Partyflock

Forumonderwerp · 892671
91 volgers · 3549379x bekeken
Waarschuw beheerder
+41-37
Omdat deze Topic al bestond Hardcore dag top 5 dacht ik dat om precies hetzelfde te openen maar dan over Hardstyle wel een goed idee zou zijn :yes: ...

Duzz wat is jullie dagelijks 5 beste Hardstyle tracks :) ...ik zal wel effe beginnen dan :P

-Headhunterz - Scantraxx Roots
-Chickz On Fire - Natte Asbak
-Technoboy - guns 'N Noses (Technoboy's Atomic Hard Remix)
-The Beholder & Zany - Midnight
-Zanza Labs - Control The Mind
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van daan:) op donderdag 2 juli 2009 om 12:14:
Zijn er nou alweer posts verwijderd:'(

Neen.

En jullie willen erover discussiëren? Prima, ik zal de boel in de gaten houden, maar ik ben wel streng in dat geval. Dus laat maar eens zien dat je je kunt gedragen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ZVEN op donderdag 2 juli 2009 om 12:16:
Maargoed zoals ik al zei, houd er rekening mee dat het echt heel erg moeilijk is om jezelf financieel staande te houden op de langere termijn als fulltime Hardstyle DJ/Producer... Scantraxx behartigt niet alleen de belangen van de eigen portemonnee :) Er moet er een de boeman zijn :)

Dat valt of staat toch niet met het filmen van bijv een Stannerd?? 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 juli 2009 om 12:07:
Terwijl de artiesten zelf het niet erg vinden, zoals hier gezegd werd?
Ja, dat is grootheidswaanzin.

Los daarvan gaat het me niet om die filmpjes, maar om het feit dat je er vervolgen niet over mag praten.

Op een normale manier kun je er toch prima over praten? Geen bericht van mij is verwijderd zover ik nu even kan zien...

En het is niet waar dat "de artiesten" het niet erg vinden. Er zijn er genoeg die aan Stanley hebben gevraagd of hij bepaalde dingen niet wil filmen, laat staan publiceren.
(Hier is trouwens ook wel eens geen gehoor aan gegeven)
Je kunt echter geen verschil maken in artiesten bij een bepaald label. Dat zou alleen maar voor verwarring zorgen. Dit is dan gewoon een collectief besluit van het label uit :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op donderdag 2 juli 2009 om 12:20:
Dat valt of staat toch niet met het filmen van bijv een Stannerd?? 8)

Viel of stond het daar maar wel mee.....dat zou natuurlijk lekker makkelijk zijn ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op donderdag 2 juli 2009 om 12:20:
Dat valt of staat toch niet met het filmen van bijv een Stannerd??

Stond ook in een eerdere post van mij:

Uitspraak van ZVEN op donderdag 2 juli 2009 om 10:53:
Alles wat de verkoopcijfers ook maar íets zou kunnen boosten moet je als organisatie met beide handen aanpakken. Of dát het geval is lijkt me niet aan ons om daar iets over te kunnen zeggen, maar aan de partij die er het diepste in zit, en in dit geval is dat Scantraxx.

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat ze 'trots' zijn op hun eigen gedrag Dit toont wel aan hoe ze daadwerkelijk zijn
Artiest {SHOWLIST artist 54244, 48876}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 juli 2009 om 12:24:
Ik hoop dat ze 'trots' zijn op hun eigen gedrag Dit toont wel aan hoe ze daadwerkelijk zijn

Zulk gedrag zijn we van sommigen bij scantraxx al wel gewend toch
*refereert naar een naakte man op een bepaalde site onder een bepaalde naam*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van daan:) op donderdag 2 juli 2009 om 12:17:
(IMO)

Ja. En In Their Opinion is dat dus niet zo.

Feit is dat Scantraxx het laatste/hoogste woord heeft omdat het hun files zijn, en handelen zij naar hun eigen goeddunken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik doe eens gek, post een top 5:

1. Noisecontrollers - Surge of Power
2. Low-E & Alter Egosz - WTF!
3. Noisecontrollers - Unbroken
4. The Pitcher - I Just Can't Stop
5. Donkey Rollers - Justice For All
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WesselW op donderdag 2 juli 2009 om 12:26:
*refereert naar een naakte man op een bepaalde site onder een bepaalde naam*

Ik denk niet dat Dov daar erg blij mee was eerlijk gezegd. Want dat was inderdaad erg onprofessioneel, maar kan me niet voorstellen dat Dov zo zijn label/artiesten wil promoten :P
Nu weet ik dat natuurlijk niet zeker maar neem gewoon even aan dat hij ook niet op zn achterhoofd is gevallen.
Waarschuw beheerder
MIM top 5
0. Statement of intent
1. Statement 1
2. Luna - Who we are / Unlocked/ choises
3. Kold Konexxion - Something Sweet / Minus One / I Scream Like Ice Cream
4. Statement 2
5. Statement 3
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wooody op donderdag 2 juli 2009 om 12:31:
Nu weet ik dat natuurlijk niet zeker maar neem gewoon even aan dat hij ook niet op zn achterhoofd is gevallen.

Als dat zo was geweest hadden wij deze discussie nooit gevoerd ;)
Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat Dov daar erg blij mee was eerlijk gezegd. Want dat was inderdaad erg onprofessioneel, maar kan me niet voorstellen dat Dov zo zijn label/artiesten wil promoten :P

Idd, ik wou alleen even aantonen dat het niet de eerste keer is dat ze bepaald gedrag vertonen, toendertijd vond men het hier wel grappig maar dat kwam natuurlijk ook gedeeltelijk door de houding van velen hier tegenover de gene die de dupe was. Nu is "onze" stanley de dupe. Echter was het toen niet scantraxx in het algemeen natuurlijk
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 60688, 49131}
Waarschuw beheerder
Ik heb ff iets gemist geloof ik. Maar is dit niet uit hetzelfde princiepe allemaal als wat Johan (Fusion) heeft toegelicht hier? Of zijn er andere redenen gegeven?

1 t/m 5: Alphaverb - To Be Annoucend! Wat een heldenschijf wordt dat weer zeg! Dat gescheur met die synth (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WesselW op donderdag 2 juli 2009 om 12:26:

Maar goed, wij als 'publiek' zullen het toch nooit helemaal begrijpen en andersom vast ook niet.
Ik blijf het apart vinden dat bepaalde artietsen er minder problemen mee hebben en soms zelf blij zijn als sommige filmertjes met goede kwaliteit iets filmen en anderen het meteen als een aanval zien.
Maar wat is nou precies het echte probleem??
Dat er wat Dj Downloads zijn die die filmpjes gebruiken ipv een plaat kopen?? 8)
Wat stuit Scantraxx nou echt zo tegen de borst??
Stanley zelf (wat ik overigens goed snap) of het feit dat hij erom bekend staat vaak nieuwe tracks te filmen??
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timmie_Z op donderdag 2 juli 2009 om 12:35:
Maar is dit niet uit hetzelfde princiepe allemaal als wat Johan (Fusion) heeft toegelicht hier? Of zijn er andere redenen gegeven?

De discussie hier gaat met namelijk om de verwijderde berichten (en die bevatte geen film materiaal)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reez op donderdag 2 juli 2009 om 12:27:
Ik doe eens gek, post een top 5:

1. Noisecontrollers - Surge of Power
2. Low-E & Alter Egosz - WTF!
3. Noisecontrollers - Unbroken
4. The Pitcher - I Just Can't Stop
5. Donkey Rollers - Justice For All

Spelbreker :P

Ik denk niet dat Dov daar erg blij mee was eerlijk gezegd. Want dat was inderdaad erg onprofessioneel, maar kan me niet voorstellen dat Dov zo zijn label/artiesten wil promoten

Ik kan ook niet geloven dat Dov blij is met deze discussie ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timmie_Z op donderdag 2 juli 2009 om 12:35:
Maar is dit niet uit hetzelfde princiepe allemaal als wat Johan (Fusion) heeft toegelicht hier? Of zijn er andere redenen gegeven?

Der is geen verklaring gegeven ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op donderdag 2 juli 2009 om 12:35:
Dat er wat Dj Downloads zijn die die filmpjes gebruiken ipv een plaat kopen?? 8)
Wat stuit Scantraxx nou echt zo tegen de borst??
Stanley zelf (wat ik overigens goed snap) of het feit dat hij erom bekend staat vaak nieuwe tracks te filmen??

Onder andere, ik hoorde laatst Dozer nog een "statement"maken op Fear FM 2Dangerous over iemand die Communicate en andere rips draaide, en daarna als mix op youtube zette.

Maar ook het feit denk ik, dat soms de artiesten er niet tevreden mee zijn, als zij hun track voor het eerst draaien om uit te testen op het publiek en wat meningen op te vangen, dat die eerste versie dan meteen op internet te vinden is terwijl zij waarschijnlijk nog niet 100% tevreden zijn over wat zij hebben neergezet en weer de studio in duiken om het te verder uit te werken.
Waarschuw beheerder
Klopt, tegenwoordig is Stannerd daar de beroerdste niet meer in

Dat weet ik :) Alleen ja in het verleden heeft Stanley geen rekening gehouden met Scantraxx en nu schreeuwt iedereen moord en brand omdat Scantraxx geen rekening houdt met Stanley. Best raar aangezien filmen niet Stanley's broodwinning is en andersom dat wel geldt :)
Waarschuw beheerder

Ik zelf heb ook een aantal filmpjes op m'n account, en die zijn (nog) niet verwijderd. Maar daar is het geluid wat slechter van dan op de cam van Stanley. Dus ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben. :P Maar denk dat het voornamelijk gaat omdat ze willen dat hun kanaal het meest bekeken wordt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ScuL op donderdag 2 juli 2009 om 12:37:
Er zijn anders wel degelijk weer posts verdwenen in de tussentijd. Anyway je weet waar je terecht kunt als je wel normaal hierover wilt discussiëren

Klopt, mijn posten van vannacht zijn verwijderd.. Ons voorstel om de filmpjes bij jouw te posten..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ScuL op donderdag 2 juli 2009 om 12:37:
Er zijn anders wel degelijk weer posts verdwenen in de tussentijd. Anyway je weet waar je terecht kunt als je wel normaal hierover wilt discussiëren

Achjah zolang we ook nog maar weten waar we positief over Scantraxx kunnen praten :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WesselW op donderdag 2 juli 2009 om 12:39:
Maar ook het feit denk ik, dat soms de artiesten er niet tevreden mee zijn, als zij hun track voor het eerst draaien om uit te testen op het publiek en wat meningen op te vangen, dat die eerste versie dan meteen op internet te vinden is terwijl zij waarschijnlijk nog niet 100% tevreden zijn over wat zij hebben neergezet en weer de studio in duiken om het te verder uit te werken.

Daar heb je wel weer gelijk in, dat had ik me nog niet gerealiseerd.
Maar om uit eigen ervaring te spreken...
Soms helpen die filmpjes daar ook wel weer n klein btje in ;)

Uitspraak van ZVEN op donderdag 2 juli 2009 om 12:41:
Alleen ja in het verleden heeft Stanley geen rekening gehouden met Scantraxx en nu schreeuwt iedereen moord en brand omdat Scantraxx geen rekening houdt met Stanley. Best raar aangezien filmen niet Stanley's broodwinning is en andersom dat wel geldt :)

Daarom zeg ik ook tegenwoordig :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op donderdag 2 juli 2009 om 12:43:
Daarom zeg ik ook tegenwoordig

Weet ik! Was ook geen correctie op jou hoor :) Heb het alleen over de ontwikkeling van nu in tegenstelling met het verleden :)

Waarschuw beheerder
Discussie wordt weer totaal uit zijn verband getrokken. Het gaat om het monddood maken door het verwijderen van reacties/discussies.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZVEN op donderdag 2 juli 2009 om 12:42:
Achjah zolang we ook nog maar weten waar we positief over Scantraxx kunnen praten :)

Kan daar ook gewoon hoor O:)
Artiest Jones
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik nou toch tegenkom; weet niet of het hier al ooit besproken is...

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uiteraard, rock civilization!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jones op donderdag 2 juli 2009 om 12:45:
weet niet of het hier al ooit besproken is...

Ja ;)
Artiest ScuL
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ZVEN op donderdag 2 juli 2009 om 12:42:
Achjah zolang we ook nog maar weten waar we positief over Scantraxx kunnen praten

Volledig afhankelijk van welke artiest of track het onderwerp is. Geloof het of niet maar er lopen ook fans van nieuwe HS bij ons rond hoor :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ScuL op donderdag 2 juli 2009 om 12:47:
Geloof het of niet maar er lopen ook fans van nieuwe HS bij ons rond hoor

Weet ik ;)

Om nog even terug te komen op het hoe en waarom van Charissa:
Lijkt me ook zo dat als een producer een nieuwe track heeft gemaakt en hier het publiek mee wil verrassen er altijd weer een berg mensen zijn die de track al helemaal via Youtube hebben doodgedraaid waardoor het al snel niet speciaal meer is... De vraag om nieuwe nummers wordt dan groter dan de tijd die er ook daadwerkelijk is om een nieuwe kwaliteitsplaat neer te leggen.

De beleving van "de naam" door zijn goede producties en de verrassing van nieuwe goede platen en "promo's" zijn in deze dagen waarin een Producer ook gelijk DJ is het enige naast professionaliteit wat het verschil maakt tussen de Huis, Tuin & Keuken DJ en de namen die nu de Mainstage platdraaien op een groot festival. Als je alles online gooit en zo'n plaat niet meer bijzonder is wordt dit verschil alweer een stapje kleiner...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tjongejonge, eerst worden hier berichten verwijderd omdat ze onder andere offtopic waren, maak je een nieuw topic aan waar ze wel ontopic zijn, gooien ze die op slot:'(

Ff een statement maken:
Scantraxx is echt een dramatisch label

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jones op donderdag 2 juli 2009 om 12:45:
Wat ik nou toch tegenkom; weet niet of het hier al ooit besproken is...

Oud ja :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ZVEN op donderdag 2 juli 2009 om 12:52:
Als je alles online gooit en zo'n plaat niet meer bijzonder is wordt dit verschil alweer een stapje kleiner...

Hmmm toch verrassenmd die andere kijk.
Maar bij mij werkt het juist andersom.
VIa bijv YT kom je vette film[pjes tegen en die wekken bij mij jusit de belangstelling om bij bepaalde DJ's te gaan kijken. Want YT-kwalitet is toch heel anders dan op een feest. 1000 keer afspelen via YT haalt het niet bij 1 keer echt horen op een feest :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van daan:) op donderdag 2 juli 2009 om 13:00:
Tjongejonge, eerst worden hier berichten verwijderd omdat ze onder andere offtopic waren, maak je een nieuw topic aan waar ze wel ontopic zijn, gooien ze die op slot

Berichten werden verwijderd om smaad en laster ;)

Dat topic word gesloten omdat Karian geen 2 topics in de gaten kan houden, en om ons hier de mogelijk te geven om hier verder te gaan zonder concequenties.. Lijkt me een fair deal ;)
Artiest {SHOWLIST artist 69437, 22984}
Waarschuw beheerder
Beetje sneu van de Scantraxx luitjes... Ze realiseren zich duidelijk niet hoeveel positieve impact die filmpjes hebben...

Daarnaast: Ik wed dat veel artiesten op dat label net zo hard die filmpjes van andere artiesten checken, om te kijken welke promo's ze in de gaten moeten houden...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robbie M op donderdag 2 juli 2009 om 13:03:
Berichten werden verwijderd om smaad en laster

Nee nee, ook omdat ze offtopic waren:)

Uitspraak van Karian op donderdag 2 juli 2009 om 10:40:
Lijkt me nogal offtopic ook he?

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 juli 2009 om 12:12:
Betere controle op inhoud, betere kwaliteit, plus inkomsten voor het aantal hits, op basis van die advertenties.

Minder hits bij filmpjes van anderen die met 'jouw werk' pochen, meer hits voor je eigen filmpjes.
Niet onterecht. De manier waarop het gaat is alleen dikke ruk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van daan:) op donderdag 2 juli 2009 om 13:05:
Nee nee, ook omdat ze offtopic waren:)

Dat is natuurlijk nog steeds zo. Maar ik heb echt geen energie om te vechten tegen de bierkaai...is het veel te warm voor. Dus heb ik een besluit genomen dat ik het hier dan maar even toesta en de boel in de gaten zal houden.

Dus aub: nok nu met elke keer hetzelfde weer aanhalen.....de plaat blijft anders een beetje hangen en dan komt ie nooit in de dag top 5 :[

Discussie erover mag: maar hou het netjes en respectvol en niet lasterlijk, beledigend of schadelijk voor een der partijen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morzzz op donderdag 2 juli 2009 om 13:04:
Daarnaast: Ik wed dat veel artiesten op dat label net zo hard die filmpjes van andere artiesten checken, om te kijken welke promo's ze in de gaten moeten houden...

:roflol:
Denk je niet dat ze die direct aan elkaar doorgeven zo gauw ze dat willen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 juli 2009 om 13:06:
Minder hits bij filmpjes van anderen die met 'jouw werk' pochen, meer hits voor je eigen filmpjes.
Niet onterecht. De manier waarop het gaat is alleen dikke ruk.

Spijker en Kop ensow...

Uitspraak van WesselW op donderdag 2 juli 2009 om 13:15:
Denk je niet dat ze die direct aan elkaar doorgeven zo gauw ze dat willen

Ehmmmz, denk je dat de politiek onder dj's anders is dan wat er hier nu gebeurt??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 juli 2009 om 09:26:
Scantraxx. Grootsheidswaanzin

Waarschuw beheerder
Uitspraak van daan:) op donderdag 2 juli 2009 om 13:00:
Scantraxx is echt een dramatisch label

:lol: Wat een hoop uilenschijt komt hier voorbij zeg, nier normaal.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op donderdag 2 juli 2009 om 13:15:
Ehmmmz, denk je dat de politiek onder dj's anders is dan wat er hier nu gebeurt??

Ik denk dat de artiesten van scantraxx zonder problemen elkaars promos kunnen krijgen als ze die graag willen draaien eerlijk gezegd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op donderdag 2 juli 2009 om 13:21:
Wat een hoop uilenschijt komt hier voorbij zeg, niet normaal.

had het niet beter kunnen verwoorden! _0_
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar stond dat van de Noisecontrollers? Dat van die 6 stuks op 1 vinyl.

Waarschuw beheerder
Van de Fusionchannel:

Rips from this channel, from radio-sets and live-sets are being deleted cause of copyright control. Recorded parts during performances, including some nice video-images are allowed if it doesn't contain the full length and if it's low quality, else Fusion will contact the copyright department of Youtube as well.
When doubting, keep your video private, send them to us and we will respond a.s.a.p. if it is a good to go!

Zo kan 't ook. _O_.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WesselW op donderdag 2 juli 2009 om 13:22:
Ik denk dat de artiesten van scantraxx zonder problemen elkaars promos kunnen krijgen als ze die graag willen draaien eerlijk gezegd.

Ik denk, dat wij niet allemaal zoveel moeten denken. Wij weten toch niet hoe de vork in de steel zit, het blijft toch speculeren. Pas als er iemand met harde informatie komt met betrouwbare bron wil ik hier best iets over aannemen, maar al dat gelul over: ze doen het hiervoor, zus en zo, bullshit. Zulke organisaties gooien echt niet alles op straat, en doen hun dingen met een reden. En die reden weten wij geen een van allen. Er zijn maar weinig mensen die weten hoe het wél allemaal werkt, DENK IK.

Maja, dat is óók de kracht van het internet....
laatste aanpassing