Partyflock

Forumonderwerp · 892671
93 volgers · 3533031x bekeken
Waarschuw beheerder
+41-37
Omdat deze Topic al bestond Hardcore dag top 5 dacht ik dat om precies hetzelfde te openen maar dan over Hardstyle wel een goed idee zou zijn :yes: ...

Duzz wat is jullie dagelijks 5 beste Hardstyle tracks :) ...ik zal wel effe beginnen dan :P

-Headhunterz - Scantraxx Roots
-Chickz On Fire - Natte Asbak
-Technoboy - guns 'N Noses (Technoboy's Atomic Hard Remix)
-The Beholder & Zany - Midnight
-Zanza Labs - Control The Mind
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Zoeperd:woep: op woensdag 31 oktober 2012 om 22:39:
Omdat hij een algemene vraag stelde.

Je kan nu wel uitvluchten gaan verzinnen, maar het is volslagen logisch dat ik me aangesproken voel als hij een bericht van me quote en daaronder iets post, zeker gezien het feit dat we wel eens vaker mot hebben gehad hier als ik een paar kritische noten kraakte.

Uitspraak van Lanoz op woensdag 31 oktober 2012 om 22:40:
En was nog retorisch ook.

Goh, een vraag met een tegenvraag beantwoorden is per definitie retorisch ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 oktober 2012 om 22:46:
een paar kritische noten

:lol: wat niet eens altijd gerelateerd is aan Hardstyle waarbij het toch een hoofdonderwerp in dit topic is. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Zoeperd:woep: op woensdag 31 oktober 2012 om 22:49:
wat niet eens altijd gerelateerd is aan Hardstyle waarbij het toch een hoofdonderwerp in dit topic is.

Alsof je honderdduizenden posts hier alleen vol krijgt met ontopic opmerkingen, kan me herinneren toen ik hier 4 jaar terug met enige regelmaat keek dat het best vaak totaal over andere shit ging... het gros van die discussie net ging btw over sounddesign vs sample- en presethoeren, in de hardstyle. Maar goed, het is wel weer welletjes geweest idd :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je moet niet alles gaan verdraaien,

Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 oktober 2012 om 22:56:
kan me herinneren toen ik hier 4 jaar terug met enige regelmaat keek dat het best vaak totaal over andere shit ging..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 oktober 2012 om 22:46:
als ik een paar kritische noten kraakte.

Dat is nogal een verschil, meelezen en kritische noten kraken.

Daarbij ging het niet over de

sounddesign vs sample- en presethoeren, in de hardstyle.

maar over
sounddesign vs sample- en presethoeren van Deadmau5 en dat het een gigantische kneus is.

Nu gaat mijn zeur mode weer uit, ik ga slapen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+2-1
Ik vind aardbeien vrij lekker.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 oktober 2012 om 23:04:
Ik vind aardbeien vrij lekker.

Alles is lekker met aardbeien. Aardbeienvla, aardbeienijsjes, drinken met aardbeiensmaak, aardbeiensnoep e.d.

Maargoed, banaan is natuurlijk tien keer zo lekker.
laatste aanpassing

Artiest Stanley3x0
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die nieuwe Milk & Fruit
Uitspraak van Nickos! op donderdag 1 november 2012 om 00:14:
banaan

is echt te ranzig ...

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Tijd voor een on-topic bericht!

1Out of Grace - Anglia(Dj Mert remix)
2Re-Volt - Rush (Euphoric Mix)
3Rebourne - A Life With Music
4Dj Mert - Hardbass
5Mystery - 4 O'Clock
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Water met Fruit en dan
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 oktober 2012 om 23:04:
aardbeien

smaak is echt godnondeju lekker :D (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Zoeperd:woep: op woensdag 31 oktober 2012 om 22:30:
O BTW Hardbass line up is wel dik. jammer dat het einde weer net iets te raw word. ;)

Maar das mijn MENING!

ja eens!
waarom is er nou nooit een feest met een 'normale' hardstyle afsluiter maar altijd rawtroep of hardcore :/

Uitspraak van JANINE. op woensdag 31 oktober 2012 om 20:42:
Coone

héééé hóóóóóó hééééée hóóóóó :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Qlusive K op donderdag 1 november 2012 om 10:08:
hardstyle afsluiter maar altijd rawtroep of hardcore

Het is toch logisch dat op een groot hardstyle feest alles aan bod komt wat hardstyle tegenwoordig te bieden heeft?

Als dat je niet aanstaat zijn er wellicht kleinere feesten waar niet rauwer/sneller/harder word afgesloten.

Ik zeik toch ook niet dat Hardbass niet hard genoeg begint...

8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
héééé hóóóóóó hééééée hóóóóó

Aansteller ;p kan er altijd goed om lachen, Reverze (l)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Elcoholik :bier: op donderdag 1 november 2012 om 10:26:
Als dat je niet aanstaat zijn er wellicht kleinere feesten waar niet rauwer/sneller/harder word afgesloten.

noem ze :lol:
Waarschuw beheerder
Ik zeg wellicht. Ben zelf nooit op zoek naar dergelijke feesten, maar bijvoorbeeld Euphoria of Reset? En bepaalde areas op de festivals...
Waarschuw beheerder
waarom is er nou nooit een feest met een 'normale' hardstyle afsluiter maar altijd rawtroep of hardcore

Omdat er dan alleen maar kattengejank ten gehore gebracht wordt, wordt niemand beter van de hele avond dezelfde riedeltjes :gaap: Bovendien staat dan iedereen alleen maar stil...
Waarschuw beheerder
Zo wou ik het nog net niet zeggen :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar we het toevallig gister over hadden, hardstyle op tv:

Dit doet me echt aan Foxkids denken, toen ik 15 was. des al niet te min. blijft het een baas natuurlijk die Coonuh 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fatal inc. op donderdag 1 november 2012 om 11:08:
Coonuh 8)

Dat klinkt overigens wel echt lelijk :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANINE. op donderdag 1 november 2012 om 11:16:
Dat klinkt overigens wel echt lelijk :lol:

Past wel bij hem :Devil:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Elcoholik :bier: op donderdag 1 november 2012 om 11:00:
Zo wou ik het nog net niet zeggen

Anders hapt er niemand op da zielige gejammer over goede harde Hardstyle :)
Waarschuw beheerder
-1
donateur
1. Da Tweekaz - Cheese Police
2. Geck-O - Sticky Disco
3. Noisecontrollers - Marlboro Man
4. Headhunterz - The Lost Soul
5. Toneshifterz - Sahara
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 1 november 2012 om 10:58:
Bovendien staat dan iedereen alleen maar stil...

en da's nu niet het geval? :')

Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Qlusive K op donderdag 1 november 2012 om 14:10:
en da's nu niet het geval?

Je kunt gewoon niet ontkennen dat het in de Crypsis zaal 10 keer harder los ging dan bij Handje Klaptox zaterdag :lol: dus nee :)
Het was gewoon een gekkehuis :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 1 november 2012 om 16:50:
Handje Klaptox

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 1 november 2012 om 16:50:
Handje Klaptox

:lol:

Ik vind het echt jammer dat hij die weg is ingeslagen, vroeger was hij dé artiest waar ik voor kwam op een feest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BaSiQ op donderdag 1 november 2012 om 17:17:
Ik vind het echt jammer dat hij die weg is ingeslagen, vroeger was hij dé artiest waar ik voor kwam op een feest.

Hij heeft de laatste tijd nog wel wat toffe tracks gehad vind ik hoor. Struggle For Pleasure, Unite, My Life, Bitch Slap zijn allemaal prima plaatjes!

Waarschuw beheerder
donateur
Heeft iemand de Defqon.1 dvd al gezien? Schijnt tegen te vallen. Al een aantal negatieve reacties gezien, zoals iemand die een foto heeft gemaakt van een prullenbak met de dvd's erin (volgens mij een Hardtraxx lid..)

Dat mensen zoiets op zo'n manier sturen naar een organisatie. Onbegrijpelijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BaSiQ op donderdag 1 november 2012 om 17:17:

Ik ook, Smokin' and pourin' enzo (H) Jezus wat was Hardstyle toen vet :D

Bitch slap is ook ruig idd :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nickos! op donderdag 1 november 2012 om 17:20:
Unite

Die vind ik wel vet ja! :)

My Life

te vaak gehoord helaas

Bitch Slap

Nog niet goed gehoord :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2012 om 17:21:
zoals iemand die een foto heeft gemaakt van een prullenbak met de dvd's erin (volgens mij een Hardtraxx lid..)

Godver :roflol: :')
Waarschuw beheerder
donateur
zoals iemand die een foto heeft gemaakt van een prullenbak met de dvd's erin (volgens mij een Hardtraxx lid..)

Ja hoor :lol:

Overigens heb ik gister op twitter een hele discussie zitten voeren over die dvd met iemand, ik kon eigenlijk niet geloven dat dat er alleen maar op staat.. Maar ik zie eigenlijk alleen maar die reacties over de dvd. Kan me voorstellen dat je er dan niet echt blij mee bent...
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 68437, 59028, 53364, 60556}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 oktober 2012 om 20:27:
Alleen samples? Radium DJ - Back Again For Bang (Trance Generators remix)

Fraaie plaat! Toch echt wel regelmatig op gehad.

Uitspraak van Henk van den Tillaart op dinsdag 30 oktober 2012 om 23:51:
Jullie kunnen alleen van iets genieten als het exclusief is? Zolang het niet "mainstream/populair" is, is het vet coOwl.. En maar stoer praten tegen je vrienden dat ze hardstyle de kans moeten geven, dat het echt vet is! Vervolgens geeft de meerderheid het de kans en begin je te janken. Moeeehoeee blijf van m'n hardstyle af!! Je geniet toch van de muziek, niet de shait eromheen? DBSTF met hun top 40 hitjes niet je ding? Luister je toch lekker niet.

En anders word je gewoon volwassen, stop je met die simpele hardstyle en realiseer je dat er ook echte muziek bestaat naast deze inspiratieloze bagger. Hipsters.

Ha, je praat je zelf op één of andere manier tegen, maar 'volwassen' zijn, wat is dat toch eigenlijk een overtrokken /ietsbegrip....O:)

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 oktober 2012 om 17:51:
Dit is best vet in elkaar gezet!

Idd en blijf het echt een van de betere anthems vinden van afgelopen jaren!

Maar waar is de rest van de after movies?

Leuk! Krijgen de wat jongere mensen ook de kans om iemand live te zien. Wilde dat ik dat had op m'n 15e toen ik begon met luisteren.. Gaat ook wel los vooraan.

Zeker fraai voor ze en ook goed als artiest, want je hebt fans (om het zo maar even te noemen) in alle leeftijdscategorieën. Verder snap ik ook niet wat er zo slecht aan is, dat het allemaal populairder e.d. is geworden.... Er zitten ook genoeg voordelen aan.

Overigens Janine, liep ik op me 15 en 16 al wel op (grote) feesten rond en hadden we vaak in de plaatselijke discotheken op zaterdag een hardstyle dj de laatste anderhalf uur van de avond.:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op donderdag 1 november 2012 om 17:55:
Overigens Janine, liep ik op me 15 en 16 al wel op (grote) feesten rond en hadden we vaak in de plaatselijke discotheken op zaterdag een hardstyle dj de laatste anderhalf uur van de avond.:)

Klopt hoor! Dieka toevallig? ;P stamdiscotheekje haha, was altijd leuk idd toen dat een beetje op kwam! Maar das anders dan zo'n soort mini festivalletje toch? Tenminste, dat zie ik hier een beetje in. Dat deed ik niet toen ik 15/16 was.
Uitspraak van JANINE. op donderdag 1 november 2012 om 17:58:
Dieka toevallig?

Lucky voornamelijk, maar ook Zak en Dieka ja. Er was (later) ook nog Addicted2Bazz in New York waar ik 'Noisecontrollers' eerste live-act mee heb mogen maken en Abject draaide er toen ook of dat was die keer erna.

Uitspraak van JANINE. op donderdag 1 november 2012 om 17:58:
Maar das anders dan zo'n soort mini festivalletje toch?

Dat sowieso, al was er in 2005 wel E-Fect Outdoor, maar dat is zelfs voor mijn gevoel qua bezoekers aantal kleinschaliger geweest dan op bovenstaande video.

Moet zeggen dat het ook nog aardig groot is zo te zien. Idd een mini festival!:P
laatste aanpassing
Artiest Lanoz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JANINE. op donderdag 1 november 2012 om 17:51:
ik kon eigenlijk niet geloven dat dat er alleen maar op staat.. Maar ik zie eigenlijk alleen maar die reacties over de dvd. Kan me voorstellen dat je er dan niet echt blij mee bent...

+1
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op donderdag 1 november 2012 om 18:12:
Lucky voornamelijk, maar ook Zak en Dieka ja. Er was (later) ook nog Addicted2Bazz in New York waar ik 'Noisecontrollers' eerste live-act mee heb mogen maken en Abject draaide er toen ook of dat was die keer erna.

Ja ik kwam al op m'n 11e in Lucky 8) maar dat is wat anders haha! Daar kwam geen hardstyle toen (teenage, jeej), en DM eerder dan 18 durfde ik niet omdat er wel streng werd gecontroleerd zeiden ze toen altijd.

Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op donderdag 1 november 2012 om 18:12:
Addicted2Bazz in New York waar ik 'Noisecontrollers' eerste live-act mee heb mogen maken en Abject draaide er toen ook of dat was die keer erna.

Dat vond ik ZO kut, A2B was ook 18 en zo kut te bereiken nog.. Ben er in de laatste tijden geweest, toen 't af begon te lopen. Zonde. Zak same shit overigens, ook 18. En tja, als je 15/16 bent ga je niet zomaar ff naar Zak 8)

Waarschuw beheerder
-1
Dvd van defqon echt zwaar kut! In prullenbak gedaan, foto van gemaakt en naar q-dance verstuurd. :). Benieuwd hoe ze op deze protestactie reageren :):)

Waarschuw beheerder
Dat mensen zoiets op zo'n manier sturen naar een organisatie

Als hij echt slecht is dan terecht B)
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2012 om 18:44:
Benieuwd hoe ze op deze protestactie reageren :):)

Nou idd... Wat n goede actie van jou, zeg! Zelf verzonnen??

Waarschuw beheerder
-1
Uh ja? Wie anders?? Mijn moeder??? :s:s

Waarschuw beheerder
Zatox & The R3belz - Good & Evil medley with Brute

gewoon lekker nummertje hoor :D

Waarschuw beheerder
Eens.
Waarschuw beheerder
ja eens!
waarom is er nou nooit een feest met een 'normale' hardstyle afsluiter maar altijd rawtroep of hardcore

Gewoon lekker raw of hardcore als de meeste nog niet binnen zijn tot 12/1 uur ofzo en daarna lekker mainstream tot 7. Top idee!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2012 om 18:52:
Zatox & The R3belz - Good & Evil medley with Brute

Nja...hoorde hem toevallig voorbij komen op Thrilogy toen ik langs de zatox zaal liep. Maar ja, jammer dat ze de melodie weer moeten jatten van een vette plaat
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jro_ op donderdag 1 november 2012 om 19:08:
Gewoon lekker raw of hardcore als de meeste nog niet binnen zijn tot 12/1 uur ofzo en daarna lekker mainstream tot 7. Top idee!

Joh, doe jij ff gewoon...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jro_ op donderdag 1 november 2012 om 19:08:

Top idee voor Reverze!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *RisS* op donderdag 1 november 2012 om 18:48:
Wat n goede actie van jou, zeg! Zelf verzonnen??

8)

Uitspraak van BaSiQ op donderdag 1 november 2012 om 19:08:
jammer dat ze de melodie weer moeten jatten van een vette plaat

Ik huil nog steeds. Brute (L) die heeft zó veel energie, en dan dit... Naja.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JANINE. op donderdag 1 november 2012 om 19:36:
Ik huil nog steeds. Brute

ik hoor die plaat voor het eerst.. maar idd echt alle energie is er uit :( Dit maakt de bootleg ook erg zielloos moet ik zeggen..
Waarschuw beheerder
donateur
Idd, als 't nou een goede bootleg achtig iets was hoor je mij er niet over. Die Silence bootleg vond ik prima! Evenals die Toneshifterz edit van Carte Blanche. Maar vond er laatst nog 1 van Audiofreq, daar werd ik ook niet blijer van. Net als die van Chain Reaction van Tiësto. NC waren er ook met 1 bezig, ik ben benieuwd...