maakt tog niet uit welke dat het is. of niet soms
drugs is goed voor je
snatze en weer doorgaan
gewoon doen, doorgaan en wakker blijven
gewoon doorsnuiven
Doordeweeks snuiven schiet je niks mee op, t moet wel leuk blijven..gewoon keertje nachtje doorhalen in t weekend of in de vakantie Maar als je de volgende dag moet werken of naar school dat schiet niet op zit je daar met je vage hoofd, t is beter als je de volgende dag vrij bent en uit kan brakken en jointjes roken
ik heb nog nooit gesnoven, ik begin er niet aan omdat ik weet waar het eindigd
En waar eindigd het dan volgens jou??
Het wil nie zegge als je af en toe een lijntje naar binne werkt da je meteen verslaafd bent en da je er nimeer vanaf kan blijve En iedereen moet voor zich zelf wete wat ie allemaal naar binnewerkt..Maar idd het moet wel leuk blijve.
De PEP-siteOver het stripblad dat in 1975 werd opgeheven, allerlei bronnen en een ruilbeurs.
users.fmg.uva.nl/pbakker/pep/ - 3k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
pep 1962pep 1962 De eerste PEP is gedateerd 6 oktober 1962. Die eerste jaargang telt maar 13 nummers. "Een pittig weekblad met Mickey en Kuifje" luidt de ondertitel ...
users.fmg.uva.nl/pbakker/pep/pep62.html - 9k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
[ Meer resultaten van users.fmg.uva.nl ]
PEPBij de behandeling met PEP kunnen, net zoals bij het slikken van hiv-remmers door ... Of PEP wordt gegeven hangt af van het risico dat is gelopen. ...
www.hivnet.org/OverHivEnAids/VeiligOnveilig/PEP.html - 16k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
EO - Programma's - PEP - homepageBen Ketting schrijft en zingt de liedjes, maar het zingen doet hij niet alleen: er is een speciale PEP-groep van kinderen die goed kunnen zingen en soms ook ...
www.eo.nl/pep - 28k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Nederlandse Stripgeschiedenis: 1960 - 1970 PepHet tijdschrift Pep - de Nederlandse Stripgeschiedenis door Stripantiquariaat Lambiek.
lambiek.net/aanvang/1960pep.htm - 19k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Infectieziekten Bulletin 8.7 1997 hivDoor de IGZ1 is geadviseerd om bij mogelijke beroepsblootstelling aan HIV te overwegen om post-expositie-profylaxe (PEP) met een combinatie van drie ...
www.rivm.nl/infectieziektenbulletin/bul87/pep.html - 16k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
pEpNieuws. pEp presenteert debuut demoalbum 9 februari 2006 > lees verder... Jawat!, Silence Is Sexy en Roos[beef] dagwinnaars Grote Prijs 17 oktober 2005 ...
www.popinstituut.nl/act_pagina/pep.16648.html - 16k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
PEPdeze site geeft informatie over de praktijk voor eerstelijns psychologie, PEP, te zwolle.
www.pep-zwolle.nl/ - 2k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Les PEPLes Pupilles de l'enseignement public. ... Intervention de Handicap International au colloque des PEP. Publiée le 25/07/2006. Monsieur Jean-Marc Boivin, ...
www.lespep.org/ - 12k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
PEP-meterstap 3. ga naar homepagina: De PEP-meter, wat is het? en klik op het plaatje ‘Start de digitale ... Heb je vragen of opmerkingen over de digitale PEP-meter? ...
www.handicap-studie.nl/index.cfm?pid=324 - 11k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
kk op met je pep snuiven egt kk troep
Ik denk dat het meer ligt aan de gebruiker dan aan de speed zelf... Heb vorig jaar ook veel gezeik gehad met die pep...Je veranderd er helemaal door terwijl je het zelf niet in de gaten hebt.Weet hoe kut je je erna kan voelen... Vooral als je net begint dan is het allemaal leuk en aardig... en op het begin gaat iedereen het dan ook veel gebruiken...Ik gebruik het nu nog 1 x per maand ongeveer.... en dat gaat allemaal goed... Maar met elk weekend te gebruiken (of door de week) weet ik zeker dat er nog veel mensen hier in de problemen komen... Het zal ook zeker aan de persoon zelf liggen hoe die in de schoenen staat.... Maarja denk toch dat de meeste hier er pas achter komen als ze zelf in de zeik komen te zitten
Trouwens.... ik vind de laatste tijd wel dat er extreem veel mensen zijn met van die borderline tekstjes op het profiel...
Maar er helemaal van afblijven lukt mij ook niet.
Althans wil ik niet,is beter gezegd.