Partyflock

Forumonderwerp · 892671
91 volgers · 3528007x bekeken
Waarschuw beheerder
+41-37
Omdat deze Topic al bestond Hardcore dag top 5 dacht ik dat om precies hetzelfde te openen maar dan over Hardstyle wel een goed idee zou zijn :yes: ...

Duzz wat is jullie dagelijks 5 beste Hardstyle tracks :) ...ik zal wel effe beginnen dan :P

-Headhunterz - Scantraxx Roots
-Chickz On Fire - Natte Asbak
-Technoboy - guns 'N Noses (Technoboy's Atomic Hard Remix)
-The Beholder & Zany - Midnight
-Zanza Labs - Control The Mind
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fatal inc. op maandag 20 augustus 2012 om 13:07:
Beetje verneukt voor mezelf maarja

Dat kun je wel zeggen ja.. Jemig Carlo, ik loop ZO vaak alleen. Interesseert me geen fuck, heb vriendinnetjes die mijn shit niet leuk vinden.. Kan, maar ik trek m'n eigen plan wel hoor. Hele dag niet gezien ;P Betaal geen 250 euro om mensen te zoeken :)

Afterparty, GEWELDIG!! Frontliner

Ja echt, wie daar niet bij was heeft echt iets afschuwelijk vets gemist.. Go cry your heart out want ik heb bijna nog nooit zoiets vets mee gemaakt (L) (L) whaaaaaa :D zoals het mannetje van b2s radio heel mooi zegt tijdens de set: "het is serieus te mooi om waar te zijn als je hier live bij bent" (L)

De buren die hele dag VDK zijn

HAHAHA ik heb me stuk gelachen daar :lol: overal van die idioten die nog helemaal niet geslapen hadden.. Vooral Rik had leuke buurmannen 8)!! Heb me daar het hele weekend niet meer durven te vertonen :')

Janine, dat jij heb kunnen slapen.. Respect hoor!

Eerste nacht ook brak hoor.. Maar toen was ik nog niet heel moe en na Decibel zelf wel. Hele dag gewoon los gegaan met die kut enkel en die hitte, was gesloopt. Dan slaap ik overal doorheen, op Defqon vorig jaar ook, stond die hardcore ding naast onze tent op de camping. Hard dat het ging, dreunende grond.. Ben gewoon in slaap gevallen :lol: wel makkelijk overigens 8) maar die eerste nacht.. Tering zeg. Wat een geschreeuw, mensen met fakkels langs de tenten, van alle kanten hardcore. Maar ach, ik zou 't volgend jaar zo weer doen :D

Ik wou nog vragen of je nog een plekje vrij had, maarja.. Heb je bijna niet gezien.

Je had onze tent gezien toch 8) een grote puinbak haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANINE. op maandag 20 augustus 2012 om 13:19:
Dat kun je wel zeggen ja.. Jemig Carlo, ik loop ZO vaak alleen.

Ja niek paniek hier hé, ik kan me alleen vermaken als ik echt op mn gemak ben.. Ook heel het weekend niet top fit gevoeld door slecht slapen en alles. baal dr echt van. Maarja, die afterparty heeft echt ALLES goed gemaakt.

Tering zeg. Wat een geschreeuw, mensen met fakkels langs de tenten, van alle kanten hardcore. Maar ach, ik zou 't volgend jaar zo weer doen

NIET normaal hé :lol:
Waarschuw beheerder
Je had onze tent gezien toch een grote puinbak haha

Ach de rotzooi van ons lag gisteren tot aan de douches, en volgensmij bij de receptie ook nog wel :lol:

Oh en ik vergeet het belangrijkste van allemaal nog, WAT een mooie vrouwen Jeeeeetje (L).

Nog een meid tegen gekomen, die gewoon samen even m'n groepje wou zoeken.. B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Seth! op maandag 20 augustus 2012 om 11:00:
verder distansieer ik me van alle raw aanverwante gedrochten wat een teringherrie zeg ongelooflijk

:facepalm:
Waarschuw beheerder
Top 6 na decibel, willekeurige volgorde

NSC & Showtek - TBA (echt heel gaaf)
DBSTFN & High Voltage - Shiverz
B-Front - Mysterias
Frequencerz - Bitch (Tijdens hun set zelf heel vet)
NSC - Pillars of Creation
Luna & Crypsis - Torture
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Seth! op maandag 20 augustus 2012 om 11:00:
verder distansieer ik me van alle raw aanverwante gedrochten wat een teringherrie zeg ongelooflijk

Die niet zo mal, vriendje! ;-)

Dr Peacock

Uberheld.

Beetje verneukt voor mezelf maarja

Dat kun je wel zeggen ja.. Jemig Carlo, ik loop ZO vaak alleen.

Alleen is het nieuwe gezellig zijn.
Ik doe mee.

Owja, Decibel waardering: Anderhalf uur Frequencerz en 9 uur lang bijkomen. Geweldig!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ILoveHardStyle op maandag 20 augustus 2012 om 13:23:
Dat ik dit heb moeten missen

't Was wel echt heeeeel vet hoor (L) maargoed, zag dat Zatox Anthem Of Summer had gedraaid.. Die heb ik weer gemist. 't Is niet anders :)

Uitspraak van Fatal inc. op maandag 20 augustus 2012 om 13:29:
ik kan me alleen vermaken als ik echt op mn gemak ben

Ben je dat niet als je alleen bent? Op de afterparty ook 1 gezellige bende, leer altijd weer nieuwe mensen kennen!

Uitspraak van Fatal inc. op maandag 20 augustus 2012 om 13:30:
het belangrijkste van allemaal

Als je dat al het belangrijkste vindt.. 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Robbie M op maandag 20 augustus 2012 om 14:27:
Alleen is het nieuwe gezellig zijn.
Ik doe mee.

Ja heb jou niet gezien :'(

Uitspraak van verwijderd op maandag 20 augustus 2012 om 14:30:
Maar vergelijk eens het nieuwsbericht van Lowlands met dat van Decibel.

Ja ach, hele week positieve berichten over Lowlands en ook achteraf.. Gaat er iemand dood wordt dat gemeld en daaronder nog een kopje met hoeveel mensen er zijn opgepakt voor drugs :rot: tja...
Waarschuw beheerder
Maar vergelijk eens het nieuwsbericht van Lowlands met dat van Decibel. Zucht.. Aan sommige reacties onder het artikel over Decibel te zien, waren de oogkleppen in de aanbieding.

Appels en peren. Je moest eens weten wat voor contracten Mojo je laat tekenen voordat je persaanvraag goedgekeurd wordt.
Daarnaast kiezen veel Harddance organisaties ervoor geen 'bekende' media toestemming te geven uitgebreid verslag te doen. Veelal schrijven dit soort media pas over je als je een dik reclamecontract met hun tekent.

Het bericht wat er nu staat is een persbericht van de politie, overgenomen door ANP en 1-op-1 geplaatst door nu.nl.

Dit gaat pas veranderen als de generatie Harddance bezoeker van nu de eindredacteuren van dat soort media worden, en er een objectief beeld geschetst kan worden waarbij de journalist zich kan inleven in het event.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANINE. op maandag 20 augustus 2012 om 14:33:
Ja heb jou niet gezien

Ik heb naar je gezocht tijdens de Freqz. Stond aan het begin gewoon links vooraan met oa RJ en Dieter.
Later achteraan op die verhoging. Daar had je mooi overzicht, windje in je nek en bereik op je telefoon.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Robbie M op maandag 20 augustus 2012 om 14:40:
Ik heb naar je gezocht tijdens de Freqz. Stond aan het begin gewoon links vooraan met oa RJ en Dieter.

Ben ik ook nog geweest, later verplaatst naar rechtsvooraan samen met Kim en vriendinnen. Toen klapte ik dus zo hard door m'n enkel op dat rooster en ben ik naar de EHBO vertrokken. Wel door linksvoor overigens ;P maargoed helaaaas, QB meetinkje dus :9
Waarschuw beheerder
Decibel! :respect:

Preparty was dik, goeie setjes van The Rebelz en Crypsis.
Op de festivaldag was het toch echt net ff te warm. Eerst even op de main gekeken bij Toneshifterz, maar daarna gelijk Adaro gecheckt. Wat een held!
Echt alles kwam voorbij.. Daarna Radical Redemption, sta toch wel raar te kijken als je beseft dat het pas rond 16.00 is en het waarschijnlijk niet meer harder zal gaan tenzij je naar de Hardcore gaat. Wat een geweld weer zeg, mixen gaat um ook steeds beter af.

Daarna een inkakmoment en even wat gaan eten. Inderdaad op de "achtergrond" ook nog Saifam Mashup gehoord, dik :) Toen even terug gelopen naar de tent (wat een teringeind vanaf de main 8)) om even op te frissen etc. Gelijk weer door naar Loudness voor het laatste stukje Crypsis en daarna Solutio & The I's. Tering wat gaat het los in die Loudness tent :respect:

Degos & Re-Done draaide in het begin iets minder, dus toen besloten om even bij Daniele Mondello te kijken. Wat kan die man ziek draaien... Na een half uurtje waren we daar ook wel klaar mee, toen even wat rondgelopen en weer terug naar de Loudness om nog een stukje van Thera mee te pakken. Dat was niet heel lang omdat we toch wel even de eindshow wilde meemaken.

Op de main totaal niet kunnen vermaken, kutsfeer, mensen die je aankijken alsof je 1 of ander monster bent, en ook nog eens kutmuziek. (en dit keer stond ik redelijk vooraan 8))
Verder wel weer leuk gedaan met dat vuurwerk etc...

Tijdens de afterparty heb ik een nieuwe 'slechtste set ooit' verkozen, DBSTF. Oke het hoeft niet allemaal perse heel hard of rauw ofzo, maar kom op... In elke nummer gewoon weer van dat top 40 gezang en die veel te blije melodieën. Nee echt helemaal niks voor mij. Wel weer dik dat ze dan toch nog ff House Of Wax draaien :D Noisecontrollers wel weer goed, viel me totaal niet tegen. En Frontliner inderdaad een hele dikke set! Tja, en Chris One was gewoon weer knallen :)
Waarschuw beheerder
Maar vergelijk eens het nieuwsbericht van Lowlands met dat van Decibel. Zucht.. Aan sommige reacties onder het artikel over Decibel te zien, waren de oogkleppen in de aanbieding.

Het Brabants Dagblad was vrij positief! Had ik niet verwacht :).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANINE. op maandag 20 augustus 2012 om 14:44:
Ben ik ook nog geweest, later verplaatst naar rechtsvooraan samen met Kim en vriendinnen.

Ik ben vlak voor de Freqz-set ff een biertje gaan halen en daardoor Kim en aanhang kwijt geraakt.
Rest van de dag liep ik overal en nergens, niet echt naar complete setjes geluisterd. Daar was het te warm voor.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Robbie M op maandag 20 augustus 2012 om 15:20:
Daar was het te warm voor.

Niks van gemerkt 8)!
Waarschuw beheerder
Decibel was helemaal top! :D Tering wat een malloten op die camping, blij dat we nog in een 'rustig' deel van het huisjespark zaten als ik zo de verhalen hoor..

Janine, volgens mij heb ik je gespot bij de sproeier op de after.. maar weet het niet zeker :)
laatste aanpassing
Werkzaam bij Nul4Elf
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nickos! op maandag 20 augustus 2012 om 14:56:
Het Brabants Dagblad was vrij positief! Had ik niet verwacht .

de schrijver daarvan is zelf ook nog een jonge gast die wel eens een feestje heeft bezocht dus dan gaat wat Rob zegt idd op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANINE. op maandag 20 augustus 2012 om 14:28:
zag dat Zatox Anthem Of Summer had gedraaid.

haha ja ik stond toevallig bij de psyko punkz met rick van de bass mods, krijgt ie een sms dat zatox zijn track draait op de main haha hij balen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Qlusive K op maandag 20 augustus 2012 om 16:00:
Janine, volgens mij heb ik je gespot bij de sproeier op de after.. maar weet het niet zeker

Klopt! Nog eventjes daar gestaan, helemaal zeiknat omdat iemand dat ding op mij richtte :lol: gezelligheid 8) Trouwens, die gratis ijsjes bij de ingang vond ik ook een topper!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANINE. op maandag 20 augustus 2012 om 16:12:
Klopt! Nog eventjes daar gestaan, helemaal zeiknat omdat iemand dat ding op mij richtte :lol: gezelligheid 8) Trouwens, die gratis ijsjes bij de ingang vond ik ook een topper!

haha ja volgens mij sprak een vriendin van me je aan omdat ze klaar was met mensen die stonden te klooien met die sproeier ofzo :lol: alleen wist niet zeker of je het was dus hield m'n mond maar 8)
ja gratis ijsjes sowieso altijd goed! had achteraf wel iets meer van de after verwacht maar iedereen was echt een zombie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Qlusive K op maandag 20 augustus 2012 om 16:14:
haha ja volgens mij sprak een vriendin van me je aan omdat ze klaar was met mensen die stonden te klooien met die sproeier ofzo

Nah en dat was het toen niet eens, ik deed water in m'n flesje.. Ik moest maar naar de toiletten lopen zei ze :rot: waar bemoeide ze zich mee zeg :') als ik water uit een sproeier kan halen ga ik niet daarheen lopen met die enkel.

Uitspraak van X-Qlusive K op maandag 20 augustus 2012 om 16:14:
iedereen was echt een zombie.

Huh? Ben je binnen geweest? :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANINE. op maandag 20 augustus 2012 om 16:23:
Nah en dat was het toen niet eens, ik deed water in m'n flesje.. Ik moest maar naar de toiletten lopen zei ze :rot: waar bemoeide ze zich mee zeg :') als ik water uit een sproeier kan halen ga ik niet daarheen lopen met die enkel.

ja ik zei daarnaa ook al dat ze zich koest moest houden, wist ook niet wat haar probleem was. niet veel later werd die sproeier weggehaald door de security (die overigens weer origineel opgefokt reageerde op de vraag waarom). negeer haar maar gewoon ;)
Uitspraak van JANINE. op maandag 20 augustus 2012 om 16:23:
Huh? Ben je binnen geweest? :9

ja heb wel een paar stappen in de tent maar vond het buiten int zonnetje veel chiller!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Qlusive K op maandag 20 augustus 2012 om 16:28:
wist ook niet wat haar probleem was.

Misschien iets met te weinig slaap 8) haha!

Uitspraak van X-Qlusive K op maandag 20 augustus 2012 om 16:28:
ja heb wel een paar stappen in de tent maar vond het buiten int zonnetje veel chiller!

Was ook lekker! Maar vond het zo gezellig in de tent dus daar ben ik weer blijven hangen.. Ach, 't was een heerlijk weekend (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANINE. op maandag 20 augustus 2012 om 16:31:
Misschien iets met te weinig slaap 8) haha!

:lol: mwa toch nog redelijk geslapen, één irritante medebewoner in het huisje die niet doorhad met 6+5 anderen naar een festival te zijn maar die draaide snel genoeg bij. 6-pers bungalow is wel een aanrader btw.

Uitspraak van JANINE. op maandag 20 augustus 2012 om 16:31:
Ach, 't was een heerlijk weekend (L)

+1
Artiest {SHOWLIST artist 53109, 100419}
Waarschuw beheerder
Vooral Rik had leuke buurmannen 8)!! Heb me daar het hele weekend niet meer durven te vertonen

Nou poeh echt wel :') en hmm misschien had je niet.. bepaalde dingen moeten beloven aan ze hahaha :lol:

Heerlijk weekendje gehad!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Geck-o op maandag 20 augustus 2012 om 17:36:
en hmm misschien had je niet.. bepaalde dingen moeten beloven aan ze hahaha

*proest* nee misschien niet, maargoed, we zijn toch allemaal homo dus maakt niet uit! :')

Waarschuw beheerder
.. Jemig Carlo, ik loop ZO vaak alleen

Hm nou ik loop toch niet graag alleen hoor. Maar ja goed :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 augustus 2012 om 19:04:
Hm nou ik loop toch niet graag alleen hoor. Maar ja goed

Samen met een hek is nooit alleen.
Waarschuw beheerder
Treurig nieuws natuurlijk.

die reacties: water 1 munt en bier 2 munt. :lol:

Enige wat b2s had kunnen doen was meer water punten neer zetten.

Zelf heb ik weinig water gehad, ik heb gelukkig wel even een duik genomen in dat helaas smerige water, maar dat was wel erg verfrissend.
verder weinig last van de warme zon gehad omdat ik de schaduw opzocht.

Verder was het feest echt helemaal geweldig.

Freqz, Coone, Max Enforcer, DBSTF (grootste deel op achtergrond mee gekregen) Wildstylez en Nosferatu.

Wildstylez die paar oude plaatjes erop gooide. :respect: Nosferatu die niet met de standaard afsluitplaatjes draait. Coone en max enforcer die heerlijke vrolijke dingetjes draaiden.

Het bier was overigens echt NIET te zuipen, het bier was al dood toen je het kreeg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 augustus 2012 om 19:04:
Hm nou ik loop toch niet graag alleen hoor.

Laatst ging 't daar ook al over, met groepjes blabla enzooo. Ik kijk wat ik wil zien, en ik sta toch nooit alleen want er staan genoeg mensen ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Zoeperd:woep: op maandag 20 augustus 2012 om 20:41:
Het bier was overigens echt NIET te zuipen, het bier was al dood toen je het kreeg.

godsgruwelijke hoofdpijn gekregen van dat bier op vrijdagavond :| zei al dat ik niet zou drinken, maar trapte er toch weer in..

in dat helaas smerige water,

die mensen die met dat watergevecht meededen meurden echt een uur in de wind :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Qlusive K op maandag 20 augustus 2012 om 20:47:
godsgruwelijke hoofdpijn gekregen van dat bier op vrijdagavond

Ik ben alleen zaterdag maar geweest, maar ik liep om 5 uur al met hoofdpijn. Tijdens Nosferatu amper dansje kunnen maken terwijl ik dat wel heel graag wou.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Qlusive K op maandag 20 augustus 2012 om 20:47:
die mensen die met dat watergevecht meededen meurden echt een uur in de wind :lol:

Dat komt misschien omdat die dingen ook met pis gevuld werden...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Elcoholik :bier: op maandag 20 augustus 2012 om 21:00:
Dat komt misschien omdat die dingen ook met pis gevuld werden...

nee was eerder het brakke ranzige water.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANINE. op maandag 20 augustus 2012 om 20:44:
Laatst ging 't daar ook al over, met groepjes blabla enzooo. Ik kijk wat ik wil zien, en ik sta toch nooit alleen want er staan genoeg mensen

Oh oke, zeker gemist dan. Maar ben het liefst met iig 1 iemand :P
Waarschuw beheerder
Coone en max enforcer die heerlijke vrolijke dingetjes draaiden.

Vond ik ook, hou normaal niet zo van het hele vrolijke, maar er was echt een supersfeer in de Euphoria (icm goed geluid) toen, qua temperatuur was het ook nog best te doen... Da Tweekaz- The Groove was wel echt tof om een keer op goed geluid te horen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die nieuwe Frontliner - I'm the Melodyman :kwijl::lief:
Waarschuw beheerder
1 Frontliner - I'm the melodyman
2 Rudimental - Feel the love (DBSTF rmx)
3 Adaro & Digital Punk - Everyday
4 Isaac - Sound of the underground (Da Tweekaz rmx)
5 E-Force & MC DL - Passion for life

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Perry'd op dinsdag 21 augustus 2012 om 12:39:
1 t/m 5

Hier kan ik echt helemaal niks mee. Vooral die vocals trek ik echt helemaal niet.
Waarschuw beheerder
Hun set op de afterparty was dus alleen maar dat soort kak.
Waarschuw beheerder
Decibel top 5 :

1. Da Tweekaz ft. Mr Eyez - 80's track
2. Frontliner - Halo's
3. Frontliner - First cut
4. Noisecontrollers - Pillars of creation
5. Technoboy - Rage (Frontliner remix)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Elcoholik :bier: op dinsdag 21 augustus 2012 om 13:22:

Je kunt ook te ver gaan natuurlijk, he..
Artiest {SHOWLIST artist 65393, 49941}
Waarschuw beheerder
1. Frontliner - For The People
2. Frontliner - Halo's
3. Frontliner - I'm The Melody Man
4. Frontliner - Symbols
5. Frontliner - Never Come Down
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Elcoholik :bier: op dinsdag 21 augustus 2012 om 13:22:

Hey, hun set was vet!! Dus niet zo he B)

Track vind ik ook cool :D maar ik vond die remix van Feel The Love ook echt (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANINE. op dinsdag 21 augustus 2012 om 13:58:
Hey, hun set was vet!! Dus niet zo he B)

Als je er van houd zal het vast vet zijn ja o:)

Uitspraak van *RisS* op dinsdag 21 augustus 2012 om 13:41:
Je kunt ook te ver gaan natuurlijk, he..

Ja oke. Wilde alleen maar even aangeven dat hun hele set vol zat met dat soort tracks.

Had zoiets van, oke D&S draaien en aangezien er geen ander alternatief was behalve op de camping zitten wilde ik het nog wel een keer proberen. Maar ik kan helaas niet zeggen dat ik aangenaam ben verrast.
laatste aanpassing