Partyflock

Forumonderwerp · 893081
1732x bekeken

Waarschuw beheerder
Ik wil graag gezond gaan afvallen..

Ik heb al gehoord, dat je geen wit brood moet eten, omdat dat de spijsvertering vertraagt, en daardoor kans krijgt op verstoppingen.. bruin brood verteert het beste, en het snelste...

Ook geen frisdrank meer drinken, want dan heb je per jaar kans op 7 kilo erbij..

Nog meer tips...?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 11:08:
Zo ben ik toch al ruim 25 kilo afgevallen.

RESPECT goed bezig (Y)

Waarschuw beheerder
3x per dag eten.
veeeel water drinken.
niet snoepen.
Waarschuw beheerder
hej..ik doe zelf sonja bakker...ben nu 6 weken bezig en 9 kg kwijt...het is gewoon een andere manier van eten..als je zelf maar wat doet..dat eet je vaak te weinig..

succes
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 14:00:
3x per dag eten

doe maar 4 / 5 keer. mannen 5 / 6 keer.
Waarschuw beheerder
donateur
Toen ik een jaar of 15 was was ik 125 kg. Ik ben toen in 2 a 3 maand tijd 30 kg afgevallen. Dit door gewoon gezond te eten en elke dag 30 km te fietsen. En dan bedoel ik niet gewoon relaxed fietsen, maar met een racefiets en dan goed hard doorfietsen. Krijg je ook nog eens een sterker hart van wat ook weer lijdt tot een snellere stofwisseling:D
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon 6 x per dag eten, tussen de hoofdvoedingen in zeg maar een tussendoortje.

Sonja bakker is nergens voor nodig, staat overal op het net voldoende info die je nodig bent.
Veel sporten, water drinken, letten op wat je eet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heel veel tips... maar weet niet welke er al genoemd zijn, heb eerlijk gezegd niet alles gelezen.

Veel water en groene thee drinken... minstens 3 liter per dag, meer vis eten... weinig vet vlees, geen vleeswaren waar worst achter staat, veel bewegen, geen bier, geen frisdrank, veel salades en groente eten, minder koolhydraten en vetten tegelijker tijd, idd volkoren brood, regelmatig eten.... pfff nog meer tips????

Suc6 iig
Waarschuw beheerder
donateur
Minstens anderhalve liter is genoeg hoor, wil je ze vergiftigen met al dat water ofzo ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bloemsel op dinsdag 12 september 2006 om 05:55:
Minstens anderhalve liter is genoeg hoor, wil je ze vergiftigen met al dat water ofzo ;)

Hahahah nee hoor!!

Maar ik dronk eerst 3 á 4 liter water per dag, 2,5 liter karnemelk, koffie, thee, dan nog dixsap en het scheelde wel 35 kilo!!!!

;)

Waarschuw beheerder
Maaandag ook beginnen aan Sonja Bakker dieet B)
Me ma heeft vanavond haar boek gehaald :cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als je je een beetje verdiept in je lichaam kom je er achter dat je een vast ritme nodig hebt, voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt, dus geen troep als cola waar veel suiker in zit en vet ete. Gewoon genieten van je broodje gezond. Verder voldoende bewegen en veel water drinken. Niet meer na 20:00 uur s'avonds, als ze dan niet meer actief bent (dus eigelijk niets meer verbrand)

Wanneer je je allerlei dieeten aan laat praten kun je beter zorgen dat je verslaafd raakt aan sporten/trainen. Als je dat goed in de hand hebt begrijp je het

Waarschuw beheerder
Gewoon zorgen, dat je calorienverbranding boven je calorieninname blijft.. Das toch echt de enige werkzame oplossing om gewicht te verliezen.
Daarbij natuurlijk wel goed en gezond blijven eten, maar das normaal!

Succes!!!

Waarschuw beheerder
Veel water! en iets van 5 keer per dag eten ofzo...dan blijf je verbrande;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 20:46:
succes

Klopt inderdaad.
Ik heb al wat positieve reakties gehad van vrouwen die hieraan begonnen zijn.
Waarschuw beheerder
Gewoon niet snoepen en sochtends smiddags en savond normaal eten!!!
en niet teveel helpt goed genoeg
en veel water drinken en fruit en opletten hoeveel er in de producten zit

helpt goed genoeg!!!!
Waarschuw beheerder
veel rauw eten (zoals groente) geen aardappels geen brood enzo zoiets hebben die sterren in Amerika zoals demi moore geloof ik