Partyflock

Forumonderwerp · 892671
91 volgers · 3487146x bekeken
Waarschuw beheerder
+41-37
Omdat deze Topic al bestond Hardcore dag top 5 dacht ik dat om precies hetzelfde te openen maar dan over Hardstyle wel een goed idee zou zijn :yes: ...

Duzz wat is jullie dagelijks 5 beste Hardstyle tracks :) ...ik zal wel effe beginnen dan :P

-Headhunterz - Scantraxx Roots
-Chickz On Fire - Natte Asbak
-Technoboy - guns 'N Noses (Technoboy's Atomic Hard Remix)
-The Beholder & Zany - Midnight
-Zanza Labs - Control The Mind
laatste aanpassing
Artiest Reload
Waarschuw beheerder
Ja die melodie is geniaal gejat van GTP :P

Maar wel een leuk nummer

Waarschuw beheerder
Dat zeg ik niet. Maar onder welke lijtjes hij ze heeft gezet :S
Artiest {SHOWLIST artist 43992, 69091, 71165, 45735}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reload op vrijdag 17 november 2006 om 14:40:
Ja die melodie is geniaal gejat van GTP

Maar wel een leuk nummer

boeiend, hij gaat temminste wel losz

vocal is ook wel vet hoor :yes:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 14:40:
Dat zeg ik niet. Maar onder welke lijtjes hij ze heeft gezet

ja dat slaat idd nergens op

genres ok.. maar beukuh/melodie/leuke nummers :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
1. Alphaverb & The Intractable One - Low Frequenced Bass Vs. Space Invaders - Do The Freak (Tatanka Mash-Up) :respect:
2. Blademasterz - Audio Care
3. D-Block & S-Te-Fan meet MC Villan - Keep it Coming
4. Trilok & Chiren vs Alpha Twins - At War
5. Psycho Hardstylers vs Bruno Power - Bass Control (Vortex Remix)

Waarschuw beheerder
ehnmm... moet hem wel gelijk geven. Hardstyle kicks zijn zo hard omdat ze rauw, scherp en distorted zijn, niet direct vanwege de hoeveelheid bassfreqs dr in....

op Qlubtempo beukte de platen van Arne L2 die The Beholder draaide, en de eigen traxx van Marc La Cruz ook alle nieuwe herrie dr uit. Om maar helemaal te zwijgen van Schwarze Puppen - Schwarze Puppen :bounce:

Begrijp me niet verkeerd want ik respecteer nieuwe hardstyle ook, maar 75% dr van is gewoon niet meer vet en hard mét een drive zoals de goeie ouwe shit uit 2000-2003

Waarschuw beheerder
Hmm smaak?

Waarschuw beheerder
neej gaat om hoeveel bass in een kick zit. Das een feit, geen mening. Bass is een meetbaar iets.

Dat ik nieuwe hardstyle vaak klote vind ligt wél aan smaak.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 17:16:
ehnmm... moet hem wel gelijk geven

Mening

Qlubtempo beukte de platen van Arne L2 die The Beholder draaide, en de eigen traxx van Marc La Cruz

Mening

Begrijp me niet verkeerd want ik respecteer nieuwe hardstyle ook, maar 75% dr van is gewoon niet meer vet en hard mét een drive zoals de goeie ouwe shit uit 2000-2003

Mening, mening, mening.. en hmm nog een keer mening.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:no:

De hoeveelheid bass in een plaat is meetbaar en zichtbaar dmv een grafische equalizer. En hoorbaar.

Frequentiesterktes zijn feiten geen meningen.

Dat ik hier o.a. op baseer dat ik ouwe hardstyle vetter vind is ook een feit, want het is zeker dat ik dat doe.

Dát ik nieuwe hardstyle minder vet vind dan ouwe is WEL een mening :)
Waarschuw beheerder
Begrijp me niet verkeerd want ik respecteer nieuwe hardstyle ook, maar 75% dr van heeft gewoon niet meer de harde drive zoals de ouwe shit uit 2000-2003 heeft

Waarschuw beheerder
Wie zegt dat ik het daar over had. Ik heb het niet eens over de bass. Maar over de rest :P

Waarschuw beheerder
jah maar dat is zo duidelijk dat het een mening is dat dat niet eens gezegd hoeft te worden tog :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pithune/Shadow Interaction op vrijdag 17 november 2006 om 18:01:
Begrijp me niet verkeerd want ik respecteer nieuwe hardstyle ook, maar 75% dr van heeft gewoon niet meer de harde drive zoals de ouwe shit uit 2000-2003 heeft

hoe bedoel je?

'drive' bedoel ik in de zin van datgene dat techno bijvoorbeeld heel erg heeft. Een door ratelend spel van hihats en percussiegeluiden veroorzaakt gevoel dat een plaat een hoger tempo heeft dan in werkelijkheid.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 18:06:
Wie zegt dat ik het daar over had. Ik heb het niet eens over de bass. Maar over de rest

daar ging de hele discussie over
Natte Asbak heeft 0,0 bass vergeleken met Krieg Gegen die Maschinen of Go! bijvoorbeeld, ook al zeggen da makers van niet

Waarschuw beheerder
jah ik zou sowiezo een plaat nooit uit de schappen vissen om te beluisteren als ie Natte Asbak heet :P

Of als ie Stampuh of Punani heet trnws... zo'n titels staan meestal garant voor een ongelooflijk diepgaand stukkie muziek :P
Waarschuw beheerder
dat is wel erg voorbarig, het nummes is erg goed (weliswaar nieuwe Hardstyle, dus jij zou t nix vinden :P
Waarschuw beheerder
Natte Asbak is overal te downloade of te beluisteren, check voor jezelf maar of de bas (en niet de kick) harder is

Krieg Gegen die Maschinen (Baced Mix)
http://www.megaupload.com/nl/?d=FBPRNKXL
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 18:14:
jah ik zou sowiezo een plaat nooit uit de schappen vissen om te beluisteren als ie Natte Asbak heet

:vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga ze straks ff vergelijken.
Artiest Xavi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 17:07:
Uitspraak van LoeQie!! op vrijdag 17 november 2006 om 09:28:
Natte Asbak heeft dus 0,0 bass

En jij 0.0 gehoor.

:lol:

idd natte asbak zit dikke laag in joh! koop goede speakers
zou ik zegge loeqie
Waarschuw beheerder
ik heb het idee dat jullie ''nieuwe garde'' Krieg gegen die Maschinen (Baced Mix) nog nooit heeft gehoord, want anders zou ik nooit van die onwetende reacties lezen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 17:50:
Uitspraak van :vaag: Sixth Sense :vaag: op vrijdag 17 november 2006 om 17:16:
Qlubtempo beukte de platen van Arne L2 die The Beholder draaide, en de eigen traxx van Marc La Cruz

Mening

niks mening.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 18:12:
'drive' bedoel ik in de zin van datgene dat techno bijvoorbeeld heel erg heeft. Een door ratelend spel van hihats en percussiegeluiden veroorzaakt gevoel dat een plaat een hoger tempo heeft dan in werkelijkheid.

dat hoeft ook niet bij hardstyle, anders zou het geen hardstyle meer zijn maar een soort kombi van techno en hardstyle
op zich zou het wel kunnen, zoals je hoort in Kat - Techno Fucker (vind ik zelf een heel erg lekkere plaat), maar niet iedereen kan dat waarderen. (daarom is hardstyle nu ook zo groot aan het worden)

Uitspraak van d'un tableau historique op vrijdag 17 november 2006 om 18:41:
ik heb het idee dat jullie ''nieuwe garde'' Krieg gegen die Maschinen (Baced Mix) nog nooit heeft gehoord, want anders zou ik nooit van die onwetende reacties lezen

ik krijg een beetje genoeg van dat gezanik van jouw.
dit is 2006/2007, de tijd van de duitse-titel-"die o zo machtig is"-hardstyle is allang voorbij.
de echte hardstyle feeling ligt bij een vette melodie, en een bassline.

dit is de tijd dat melodien aan de kop staan, ondersteunend door hardcore kicks. die kicks worden vanzelf wel minder.
kijk maar naar seismic (beholder & enforcer - the underground), die veranderd ook langzaam terug naar de roots, met de verfrissing van tegenwoordig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1 Jack Overdose - Octavius Augustus
2 Headhunterz - The Sacrifice
3 Technoboy - guns 'N Noses (Technoboy's Atomic Hard Remix)
4 The Prophet - The Payback
5 The Beholder & Zany - Midnight
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pithune/Shadow Interaction op vrijdag 17 november 2006 om 19:45:
dit is 2006/2007, de tijd van de duitse-titel-"die o zo machtig is"-hardstyle is allang voorbij.

dit is echter wel een mening...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op vrijdag 17 november 2006 om 09:28:
trouwes kheb nog es geluisterd, Natte Asbak heeft dus 0,0 bass, echt helemaal NIKS vergeleken met Krieg gegen die Maschinen, maja da had ik al kunnen weten

ahahahaha :roflol: wat een mannetje :D!!

ik krijg een beetje genoeg van dat gezanik van jouw.

:yes: mee eens!

ik ben zelf ook vervend aanhanger van de early hs maar jij heb het er in elke post over...

Waarschuw beheerder

de hardstyle van nu is gewoon newstyle met langzamer tempo en nog meer opgefokte kicks. Hoogstens in het in en uitmixstuk is nog iets van de oorsprong te herkennen.

En die vette melodie tsjah (weer een mening he) maar ik vraag me af welke nieuwe hs plaat net zo'n vette melodie heeft als DJ Wag - The Darkness of Schwarze Puppen - Schwarze Puppen. Hit me :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 20:34:
de hardstyle van nu is gewoon newstyle met langzamer tempo en nog meer opgefokte kicks. Hoogstens in het in en uitmixstuk is nog iets van de oorsprong te herkennen.

ik vind het persoonlijk meer kermis hardcore. hardcore achtige kicks met korsakoff melo's.

maargoed ieder zijn ding.
Waarschuw beheerder
de hardstyle van nu is gewoon newstyle met langzamer tempo en nog meer opgefokte kicks

is je kennis niet uptodate?

anders zou je door de bomen het bos wel zien

er komt nu genoeg spul uit wat niet hardcore georienteerd is.
kijk bijv maar eens naar Blutonium, Zoom records etc
Waarschuw beheerder
dit is de tijd dat melodien aan de kop staan

godzijdank komt dat terug ja, maar ik denk dat de oude Hardstyle, die toch al meer op Hardtrance/Hardhouse was gericht flink wat meer melodie heeft

maar het gaat natuurlijk nergens over dat mensen zeggen dat Natte Asbak een gigantisch dikke bas heeft, want dat is meetbaar niet zo, dat hier vriendjes van vriendjes van vriendjes zo ongelofelijk kortzichtig blijven vasthouden aan hun ideeen die nergens op slaan

ik zal ophouden over de oude Hardstyle, want blijkbaar komt de helft hier niet verder dan I Got Tonight

nieuwe Technoboy's vind ik weer meer van hetzelfde, leuk, maar niet meer
benieuwd naar Zany Remix van A*S*Y*S :yes: 2 totaal verschillende stijlen, ben benieuwd
kijken ook of Donkey Rollers hun toch wat mindere vinyl goedmaken, zullen we wel horen op Qlimax
Artiest {SHOWLIST artist 28344, 40012}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op vrijdag 17 november 2006 om 21:36:
maar het gaat natuurlijk nergens over dat mensen zeggen dat Natte Asbak een gigantisch dikke bas heeft, want dat is meetbaar niet zo, dat hier vriendjes van vriendjes van vriendjes zo ongelofelijk kortzichtig blijven vasthouden aan hun ideeen die nergens op slaan

jonge ga jij maar eerst naar feesten dan praten we verder:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pithune/Shadow Interaction op vrijdag 17 november 2006 om 21:14:
er komt nu genoeg spul uit wat niet hardcore georienteerd is.
kijk bijv maar eens naar Blutonium, Zoom records etc

die acid over sydney is zeker vet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 21:49:

dat vind ik zow een ripoff van blademasterz
vind ik die andere kant vetter :d
Waarschuw beheerder
1. Headhunterz vs. Abject - Scantraxx Rootz
2. Headhunterz - Battle 2 The End
3. The Prophet vs. Brennan Heart - The Payback
4. Josh & Wesz - Floorfiller
5. The Beholder meets Zany - Midnight
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 21:49:

wat dacht je van vampires dan ?:/

:roflol:
nou zijn josh en wesley toevallig vrienden van me maar dit is meer kortzichtig van jou!! in de tracks van josh en wesley zit zo verschrikkelijk veel laag (vaak zelfs overdreven veel) dat ik me ECHT afvraag waar jij je info en mening vandaan haalt :O!!!

ik zal ophouden over de oude Hardstyle, want blijkbaar komt de helft hier niet verder dan I Got Tonight

gast je ben gvd 17 waar kom jij nou mee aan ??? damn...

kijken ook of Donkey Rollers hun toch wat mindere vinyl goedmaken, zullen we wel horen op Qlimax

jij verstand van muziek ?? laatste donkeyrollers is een aanfluiting totaal niet donkeyrollers waardig... "wat mindere vinyl" :vaag:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 20:35:
ik vind het persoonlijk meer kermis hardcore. hardcore achtige kicks met korsakoff melo's.

maargoed ieder zijn ding.

van jou weten we het onderhand wel ja...

ik ga hier niet weer de discussie opgang brengen die ik ooit eens heb gehad in een apart topic hierover waar mensen WEL wisten wat ze zeiden... maar zal de hoofdgedachte nog 1 keer herhalen:

muziek evolueerd, of je dat nu leuk vind of niet, ik hoor mijn ouders ook altijd ouwehoeren over "de muziek van vroeger" dit en dat... de een houdt zich krampachtig vast aan oude gewoontes en de ander gaat mee in deze evolutie en stelt zijn mening bij.. nu ben ik gek van beiden kanten van de hardstyle, zowel de oude als de nieuwe maar ik vind het echt te bekrompen te zeggen dat OF de early OF de hedendaagse hardstyle helemaal niets voorstelt en maar saai is.. ieder zijn mening maar respecteer de ander ook...

en ten slotte voor een aantal hier:

praat niet over dingen waar je niets vanaf weet of wat je niet zeker weet :)!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van calf op vrijdag 17 november 2006 om 21:55:
dat vind ik zow een ripoff van blademasterz
vind ik die andere kant vetter

wordt lastig, blademasterz rippen zelf al alles..

wat dacht je van vampires dan ?

luister vrijwel geen hs meer dus ken die plaat niet...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iteq op vrijdag 17 november 2006 om 22:04:
ik ga hier niet weer de discussie opgang brengen die ik ooit eens heb gehad in een apart topic hierover waar mensen WEL wisten wat ze zeiden... maar zal de hoofdgedachte nog 1 keer herhalen:

muziek evolueerd, of je dat nu leuk vind of niet, ik hoor mijn ouders ook altijd ouwehoeren over "de muziek van vroeger" dit en dat... de een houdt zich krampachtig vast aan oude gewoontes en de ander gaat mee in deze evolutie en stelt zijn mening bij.. nu ben ik gek van beiden kanten van de hardstyle, zowel de oude als de nieuwe maar ik vind het echt te bekrompen te zeggen dat OF de early OF de hedendaagse hardstyle helemaal niets voorstelt en maar saai is.. ieder zijn mening maar respecteer de ander ook...

en ten slotte voor een aantal hier:

praat niet over dingen waar je niets vanaf weet of wat je niet zeker weet

Amen :respect:
Om toch maar weer eens ontopic te gaan:

Top 5:
1. W.A.S.H. - Radio Alarm (Zatox Mix)
2. Machinehead - Defcon 5 (Zatox Mix)
3. Tatanka Project - Floor Massacre
4. Zany & Tatanka - Wise Guys
5. Brainkicker - Metal Licker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 22:11:
wordt lastig, blademasterz rippen zelf al alles..

ja maar bedoel hun kwamen al met dat idee en dan weer zoiets zo bedoel ik ut

Waarschuw beheerder
nou zijn josh en wesley toevallig vrienden van me maar dit is meer kortzichtig van jou!! in de tracks van josh en wesley zit zo verschrikkelijk veel laag (vaak zelfs overdreven veel) dat ik me ECHT afvraag waar jij je info en mening vandaan haalt !!!

hij zal het verschil wel bedoelen tussen de oude en nieuwe hs. er zit wel laag in natte asbak ja, zou niet goed zijn als het niet zo was:P
Waarschuw beheerder
jij verstand van muziek ?? laatste donkeyrollers is een aanfluiting totaal niet donkeyrollers waardig... "wat mindere vinyl"

dat was idd een understatement, scherp opgemerkt, maar wat je van die vinyl vind is ook puur op mening, gaat dus ook weer nergens over
gast je ben gvd 17 waar kom jij nou mee aan ??? damn...

als je daar al iets op gaat baseren, ben je geestelijk niet veel verder,
Uitspraak van calf op vrijdag 17 november 2006 om 21:47:
jonge ga jij maar eerst naar feesten dan praten we verder

ohjah want op feesten kan je een plaat goed objectief beoordelen... slaat dus ook weer nergens op
het echt te bekrompen te zeggen dat OF de early OF de hedendaagse hardstyle helemaal niets voorstelt en maar saai is.. ieder zijn mening maar respecteer de ander ook...

zie zeer bekrompen opmerking van jezelf hierboven, en zoals ik al zo vaak heb gezegd, ik hou van beiden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op vrijdag 17 november 2006 om 22:20:
ohjah want op feesten kan je een plaat goed objectief beoordelen... slaat dus ook weer nergens op

Anders hadden er geen dj's geweest want die hadden wel lekker thuis blijven luisteren naar de laag in de track zelf.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 18:14:
jah ik zou sowiezo een plaat nooit uit de schappen vissen om te beluisteren als ie Natte Asbak heet :P

Maar de naam werkt wel en iedereen heeft het erover.. nou jij weer ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 22:22:
Maar de naam werkt wel en iedereen heeft het erover.. nou jij weer

heeft de titel ook nog een bepaalde achtergrond of dat niet:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van calf op vrijdag 17 november 2006 om 22:21:
Anders hadden er geen dj's geweest want die hadden wel lekker thuis blijven luisteren naar de laag in de track zelf.

whahahaha :lol: 1-0 voor calfie :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iteq op vrijdag 17 november 2006 om 20:22:
trouwes kheb nog es geluisterd, Natte Asbak heeft dus 0,0 bass, echt helemaal NIKS vergeleken met Krieg gegen die Maschinen, maja da had ik al kunnen weten

Ja en ik ben de koning van nederland :/

volgens mij is er iets mis met hem hoor;p

Wie neemt die jonge op?

Waarschuw beheerder

de hardstyle van nu is gewoon newstyle met langzamer tempo en nog meer opgefokte kicks.

I dont give a fuck. Ik ben blij dat dat voor mij niet geld, want komen er voor jouw nog hachelijke tijden aan in de hardstyle, wat zo gaat het de komende tijd dus echt worden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 22:22:
Maar de naam werkt wel en iedereen heeft het erover.. nou jij weer ;)

Ja vind het slim gedaan.
Je denkt toch van huh??!!! natte asbak????
Wat zou dat zijn... ff luisteren.
En dan.......

Ow wtf wat een lkkr plaat!!!!

owja en met genoeg bass LoeQie!!
Vind m 1000 x beter dan Krieg Gegen die Maschinen (Baced Mix)
Maar thx dat je hem ff hebt geupt tervergelijking.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
1. derb - derb
2. DJ Isaac - Go Insane
3. Pavo & Zany - Sex (Original Mix)
4. showtek - save the day
5. Dopeman - Hardbazz Powah

Lkkr ouwe hardstyle.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hardcore achtige kicks met korsakoff melo's

:roflol:

Wat een hoog niveau opmerkingen weer hierzo :lol:

Ik ben geen vrienden van Josh & Wesz, maar de laatste keer dat ik Natte Asbak door een aardige installatie hoorde, stond ik versteld van de hoeveelheid laag die er in zat.

Ach, iedereen noemt het zoals hij het zelf wil noemen. Er zijn ook genoeg gasten die de kick de bass noemen.
laatste donkeyrollers is een aanfluiting totaal niet donkeyrollers waardig

Hier ben ik het niet mee eens, Silver Bullet is toch echt wel dik ;P
laatste aanpassing