, wat iemand ook zegt of doet...
zo'n hel wens ik niemand toe, begrijp me niet verkeerd, ik wens niemand de dood toe...
maar soms gaat het gewoon echt niet meer...
je moet dan juist proberen de dingen op te zoeken die jou opvrolijken...er zal vast wel iets zijn!!!

en al sniet dan moet je anders ergens naar toe gaan waar jij je rust kan vinden en alles op een rijtje kan zetten...

want gellof mij, zelfmoord is daar echt niet de oplossing voor!!

dit is echter mijn mening hierover :)
ben het echt niet met je eens partydiva

ook ergens naar toe gaan waar je rust hebt helpt soms niet meer

voor de familie is t erg maar begrijp goed dat diegene die besluit zelfmoord te plegen echt alles heeft overwogen om er uit te komen maar soms lukt dat gewoon echt niet
kijk aan de ene kant hbe je wel gelijk...maar ik ben zo op tegen met zelfmoord.... ja daar heb geen woorden

maar goed...ieder heeft zijn eigen mening daarover!!! en dat is ook goed dat je die met elkaar deelt bij dit forum :)
dat is waar ieder zijn mening

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 augustus 2006 om 21:00:
ik kan niet begrijpen dat er steeds zulke dingen gebeuren bij onse flat.

misschien omdat een hoge flat het juiste resultaat heeft wanneer je het zat bent?

Zoiets gebeurt dagelijks, alleen word het niet in de media gebracht :) Het is heel naar voor de nabestaande om zo te worden achter gelaten, maar waarschijnlijk had de gene die het deed er echt geen zin meer in, nou ja waarschijnlijk ik weet het wel zeker

Uitspraak van PartyDiva op donderdag 17 augustus 2006 om 16:39:
je moet dan juist proberen de dingen op te zoeken die jou opvrolijken...er zal vast wel iets zijn!!!

soms is zelfs dat er niet meer...
ik ben blij dat jij je er niets bij kan voorstellen, maar dat betekent niet dat er voor andere mensen soms geen andere weg meer mogelijk is... :flower:
ik vind het niet kunnen als je voor een trein spring, autooo..weet k veel wat de bestuurders houden ook trauma over...maar als mensen zelf moord plegen zonder iemand erbij te betrekken ja daarkiezen hun toch voor? ik ken best begrijpen dat mensen dat doen!!? en pijn bij de familie??? zijn ook hoop mensen die dat doen en geen familie, vrienden of iemand hebben dus ja die laten ook niks achter :)
maar ik vind wel erg als iemand zelfmoord pleeg en iemand er bij betrek die er niks mee te maken heeft

ik denk dat mensen die zelfmoord plegen(van heel dichtbij meegemaakt)niet meer aan de nabestaande denken..
ze willen maar 1 ding dat is rust in hun koppie..
ik woon zelf ook in een 12 hoog flat waar springers zijn maar wij merken er niet veel van..

wel vind ik dat mensen die het overwegen het thuis moeten den en niet de buitenstaanders er een trouma mee moeten bezorgen want ja het is een trouma als je als eklein kind iemand dood ziet liggen:S:S

maar ja zoals ik zij deze mensen denken niet meer na willen maar 1 ding uit hun lijden verlast zijn..en ik denk zelf dat het nog niet eens een prettige dood is ook ze zullen het toch voelen denk ik

wat zou jij willen als je het allemaal niet meer zag zitten? of zoals wat ik nu heb dat je eerst wordt gedumpt door je vriend. eerst doet die normaal, dag erna negeert die je totaal en krijg je daarna te horen dat hij je niet meer wil spreken. daarna laten al je vrienden je vallen! en belazeren je gewoon keihard. met andere woorden je hebt een leeg gevoel, het gevoel dat je alleen op de wereld! heb me in tijden niet meer zo klote gevoeld gewoon! en heb nu ook echt de nijging om mezelf dood te zuipen of wat dan ook! zodat ik helemaal weg ben van al het gezeik! als ze allemaal zo doen zullen ze me ook niet missen! wil gewoon weg, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg! en het interesseert me niet hoe of wat!

ja maar is het een oplossing om dan alles achter je te laten??
als je hier uit kan komen word je alleen maar sterker en sterker en kan het je straks nog weinig doen denk ik
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 22:15:
en het interesseert me niet hoe of wat!

nou dit klinkt allemaal niet zo best...en omdat je gedumpt word is het toch ni einde van de wereld? tuurlijk ist zwaar maar jaaa zijn nog wel veeeel zwaardere dingen die je tegen kom int leven maar ja....

ja ik snap die mensen nou niet he die zelf moord gaan zite plegen :s
wat heb je daar nou tog weer aan ??... tog niks of wel ?
je kan nooit meer lekkere sex hebben
en leuke dingen doen echt dom man van hun :-P
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:22:
Sorry maar als je jezelf van het leven wil beroven zit er iets niet goed in je bovenkamer lijkt mijn

:jaja: vind ik ook

ik kom van middag thuis weer iemand gesprongen van de flat
bij ons.
is al de derde keer.

:no: triest..
Wanneer je denkt alles geprobeert te hebben........Tja, dan toe maar. Er is zoveel hulp en er zijn zoveel vrienden, maar als je nix hebt, is je leven waarschijnlijk ook nix waard..............Ik ben iig blij dat ik leef, ........
.....

.......

.....

Ook al ben ik binnenkort 31 :)

Sommige dingen in je leven, maakt het waard te leven...

:yes:
laatste aanpassing
Blijf ALTIJD de mooie momenten onthouden
...........

ja maar er zijn mensen die gewoon geen mooie momenten hebben en dan begrijp ik het wel..
maar ik denk dat het het laatste is wat een mens doet uit verdriet..(ja daarna kunnen ze het ook niet meer):S:S
Hoe KUT ook, ieder mens heeft mooie momenten.........

Ga maar diep graven, iedereen heeft wel iets moois, leuks, grappigs, in zijn/haar leven mee gemaakt.......

Zelfmoord is toch echt de laatse uitweg..

ja dat is het zeker...
maar ik ken het me wel voorstellen dat er mensen zijn die het doen...
niet als het gaat om een gebroken liefde ofzo maar als je leven kut is je geen vrienden heb je fam niet meer naar je omkijkt en je niks meer heb om voor te leven snap ik het wel
Snap ik ook wel..........Maar toch, is echt jammer....

Maar ik begrijp 't wel

ja is zeker jammer:d
je ben niet op de wereld gezet om er op zo een manier weer af te gaan:D
maar wie weet is het daar echt veel mooier en beter dan hier..
denk dat die mensen dat denken...

ja ze kunnen wel even na denken als ze zo iets doen.
lopen kids hier.
die andere 2 sprongen in de nacht.
en die 2 keer zag ik het gebeuren.
want moes na de markt toe.
en die jongen lach beneden.
maar ze deden geen laken er over.
en om 11 uur lach die er nog zonder laken.
nou ik was blij dat ik het wist dat ie daar lach.
voor de zelfde geld liep ik met me kind na beneden.
en zag die het.
mar deze keer gebeurde het in de middag.
dan ben je pas echt laag dan spelen er kinderen buiten.
een kindje had gebeld na de politie enz.
want die had het gezien.
mij moeder die is overleden ik weet wel hoe een lijk er uit ziet.
maar vond het toen bij me moeder al beetje eng op het begin.
dus laatstaan een kindje en dat wil ik hem echt niet aan doen.
en de andere kinderen hier in de flat echt kut.
hij mag van mij ook niet na buiten nu.
je weet maar nooit bij deze flat.
pakken toch lekker een andere flat die wouse.
2 die hier wonen die andere woonde hier niet eens
laatste aanpassing

tutjuh van muh juh heb groot gelijk .. (K) :knuffel: (K)

Uitspraak van Nance!!! op donderdag 17 augustus 2006 om 22:50:
nou dit klinkt allemaal niet zo best...en omdat je gedumpt word is het toch ni einde van de wereld? tuurlijk ist zwaar maar jaaa zijn nog wel veeeel zwaardere dingen die je tegen kom int leven maar ja....

jij kan niet bepalen voor iemand of dit zwaar of niet zwaar is...
de ene persoon draagt zijn verdriet/woede beter/anders als de andere persoon...

ik vind het gewoon triest dat mensen zich zo ellendig, alleen en wanhopig kunnen voelen... dat moet niet kunnen...

Uitspraak van Dreammachine op donderdag 17 augustus 2006 om 23:00:
Blijf ALTIJD de mooie momenten onthouden

daar kun je niet oneindig op blijven teren :no:

misschien kom je sterker uit de ellende, maar soms ook niet... en dan kan het leven gewoon echt ondragelijk zijn... daar kan niemand of iets ook maar wat aan doen...

maar goed, dit blijft een heel moeilijk onderwerp...
ik laat het hier maar bij :flower:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 09:28:

Inderdaad, wat voor de een zwaar weegt is voor de ander niets.
Maar toch heeft dat zeker te maken met hoe sterk jij in je schoenen, en vooral in het leven staat.
Er zijn gewoon mensen die te snel bij de pakken neer gaan zitten, en gebeuren er dan nare dingen dan kom je in een neerwaardse spiraal.
Voorkomen is beter als genezen, maar veel mensen hebben dat inzicht niet. Juist als je op de bodem zit, moet het wel beter worden, slechter kan het namelijk niet...

daar kun je niet oneindig op blijven teren :no:

Als je depressief bent zie je die goede,mooie momenten niet meer, daarom is het ook moeilijk om daaruit te komen.
Als mensen dan tegen je zeggen dat het goed komt dan geloof je dat niet, je zou het wel willen geloven maar dat kan gewoon niet, zo slecht voel je je dan al...
laatste aanpassing
wat vinden jullie er vanlaatste aanpassing 11 augustus 2006 21:10

easy way out!
kvind zelfmoord best egoistisch, kan t soms wel begrijpen waarom je het doet, maar je laat anderen wel ene met een schuld (gevoel) achter! kunnen andere het voor je gaan oplossen, of hun hele leven gaan lopen gissen waarom je zelfmoord hebt gepleegd. terwijl er nu ook genoeg instanties zijn waar je je met probleem/verhaal terecht kunt!
Uitspraak van smashing op vrijdag 18 augustus 2006 om 09:36:
easy way out!

Voor jezelf ja. maar wat denk je van de mensen die je 8er laat .. je zou jezelf maar ophangen aan een trap en je kinderen komen thuis en die zien hun moeder dood aan de trap hangen.
Het is miss een easy way out maar er zijn soms ook andere manieren om van ( een groot gedeelte van)je problemen af te komen.

als je degene verhaal lees, die schrijf dat het zwaar is, omdat gedumpt is en het leven nie meer ziet zitten ;) en ik vind het triest voor die mensen die zich zo voelen :) dus lees eerst even voor dat jij mij verhaaltjes citeer :)
Uitspraak van × Kim (F) # op vrijdag 18 augustus 2006 om 10:03:
Voor jezelf ja. maar wat denk je van de mensen die je 8er laat .. je zou jezelf maar ophangen aan een trap en je kinderen komen thuis en die zien hun moeder dood aan de trap hangen.
Het is miss een easy way out maar er zijn soms ook andere manieren om van ( een groot gedeelte van)je problemen af te komen.

was dus ook niet bedoelt als excuusvoor de zelfmoordenaar..... met easy way out bedoel ik dan ook de weg van de minste weerstand kiezen....

ze denken er toch niet bij na...
tuurlijk is het kut als je zo iemand vind ik was 6 dacht dat het een pop was in het water:$ja klein kind he toch naar men moeder gegaan en ja hoor was een vrouw die op het moment dat wij daar aan het spelen waren een eind aan der leven had gemaakt...
ik ben nu 21 jaar verder maar weet het nog als de dag van gister heb nog dromen maar heb nu wel iets van het leven was niet meer te doen voor haar...

ze DENKEN niet na over de gevolgen ze willen 1 ding en dat is dood maakt niet uit hoe waar en op welke tijd

de ene persoon draagt zijn verdriet/woede beter/anders als de andere persoon...

ik vind het gewoon triest dat mensen zich zo ellendig, alleen en wanhopig kunnen voelen... dat moet niet kunnen...

Ken jij die persoon dan?
Ze heeft vrienden zat die heus wel achter der staan en zo niet, dan weet ze meteen wie der nou echte vrienden zijn.
Gedumpt worden is natuurlijk erg maar ze heeft der hele leven nog te gaan en zoals ze al eerder op een topic heeft aangegeven, gaf ze dit zelf aan:

''wat ik dan doe is proberen alles wat met hem te maken heeft te vermijden, dus om te beginnen niet meer naar zijn foto's kijken (of gewoon verwijderen / weggooien!), proberen hem niet meer tegen te komen of te spreken, en alle negatieve punten verzinnen die ik bedenken kan zodat ik blij word dat ik van hem af ben:D klinkt makkelijker dan het is maar het hoe kut het kan zijn:(

liefdesverdriet is goed klote:(

gelukkig nu geen last van! ben nu helemaal in love!''

en nou blijkt dat ze et niet meer ziet zitten omdat ze denkt dat niemand der mist maar dat denkt ze alleen!
Heeft ze dus daarom der pf verwijderd?
laatste aanpassing
ik vind als je dood wilt oke! maar je helpt op z'n manier wel mensen aan een trauma! net zoals iemand voor de trein springt! die man achter het stuur heeft ook gevoelens!
zoek wat op waar je geen mensen een trauma meegeeft!
ik vind zelfmoord onbegrijpelijk.
2 goeie vriendinnen hebben zich allebei opgehangen,
eentje 5 jaar geleden,eentje precies 2,5 jaar later.
vriendinnen van elkaar,allebei leuke vrolijke meiden.
zijn beide zo goed als even oud geworden,beide net hun rijbewijs,nieuwe baan/opleiding.allebei flink gefeest vlak voor ze het deden.allebei vol bezig met hun leven.

ik begrijp zelfmoord gewoon NIET!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 10:51:
nah nah lag muh zuf

wat zeg je?

Uitspraak van ARTOIS op zaterdag 26 augustus 2006 om 18:19:
ik begrijp zelfmoord gewoon NIET!

Ik wel. Een hele goede vriend van mij heeft mij heel wat jaar terug kunnen overhalen om het niet te doen (ik was dus van plan om onder de trein te springen), omdat ik mijn leven totaal niets meer waard vond. Je krijgt als laatst zo'n minderwaardigheidsgevoel over je zelf (in mijn geval wel dus), dat je zelf tot de conclusie komt dat het beter is, dat je van je eigen leven gaat beroven, dan door te gaan en nog in een diepere hel te belanden.
die 2 meiden bij hebben totaal nix laten merken,aan niemand.terwijl ze alles wel tot in de puntjes hadden voorbereid.ik zat tot s nachts met haar in de kroeg te zuipen terwijl zij al wist dat ze 10 uur later dood zou zijn.dat maakt t allemaal zo vaag.