Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 april 2007 om 17:49:
De plaat die mij ELKE keer weer vochtige ogen bezorgt is deze:
Beam - Odin (Original Trance Exodus)
Hmmm die ken ik wel, maar die raakt mij persoonlijk niet zo. Vind 'm niet zo bijzonder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 april 2007 om 17:49:
met hardstyle nooit mee gemaakt, alleen als dr een soort trance melodie in zit zoals bij Arome - Hands Up zou ut evt kunnen voor komen bij mij, maar is wel echt vaag tis kicke en een kut gevoel tegelijkertijd
Ja heb ik dus ook, vind dat wel gaaf want op iedere muziekstijl komen er weer andere emoties omhoog. Van Hardstyle kan ik echt ontzettend blij en vrolijk worden, ik ga daar weer heel anders op los als op Hardcore. Hardcore maakt me echt leeg, terwijl hardstyle me eerder vol maakt. Of hoe leg je dat uit.

En bij Trance 'voel' ik echt, ik kan er ook best verdrietig van worden. Maar niet op een vervelende manier.
En welke tracks mogen dat zijn dan
Ik moest toch wel effe heeeeeel erg hard slikken op Defqon toen ik vorig jaar 'Infinity' hoorde. terwijl de lyrics zooooo ontzettend zoet zijn, maar dat had juist wel iets. En bij 'Into Deep' kreeg ik zo'n zelfde gevoel als bij 'Nothing' van james Holden, een van mn favo's. Die pakte me ook wel ja. Maar precies wat Sixth Sense zegt, de breaks pakken me. Zodra die kick er dan weer inknalt dan dan past dat gevoel ineens niet meer ofzo

Ik kan 't niet zo goed uitleggen.
Er zijn overigens platen die het gevoel wel weten vast te houden, ik noemde in mn Top5 de plaat 'Choruz' van Showtek al, dat is er dus eentje die ook als de kick erin klapt nog steeds een heleboel emotie bij me opwekt.
Sowieso, klassieke muziek verwerkt in House, dan kun je me echt opvegen, daarom ben ik ook helemaal weg van die remix van 'My Little Stalker'.