Partyflock

Forumonderwerp · 892671
91 volgers · 3484393x bekeken
Waarschuw beheerder
+41-37
Omdat deze Topic al bestond Hardcore dag top 5 dacht ik dat om precies hetzelfde te openen maar dan over Hardstyle wel een goed idee zou zijn :yes: ...

Duzz wat is jullie dagelijks 5 beste Hardstyle tracks :) ...ik zal wel effe beginnen dan :P

-Headhunterz - Scantraxx Roots
-Chickz On Fire - Natte Asbak
-Technoboy - guns 'N Noses (Technoboy's Atomic Hard Remix)
-The Beholder & Zany - Midnight
-Zanza Labs - Control The Mind
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Yeah, Trespassing. Wat een gruwelijk track! :D.
Werkzaam bij ITSOTC Events
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 april 2010 om 15:43:
Trespassing. Wat een gruwelijk track!

(L) !!

Gruwelijke shit
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Distractor B) op dinsdag 13 april 2010 om 15:39:
Kvraag me wel ns af of er echt mensen zijn die ook echt op die counter afgaan :D

ik ga er nie vanuit ofzo, maar het is wel een indicatie.. maar bij mij zittie er ook stevig naast meestal. Het is wel handig als je een plaat van 144 bpm naar 151 wilt zette, dan heb je een indicatie en dan kun je em derna fatsoenlijk beatmatchen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PieterH op dinsdag 13 april 2010 om 15:41:
Geck-O vs Thera - "Trespassing"

:dood: Is meer hardcore. Zoiets hoef ik echt niet in een hardstyle setje te horen.

Phrantic & Chris One - "Just A Shadow" (Chris One mix)

Deze is wel dik (Y)!
Werkzaam bij Theracords
Artiest {SHOWLIST artist 27401, 141762, 66294, 127628}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zanza op dinsdag 13 april 2010 om 16:01:
Is meer hardcore. Zoiets hoef ik echt niet in een hardstyle setje te horen.

Ja ik begin meestal met hardtrance en eindig op die tour :) Diversiteit ftw he :D
Artiest {SHOWLIST artist 57249, 63289}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zanza op dinsdag 13 april 2010 om 16:01:
Zoiets hoef ik echt niet in een hardstyle setje te horen.

Ik wel. (Y)
Artiest {SHOWLIST artist 54244, 48876}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Distractor B) op dinsdag 13 april 2010 om 15:39:
Kvraag me wel ns af of er echt mensen zijn die ook echt op die counter afgaan :D

Met al die 150 bpm plaatjes van tegenwoordig is dat niet eens meer nodig xD
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 13 april 2010 om 14:21:
Komt er ook nog een met Climax mix?

die hoor je toch later nog ? zal 2e stuk wel zo zijn denk ik :D
Waarschuw beheerder
01 Geck-O vs Thera - "Trespassing"
02 Geck-O & Wavolizer - "Punk!"
03 DJ Thera & Matt Restless - "Here We Come"
04 Wavolizer - "No Time For Breakdown" (feat Mc Sogma)
05 Phrantic & Chris One - "Just A Shadow" (Chris One mix)

Ja ik neem m ook gewoon mee in mn top 5 :P Heb nu al zin om ze morgen te kunnen luisteren _O_
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 april 2010 om 13:35:
snap ik, ik download nu ook alles, het is gewoon makkelijker en kost niks.

Als jij draait op 'professioneel' niveau vind ik 't echt triest dat je gewoon je tracks download.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fatal inc. op dinsdag 13 april 2010 om 16:10:
die hoor je toch later nog ? zal 2e stuk wel zo zijn denk ik

Nope, ook anticlimax

Artiest Scope DJ
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 april 2010 om 13:32:
wel dus, aangezien een vinyl een veel groter frequentiebereik heeft dan een digitale release. Daarom klinkt een mp3 of wav vaak een stuk blikkeriger en een vinyl release veel voller.

De tracks zoals je ze in een WEB (minstens 320kbit, liever WAV) krijgt, klinken zoals de producer ze bedoelt heeft. Daarom zijn die natuurgetrouwer als je ze met de bron (de digitale masters, waarvan ook vinyls worden gedrukt) vergelijkt :)

Maargoed het is en blijft ook een eindeloze discussie ;) Straks draait iedereen met geheugenkaartjes, wie weet. Vinyltijdperk is zo goed als over, wat ik persoonlijk ook jammer vind, maar heb nog een leuke collectie. :)
Waarschuw beheerder
Geck-O vs Thera - "Trespassing"

Zeker een vette track, maar vind het inderdaad niet echt hardstyle meer :P. Zou zeker niet misstaan in een industrial-setje denk ik :yes:.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 april 2010 om 16:19:
Maargoed het is en blijft ook een eindeloze discussie ;) Straks draait iedereen met geheugenkaartjes, wie weet. Vinyltijdperk is zo goed als over, wat ik persoonlijk ook jammer vind

Is ook jammer want er zijn genoeg lui nog vermoed ik die de vinyl lang willen blijven draaien, maar de meeste dingen wordt een opvolger voor gevonden zoals je al zegt net, lijkt me wel apart gezicht trouwens als je vanaf geheugenkaart gaat draaien, daarvoor is de cdj2000 toch ook gekomen o.a?
Artiest {SHOWLIST artist 24361, 46946}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MindQontroller op dinsdag 13 april 2010 om 15:50:
Het is wel handig als je een plaat van 144 bpm naar 151 wilt zette, dan heb je een indicatie en dan kun je em derna fatsoenlijk beatmatchen..

Nja je hoort toch gauw genoeg dat 'ie zwaar achter loopt.. Heb ik iig geen counter voor nodig..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeroenhardstyle op dinsdag 13 april 2010 om 16:27:
Is ook jammer want er zijn genoeg lui nog vermoed ik die de vinyl lang willen blijven draaien, maar de meeste dingen wordt een opvolger voor gevonden zoals je al zegt net, lijkt me wel apart gezicht trouwens als je vanaf geheugenkaart gaat draaien, daarvoor is de cdj2000 toch ook gekomen o.a?

Toch puur zonde.. Een groot deel van het DJ zijn lijkt me toch het charme dat het heeft, wat steeds meer verdwijnt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MindQontroller op dinsdag 13 april 2010 om 15:50:
van 144 bpm naar 151

Mijn mix werd vorige week nog afgezeken omdat ik 6 bpm omhoog pitchte :O
laatste aanpassing
Artiest Lanoz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M op dinsdag 13 april 2010 om 16:38:
Mijn mix werd vorige week nog afgezeken omdat ik 6 bpm omhoog pitchte :O

ligt er aan wat je max bpm is natuurlijk...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Henk van den Tillaart op dinsdag 13 april 2010 om 16:35:
Een groot deel van het DJ zijn lijkt me toch het charme dat het heeft, wat steeds meer verdwijnt.

Ik ben nu een half jaar over op CD's, 9 jaar met vinyl gedraaid. Nou, ik zal dus echt niet meer terug gaan naar vinyl. Ellende met dat slepen, tranen in de ogen als iemand een kras op je limited maakt, een hangslot op je koffer omdat ze anders de classics uit je koffer jatten (schoften). Viva le CD.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M op dinsdag 13 april 2010 om 16:38:
Mijn mix werd vorige week nog afgezeken omdat ik 6 bpm omhoog pitchte

Als je op op 151 aan het mixen bent en de plaat die je opzet is van orgine 144 dan moet je idd oppitchen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Henk van den Tillaart op dinsdag 13 april 2010 om 16:35:
Toch puur zonde.. Een groot deel van het DJ zijn lijkt me toch het charme dat het heeft, wat steeds meer verdwijnt.

en toch vind ik met cdj toch lekkerder draaien:P

Waarschuw beheerder
dadelijk komt er nog een app die aangeeft wanneer en hoe je het beste in kunt mixen;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M op dinsdag 13 april 2010 om 16:40:
Ik ben nu een half jaar over op CD's, 9 jaar met vinyl gedraaid. Nou, ik zal dus echt niet meer terug gaan naar vinyl. Ellende met dat slepen, tranen in de ogen als iemand een kras op je limited maakt, een hangslot op je koffer omdat ze anders de classics uit je koffer jatten (schoften). Viva le CD.

en dat t een stuk goedkoper is
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Henk van den Tillaart op dinsdag 13 april 2010 om 16:40:
Als je op op 151 aan het mixen bent en de plaat die je opzet is van orgine 144 dan moet je idd oppitchen

Gaan we nou bijdehand lopen doen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Henk van den Tillaart op dinsdag 13 april 2010 om 16:40:
Als je op op 151 aan het mixen bent en de plaat die je opzet is van orgine 144 dan moet je idd oppitchen :)

[img width=600 height=750]http://pix.motivatedphotos.com/2009/2/6/633695463449611430-bitchslap.jpg[/img]
Artiest {SHOWLIST artist 60688, 49131}
Waarschuw beheerder
aangezien een vinyl een veel groter frequentiebereik heeft dan een digitale release.

Maakt toch geen fuck uit? Een vinyl kan maybe wat lager in de frequenties, maar die zijn voor een mens toch niet hoorbaar, dus wordt die frequentie ook niet aangesproken in een productie lijkt me.....Dus zou je geen verschil moeten horen....Vind een vinyl wel vaak wolliger klinken, maar of dat ook beter te noemen is.....

Artiest Funktion 1
Waarschuw beheerder
wel dus, aangezien een vinyl een veel groter frequentiebereik heeft dan een digitale release. Daarom klinkt een mp3 of wav vaak een stuk blikkeriger en een vinyl release veel voller.

:LOL:

Hoe kun je een vinyl nou beter noemen, als de track al digitaal geproduceerd is en dan overgezet wordt op een analoog medium? Bij het overzetten ga je altijd iets verliezen qua geluidsinformatie. Hoe iemand een afgespeelde vinyl beleefd cq ervaart is een persoonlijke smaak.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Timmie_Z op dinsdag 13 april 2010 om 16:57:
Maakt toch geen fuck uit? Een vinyl kan maybe wat lager in de frequenties, maar die zijn voor een mens toch niet hoorbaar, dus wordt die frequentie ook niet aangesproken in een productie lijkt me.....Dus zou je geen verschil moeten horen....Vind een vinyl wel vaak wolliger klinken, maar of dat ook beter te noemen is.....

idd.. vind vaak dat een webrelease op 320 toch een wat helderder geluid heeft dan een vinyl release
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 april 2010 om 16:58:
Hoe kun je een vinyl nou beter noemen, als de track al digitaal geproduceerd is en dan overgezet wordt op een analoog medium? Bij het overzetten ga je altijd iets verliezen qua geluidsinformatie. Hoe iemand een afgespeelde vinyl beleefd cq ervaart is een persoonlijke smaak.

http://www.associatedcontent.com/article/1709437/analog_or_digital_music_whats_better_pg2.html?cat=33

http://electronics.howstuffworks.com/question487.htm

zo zijn er nog tig artikelen.

maargoed een eindeloze discussie zoals Scope al aangaf.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben benieuwd naar die vet hard compilatie :respect: dat beloofd wat te worden B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 april 2010 om 17:13:
http://www.associatedcontent.com/article/1709437/analog_or_digital_music_whats_better_pg2.html?cat=33

http://electronics.howstuffworks.com/question487.htm

zo zijn er nog tig artikelen.

De gemiddelde houseparty bezoeker mist toch een behoorlijk aantal Hz, dus op een hakkuhparty komt dat verschil toch niet over bij de bezoekers. Case closed!
Waarschuw beheerder
1 Zatox & Nikkita - Poltergeist
2 Ran-D - Feel my fire
3 Wildstylez - No time to waste
4 Pavo - Back in time (Twist & shout bootleg)
5 Noisecontrollers - Yellow minute (Alpha2 rmx)
Waarschuw beheerder
donateur
1. Zatox - Creation
2. Titan - Strength & Fury
3. Tnt - Double Dutch Tritolo (Mash)
4. Chain Reaction - Lellebel
5. Va - Tat's Mashup
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lanoz op dinsdag 13 april 2010 om 17:18:
1. Zatox - Creation
2. Titan - Strength & Fury
3. Tnt - Double Dutch Tritolo (Mash)
4. Chain Reaction - Lellebel
5. Va - Tat's Mashup

Ben lui, ga mee.

Pff.. niveau zat er weer lekker in, lees ik O:)

Sorry dat ik niet in kon springen gisteren.. Ik had 2 dagen cursus in Putten en er werd bier geschonken ;P
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Robbie M op dinsdag 13 april 2010 om 17:32:
Sorry dat ik niet in kon springen gisteren.. Ik had 2 dagen cursus in Putten en er werd bier geschonken

Weet jij wat n smsje kost?? :O
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry dat ik niet in kon springen gisteren.. Ik had 2 dagen cursus in Putten en er werd bier geschonken ;P

ach ja..
lui,

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van actief op dinsdag 13 april 2010 om 14:21:
Komt er ook nog een met Climax mix?

Goed idee.. Maar dat zal een DJ Tool worden.. :)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van *RisS* op dinsdag 13 april 2010 om 17:37:
Weet jij wat n smsje kost??

Binnen of buiten de bundel?
Waarschuw beheerder
hoor nou die out with a bang pas :O wat een vette track is dat :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vincent auf der Haar op dinsdag 13 april 2010 om 17:53:
Maar dat zal een DJ Tool worden..

Dat is niet erg, als je die tool dan even aan moi geeft zodat ik m kan draaien :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vincent auf der Haar op dinsdag 13 april 2010 om 17:53:
Goed idee.. Maar dat zal een DJ Tool worden.. :)

of zelf releasen op je site tegelijkertijd met de vinyl? 8)

of idd

Uitspraak van actief op dinsdag 13 april 2010 om 18:12:
Dat is niet erg, als je die tool dan even aan moi geeft zodat ik m kan draaien :D

laatste aanpassing