Partyflock

Forumonderwerp · 892671
91 volgers · 3497485x bekeken
Waarschuw beheerder
+41-37
Omdat deze Topic al bestond Hardcore dag top 5 dacht ik dat om precies hetzelfde te openen maar dan over Hardstyle wel een goed idee zou zijn :yes: ...

Duzz wat is jullie dagelijks 5 beste Hardstyle tracks :) ...ik zal wel effe beginnen dan :P

-Headhunterz - Scantraxx Roots
-Chickz On Fire - Natte Asbak
-Technoboy - guns 'N Noses (Technoboy's Atomic Hard Remix)
-The Beholder & Zany - Midnight
-Zanza Labs - Control The Mind
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MindQontroller op vrijdag 8 augustus 2008 om 21:08:
heb de nieuwe decibel anthem , jammer genoeg, nog niet heel goed kunnen beluisteren..

Op www.midtownshop.nl is ie goed te beluisteren
Waarschuw beheerder
Mensen die volgende week nog naar Decibel gaan trouwens :) Ik heb mijn kaartje nog te koop :) PM maar even mocht je nog willen gaan.

voor normale prijs uiteraard

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 20:26:
The Beholder & Zany - Bleeding For The Harder Styles (The Official Decibel Anthem 2008)

Wat eeeeeeeeeeen LACHERTJE!!!!!!!
ik heb veel slechte track meegemaakt in mijn leven. maar dit!!
SCHANDALIG!!!
Gewoon van het beste nummer aller tijden de melodie even gekopieerd! Waar gaat dit heen. Ik moet er van huilen!

Dit soort shit mag niet meer gemaakt worden!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pjom :honger: op vrijdag 8 augustus 2008 om 21:13:
Mensen die volgende week nog naar Decibel gaan trouwens Ik heb mijn kaartje nog te koop PM maar even mocht je nog willen gaan.

Kunnen ze hem beter bij ticketonline halen!
http://webshop.ticketonline.nl/shows/Show~sh~DECI~referrer~OnlineTopper.html
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sander102030 op vrijdag 8 augustus 2008 om 21:11:
Op www.midtownshop.nl is ie goed te beluisteren

haha ik weet niet of het verstandig was om hem beter te gaan beluisteren.. ik heb nu zoiets van.. jaa.. beter gaan Dj's meer tijd in anthem's steken.. of laat ze maken door talentjes.. Eerst Luna & Deepack,, die de DefQon anthem maar matig achterlaten en nu Zany en Beholder..!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 8 augustus 2008 om 20:39:
wie van het gespuis hier gaat er morgen nog naar die FFWD?

Ik :9 Maar dat wist je al B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 8 augustus 2008 om 20:39:
wie van het gespuis hier gaat er morgen nog naar die FFWD? :)

*meldt*
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 8 augustus 2008 om 21:29:
perzikjes-crew

:cheer:!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jones op vrijdag 8 augustus 2008 om 20:58:
Led Zeppelin - Stairway To Heaven

Juist ja (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 21:17:
Kunnen ze hem beter bij ticketonline halen!
http://webshop.ticketonline.nl/shows/Show~sh~DECI~referrer~OnlineTopper.html

Of mij een plezier doen voor dezelfde prijs :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 21:14:
SCHANDALIG!!!
Gewoon van het beste nummer aller tijden de melodie even gekopieerd! Waar gaat dit heen. Ik moet er van huilen!

Dit soort shit mag niet meer gemaakt worden!

1000000000000000000000000% mee eens

Maar tis weer zo'n standaardmeezinger wat HELAAS wel wat aanslaat op een feest :(
Wat een ontzettende paupertrack... Terwijl Beholder & Zany toch geen dramatische producers zijn..

Gewoon, daarom alleen al voor vandaag:

01. The Beholder and Balistic feat Max Enforcer - Bigger, Better, Louder! (Original Mix) (L)
02. JDX - Wan Taim
03. Ivan Carsten - Amazing Combination (Technoboy Old Style Remix)
04. Showtek - Black
05. Unknown (New Saifam) - Yerba Del Diablo
(06. Mike NRG - Lost In Dreams (Weapon X Remix)

Uitleg:
1. Toen Trilok & Chiren opende op DefQon.1 Festival 2007 in de blue draaide ze deze track. Een van de mooiste feestmomentjes voor mij allertijden, onbeschrijfbaar!
2. Heerlijke productie van "Black Identity"? In ieder geval, geweldige plaat dit.. heerlijk :D
3. Nog verdere uitleg nodig? Gewoon een "amazing combination"
4. Ik heb het echt niet op Showtek, totaal niet. Maar deze track slaat echt veel van hun werk in gruzelementen. Geweldige vocal met mooi verhaal en hij blijft maar achter elkaar raggen. Ja, een van Showtek's beste platen tot nu toe. Eens kijken of dit zo door kan gaan
5. Heerlijk nieuw Italiaans geweld. Oud plaatje natuurlijk al (1993/94?) met leuke vocal, de melodie is weer eens heerlijk!
6. Ik moest deze gewoon nog even vermelden. Deze remix is namelijk het vermelden meer dan waard. Ideaal plaatje! Knalt goed!

Waarschuw beheerder
Denk je alles gehad te hebben, komt troyee nog een keer voorbij pffffff
Werkzaam bij Explosive Sounds
Artiest {SHOWLIST artist 32642, 60114}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 21:40:
Denk je alles gehad te hebben, komt Digital_­Overdrive nog een keer voorbij met ze opmerkingen pffffff

Waarschuw beheerder
Troyee is koning! Hij is het met mij eens! (H)
Daarintegen heb jij volgens mij nog nooit wat zinnigs gemeld :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Instant Frequency op vrijdag 8 augustus 2008 om 21:42:
Denk je alles gehad te hebben, komt Digital_­Overdrive nog een keer voorbij met ze opmerkingen pffffff

Heb je een ignore knopje voor hoor, snuggere boi

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 21:42:
Troyee is koning! Hij is het met mij eens!
Daarintegen heb jij volgens mij nog nooit wat zinnigs gemeld

Dan ken je Troyee nog niet hahaha :P
Artiest {SHOWLIST artist 71435, 34474, 42576}
Waarschuw beheerder
SCHANDALIG!!!

Dit soort shit mag niet meer gemaakt worden!laatste aanpassing 8 augustus 2008 21:15

wessel.. kheb de track dan nog niet gehoord.. maar kwil jou nu wel eens een keer een track zien maken;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Faistos op vrijdag 8 augustus 2008 om 21:44:
maar kwil jou nu wel eens een keer een track zien maken

haha niels. ik kan niet produceren. Dat heb ik ook nooit beweerd. Maar ik zou het NOOIT in mijn hoofd halen zn track te durven maken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 21:44:
Dan ken je Chiel nog niet hahaha :P

Oh my god... zeg niet dat jij hier ook zit... sjezus :D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 21:42:
Daarintegen heb jij volgens mij nog nooit wat zinnigs gemeld :)

Haha... en bedankt he.. ;)

[edit] begrijpend lezen is af en toe best lastig :D:P:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehe;) weet ik wel dat je het niet kan.. maar om te zegge dat iets SCHANDALIG is.. en het gaat niet alleen om deze track dat ik het bij jou opmerk maar gewoon vaker dan kraak je spullen af.. zelfs die Copa Cabana track die we in 4uurtjes gemaakt hadde zei je.. die vocals zijn echt slecht! (ja duhhh tuurlijk zijn die slecht hahaa)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Faistos op vrijdag 8 augustus 2008 om 21:48:
zelfs die Copa Cabana track die we in 4uurtjes gemaakt hadde zei je.. die vocals zijn echt slecht! (ja duhhh tuurlijk zijn die slecht hahaa)

Lieve niels. Ik heb die track nog NOOIT gehoord! Ik vind het wel heel grappig dat je daar bij komt! Want je vergist je met Jasper.

Daarnaast ben ik ook heel kritisch op de tracks die ik hier voorbij komen. Omdat ik van mening bent dat er teveel rotzooi gemaakt word, waarbij de populairiteit en verkoopcijfers en bekendheid boven kwaliteit gaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 21:50:
Lieve niels. Ik heb die track nog NOOIT gehoord! Ik vind het wel heel grappig dat je daar bij komt! Want je vergist je met Jasper.

Daarnaast ben ik ook heel kritisch op de tracks die ik hier voorbij komen. Omdat ik van mening bent dat er teveel rotzooi gemaakt word, waarbij de populairiteit en verkoopcijfers en bekendheid boven kwaliteit gaan

kut shit ja is waar ook... naja door de warmte en al de alcoholische versnaperingen hier vergeet ik nog wel eens wat;)

ja en in dat laatste heb je wel gelijk.. maar zo is het nou eenmaal maar dan kan een track nog wel goed geproduceerd zijn! er worden toch ook zoooooveeel goede tracks gemaakt daar mag ook wel wat meer over gezeg worden denk ik dan:D

ik ga naar me werk (K)je

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Faistos op vrijdag 8 augustus 2008 om 21:48:
hehe weet ik wel dat je het niet kan.. maar om te zegge dat iets SCHANDALIG is.. en het gaat niet alleen om deze track dat ik het bij jou opmerk maar gewoon vaker dan kraak je spullen

Iets negatief beoordelen is geen afkraken.

Ik vind de plaat ook waardeloos (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 21:50:
Daarnaast ben ik ook heel kritisch op de tracks die ik hier voorbij komen.

No shit.. De enige keer dat ik jou positief zie reageren is als het over de donkey rollers gaat 8).
Waarschuw beheerder
Dan noem je ook een voobeeld :respect:

Ach hij heeft ook wel eens gezegd dat die Wildstylez tóch wel een held is :roflol:
Positieve knakker die Kessel B)

Vergeet trouwens J&W + Glow-E niet ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 21:44:
Heb je een ignore knopje voor hoor, snuggere boi

jij bent de moeite niet waard om die instellingen te wijzigen kereltje :aai:
Waarschuw beheerder
The Beholder & Zany - Bleeding For The Harder Styles (The Official Decibel Anthem 2008)

:X Sorry, maar ik vind deze echt heel erg slecht. Dat heb ik niet snel bij producties van
Zany eigenlijk. En wat Kesse zegt:

SCHANDALIG!!!

Ik ga me hier toch bij aansluiten. Het beste nummer allertijden vind ik 'Stairway to Heaven' niet, maar ik vind het wel een prachtige plaat die (en dat zal voor velen gelden die wel eens een begrafenis hebben meegemaakt :( ) nogal een heftige emotionele lading heeft. Voor mij persoonlijk ook. Er zitten stukken in die tekst die zoveel stof tot nadenken geven. En dan hoor ik de melodie nu terug in zo'n track met nogal platte vocals erin... en het ergste is, ik vrees dat 'ie nog werkt ook. Dit soort platen doen me toch wel eens twijfelen over het hardstyle publiek en de mate van diepgang van deze hele scene. Het is natuurlijk regelrechte feestmuziek en het leven moet ook bestaan uit losgaan, knallen en plezier maken. Maar als je dan zo'n plaat als deze wilt gebruiken, doe 't dan met iets meer respect.

En zoals ik het al eerder aangaf, ik zou graag weer eens wat nieuwe dingen doen. Er zijn nou zoveel melodieen, samples en vocals uit platen gebruikt, waaronder veel geniale platen... Dat is dus muziek die nog steeds gedraaid en geluisterd wordt. Ik vraag me af of dat ook nog geldt voor Hardstyle over pak 'm beet een jaar of 10.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 8 augustus 2008 om 22:23:
Sorry, maar ik vind deze echt heel erg slecht.

Hmmm dat mag, maar de kick vind je wel gruwlijk hoop ik (H) ?
Waarschuw beheerder
donateur

Laat me compleet koud.
Wat een bagger zeg.
K hoorde nog niet eens dat de melo gejat is. Maar zelfs als ik objectief met alleen mijn "stampgevoel" ernaar luister komt geen 1 van mijn 90 kilo's in de stemming om van deze stoel af te komen :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet toch eff kwijt dat al die covers me nu dus een beetje de keel uit beginnen te hangen. Toegegeven: sommige zijn wel goed. Maar naar mijn inzicht komen we nu op een punt dat dit gedoe schade kan opleveren voor de scene. Het is momenteel gewoon veels te veel van het goede zeg maar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 8 augustus 2008 om 22:51:
moet toch eff kwijt dat al die covers me nu dus een beetje de keel uit beginnen te hangen. Toegegeven: sommige zijn wel goed. Maar naar mijn inzicht komen we nu op een punt dat dit gedoe schade kan opleveren voor de scene. Het is momenteel gewoon veels te veel van het goede zeg maar.

Eens :)
Waarschuw beheerder
Heb net Stairway to Heaven zitten luisteren op youTroep, maar je moet toch verdomde
goed luisteren om het er uit te halen (het nieuwe decibel anthem 2008) wat overigens goed klinkt (over kwaliteit van het nummer gesproken)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Midway_nl op vrijdag 8 augustus 2008 om 23:49:
Heb net Stairway to Heaven zitten luisteren op youTroep, maar je moet toch verdomde
goed luisteren om het er uit te halen (het nieuwe decibel anthem 2008) wat overigens goed klinkt (over kwaliteit van het nummer gesproken)

:D Dan mankeert er iets aan jouw oren. :D Dat is toch wel meer dan overduidelijk dacht ik zo.

Waarschuw beheerder
jacky nog naar de FFWD? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 9 augustus 2008 om 00:10:
jacky nog naar de FFWD?

Oh nee da's helemaal niet mijn ding. Dat vond ik alleen de allereerste keer dat die gehouden werd, toen stond er nog een Zodiak wagen bij (l)
Waarschuw beheerder
Ik hoor nu trouwens voor het eerst The Prophet feat. Elize - Stanbding Strong...

Ik vind Elize een topwijf met een geweldige stem, een schattebout bovendien, idem voor Dov. Allebei zeer getalenteerde muzikanten (l) Maar deze track... Nee, sorry. Dus weer zo'n verhaal, 4 Non Blondes dit keer.

Ach deze hype zal ook wel weer overwaaien en dan komt er vast wel weer iets nieuws.

Ik ben maffen, truste mensen! :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Q-Dance Rimini is nu Live te beluisteren ...
nu Wildstylez :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Instant Frequency op zaterdag 9 augustus 2008 om 00:29:
-Dance Rimini is nu Live te beluisteren ...
nu Wildstylez

idd ik hoor nu de WJ mix van My life is just a demo
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 9 augustus 2008 om 00:39:

:jaja:
Waarschuw beheerder
top 5'je na vakantie,

Sylenth - Detonation (L) wat een uber vette plaat is dat
Project One - Life Beyond Earth
The Pitcher - New World / Underwater
Noisecontrollers - zowatalhetspulvanze (L)
D-Block & S-te-Fan - War coz i'm hard (1st version Q-BASE)
Artiest {SHOWLIST artist 43992, 69091, 71165, 45735}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 21:46:
haha niels. ik kan niet produceren. Dat heb ik ook nooit beweerd. Maar ik zou het NOOIT in mijn hoofd halen zn track te durven maken!

tactisch wel slim als je je van je humor kant laat zien, weet niet precies hoe ik t moet uitleggen
makkelijke uitleg.. : grappig = aanslaan, dat werkt voor 95% van de gevallen

(hebk ook gelijk bij Vodka gemerkt haha, hoewel ik die echt meer voor de lol zelf had gemaakt)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 9 augustus 2008 om 00:39:

I want to leave this fake world... [img width=18 height=18 cacheid=000fc935002c26d935317c431a024d8822]http://www.clipartof.com/images/thumbnail/2115.gif[/img] [img width=18 height=18 cacheid=000fc935002c26d935317c431a024d8822]http://www.clipartof.com/images/thumbnail/2115.gif[/img]
laatste aanpassing
Artiest Rob Zeth
Waarschuw beheerder
Mijn nieuwe favo :D

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Als plaat wel lekker, maar een remix kun je t niet echt noemen :/
Waarschuw beheerder
1. D-Block S-Te-Fan - Total Eclipz
2. D-Block S-Te-Fan - Total Eclipz
3. D-Block S-Te-Fan - Total Eclipz
4. D-Block S-Te-Fan - Total Eclipz
5. D-Block S-Te-Fan - Total Eclipz

Wat een super nummer:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rgjfddf op zaterdag 9 augustus 2008 om 03:47:
Wat een super nummer

Inderdaad, wat een knaller is dat ook zeg,
Vanmiddag hoop ik hem op vol volume te horen op The Qontinent :lief:
Werkzaam bij ITSOTC Events
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Midway_nl op vrijdag 8 augustus 2008 om 20:21:
1.B. The Beholder & Balistic - Decibel
Anthem (D-Block & S-Te-Fans 2008
Rmx)

Hele vette shit :kwijl::respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 9 augustus 2008 om 09:54:
Inderdaad, wat een knaller is dat ook zeg,

idd.. net als
1.B. The Beholder & Balistic - Decibel
Rmx) (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rgjfddf op zaterdag 9 augustus 2008 om 03:47:
Wat een super nummer:respect:

Die vind ik ook wel vet, maar D & S moeten nu wel een andere kunstje uit gaan voeren..

Uitspraak van Tomba! op zaterdag 9 augustus 2008 om 10:07:
The Beholder & Balistic - Decibel
Rmx)

Ziehier mijn punt :dood: :dood: :dood: :dood:
laatste aanpassing