Partyflock

Forumonderwerp · 892671
91 volgers · 3521341x bekeken
Waarschuw beheerder
+41-37
Omdat deze Topic al bestond Hardcore dag top 5 dacht ik dat om precies hetzelfde te openen maar dan over Hardstyle wel een goed idee zou zijn :yes: ...

Duzz wat is jullie dagelijks 5 beste Hardstyle tracks :) ...ik zal wel effe beginnen dan :P

-Headhunterz - Scantraxx Roots
-Chickz On Fire - Natte Asbak
-Technoboy - guns 'N Noses (Technoboy's Atomic Hard Remix)
-The Beholder & Zany - Midnight
-Zanza Labs - Control The Mind
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 mei 2012 om 15:05:
Radical Redemption is absoluut niet mijn ding. Die remix van Bitcrusher is gewoon Psycho 2.0

Radical Redemption heeft op zn tijd ernstig vette setjes met een super variatie qua tracks (L)
En die Bitcrusher remix vind ik juist vet terwijl ik Psycho helemaal niets vind.

Ben zaterdag voor het eerst naar een techno festivalletje geweest. Wat een verademing zeg! Niemand die je door je heen beukt, als ze je aanstoten wordt er sorry gezegd, bij de barren gaan dames voor "want zo hoort dat" en het allermooiste om te zien: mensen gingen continu los. Welke stage je ook stond en hoe warm het ook was. Blijft jammer dat ik die muziek nog niet helemaal begrijp.
Artiest Lanoz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *RisS* op maandag 28 mei 2012 om 08:57:
Ben zaterdag voor het eerst naar een techno festivalletje geweest. Wat een verademing zeg! Niemand die je door je heen beukt, als ze je aanstoten wordt er sorry gezegd, bij de barren gaan dames voor "want zo hoort dat" en het allermooiste om te zien: mensen gingen continu los. Welke stage je ook stond en hoe warm het ook was. Blijft jammer dat ik die muziek nog niet helemaal begrijp.

Goed bezig die Riss B)
Tip: https://vip.partyflock.nl/party/214311:909

Waarschuw beheerder
Blijft jammer dat ik die muziek nog niet helemaal begrijp.

Das niet het enige schattie (F)

Waarschuw beheerder
:woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Perry'd op zondag 27 mei 2012 om 16:37:
UMF, gister de docu Can U Feel It?! in de bios gezien, het eerste wat ik dacht was dat we hier in NL wel verwend zijn met al die feesten. Misschien dat mensen daarom niet meer zo snel los gaan (denk ik dan hè)
Voor alle EDM-liefhebbers hier: Als ie nog een keer online komt of misschien nog een keer in de bios komt, zeker checken!

Echt retarded om zo'n film op een festivalzaterdag in de bioscoop te vertonen :facepalm: Wil hem zien!
Waarschuw beheerder
Top1-5:
F8trix - Bang The Underground
Waarschuw beheerder
1 Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee (2012 edit)
2 The R3belz & Vamper - Cosmik
3 Brennan Heart - We can escape
4 Da tweekaz - Are you ready
5 Ran-D - My way
Waarschuw beheerder
Gisteren dan eindelijk een keer Quatre Mains live gehoord. Wat een megavette plaat is dat zeg (L)
Top 5:
1. Noisecontrollers & pavelow - Quatre Mains
2. B-Front - Mysterias
3. G4H - Sorrow
4. A2 Allstars - The resistance
5. De rest van het weekend (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 mei 2012 om 14:48:
Ik vind Emporium echt elk jaar een net niet feestje.

Ook het gevoel wat ik er aan over heb gehouden. Heb me alleen bij de early hardcore echt vermaakt, omdat daar het geluid wel fatsoenlijk was en de sfeer verreweg het leukste.

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 mei 2012 om 16:02:
Oke, deze heb ik gelukkig niet gezien :lol:
http://nieuws-2.nl/lokaal/2/420/145755.jpg (klikken op eigen risico 8) )

Wat een vent was dat joh. En hier zie je z'n broek nog niet eens, die zat echt veel te strak. Rond etenstijd was ie al uitgescheurd :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Niemand die je door je heen beukt, als ze je aanstoten wordt er sorry gezegd, bij de barren gaan dames voor "want zo hoort dat" en het allermooiste om te zien: mensen gingen continu los. Welke stage je ook stond en hoe warm het ook was.

Mooi idd! :) zo was 't op ASOT precies zo, evenals in de trance tent op Emporium. Fijne sfeer :D
Waarschuw beheerder
Hardcore die best eens in een hardstyle setje gedraaid zou mogen worden top 5:
01 Promo - Methamfetamine
02 Armageddon Project - Like Serpent Tears
03 D-Passion - Future Proof
04 Promo - Up Yours
05 G-Town Madness - Silence
Waarschuw beheerder
1 tm 5. Brabantse meids @ dancetour.
Waarschuw beheerder
En die nieuwe B-Front vs Digital Punk track is ook weer Goud!

Let niet op mijn filmkunsten 8)
Waarschuw beheerder
bij de barren gaan dames voor "want zo hoort dat"

jij werd dus niet voorgelaten?
Waarschuw beheerder

Edit toevallig?
Was echt een prima feestje idd, super goeie sfeer!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DarkSpacer op maandag 28 mei 2012 om 13:26:
jij werd dus niet voorgelaten?

Jawel B)
Techno mensen zijn heel openminded, whehehe!

Uitspraak van Hans :bier: op maandag 28 mei 2012 om 13:59:
Was echt een prima feestje idd, super goeie sfeer!

Ja idd, alleen de wc's waren een groot drama!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op maandag 28 mei 2012 om 15:34:
Ja idd, alleen de wc's waren een groot drama!

Ik ben er niet de hele dag geweest, pas vanaf een uur of 6, maar toen zag ik idd wel dat het echt ontzettend druk was bij de dames wc's
Artiest {SHOWLIST artist 68437, 59028, 53364, 60556}
Waarschuw beheerder
Ben zaterdag voor het eerst naar een techno festivalletje geweest. Wat een verademing zeg! Niemand die je door je heen beukt, als ze je aanstoten wordt er sorry gezegd, bij de barren gaan dames voor "want zo hoort dat" en het allermooiste om te zien: mensen gingen continu los. Welke stage je ook stond en hoe warm het ook was.

Techno/schranz feesten en festivals zijn idd wel echt de moeite waard. Zelf een keer op Awakenings Festival geweest en verder kleine techno/schranz feesten, maar het volk is over het algemeen echt relaxed en staat allemaal te genieten.

Voor herhaling vatbaar?;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op maandag 28 mei 2012 om 16:05:
Awakenings Festival

Mijn broer gaat daar elk jaar naartoe en hoor alleen maar goeie dingen.
Goeie sfeer, relaxed volk en qua tenten is het helemaal goed geregeld in vergelijking met andere festivals.
Toch maar een keer heen gaan :)
Uitspraak van Perry'd op maandag 28 mei 2012 om 16:13:
Mijn broer gaat daar elk jaar naartoe en hoor alleen maar goeie dingen.

Locatie is fraai, tenten zijn groot en idd alles is daar eigenlijk goed geregeld. Mensen van alle leeftijden en de sfeer is echt wel relaxed ja. Jammer genoeg was het afgelopen jaar tegelijk met Defqon en dit jaar te laat met de kaarten, omdat ik eerst altijd nog iemand mee moet krijgen. :P

Uitspraak van Perry'd op maandag 28 mei 2012 om 16:13:
Toch maar een keer heen gaan

Als je de muziek wat vind, zeker doen. Het is de moeite waard.

Verder heb je nog wel een paar festivals zo als Soenda, maar nog nooit geweest.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op maandag 28 mei 2012 om 16:34:
Als je de muziek wat vind, zeker doen. Het is de moeite waard.

Het is niet dat ik die-hard technofan ben ,maar de muziek is niet verkeerd, en er zijn sowieso veel bekende. Dus deze gaat nu zeker op mijn todo-lijstje, net als UMF (al is dat wel een stukje duurder lol) :P
Waarschuw beheerder
Ik heb 2 dagen me helemaal van god los gezopen..lekker overal dwars doorheen beuken en rossen...lekker asociaal doen...daar houd ik wel van op een feestje. Die 2 x dat ik per jaar ga !
Uitspraak van Perry'd op maandag 28 mei 2012 om 18:17:
Het is niet dat ik die-hard technofan ben ,maar de muziek is niet verkeerd, en er zijn sowieso veel bekende. Dus deze gaat nu zeker op mijn todo-lijstje, net als UMF

Dat scheelt sowieso en het scheelt dat je de muziek niet verkeerd vindt, omdat je er dan helemaal bij techno er toch een stuk makkelijker inkomt. UMF staat bij mij ook zeker nog op de to-do lijst. Wil sowieso nog een keer naar Las Vegas, dus even kijken hoe en wat.
Waarschuw beheerder
UMF, gister de docu Can U Feel It

Sick! Ziek er erg vet uit! :)

Waarschuw beheerder
-1
1. NLHC - we zijn al lang klaar met die M

2. e.On - als

3. swimcrew - watched at the grass fields

4. v.Dis - bedankt ouwe (big Els version)

5. the complot army - serious trial track
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANINE. op zondag 27 mei 2012 om 14:03:
Ging nauwelijks los

Ook echt aan geërgerd! Alleen HHZ gezien, maar daarna hoefde t voor mij niet meer... Donkeys nog geprobeerd maar na een kwartier ook maar gegaan :LOL:
Waarschuw beheerder
Emporium was leuk! :D Heb me goed gemaakt met mn eigen vrienden. (andere mensen zal ik het maar niet over hebben, veel dronken en van de kaart volk dat stil stond :s)

Lekker zonnetje en goeie setjes :D

Mijn respect gaat uit naar e-force en adaro, vette plaatjes gehoord, the Italian tribute :kwijl:
b-front en crypsis waren ook goed bezig, mysterias en die nieuwe met digital punk! :kwijl:
Ook vet om srike weer eens live te horen :d Oja, en de struggle for existence remix is ook vet!
W&W ook echt een vette set! Concrete angel! (l), ASOT anthem :d
En op de een of andere manier toch bij headhunterz beland (ik geloof dat dat kwam door een bepaalde jonge dame van hier :p) en draaide ook niet verkeerd, natural en her voice gehoord! :)

Top 5 na Emporium:

1. B-front - mysterias :kwijl:
2. Crypsis - strike
3. e-force & luna - shade of the night
4. Adaro - the Italian tribute
5. donkey rollers - motherfuck (2012 edit) :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BaSiQ op maandag 28 mei 2012 om 22:10:
B-front - mysteries

Mysterias ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 mei 2012 om 22:13:
mysteries

:lol:

Weet ik ook wel, auto correct ;)
Waarschuw beheerder
donateur
En op de een of andere manier toch bij headhunterz beland (ik geloof dat dat kwam door een bepaalde jonge dame van hier )

Tsss, was vet toch?! B) daar trouwens niet meer gezien!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
veel dronken en van de kaart volk

En dat op een feest. Dat verwacht je dus echt niet he. :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2012 om 00:21:
En dat op een feest. Dat verwacht je dus echt niet he.

Kan me er nooit aan ergeren B) Maak er zelf wel een feestje van :cheer:

*wacht op reactie(s) als: omdat je zelf altijd dronken/vdk bent*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2012 om 00:22:
Kan me er nooit aan ergeren Maak er zelf wel een feestje van

x2
Waarschuw beheerder
UMF, gister de docu Can U Feel It?! in de bios gezien, het eerste wat ik dacht was dat we hier in NL wel verwend zijn met al die feesten. Misschien dat mensen daarom niet meer zo snel los gaan (denk ik dan hè)
Voor alle EDM-liefhebbers hier: Als ie nog een keer online komt of misschien nog een keer in de bios komt, zeker checken!

(L) Wat een festival (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANINE. op maandag 28 mei 2012 om 22:44:
Tsss, was vet toch?! B) daar trouwens niet meer gezien!

Haha, was zeker vet! :D Had achteraf gezien ook geen andere plannen op dat moment :p Maar nee niet meer gezien, jij rende zo snel weg :P

Waarschuw beheerder
donateur
D

Dream or Reality
Waarschuw beheerder
donateur
Goed nieuws voor diegen die Can U Feel It?! gemist hadden en hem toch nog willen bekijken.
Sprak vandaag iemand die die gast kent die de docu gemaakt had en als het allemaal doorgaat met rechten etc staat ie ergens deze zomer of erna op youtube :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Perry'd op dinsdag 29 mei 2012 om 18:02:
Goed nieuws voor diegen die Can U Feel It?! gemist hadden en hem toch nog willen bekijken.
Sprak vandaag iemand die die gast kent die de docu gemaakt had en als het allemaal doorgaat met rechten etc staat ie ergens deze zomer of erna op youtube

Dat bericht had ik ook ergens gelezen/gehoord :) Jammer dat ik hem niet in de bios heb gezien aangezien ik druk aan het werk was dit weekend.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BaSiQ op dinsdag 29 mei 2012 om 17:05:
Maar nee niet meer gezien, jij rende zo snel weg

8) ik had W&W net zo lang gerekt totdat we bijna naar de hardstyle moesten rennen haha :')
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANINE. op dinsdag 29 mei 2012 om 18:16:
ik had W&W net zo lang gerekt totdat we bijna naar de hardstyle moesten rennen haha

W&W :respect:
Trouwens ik heb Arty nog op de foto gezet J9 :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANINE. op dinsdag 29 mei 2012 om 18:16:
8) ik had W&W net zo lang gerekt totdat we bijna naar de hardstyle moesten rennen haha :')

Volgens mij heb ik ook niks gemist van headhunterz hoor, kwam aan bij het begin van spaceman. Of draaide ie daarvoor nog een andere plaat?

Uitspraak van Rossum op dinsdag 29 mei 2012 om 20:27:
W&W :respect:

X2 :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BaSiQ op dinsdag 29 mei 2012 om 20:42:
kwam aan bij het begin van spaceman. Of draaide ie daarvoor nog een andere plaat?

Nope
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2012 om 20:52:
Nope

Dus J9, heb je voor niks zo hard gerent 8)