Partyflock

Forumonderwerp · 892671
91 volgers · 3495818x bekeken
Waarschuw beheerder
+41-37
Omdat deze Topic al bestond Hardcore dag top 5 dacht ik dat om precies hetzelfde te openen maar dan over Hardstyle wel een goed idee zou zijn :yes: ...

Duzz wat is jullie dagelijks 5 beste Hardstyle tracks :) ...ik zal wel effe beginnen dan :P

-Headhunterz - Scantraxx Roots
-Chickz On Fire - Natte Asbak
-Technoboy - guns 'N Noses (Technoboy's Atomic Hard Remix)
-The Beholder & Zany - Midnight
-Zanza Labs - Control The Mind
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Kan iemand het me leren?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 10:15:
.Dj Zenith & Avex - I'm your dj (dana rmx)

???? of spees ik t nou

vandaag was het iig:
El ritmo barbaro
el ritmo barbaro
en nog s el ritmo barbaro

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Hardstyle mensen leven toch alleen voor de grote commerciele feesten?
Waarschuw beheerder
Top 5:

1. Blademasterz - One Blade
2. Noisecontrollers - Furybox (Re-edit)
3. Bodylotion - Happy Is For Hobo's(Hardstyle Bootleg)
4. Zany - inflator
5. Noisecontrollers - Milkshake

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 februari 2007 om 18:23:

Zegt meneertje die naar MOH gaat :loser:
Waarschuw beheerder

:/

haha :loser:

Defqon en Decibel staat ook in je eigen lijst van 2006 ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Het is een vraag die slaat op de muziek. Ik bedoel het als een gewone normale vraag omdat ik van mensen die hardstyle luisteren nooit hoor over gezellige,kleine feestjes maar alleen over de oh-zo-grote-hal feesten, om het zo maar te noemen.

Waarschuw beheerder
donateur

:lol:

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 februari 2007 om 18:55:
Het is een vraag die slaat op de muziek. Ik bedoel het als een gewone normale vraag omdat ik van mensen die hardstyle luisteren nooit hoor over gezellige,kleine feestjes maar alleen over de oh-zo-grote-hal feesten, om het zo maar te noemen.

Je hebt wel grotendeels gelijk, maar des te vetter toch?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 18:58:
Je hebt wel grotendeels gelijk?

Waarschuw beheerder

Ben ik het niet je eens :P :) ik vind het leuker om naar kleinere feestjes te gaan omdat je dan dichter bij je favo DJ's bent en ook een praatje met ze kan maken :) ...grote feesten zijn mooi om mee te maken :D maar ze geven wel aan ander gevoel vind ik :P :)
Waarschuw beheerder
nee ik ga ook zeker naar kleinere feestjes!
waar maar een maar goeie DJ's komen
zoals in Time Out best veel komen
en tegen woordig hier in Deurne ook :D

maar een groot feest ik opzekers wel gaaf! geeft wel iets extra maar dat is niet het enigste voor de Hardstyle liefhebbers :)

Waarschuw beheerder

Ik denk dat het verschil tussen hardcore en hardstyle liefhebbers hier niet zn groot verschil in zit. Grote feesten zijn leuker dan kleinere feesten, meer dj's meer, mensen, meer sfeer, meer show, (vaak) beter geluid, daar verheug je je helemaal op. Kleine feesten zijn goedkoper, en gewoon leuk als je niets te doen hebt.
Maar daarvoor is dit topic niet bedoelt
Waarschuw beheerder
Top 5 :D

1-Noisecontrollers - TBA/Gremlins http://www.youtube.com/watch?v=jIhPD_vSzGI
2-Noisecontrollers - Furybox (originele versie)
3-Max Enforcer - Catchin 'Up
4-DJ duro - Oldschool Phenomenon (showtek Remix)
5-Noisecontrollers - Feel It 2007

Uitspraak van Bukkem op dinsdag 27 februari 2007 om 19:03:
maar een groot feest ik opzekers wel gaaf! geeft wel iets extra maar dat is niet het enigste voor de Hardstyle liefhebbers :)

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 februari 2007 om 19:00:
Je hebt wel grotendeels gelijk?

Hardstyle feesten zitten dan misschien vooral in dingen zoals gelredome, heineken music hall etc., maar in discotheken, zoals hier, Zak in Uelsen, en Index in schüttorf (ofzo) word ook voornamelijk die muziek gedraaid, en meestal zijn er op hardcore feestjes ook wel zalen waar hardstyle en jump worden gedraaid, die niet zo commercieel zijn.
Waarschuw beheerder
ik ben echt gek op grote feesten, zoals Qlimax, X-Qlusive enzo... maar vind die kleine feesten bij New York of Lucky net zo geweldig, omdat je daar gewoon wat 'dichterbij' bent, praatje kunt maken met de DJ misschien :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco -_- ReMcOrE op dinsdag 27 februari 2007 om 19:33:
ik ben echt gek op grote feesten, zoals Qlimax, X-Qlusive enzo... maar vind die kleine feesten bij New York of Lucky net zo geweldig, omdat je daar gewoon wat 'dichterbij' bent, praatje kunt maken met de DJ misschien :)

Zoals afgelopen zaterdag heel gesprek met Bas & Arjan achterin :D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op dinsdag 27 februari 2007 om 19:34:
Zoals afgelopen zaterdag heel gesprek met Bas & Arjan achterin :D:D

bijvoorbeeld ... dat is echt relax, beetje praten over muziek en andere zaken, echt mooi dat ze daar de tijd voor nemen en ook serieus meepraten B)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Remco -_- ReMcOrE op dinsdag 27 februari 2007 om 19:36:
dat is echt relax

Klopt , bij ny had ik dat met Extreme Style United :jaja:

ff met vinyl junk praten, of korsakoff , day-mar, niks mis mee :D

Eeeem op verzoek mijn hardstyle top 5 voor vandaag :P

1. Blademasterz - One Blade
2. ZTX and Kingsman - Smokin' N Pourin'
3. The prophet feat. Headhunterz - Highrollerz
4. Zany - Inflator
5. Brian m vs. McBunn - Automatic

Afgezaagder kan het niet ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ikke en Michel hadden dat dus met Noisecontrollers, afgelopen zaterdag na afloop van hun 1e live-act bij New york :) :yes:
Waarschuw beheerder
1-Dutch Jumperz - Kick Tha Bazz (Never Stop)
2-Unkown - Nothing Else Matters
3-Chickz On fire - Natte Asbak
4-B-Front & Jones - Lunatick (Raw Mix)
5-Zany - Volt
Waarschuw beheerder
1-Showtek - FTS
2-Acti - Fire
3-Zany & Tatanka - Wise Guys
4-Hardstyle Mafia - Go Insane!
5-Technoboy - Into Dub
1-Zany - Volt
2-Noisecontrollers - Aliens
3-Dutch Master - Get Up
4-Unknown - Nothing Else Matters
5-Noisecontrollers - TBA/Gremlins klinkt erg goed op je filmpje PsYcHo bedankt daarvoor :) ...en vet dat je met hun op de foto staat :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
voordat ik het vergeet, mijn Top 5 voor vandaag:

1. Noisecontrollers - Furybox (Re-edit)
2. Zany - Volt
3. Technoboy - Into Deep
4. Noisecontrollers - TBA/Gremlins
5. Noisecontrollers - TBA/Against All Odds
Waarschuw beheerder
1.Corfax - Slky Sounds
2.Seizure - Missin
3.Chickz On Fire - Smokin
4.Stephy - Street Spirit :respect:
5.D-Block & S-Te-Fan - Came Down Here

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
1-Headhunterz & Abject - Scantraxx Rootz
2-Donkey Rollers - The Fusion Of Sound
3-W.A.S.H - Radio Alarm (Zatox Remix)
4-Zany - Deep Inside
5-The Pitcher - control

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 19:04:
Ik denk dat het verschil tussen hardcore en hardstyle liefhebbers hier niet zn groot verschil in zit. Grote feesten zijn leuker dan kleinere feesten, meer dj's meer, mensen, meer sfeer, meer show, (vaak) beter geluid, daar verheug je je helemaal op. Kleine feesten zijn goedkoper, en gewoon leuk als je niets te doen hebt.
Maar daarvoor is dit topic niet bedoelt

Ik heb het gevoel dat hardstylers het juist alleen doen om de show en al het gedoe eromheen. het "gezien worden", spektakel etc. 1 grote commercieel gerichte doelgroep dus. het kan zijn dat ik het mis heb, maar kom dan wel liever met argumenten ipv "stoere" opmerkingen als

Uitspraak van Zentiments op dinsdag 27 februari 2007 om 19:47:
Zegt meneertje die naar MOH gaat

die verder niets met mijn stelling te maken hebben.
Waarschuw beheerder
@ Consumer.:

ik kan je bij deze vertellen dat iedere HS-liefhebber die ik ken het juist NIET alleen doen om de show en al het gedoe eromheen. het "gezien worden", spektakel etc. en er is vind ik geen 1 grote commercieel gerichte doelgroep, niet in mijn buurt iig...

ik sluit me ook niet volledig aan bij Kesse trouwens! (voor mijn mening, zie mijn post van 27 februari 2007 19:33)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
gaat het bij het hardstyle publiek ook bij kleinere feestjes niet alleen om "het dichter bij de dj zijn" maar ook om de gezelligheid of uberhaupt het belangrijkste...de muziek :\

Waarschuw beheerder
Consumer. Ten eerste WTF heeft dat met hardstyle top 5 te maken.
Ten tweede, wat jij daar stelt slaat echt nergens op, ik ga naar grote feesten om 2 dingen, de dj's en het geluid. Muziek is natuurlijk afhankelijk van welke djs er draaien . Het verschil met grote feesten ten opzicht van kleine feesten zijn dat er meerdere djs draaien, wie op zijn beurt weer promo's draaien waar ik voor kom.
Er zijn genoeg mensen die voor sfeer en licht gaan (wat ik overgens ook mooi vind meegenomen), maar niet om de muziek gaan. Dat zal je vast wel meer hebben dan in de scene waar jij je dagen mee vult, maar dat is ook logisch want hardstyle is meer "geaccepteerd" bij het "normale" publiek.
Kleine feesten zijn leuk om heen te gaan, maar de organisatie is niet altijd het geen wat mij trekt. Het geluid in discotheken zijn vaak acceptable tot slecht. Daarnaast heb je meer lui die er heen gaan om zich klem te zuipen in plaats van een leuk feestje van te maken. Kleineree feesten zijn natuurlijk goedkoper.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
wat versta jij onder een "normaa" publiek
Waarschuw beheerder
grote feesten vind ik mooi vanwege de grootte, het publiek, de show en de knettergoede muziek die er altijd gedraaid wordt! kleine feestjes vind ik dan weer mooi omdat het dan weer wat minder druk is, je kunt meer genieten van de muziek en je doet er niet lang over drinken halen/naar de wc gaan, het straalt iets meer rust uit! en dat ik bij de kleinere feesten dichtbij de DJ kan komen (ook lang niet altijd) is mooi meegenomen, maar daar ga ik niet specifiek voor naar een feest...

ik vind allebei soorten dus helemaal top, heb geen voorkeur!

Waarschuw beheerder
Mensen die naar feesten gaan om het maar eens gezien te hebben, die los gaan op nummers als stampen/oldschool phenomenaoefai. Mensen die in mijn ogen de scene kapot maken. En zich beetje als br33z3rkutjes gaan gedragen op feesten. Maarja die leveren ook geld op.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Daarom heb ik het gevoel dat dat volk juist t meest rondloopt op grote feesten. Omdat ze niet 100% hart hebben voor de muziek, dat ze ook op de kleinere feestjes komen en dat er daarom in vergelijking met andere muziek stijlen veel minder kleine feestjes zijn.

Want persoonlijk vind ik bij de meeste muziek stijlen meer sfeer en gezelligheid op de kleinere feestjes dan op de grote hal feesten.

het is een persoonlijk oordeel en gevoel, dus ga me nou niet waar aanvallen of met niet gegronde uitspraken komen.

Waarschuw beheerder
Voglens mij consumer hebben we het allebei over verschillende kleine feesten. Ik heb het over discotheken waar 1 dj 2 uur komt draaien en dan weer naar huis gaat. Waar elke week in elk klein gehucht waar nog niet een 400 mensen wonen de grootste namen hebt staan. Het volk wat eraf komt kent de helft van de tijd de naam niet eens. Maar denken dat ze kunnen beuken en doen.
Je kan ook kleine feesten zien als feesten die georganiseert zijn om de muziek. Waar 6 djs voor een paar honderd man draaien en een hogere entreeprijs gevraagd word, waardoor veel wannabe's thusi blijven.

Laat het wel duidelijk zijn (ook voor remco) dat ik graag naar beide ga, naar grote feesten maar ook discohteek hier lekker dichtbij om gezellig avondje te stappen, met leuke muziek en dik ouwehoeren.
laatste aanpassing

Artiest Jay Steel
Waarschuw beheerder
donateur
Dude, je hebt het verkeerde topic uitgekozen om te discusseren :9

Maar goed, nu iedereen bezig is met discusseren doe ik ook maar ff mee..

Ik ben het wel met Consumer eens. Als er al eens een klein hardstyle feestje georganiseerd word, is de zaal leeg, terwijl bij feesten zoals Defqon, Qlimax, Hard Bass, In Qontrol etc. de zalen GOED gevuld zijn met Partyvolk. Hw come? Zijn ze TE verwend?

Als je echt van de muziek houd, moet een klein feestje voor 100 man ook leuk zijn toch? Zoals Comsumer al zegt; het is een feit dat de kleine feestjes gezelliger zijn, omdat die vaak lokaal zijn, dus ken je er al meer mensen.. Of is zon feestje saai omdat er geek dikke lasers staan, of omdat bijv. The Prophet er niet staat, maar een ene DJ Willem wel, die misschien nog wel netter draait dan de meeste grote namen?

Whats up? :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 21:35:
Of is zon feestje saai omdat er geek dikke lasers staan, of omdat bijv. The Prophet er niet staat, maar een ene DJ Willem wel, die misschien nog wel netter draait dan de meeste grote namen?

amen

Waarschuw beheerder
Of is zon feestje saai omdat er geek dikke lasers staan, of omdat bijv. The Prophet er niet staat, maar een ene DJ Willem wel, die misschien nog wel netter draait dan de meeste grote namen?

Niets amen, daar verschillen we in, ik hou van nummers die niet uit zijn. Promo's draaien. En ja die draaien alleen bekende namen. En dan heb ik het voornamelijk over upcomming dj's.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Dus eigelijk de allernieuwste nummers die al helemaal doodgedraaid worden voordat ze uberhaupt aan het publiek verkocht worden?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 21:40:
Niets amen, daar verschillen we in, ik hou van nummers die niet uit zijn. Promo's draaien. En ja dat doen alleen bekende namen.

Met een beetje mazzel hoor je 5 Promo's op een hele avond. Ken je 'Wat een boer niet kent, lust ie niet'? Zo denken de meeste mensen op feesten, zo heb ik dat zelf ervaren namelijk. En de meeste grote namen, draaien ook vaak wel de bekende Shizzle, om de meerderheid niet teleur te stellen.. Want zeg nou heel eerlijk, geef jij 40 euro voor een kaartje, om die paar promo vinyltjes te horen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 21:19:
Mensen die naar feesten gaan om het maar eens gezien te hebben, die los gaan op nummers als stampen/oldschool phenomenaoefai. Mensen die in mijn ogen de scene kapot maken. En zich beetje als br33z3rkutjes gaan gedragen op feesten. Maarja die leveren ook geld op.

Ik ga hier niet mee in discussie maar wat is er mis met het nummer Oldschool Phenomenon :( :$ ..ik vind het een lekker nummer en hoezo die mensen de scene verpestten?Niet iedereen weet zoveel van nummers af of verdiepen zich erin :) ieder zijn eigen smaak qua nummers en ga elkaar daar niet over afkraken als je het toevallig nix vindt

Waarschuw beheerder
Ja blijkbaar wel.
Maar 5 promo's op een avond? Als we nou flockers nemen. En ik kijk naar de tracklist van de hardstyle djs waar ik voro kwam:

Zany: tel ik 12 promo's van de 16
Headhunterz: tel ik 8 promo's van de 14
Deepack: Tel ik 6 promo's van de 11
Showtek: Live maar ook nog zeker 3 editjes gehoord

Waarschuw beheerder
donateur
Woehoe, laten we dan nu weer ontopic gaan,

DJ Willem

Dj Willem? als in proto x willem? :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op dinsdag 27 februari 2007 om 21:49:
..ik vind het een lekker nummer en hoezo die mensen de scene verpestten?

Dat je het een mooi nummer vind is smaak. Ik noem het als voorbeeld omdat ik het namelijk geen mooi nummer vind en word gemaakt om voornamelijk het commerciele oogpunt inplaats van hun 'fans' te vermaken.
Over de scene, daar gaat de hele discussie om dus.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 21:51:
Ja blijkbaar wel.
Maar 5 promo's op een avond? Als we nou flockers nemen. En ik kijk naar de tracklist van de hardstyle djs waar ik voro kwam:

Terwijl je vorige week nog zo verheugde op Noisecontrollers in NY en jij je afvroeg wat mensen te zoeken hadden op Flockers....

Maar back On-Topic mensen! :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op dinsdag 27 februari 2007 om 21:54:
Terwijl je vorige week nog zo verheugde op Noisecontrollers in NY en jij je afvroeg wat mensen te zoeken hadden op Flockers....

Dat heeft nie veel met de discussie te maken.
Artiest {SHOWLIST artist 60688, 49131}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op dinsdag 27 februari 2007 om 21:49:
wat is er mis met het nummer Oldschool Phenomenon

niets! vette track!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 21:40:
Niets amen,

(Y) vat ze Kesse!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 21:51:
Zany: tel ik 12 promo's van de 16
Headhunterz: tel ik 8 promo's van de 14
Deepack: Tel ik 6 promo's van de 11
Showtek: Live maar ook nog zeker 3 editjes gehoord

had ik dus toch moeten komen:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timmie_Z op dinsdag 27 februari 2007 om 21:57:
vat ze Kesse!

Wat is vat ze?
Waarschuw beheerder
:D ohwja....jij komt hier niet uit de streek...

vat ze is zoiets in de zin van: pak ze aan;) vatten kan gezien worden als pakken. 'we vatte een biertje' bijvoorbeeld. of 'we vatte die gast';)