Partyflock

Forumonderwerp · 892671
91 volgers · 3483916x bekeken
Waarschuw beheerder
+41-37
Omdat deze Topic al bestond Hardcore dag top 5 dacht ik dat om precies hetzelfde te openen maar dan over Hardstyle wel een goed idee zou zijn :yes: ...

Duzz wat is jullie dagelijks 5 beste Hardstyle tracks :) ...ik zal wel effe beginnen dan :P

-Headhunterz - Scantraxx Roots
-Chickz On Fire - Natte Asbak
-Technoboy - guns 'N Noses (Technoboy's Atomic Hard Remix)
-The Beholder & Zany - Midnight
-Zanza Labs - Control The Mind
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fano op zaterdag 17 april 2010 om 13:42:
Op Q-dance staat ie al op sold-out... Wat een bagger!

Blijf maar mooi in de rij staan, het kan nooit dat het al uitverkocht is, volgens mij tellen ze gewoon de mensen die nog in de rij staan mee.
Artiest Nevz
Waarschuw beheerder
Wildstylez - No Time To Wait :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Geil, ik sta ook in de rij (H)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van daan:) op zaterdag 17 april 2010 om 13:43:
Uitspraak van Fano op zaterdag 17 april 2010 om 13:42:
Op Q-dance staat ie al op sold-out... Wat een bagger!

Blijf maar mooi in de rij staan, het kan nooit dat het al uitverkocht is, volgens mij tellen ze gewoon de mensen die nog in de rij staan mee.

ik heb al wel een email gestuurd naar q-dance dat dit absoluut nergens op slaat.

Sinds 12:50 op die defqon.tickets.kutsite geweest, eerst 51 minuten, toen 39 minuten, toen 15 minuten, toen wachtrij controle, toen weer 51 minuten, nu uitverkocht.

Ga toch heen man, kut idioten.

Waarschuw beheerder
wat een tering zooi als iemand nog relatief 'goedkoop' kaarten in de verkoop heeft hoor ik et graag:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van valkyr op zaterdag 17 april 2010 om 13:45:
ik heb al wel een email gestuurd naar q-dance dat dit absoluut nergens op slaat.

Sinds 12:50 op die defqon.tickets.kutsite geweest, eerst 51 minuten, toen 39 minuten, toen 15 minuten, toen wachtrij controle, toen weer 51 minuten, nu uitverkocht.

Gaan we gewoon lekker hekklimmen op 12 juni(Y)
Waarschuw beheerder
ow was de kaartverkoop vandaag ? :p

hmm achja. summerfestival net zo prima :bier:.

wie heeft er een geldboom in de tuin staan btw..

ik heb geen rotte knop en wil vet hard fnaaf :'(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Klikte precies op het goed moment :) hoefde maar 15 min te wachten.
Weer even wat mensen kunnen helpen :D:D
Waarschuw beheerder
eerst 51 minuten, toen 39 minuten, toen 15 minuten, toen wachtrij controle, toen weer 51 minuten, nu uitverkocht

Nja die tijd is wel slechts een schatting :)

Vind het veel achterlijker dat ik op betalen klik en hij zegt dat ik te traag ben met bestelling afronden. Hun fucking site is neit sneller whaha.
Bel ik zeg op zeggen ze: Ja had je sneller moeten zijn LOL
Waarschuw beheerder
Einde verhaal, ook die browser met die wachtrij verspringt nu naar sold out. Kutlente
Waarschuw beheerder
Ff lekker tussendoor 10 years kaarten besteld, heel soepel :lol:
Waarschuw beheerder
Nu al uitverkocht wow :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 april 2010 om 13:43:
Strike is wel extreem vet. _O_.

Dat dan weer wel. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van addiQted op zaterdag 17 april 2010 om 13:50:
Klikte precies op het goed moment hoefde maar 15 min te wachten.

(Y) hier ook!

Strike is wel extreem vet.

hoe strike er in klapte vorige week bij zany (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jro_ op zaterdag 17 april 2010 om 13:54:
Ff lekker tussendoor 10 years kaarten besteld, heel soepel

Denk niet dat 10 years Q snel zal uitverkocht zijn :). Die kunnen nog wachten dus :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 april 2010 om 13:50:

www.marktplaats.nl

www.denk-even-na.nl
Waarschuw beheerder
Strike is wel extreem vet. _O_.

Idd. Echt dik :cheer:

Uitspraak van Koning! op zaterdag 17 april 2010 om 13:54:
Nu al uitverkocht wow :P

Gaat nergens meer over. Die gasten bij kjudens lachen zich kapot nu! Weer paar miljoen erbij :lol:.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 april 2010 om 13:55:
Die kunnen nog wachten dus

Heb het over dat de Q-Dance site het heerlijk deed net :lol:
Waarschuw beheerder

Had je dat ook geroepen als je wel geslaagd was? En heb je zelf een beter idee dan?

Zelf effe rondgebeld en op eentje na hebben alle mensen die ik gesproken heb nu kaarten :cheer: Dus dat gaat weer een dolle boel worden! (l)
Waarschuw beheerder
geen feest zonder mij he vergeet dat niet :p

ik had jullie zo graag met zn alle mee genomen naar de brown B) maar helaas
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wij hebben 4 kaarten besteld, maar nog niet binnen gekregen maar de betaling is wel volbracht. Terwijl ik nu mensen spreek die de kaarten meteen binnen hebben. Wie weet er hoe dat zit? Zijn we nu opgelicht?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fatal inc. op zaterdag 17 april 2010 om 14:00:
geen feest zonder mij he vergeet dat niet

Ja idd, dan hebben we een reden om alles op stelten te zetten :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tomm!c op zaterdag 17 april 2010 om 14:00:
Wij hebben 4 kaarten besteld, maar nog niet binnen gekregen maar de betaling is wel volbracht. Terwijl ik nu mensen spreek die de kaarten meteen binnen hebben. Wie weet er hoe dat zit? Zijn we nu opgelicht?

Ze zijn aan het controleren op adres, naam en rekeningnummer. Ik hoop dat ik ze nog krijg. Heb namelijk 2 keer met dezelfde pas betaald voor 8 kaarten.
Waarschuw beheerder
Defqon 2010 Tickets / DEFQON 2010 Kaartjes Q-Dance

2 kaartjes Defqon 2010 te koop Het vetste feest van Q Dance en altijd lekker weer Ik vraag 125 per kaartje dus als je interesse hebt dan kan je me bellen op 0641388951 Je kan ze...

€ 125,00

Vandaag

0

Wassenaar, ZH
DefQon.1 2010

DefQon.1 2010

Origineel DefQon 1 2010 Ticket Voor 300 euro af te halen

€ 300,00

Vandaag

0

Sint Anthonis, NB

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zaterdag 17 april 2010 om 13:58:
Had je dat ook geroepen als je wel geslaagd was? En heb je zelf een beter idee dan?

Nou, ik heb liever ticketonline lekker F5-en, dan moet je tenminste nog een beetje je best doen. Hier ligt het volledig buiten je eigen handen. Sommige zijn er gewoon keihard ingenaaid door die kutsite (incl. me)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 april 2010 om 14:00:
Ja idd, dan hebben we een reden om alles op stelten te zetten

hou je mond man..

jij wannabee stanley met je camera :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tomm!c op zaterdag 17 april 2010 om 14:00:

Je krijgt meteen na het betalen toch een knop waarna je ze kan downloaden..?
Waarschuw beheerder
1. Wavolizer - Saifam Machup MK2 (Wavo vs Geck-O Mix)
2. Atlantic Wave - The Creation (Giada Remix)
3. The Playboyz vs Dark-E - Melting
4. E-Fect - Glorification (Activator vs Zatox Mix)
5. ZX Aka Zenith DJ Vs Avex - Scream (Main Mix)
Artiest {SHOWLIST artist 24361, 46946}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fatal inc. op zaterdag 17 april 2010 om 14:05:
wannabee stanley

Ik herinner me nog een post van jou, in de trant van "Bedankt Stanley voor de stylingtips!" :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Svensation B) op zaterdag 17 april 2010 om 14:05:

Ja, dat hadden we met de eerste 4 kaarten wel, vervolgens hebben we op een ander adres nog eens 4 kaarten besteld met dezelfde pas en tevens ip-adres(?). Zou dit een probleem zijn?
Uitspraak van Nevz op zaterdag 17 april 2010 om 14:03:
Ze zijn aan het controleren op adres, naam en rekeningnummer. Ik hoop dat ik ze nog krijg. Heb namelijk 2 keer met dezelfde pas betaald voor 8 kaarten.

Dat hebben wij dus ook gedaan, maar dan wel de andere 4 kaarten op een ander postadres
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zaterdag 17 april 2010 om 13:58:

WJ, Ik héb kaarten (presale)! Dit is puur voor vrienden die vandaag hard moeten werken om de boel te betalen en niet zelf konden bestellen. En straks mag ik ze opbellen en zeggen dat ik alles heb gedaan by the book, maar het toch niet gelukt is.

En zelfs als alles wel gelukt was had ik het nog steeds geroepen, vind het altijd echt kut voor lui die bv. hier altijd posten (dus liefhebbers zijn van de muziek, lees: geen dagjesmensen) en melden dat ze niks hebben gekregen terwijl ze toch alles gedaan hebben wat q-dance zei. (N)

Uitspraak van daan:) op zaterdag 17 april 2010 om 14:04:
Hier ligt het volledig buiten je eigen handen. Sommige zijn er gewoon keihard ingenaaid door die kutsite (incl. me)

idd!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Svensation B) op zaterdag 17 april 2010 om 14:05:

ja klopt :) had ik wel in ieder geval
en ook meteen in de mailbox..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Svensation B) op zaterdag 17 april 2010 om 14:03:
DefQon.1 2010

Origineel DefQon 1 2010 Ticket Voor 300 euro af te halen

€ 300,00

Vandaag

0

Sint Anthonis, NB

Ook gewoon mensen die bij hun advertentie zetten dat ze 4 kaarten over hebben.. je kan dr maar vier bestellen :rot:
Waarschuw beheerder
Nja ik vind het stiekem toch wel grappig.

Ookal ben ik tering hard door die site genaaid. Bestelling niet afgerond in 5 min terwijl die site gewoon zo traag is whaha.

:D
Waarschuw beheerder
Nou, ik heb liever ticketonline lekker F5-en, dan moet je tenminste nog een beetje je best doen. Hier ligt het volledig buiten je eigen handen. Sommige zijn er gewoon keihard ingenaaid door die kutsite (incl. me)

Ik vond dit systeem toch eerlijk hoor. Als je gewoon wacht was er niks aan de hand. Er stond ook duidelijk onder: "If you participate in the que line doesn't garantuee that you can order tickets." Werkte gewoon goed (y)
Waarschuw beheerder
Sommige zijn er gewoon keihard ingenaaid door die kutsite (incl. me)

Denk je dan dat dat niet zo geweest was met dat F5'en? De vraag is gewoonweg groter dan het aanbod, dat is al jaren zo, dat is met andere concerten en feesten ook zo en de ene keer heb je geluk en de andere keer niet. Om je gelukskansen te vergroten moet je gewoon wat extra mensen aan het werk zetten ;)

Overigens wel mensen die dan niet door de wekker heen slapen :bloos: Was 't totaal vergeten ook zodra ik wakker was. Maar goed, al genoeg mensen gesproken die extra kaarten hebben en die ze wel tegen een normale prijs verkopen straks. Ik maak me nooit zo druk om dit soort dingen. Ik heb daar straks gewoon al m'n vriendjes bij elkaar :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zaterdag 17 april 2010 om 14:10:
Denk je dan dat dat niet zo geweest was met dat F5'en?

Ik zeg toch: dan ligt het nog een beetje in je eigen handen. F5-en voor het leven. Dit gaat nergens meer over.

Om je gelukskansen te vergroten moet je gewoon wat extra mensen aan het werk zetten ;)

7 mensen op de site, 4 kaarten in totaal, 4 met connection time out, 2 kwamen niet meer aan de beurt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Denk je dan dat dat niet zo geweest was met dat F5'en?

ja, met F5'en heb ik namelijk atlijd kaarten gekregen, defqon, qlimax, sensation, elke keer. Kwestie van doorzetten.

Dit is gewoon inloggen en mee kijken hoe je zaterdagmiddag 12 juni thuis op de bank wordt geflikkerd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Distractor B) op zaterdag 17 april 2010 om 14:07:
Ik herinner me nog een post van jou, in de trant van "Bedankt Stanley voor de stylingtips!"

ja maar echt veel hebben ze niet geholpen 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fatal inc. op zaterdag 17 april 2010 om 14:05:
hou je mond man..

Hou zelf je mond, ik heb geld om feestjes te betalen 8)

Uitspraak van Distractor B) op zaterdag 17 april 2010 om 14:07:
Ik herinner me nog een post van jou, in de trant van "Bedankt Stanley voor de stylingtips!"

Hij wilt gewoon weten hoe Stanley het doet om meerderjarige meisjes te lokken. :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fatal inc. op zaterdag 17 april 2010 om 14:13:

Een goochelaar vertelt ook nooit z'n echte geheimen :')
Uitspraak van valkyr op zaterdag 17 april 2010 om 14:12:
ja, met F5'en heb ik namelijk atlijd kaarten gekregen, defqon, qlimax, sensation, elke keer. Kwestie van doorzetten.

Tja het zal ook nooit goed zijn :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pjom :honger: op zaterdag 17 april 2010 om 14:10:
Nja ik vind het stiekem toch wel grappig.

helemaal niks grappigs aan malloot

Uitspraak van valkyr op zaterdag 17 april 2010 om 14:09:
WJ, Ik héb kaarten (presale)! Dit is puur voor vrienden die vandaag hard moeten werken om de boel te betalen en niet zelf konden bestellen. En straks mag ik ze opbellen en zeggen dat ik alles heb gedaan by the book, maar het toch niet gelukt is.

En zelfs als alles wel gelukt was had ik het nog steeds geroepen, vind het altijd echt kut voor lui die bv. hier altijd posten (dus liefhebbers zijn van de muziek, lees: geen dagjesmensen) en melden dat ze niks hebben gekregen terwijl ze toch alles gedaan hebben wat q-dance zei.

inderdaad

zou nog erger balen als me hetzelfde was overkomen als Seth... damn kerel das echt fucked up.. ben je blij dat je er door bent, wordt je er weer uitgeflikkerd...

Rot toch op met die ticket bv's en fucking handelaren, gewoon in de toekomst 1 ticket per persoon..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fatal inc. op zaterdag 17 april 2010 om 14:13:

Ja denk je dat Stanley genoeg geld heeft om jouw hele kop door een plastisch chirurg te laten verbouwen?? :')
Als ie dat had, dan zou ie dat namelijk op maken aan een vakantie naar Gran Canaria b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 april 2010 om 14:17:
helemaal niks grappigs aan malloot

Geen defqon betekend niet het einde van de wereld ;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 april 2010 om 14:17:
zou nog erger balen als me hetzelfde was overkomen als Seth...

En ja Seth en ik hadden exact hetzelfde maargoed. Zoals ik al zei, zijn genoeg dikke feesten joh :)

Alhoewel, 1 ticket per persoon is wel goed denk ik. En legitimeren bij de ingang met daarbij je eigen ticket. Mogelijk maken voor een ticket annulering zodat je hem nog terug kunt geven bij de organisatie. Alleen teveel werk denk k
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Denk je dan dat dat niet zo geweest was met dat F5'en? De vraag is gewoonweg groter dan het aanbod, dat is al jaren zo, dat is met andere concerten en feesten ook zo en de ene keer heb je geluk en de andere keer niet. Om je gelukskansen te vergroten moet je gewoon wat extra mensen aan het werk zetten

waarom geeft q-dance dan niet meer tickets uit????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op zaterdag 17 april 2010 om 14:18:
Ja denk je dat Stanley genoeg geld heeft om jouw hele kop door een plastisch chirurg te laten verbouwen??

KABOOM! :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 april 2010 om 14:20:
waarom geeft q-dance dan niet meer tickets uit????

Omdat het strand van almere niet meer ruimte biedt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Denk je dan dat dat niet zo geweest was met dat F5'en

Heb zelf al kaarten vorige week kunnen regelen, maar was ook aan het regelen voor vrienden. Altijd erdoorheen gekomen met het oude systeem, eerste keer nu dat we pech hebben. Op zich een prima systeem, maar vind het hele f5 verhaal toch beter werken, daar moet je tenminste nog moeite voor doen. Nu ben je gewoon helemaal overgeleverd aan de werking van het systeen!

En iedereen die ze nu voor grof geld aanbiedt op Marktplaats moeten ze helemaal afschieten, dat gaat helemaal nergens meer over. Q moet bij dit soort feesten gewoon 1 kaartje per persoon, registratie op naam, dan ben je van het hele probleem met doorverkopen af en hebben de echte liefhebbers ook meer kans!