Partyflock

Forumonderwerp · 892965
1 volger · 14650x bekeken
Betreft: evenement: Cocoon, vrijdag 20 oktober 2006 om 23:00

Waarschuw beheerder
Het verbaast me dat hier nog geen topic over is..

Een hele avond lang mr Villalobos en Sven Vath :D Dat wordt n heerlijk avondje (Y)

https://partyflock.nl/party/67337
Waarschuw beheerder
slecht nieuws:

http://www.partyscene.nl/pages.php?page=268857

en nu??
Waarschuw beheerder
renkerdekenker :/

mja, als het niet daar gehouden kan worden dan zal het wel verplaatst worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op vrijdag 8 september 2006 om 20:35:
slecht nieuws

kan je wel stellen ja. ff wachten tot volgende week dan maar
Waarschuw beheerder
tja... w8en dan maar... ik hoop dat het dan naar 11 gaat ofzo.
maar das wel tot 4 uur maar...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op vrijdag 8 september 2006 om 21:01:
tja... w8en dan maar... ik hoop dat het dan naar 11 gaat ofzo.
maar das wel tot 4 uur maar...

kunnen ze het niet naar NDSM verplaatsen. of staat daar al iets geboekt? (geen zin om zo snel ff te kijken)
Waarschuw beheerder
Niemand hoeft zich zorgen te maken. Cocoon gaat gewoon door. We maken gebruik van een van de 15 jaarlijkse ontheffingen die door de gemeente zijn afgegeven. Helaas zijn er wat partijen die The Sand niet zo graag zien komen omdat dit hun bezoekers kost. Dit soort zaken spelen wel vaker wanneer een nieuwkomer succesvol lijkt te worden in een bepaalde markt.

Meer woorden willen we aan deze onzin niet vuilmaken... :z
Waarschuw beheerder
scheelt weer.. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tjeerdo op donderdag 7 september 2006 om 23:43:
Maar denk dat er sowieso tot 1 oktober wel kaarten zullen zijn, zou me daar nog maar geen zorgen om gaan maken...

Gunstig 8) ben zo goed als bankroet hahaha! :D
Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op vrijdag 8 september 2006 om 21:20:
Dit soort zaken spelen wel vaker wanneer een nieuwkomer succesvol lijkt te worden in een bepaalde markt.

idd smerig

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op woensdag 6 september 2006 om 10:50:
na 4 keer Vath's marathon's sets te hebben gehoord de afgelopen 2 maanden ken ik zijn sets nu onderhand ook wel weer,ik ga hem defenitief skippen en zoek wel een alternatief

denk ik ook wel!
het kost ook nog eens fokkin 32 euro! te debiel..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 13:39:
fokkin 32 euro

idd ernstig duur...ben toch wel stiekem benieuwd hoe t feest is....
cocoon klinkt altijd oke(Y)
Waarschuw beheerder

blijf het ook belachelijk hoog vinden.

De donderdagavond in de 11 met Extrawelt lijkt me een stuk waardiger :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat wordt kiezen tussen ilt en cocoon...

dillema's :S
Waarschuw beheerder

inderdaad.
maar voor Villalobos heb ik dat wel over. Vath kan me gestolen worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op zaterdag 9 september 2006 om 17:23:
inderdaad.
maar voor Villalobos heb ik dat wel over. Vath kan me gestolen worden.

8 uur lang deze 2 topdjs, je weet dat ze dan de beste sets neer kunnen zetten. En in nederland zie je niet vaak van zulke sets
Waarschuw beheerder
precies, meestal draaien ze maar iets van 2 uur als ze in nederland zijn.
Waarschuw beheerder
Voor de beeldvorming... :P

[img width=600 height=512]http://img140.imageshack.us/img140/426/thesandph1.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van tiesniewies op zaterdag 9 september 2006 om 17:56:
beste sets neer kunnen zetten

dat mag ook wel voor dat geld...

Waarschuw beheerder
Vind de prijs opzich nog wel meevallen.. Voor n avond awake ben je nog meer geld kwijt en sta je evenlang te dansen! T enige verschil is dat er nu 2 dj's staan ipv 6 of 7 waar misschien 2 of 3 van je favorieten bijzitten..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 09:02:
Vind de prijs opzich nog wel meevallen..

K vind een avondje van 30 euro altijd duur...dus dat valt nooit mee o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 09:02:
Vind de prijs opzich nog wel meevallen.. Voor n avond awake ben je nog meer geld kwijt en sta je evenlang te dansen! T enige verschil is dat er nu 2 dj's staan ipv 6 of 7 waar misschien 2 of 3 van je favorieten bijzitten..

Ja, maar dan is de Westergas natuurlijk wel even een wat duurdere lokatie lijkt mij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 09:09:
K vind een avondje van 30 euro altijd duur...dus dat valt nooit mee

Tja dr zijn natuurlijk altijd wel goedkopere feesten.. We zullen zien of t die 32 euro waard is maar denk t wel :)

Uitspraak van Dy-namic Hogh op maandag 11 september 2006 om 09:13:
Ja, maar dan is de Westergas natuurlijk wel even een wat duurdere lokatie lijkt mij.

Heb geen idee wat de locaties kosten dus kan daar geen oordeel over geven :)

Waarschuw beheerder
donateur
Westergas natuurlijk wel even een heilige lokatie

Waarschuw beheerder
gaat het nu 100% zeker door in the sand dan?...begreep dat dat een beetje op losse schroeven staat...
Waarschuw beheerder
maar dan is de Westergas natuurlijk wel even een wat duurdere lokatie lijkt mij

Waar baseer je dat op? Ik heb de Gashouder er ook even bijgegoogeld (geweldig programma :D) op zelfs nog ietsje dichterbij qua afstand vanuit de lucht en dan zie je dat formaat van The Sand nog groter is...

[img width=591 height=519]http://img97.imageshack.us/img97/9954/gasyz8.jpg[/img]

Buiten dat is het geen wedstrijd ofzo... :s

Als je het te duur vind moet je thuisblijven, simpel... O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tjeerdo...gaat het zeker door dan daar?
Waarschuw beheerder
Waarom zou het niet doorgaan? Omdat er iemand vanuit een belangenvereniging (gewoon een stichting, niet eens een overheidsinstantie) iets roept? Als elk feest waarover iemand wat te klagen had (uit wat voor motieven dan ook) niet door zou gaan was de kalender wekelijks maar voor een kwart gevuld. Zoals ik al hierboven aangaf, meer woorden gaan we er niet aan vuil maken... O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 09:09:
K vind een avondje van 30 euro altijd duur...dus dat valt nooit mee o:)

Waarom valt dat niet mee? Stel je gaat naar Awake ( wat je wel er voor over hebt), en je betaald 40 euro voor een kaartje. Je drinkt daar 15 bier voor 2 euro en je bent 70 euro kwijt. Je hoort 6 djs die allemaal van minder klasse zijn dan Vath en Villalobos... Al die djs mogen een set van een uur of anderhalf uur neerzetten, veels te kort zo kan je nooit optimaal je kunsten laten zien. Kom je bij Cocoon, waar Vath als geen ander weet hoe die een feest moet bouwen ( de hele avond, niet alleen de muziek maar het hele gevoel met zen allen samen, je bent onderdeel van een unieke nacht!
De draaikunsten van deze 2 begin ik nu nog niet eens over...
Nou stel je betaald 27,50 voor deze avond, je drink 15 bier dan ben je over de hele avond 57,50 kwijt! Een unieke nacht waar je 8 uur lang uit je dak gaat! Dan kan je wel altijd naar feestjes in de buurt blijven gaan en dan ben je misschien op een avond 30 of 40 euro kwijt bij een veel minder feestje. Sja wat is dan "duur" ???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tip voor iedereen: kaarten kopen via easyticket.nl is de goedkoopste optie. Je betaald € 1,50 per ticket en een kleine opslag per bestelling die afhankelijk is van je betaalwijze (iDeal is dan bijv. € 0,45). Super handig, echt de goedkoopste optie en je hebt je tickets binnen 5 minuten uit de printer rollen!

Waarschuw beheerder
donateur
pim, k weet niet wat je populair over cocoon aan t praten bent, maar k zeg dat ik feesten voor 30 euro altijd duur vind, geef mij maar een feestje in een klein tentje met een goede dj voor 15 eurie hoor...(zoals in roosje)

Uitspraak van Pimm0 op maandag 11 september 2006 om 11:47:
Nou stel je betaald 27,50 voor deze avond, je drink 15 bier dan ben je over de hele avond 57,50 kwijt!

drank zal wel duurder zijn,iets te eten vantevore of erna, vervoerskosten...

altijd meer kwijt van die 60 euri!;)

verder wil ik eiglijk wel naar dit feest, maar ik blijf bij mn standpunt dat t duur is:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 11:53:
altijd meer kwijt van die 60 euri!

dat ben ik meestal zowiezo wel kwijt! Mja als ik n avond lekker ga feesten dan ga ik niet opletten om hoeveel geld ik nou uitgeef of uit wil geven.. Zolang ik t maar goed naar mn zin heb! Maar dat heb ik meestal wel O:)
Waarschuw beheerder
geef mij maar een feestje in een klein tentje met een goede dj voor 15 eurie hoor...(zoals in roosje)

ik vind een pizza margharita van 5 euro ook lekker, maar ik heb liever een calzone ook al is die 12 euro.
;) haha

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van tiesniewies op maandag 11 september 2006 om 12:03:
ik vind een pizza margharita van 5 euro ook lekker, maar ik heb liever een calzone ook al is die 12 euro.
haha

huwh? grappemaker..

als je toch zo blij wilt doen, koop er dan zometeen eentje voor me in grave;)
Waarschuw beheerder
Kwaliteit kost geld. Broek van Energy is ook duurder dan eentje van de Zeeman! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoteer op maandag 11 september 2006 om 14:44:
Kwaliteit kost geld. Broek van Energy is ook duurder dan eentje van de Zeeman!

Een broek van Energy is alleen duur vanwege het "image" ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dy-namic Hogh op maandag 11 september 2006 om 17:12:
Een broek van Energy is alleen duur vanwege het "image"

dat is onzin, het is gewoon kwaliteit, daarom is het duur, en doordat het Energy is komt er nog eens 20 euro boven op
Waarschuw beheerder
15 bier

8 uur

ik heb het vaak iets warmer dan 2 biertjes per uur :P

altijd meer kwijt van die 60 euri!

Klopt, de toegangsprijs doet er nog het minste toe, zuipen, eten, andere genotsmiddelen, vervoer komt er altijd bij, dus het verschil tussen 12 eurie voor roosje of 30 voor cocoon vind ik op het gehele bedrag niet veel uitmaken.

Nadeel van de 30 eurie vind ik dat als een DJ niet draait zoals je verwacht om wat voor reden dan ook dat je bij cocoon dus een probleem hebt. Ik vond Vath op Blauersee wel lachen maar niet constant en 7 uur lang, daarom was ik blij dat er nog een 2e area was. Bevalt een DJ op bijv. Awake niet, dan duurt dat maar hooguit 2 uur, tijd waarin je ff kan chillen, eten en jointje kan roken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chiquito op maandag 11 september 2006 om 19:29:
Bevalt een DJ op bijv. Awake niet, dan duurt dat maar hooguit 2 uur, tijd waarin je ff kan chillen, eten en jointje kan roken

idd een goed argument(Y)
had k nog niet over nagedacht haha
Waarschuw beheerder
Ga kijken of ik hier ook bij kan zijn!
Lijkt me een heerlijk feest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 19:35:
argument

dat is voor mij misschien dan ook wel DE reden om ipv cocoon naar ILT te gaan. keus genoeg, ondanks dat de line up niet geweldig (Lees: Zoals vorig jaar!) is, dacht ik bij het lezen van de timetable "Mwoah, daar kan ik me best vermaken".

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chiquito op maandag 11 september 2006 om 19:40:
ondanks dat de line up niet geweldig (Lees: Zoals vorig jaar!)

kvind de line up ook niet zo goed als vorig jaar...

Uitspraak van chiquito op maandag 11 september 2006 om 19:40:
vermaken

dat zowieso!

Waarschuw beheerder
:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
toch weet je bijna altijd zeker dat je met vath en villalobos een constante kwaliteit in huis heb

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van tiesniewies op maandag 11 september 2006 om 22:55:
toch weet je bijna altijd zeker dat je met vath en villalobos een constante kwaliteit in huis heb

dat weet je ook met Kraftwerk, Tiefschwarz, James Holden, Laurent Garnier, Tiga etc..
en dat voor een paar pleuro meer @ ILT

dusja, moet toch echt betere argumenten vinden om hierheen te gaan
Waarschuw beheerder
Beter ga je gewoon naar ILT, kan er voor jou in de plaats wel iemand gaan die er wel zin in heeft en niet zo loopt te emmeren! :P
Waarschuw beheerder
ga zeker want op sms2006 was ik zo naar de klote dat ik die hele Sven gemist had terwijl ik die eigenlijk wel wilde meemaken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoteer op dinsdag 12 september 2006 om 00:08:
Beter ga je gewoon naar ILT, kan er voor jou in de plaats wel iemand gaan die er wel zin in heeft en niet zo loopt te emmeren!

idd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 23:04:

Dan ga je toch gewoon niet? Je zit hier alleen maar cocoon af te zeiken dat het duur is, dat de djs te lang draaien enz, als je met zon instelling naar dat feest gaat kan je beter niet komen... En ik vind vath en villa heilig, altijd kwaliteit en de sfeer bij cocoon feesten zijn gewoon hemels! Nou als jij liever 50 andere djs hoort op een grote locatie, ga je daarheen ( reis+ hele nacht daar kost je 2x zoveel als avondje cocoon, maar dat kan dus wel?) en dan moet je niet zo negatief gaan doen hier!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm0 op dinsdag 12 september 2006 om 13:52:
Uitspraak van Pim0w op maandag 11 september 2006 om 23:04:

Dan ga je toch gewoon niet? Je zit hier alleen maar cocoon af te zeiken dat het duur is, dat de djs te lang draaien enz, als je met zon instelling naar dat feest gaat kan je beter niet komen... En ik vind vath en villa heilig, altijd kwaliteit en de sfeer bij cocoon feesten zijn gewoon hemels! Nou als jij liever 50 andere djs hoort op een grote locatie, ga je daarheen ( reis+ hele nacht daar kost je 2x zoveel als avondje cocoon, maar dat kan dus wel?) en dan moet je niet zo negatief gaan doen hier!

Hee Pim man, laat eens iets van je horen, waar was je zeterdag?