Heb ook eens zoiets gehad op een Duitse EHBO. Was op Mayday, pilletje op en netjes de hele avond water gedronken. Dacht ik. Wasser Joe. Weet ik veel dat daar cafeïne in zit
Daar ben ik dus nogal overgevoelig voor (paar koppen koffie en ik lig te kotsen). Was goed heet daar dus had wel 6 van die flesjes op binnen twee uur ofzo. Werd echt ziek daardoor, godse koppijnaanval ook. Maar omdat ik ook waus was kwam m'n Duits (waar ik normaal toch behoorlijk goed in ben) er niet helemaal lekker uit. Ik probeerde uit te leggen dat ik dus koppijn had maar ik bleef maar herhalen dat ik 'krank im kopf' was, oftewel koekoek in de bovenkamer. Die lui maar vragen of ik dan LSD gebruikt had, wat ik voor trips had en ik dacht alleen maar 'geef me gewoon een paracetamol man!'.
Haha kan er nu wel om lachen
, toen wat minder. 
Nu je het toch over koffie hebt. Ik woon pas paar maandjes samen met twee maten van me, de één bleek toch nog wel wat algemene kennis te missen

Hij had bij papa en mama alleen maar Senseo thuis, en ik drink die meuk (liever) niet. Dus ik vroeg of hij gewone koffie wilde zetten, naja dat vond hij goed. Ik kreeg 1 mok, hij hoefde niet. Ik neem een slok, wel wat aan de sterke kant hoor, maar goed, niet aanstellen! Drinken!
Achteraf voel ik me toch niet helemaal top. Kijk ik in het koffiefilter, heeft die jongen dat ding tot de nok toe gevuld met koffie. Hele dag op de bank gezeten tot niks in staat
Haha kan er nu wel om lachen

, toen wat minder.