Partyflock

Forumonderwerp · 892967

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Nog steeds nagenietend van afgelopen weekend, zitten wij hier alweer allerlei dingen te bedenken voor volgend jaar.

Aangezien dit de eerste x was is nu ook hier het plan om t wat groter aan te pakken, muziek mee enzo.. :)

Wie gaan er nog meer, en wat zijn de plannen?!!

praat er hier rustig op los, laat de voorpret alvast beginnen!! :D

Tot over 51 weken ;)

*edit*
52 is 51 geworden ;)

bedankt voor de tip
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 10:41:
Het valt eigelijk wel mee op de camping zelf, echter lopen er hier en daar wel undercovers van de Polizei (vorig jaar iig)

dus als je met de trein gaat, het goed verstopt en niet uitdeelt aan duitsers zit je eigenlijk wel redelijk veilig? :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AWuitK op maandag 23 juli 2007 om 23:00:
ok...en je 1e keer op no?? zijn wel hele kleine tentjes...de laatste keren vond ik net zo'n fietsenstalling lijken zoals bij station...van die hekken met 1 zo'n toezichthouder....maar ja boeie....

nouja ze zeggen dat je per 2 personen een 3 persoonstent krigjt... laten we daar maar ff vanuit gaan hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WaKkA, and now he's gone op maandag 23 juli 2007 om 19:30:
Ideaal tegen diefstal: neem een opblaaspop mee! Trek hem/haar schoenen en een broek aan en laat deze al liggend half uit de tent steken! Succes verzekerd en erg makkelijk tijdens de eenzame uurtjes

:roflol: geweldig hahahahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Water Joe Junkieee op dinsdag 24 juli 2007 om 09:57:
ahum!! Sex in een tent op nature one?????

en dan ook nog eens op de beruchte zaterdagnacht. :respect:

maare volgende week woensdag begint wel dichtbij te komen zo,

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alkraarder :banana: op dinsdag 24 juli 2007 om 19:16:
begint wel dichtbij te komen zo

Mooi man(y)

Dit is echt een geweldig feest:O

Iemand wel eens van Sonne mon sterne gehoord (ik schrijf het volgens mij niet helemaal goed) Maar dat is een beetje als Nature one
Ook echt een dik feest(y) een aanrader
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WaKkA, and now he's gone op dinsdag 24 juli 2007 om 19:19:
Relaxed dat jullie de bus op willen vullen Arthur

Nou komt ons ook wel relaxed uit, iig de juiste mensen voor nature one.

Uitspraak van WaKkA, and now he's gone op dinsdag 24 juli 2007 om 19:19:
betaling is neem ik aan al onderweg?

Morgen ochtend het eerste in de morgen wat ik doe, ik betaal meteen voor alle 3. laat het oldschool overschrijven in de bank zelf.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 24 juli 2007 om 15:03:
dus als je met de trein gaat, het goed verstopt en niet uitdeelt aan duitsers zit je eigenlijk wel redelijk veilig?

uitdelen aan de Duitsers = veel geld verdienen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djenneke op maandag 23 juli 2007 om 23:15:
hopen dat die toezichthouder ook een beetje gezellig is :)

...weet bijna zeker dat er nog genoeg andere gezellige mensen zijn!!

Vind je Mixerytentje ;

http://maps.google.com/maps?f=q&sll=50.360795,7.599449&sspn=0.098122,0.346069&q=kastellaun&ie=UTF8&ll=50.039674,7.431795&spn=0.001544,0.003659&t=k&om=1

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 18:48:
ouja ze zeggen dat je per 2 personen een 3 persoonstent krigjt

Hopelijk wordt het zo mooi weer dat je helemaal niet in je broeierige tentje wilt liggen...

Pffffff.....het komt eraan!!!

Listening 2 Rush in CC'06

Mind Desire Mind Action

CU@NO'07

its our 10th
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
"Jeff Mills nach 7 Jahren zurück im NatureOne-Land"

heb er zin an!!

Kan het me nog goed herinneren ; Zaterdagochtend, zon net op en schijnt via de rechterkant de CC binnen, Jeff Mills eindigt zijn set. Iedereen staat stil, te joelen, te springen maar er is geen geluid meer in de CC. Wat rest er dan nog? Op naar OpenAir waar nog geluid vandaag komt dan maar. De meningte komt in beweging. Op naar buiten.....Iemand staat te schreeuwen. Men kijkt verschrikt om en ziet: Jeff met nog 1 plaat in zijn handen!!....en zo knalde "The Bells" uit de boxen in de CC...zaterdagochtend begon goed...heeeel goed....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AWuitK op dinsdag 24 juli 2007 om 20:19:
Hopelijk wordt het zo mooi weer dat je helemaal niet in je broeierige tentje wilt liggen...

Daar hoop ik toch wel op eigenlijk!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AWuitK op dinsdag 24 juli 2007 om 20:38:
Kan het me nog goed herinneren ; Zaterdagochtend, zon net op en schijnt via de rechterkant de CC binnen, Jeff Mills eindigt zijn set. Iedereen staat stil, te joelen, te springen maar er is geen geluid meer in de CC. Wat rest er dan nog? Op naar OpenAir waar nog geluid vandaag komt dan maar. De meningte komt in beweging. Op naar buiten.....Iemand staat te schreeuwen. Men kijkt verschrikt om en ziet: Jeff met nog 1 plaat in zijn handen!!....en zo knalde "The Bells" uit de boxen in de CC...zaterdagochtend begon goed...heeeel goed....

Geweldige anekdote dit (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan me die dingen meestal niet meer zo gedetailleerd herinneren op N1, heeel raar is dat... :p
Waarschuw beheerder
donateur

:honger: Zoiets mag deze editie graag gebeuren :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Voor de liefhebbers hier nog even een checklist van vorig jaar! :D

Identiteitsbewijs

Kaartjes

Routebeschrijving

Ballentent

Nederlandse Vlag

Telefoon

Partytent

Muziek

Aspirines

Zeil

Ventilator

Blikopener

Kleed

Fakkels

Reserve Bank

Peuken

Aanstekers

Luchtbedjes

Kussens

Aggregaat

Diesel

Barbecue

Gas stel

Waterzakken

Water

Koelkast

Tafeltjes

Stoelen

Plastic bestek

Pan

Pot

Koffie

Thee

Bier

Barcardi

Vieux

Geest verruimende producten

Red Bull

Cola

Hamburgers

Frikadellen

Appels

Oordoppen

WC Papier

Tandenborstel

Tandpasta

Scheer spullen

Condooms

Pleisters

Lactacyd

Zonnebrand

After sun

Zonnebril

Kleding

Zwembroek

Handdoeken

Slippers

Schoenen

Slaapzak

Deo

Parfum

Gieter

Zaklamp

Batterijen

Voetbal

Frisbee

Schep

Poncho

Schaar

Gereedschap

Hamer

Pet

Telefoon oplader
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :harry-u:APELDOORNEr_AW op woensdag 25 juli 2007 om 12:29:
Voor de liefhebbers hier nog even een checklist van vorig jaar! :D

of uhh

http://www.nature-one.de/events/nature-one-gb/camping_checkliste.htm
Waarschuw beheerder
donateur
mensen het weer voor volgende week/weekend in Koblenz al gezien?? :kwijl:
http://www.zoover.nl/duitsland/rijnland_palts_rheinland_pfalz/koblenz/weer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
begint idd mooier weer te worden....zou echt fantastisch zijn.
lekker zonnig en niet zo warm als in 2003 en 2004.

ps de timetable van de clubs staat nu online bij de nature one site
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van feestganger op woensdag 25 juli 2007 om 13:55:
ps de timetable van de clubs staat nu online bij de nature one site

neeeeeeeeeeeeeeeeeee
dat mag Water Joe Junkieee nog niet zien ivm ver vooruit planningen :lol:

zaterdag dan gelijk bij Endonyx kijken
niet te missen :p
Waarschuw beheerder
donateur
:roflol:

blij toe dat alles niet zo ver uit elkaar lig, als AmsterdamDanceEvent 8)

rustig aan en genieten van dat wat N1 is.
Waarschuw beheerder
donateur
:x

nu ga ik echt niet bij een dj weg, als ie goed bezig is

okay, er zijn uitzonderingen (Kvitta, Brachialer), verder geen verplichte kost
Werkzaam bij BHN events
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ro...:banana: op woensdag 25 juli 2007 om 10:28:

Zoiets mag deze editie graag gebeuren

daar zou ik ook zeker niet tegen protesteren :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van opie | optjenkere op woensdag 25 juli 2007 om 21:16:
Uitspraak van APELDOORNEr_AW (APC) op woensdag 25 juli 2007 om 12:29:
Gieter

:/ ?

Ik trok hetzelfde :/-gezicht hehehehehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van IrEeNtJe op woensdag 25 juli 2007 om 22:44:
Gieter

?

Ik trok hetzelfde -gezicht hehehehehe

met een ander feest misschien op nature one ken alles, zoals eerst een dikke lijn van je bijl snuiven om er daarna in het bos een boom mee om te hakken :respect:
Waarschuw beheerder
Jeff met nog 1 plaat in zijn handen!!....en zo knalde "The Bells" uit de boxen in de CC

Dat zou voor mij de zaterdag al goed maken. Nu nog een voor de vrijdag ;)
Waarschuw beheerder
Zo,over een week en dan staan we al daar rond te :bounce: :cheer:

Nu nog ff hopen dat`t een beetje droog blijft;hebgeen zin om weer met plastic zakken over m`n schoenen op pad te gaan :p

nog snel ff een party tent halen vanmiddag,dan kan de party van mij beginnen !!!

:smoke:

Waarschuw beheerder
donateur
Hopelijk wordt het niet zo'n puinhoop als in 2004...

Ohnee, dat zeg ik fout: hopelijk wordt het een nog grotere puinhoop dan in 2004! :p

:bounce:
Waarschuw beheerder
volgende week rond deze tijd zijn wel weer volle gas bezig :bounce: :P
Waarschuw beheerder
Wij willen dit jaar extra vroeg op de camping zijn, heb je tenminste nog genoeg ruimte om je eigen plekje in te richten :). (En een extra feestdag natuurlijk, ook niet verkeerd!)

Eigenlijk wilden we al woensdag die kant op, maar op de N1-site staat dat de camping pas donderdagmiddag 1200 open gaat. Ik dacht me te herinneren dat je vorig jaar al vanaf woensdag het terrein op kon (terwijl het toen ook pas officieel op donderdag open ging)?? Weet iemand of dat dit jaar weer zo is??

Anders moeten we onze reis een dagje uitstellen :( ........
Waarschuw beheerder
donateur
Het zou erg lullig zijn als de camping dit jaar niet op woensdag al toegankelijk is, anders hebben wij toch ook een probleem :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dan gaan we overnachten in de bus :lol:
Waarschuw beheerder
En dan weer 700 euro lichter naar huis?

haha nee daarom rij ik deze x niet heb geen zin in de zelfde gezeik als vorig jaar de terug weg hahah

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WaKkA, and now he's gone op donderdag 26 juli 2007 om 14:15:
Het zou erg lullig zijn als de camping dit jaar niet op woensdag al toegankelijk is, anders hebben wij toch ook een probleem

volgens de officiele site van N1 is ie egt pas donderdag open..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 juli 2007 om 15:41:
Volgens de officiele site van N1 is ie egt pas donderdag open..

Zeg groentje, hoe officieel denk je dat die camping is? ;)
Woensdag is hij al toegankelijk (y)
Waarschuw beheerder
No worries!!! Sinds '00 is er een officiële donderdag camping party omdat ze het eigenlijk wel een leuk idee vonden om donderdag al officieel te starten omdat er toch al genoeg mensen op donderdag aankwamen!

Dit heeft er toe geleid dat op woensdag de 1e liefhebbers van dit feestje de camping al opreden. Vanwege de steeds groter wordende groep campinggangers hebben ze om hun redenen besloten dat Veld 13 opengesteld voor diegenen die woensdag aankomen. De andere velden gaan pas donderdagmiddag om 12:00 open. Maw woensdag gaat al los en wel op veld 13.

Woensdagmiddag Veld 13 2005 ; Ik ga naar een feestje en neem mee ;

[img width=500 height=377 cacheid=000e410f0028ae1e71bc219d1a01f74a00]http://www.mijnalbum.nl/Foto-EQMWI4RJ.jpg[/img]

Foto is donderdagochtend rond 10 gemaakt. Alles wat je links ziet aan auto's tenten etc is woensdag aangekomen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bashen op donderdag 26 juli 2007 om 00:21:
Jeff met nog 1 plaat in zijn handen!!....en zo knalde "The Bells" uit de boxen in de CC

Dat zou voor mij de zaterdag al goed maken. Nu nog een voor de vrijdag

De vrijdag? Tsja dat is het rare van de camping! Woensdag los, donderdag los en dan is het vrijdag. De dag dat het terrein opengaat...Er broeit iets in de camping. De ervaren NO gangers willen terug naar de mooie momenten van voorgaande jaren en staan te popelen om het weer mee te maken en hopen op een overtreffing van hun verwachting (ze weten wel al dat het wordt overtroffen maar nog niet hoe). De maagden weten niet wat ze kunnen verwachten. Ze knallen rustig verder op de camping. Het kriebelt overal..wat zou er zijn achter die bomen??? Het moet wel mooi zijn want iedereen wilt er heen.

En dan is het zover!!! De camping loop rustig leeg....nog een aardige wandeling te gaan. Maar wat is het mooi als je je bandje weer krijgt en eindelijk er weer bent op, in of naast de bunker met je familie. Maak nie uit wie je bent, wat je doet zo lang je maar feest...en dat is wat er gebeurd!

CU@NO'07

Mind Desire Mind Action

its our 10th
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WaKkA, and now he's gone op donderdag 26 juli 2007 om 15:49:
Zeg groentje, hoe officieel denk je dat die camping is?
Woensdag is hij al toegankelijk

pas op jij met je uitspraken he ;)

maare geld dat voor de mixery ook of is er niemand die dat weet.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mixery Camping is dan helaas nog gesloten....je zal bij iemand in de tent moeten kruipen of gezellig bij het kampvuur gaan zitten ;

[img width=500 height=377 cacheid=000e411e0028ae41015c9e561a01f74c2a]http://www.mijnalbum.nl/Foto-SSH8FZEM.jpg[/img]
laatste aanpassing