Partyflock

Forumonderwerp · 893164

Waarschuw beheerder
zelf je tongriem doorsnijden.. kan dat zonder ernstige complicaties? of moet je dat laten doen, en zoja, waar laat je zoiets doen :P Wat ik me nou serieus afvraag: moet je dan alleen het witte peesje doorknippen of moet het vlees erachter ook stuk, of gaat dat anders vanzelf scheuren ?

Waarschuw beheerder
Kan allemaal best joh.

Eventueel met een dubbelzijdige gevechtsbijl, dan weet je zeker dat je niet mist B)

[img width=200 height=590 cacheid=0013db1c0024beed70c6a6791a0186e10e]http://www.bonesandblades.co.uk/catalog/images/twinaxe.JPG[/img]
laatste aanpassing
Artiest [artist=182202]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 augustus 2006 om 00:48:
zelf je tongriem doorsnijden.. kan dat zonder ernstige complicaties? of moet je dat laten doen, en zoja, waar laat je zoiets doen Wat ik me nou serieus afvraag: moet je dan alleen het witte peesje doorknippen of moet het vlees erachter ook stuk, of gaat dat anders vanzelf scheuren ?

ik wil t ook laten doen.. ga naar je huisarts en vraag of hij daar een verwijsbrief voor wil geven.. mocht hij om een reden vragen zeg dan dat je zo niet goed kan zoenen met je vriend ofzo.
dan ga je naar de chirurg en krijg je 2 verdovingsspuiten en dan snijden ze em door en klaar..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexonai op vrijdag 11 augustus 2006 om 00:54:
ik wil t ook laten doen..

maar je hebt t nog niet gedaan? hoe weet je dat dat zo gaat dan? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 augustus 2006 om 00:56:
maar je hebt t nog niet gedaan? hoe weet je dat dat zo gaat dan?

ehm, omdat ik t binnenkort laat doen :/ of wilde je t zelf doen ofzo :S dan haal je toch ergens je info vandaan ofniet %)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexonai op vrijdag 11 augustus 2006 om 01:01:
ehm, omdat ik t binnenkort laat doen of wilde je t zelf doen ofzo dan haal je toch ergens je info vandaan ofniet

nee, ik wilde het niet zelf doen nee, mij kennende gaat dat niet goed :P maar ja, bedankt voor de info
Waarschuw beheerder
donateur
waarom zou je in hemelsnaam je tongriem doorsnijden? :/
Waarschuw beheerder
donateur
idd dat vraag ik me ook af :lol:

Waarschuw beheerder
??????????dwaas...
Waarschuw beheerder
donateur
Sick & Twisted :vaag:

Waarschuw beheerder
Tongriem snijden.

"In hun streven hun kroost zo goed mogelijk Engels te laten spreken, laten veel Zuid-Koreaanse ouders hen een kleine tongoperatie ondergaan. Na de operatie kunnen de kinderen de r beter uitspreken. Dit is overigens slechts een van de uitingen van de Engelse gekte die in Zuid-Korea lijkt te heersen."

Waarschuw beheerder
:/

Waarschuw beheerder
ja ben ook benieuwd waarom moet je tong riem doorgesneden worden?
nieuwe mode ofzo :S
Waarschuw beheerder
donateur
zelf je tongriem doorsnijden.. kan dat zonder ernstige complicaties?

denk dat je m inslikt:flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb het laten doen......tis even pijnlijk maarja...je gaat niet dood van wat pijn en nee geen last vam gehad en de huisarts heeft het gedaan (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben net wakker jongens
dus kweet niet wat een tongriem is
misschien dadelijk:roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
En dat allemaal om de R goed uit te spreken? %)
Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

Tongrrrrrrrrrrrrrrrrrrriem.. :P

Waarschuw beheerder
*laat maar*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op vrijdag 11 augustus 2006 om 01:15:
waarom zou je in hemelsnaam je tongriem doorsnijden?

Ik heb de tongriem van mijn zoon laten doorsnijden. Dit omdat hij zelfs zn tong niet eens uit kon steken:S. Dit hield dus in dat hij ook niet kon praten, bepaalde klanken (waarbij je je tong tegen je verhemelte moet leggen) kon hij niet maken:no:.
Maw: snoepjes werden soepjes, enz.

Daarom dus;).
Waarschuw beheerder
zelf je piemel besnijden.. kan dat zonder ernstige complicaties? of moet je dat laten doen, en zoja, waar laat je zoiets doen Wat ik me nou serieus afvraag: moet je dan alleen het toompje doorknippen of moet het vlees erachter ook stuk, of gaat dat anders vanzelf scheuren ?

Waarschuw beheerder
donateur
zelf je tongriem doorsnijden.. kan dat zonder ernstige complicaties? of moet je dat laten doen, en zoja, waar laat je zoiets doen Wat ik me nou serieus afvraag: moet je dan alleen het witte peesje doorknippen of moet het vlees erachter ook stuk, of gaat dat anders vanzelf scheuren ?

je kan zo naar t ziekenhuis is zo gedaan, weet je zeker dat t in ieder geval clean is.....

Waarschuw beheerder
:vaag:

bij mn broer is het gedaan toen ie klein was ivm medische noodzaak. Dit laat je toch niet doen omdat je op piercings, brandmerken enz bent uitgekeken?
Waarschuw beheerder
donateur
wtf

Waarschuw beheerder
knip jij dat maar lekker door hoor, succes ermee :vaag:

Waarschuw beheerder
moest dat vroeger eigelijk laten doen omdat ik spraakproblemen had maar nooit laten doen. kan nu gewoon normaal praten :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cher op vrijdag 11 augustus 2006 om 10:46:
Omdat?

Kan om verschillende redenen. Sommige mensen kunnen hun tong niet zover uitsteken als anderen, dat kan irritant zijn bij zoenen, ijsje eten etc., bij sommige mensen is het zo erg dat ze dat helemaal niet kunnen of, zoals hierboven al gezegd, bepaalde dingen niet goed kunnen uitspreken... (maar dan word het meestal als kind al gedaan).

en aangezien het een vrij simpele ingreep is die kennelijk geen verdere gevolgen heeft...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jeetje :S

Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij is het vroeger (ik was denk ik 4) gedaan door de huisarts.M'n tong zou anders te kort zijn om zonder slisssssen te kunnen praten.

Waarschuw beheerder
Wat is in godsnaam een tongriem?
Waarschuw beheerder
Gadver ik krijg er gewoon de kriebels van.
Waarschuw beheerder
tuurlijk kan dat wel :) warom nie als het verstandig is weet ik niet maar kan wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 augustus 2006 om 12:44:
Wat is in godsnaam een tongriem?

zo`n slijmerig ding om je broek mee op te houden DUHH
Waarschuw beheerder
donateur
het 'riempje' onder je tong, gewoon dat velletje dus.

en waarom ik em wil door laten snijden is omdat ik er last van heb, zowiezo al, vaak een kramp gevoel onder in m'n tong (raar maar waar)
en n 2e tongpiercing maja die neem ik wel of hij nou wel of niet wordt doorgesneden.

Waarschuw beheerder
iellkk
Waarschuw beheerder
Heb t ook gedaan. Is gewoon een kleine ingreep bij de huisarts dus je hoeft niet naar het ziekenhuis ofzo.
Het knippen zelf doet geen pijn, maar de dagen erna gaat eten wel een beetje verrot.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van blondraver op vrijdag 11 augustus 2006 om 12:49:
Gadver ik krijg er gewoon de kriebels van.

:jaja: ik ook... :S
Waarschuw beheerder
donateur
ik had voor dit topic er überhaupt nog niet eens van gehoord :s, we leren elke dag weer iets nieuws bij (y)
Waarschuw beheerder
ja, dat kan idd. Ik had ook een exvriendje die dat had...

Bij sommige mensen kan dat idd heel vervelend zijn ( ook voor de partner :)) en krijgt daar kramp etc..

En die kan je gewoon losknippen. Ik zou wel even naar de huisarts gaan...

Waarschuw beheerder
donateur
:vaag: Iehl!!!

Waarschuw beheerder
:S:S

Waarschuw beheerder
auwwwwwwwwwwwwwwwww:s :vaag:

Waarschuw beheerder
Bah zeg :s
Waarschuw beheerder
doet geen zeer en waarom is het bah?
Als dat tongriempje vast blijft zitten, dat is pas bah
Waarschuw beheerder
het word ook steeds vaker gedaan zodat mensen een tongpiercing kunnen nemen :) maar ook omdat het beter is voor spreken etc

maar laat het gewoon bij de dokter of in het ziekenhuis doen!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! Miss Me ! op zondag 13 augustus 2006 om 22:38:
Als dat tongriempje vast blijft zitten, dat is pas bah

Hoezo bah?

Waarschuw beheerder
waarom zou je dat doen?? :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb 1 oog eruit gehaald, keek scheel

Waarschuw beheerder
dan slik je je tong in (Y)