Partyflock

Forumonderwerp · 892671
92 volgers · 3549092x bekeken
Waarschuw beheerder
+41-37
Omdat deze Topic al bestond Hardcore dag top 5 dacht ik dat om precies hetzelfde te openen maar dan over Hardstyle wel een goed idee zou zijn :yes: ...

Duzz wat is jullie dagelijks 5 beste Hardstyle tracks :) ...ik zal wel effe beginnen dan :P

-Headhunterz - Scantraxx Roots
-Chickz On Fire - Natte Asbak
-Technoboy - guns 'N Noses (Technoboy's Atomic Hard Remix)
-The Beholder & Zany - Midnight
-Zanza Labs - Control The Mind
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 december 2009 om 23:45:
hoop dat NC zoiets gaan knutselen voor QD!

Ok dit is echt eng. Ben er nu net een paar uur mee bezig!!

Tot 2010 :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 december 2009 om 00:44:
Ben er nu net een paar uur mee bezig!!

haha kijk aan.
Die intro was idd lekker ja, jammer dat die set nooit gereleased is :(
Waarschuw beheerder
Die stinkt.
Waarschuw beheerder
donateur
dadelijk tentamen-en-ik-me-niet-concentreren-omdat-er-een-gast-royaal-ligt-te-snurken-op-de-bank-top 5:
1. Ran-D - Innerchild
2. Frontliner - Warphole
3. D-Block & S-Te-Fan - Nature of our mind
4. Machinehead - Headwave (Zatox remix)
5. Zany - RazR
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 december 2009 om 23:45:
:kwijl: hoop dat NC zoiets gaan knutselen voor QD!

Macabre blijft zo'n gruwelijk vette dikke plaat :yes:
Waarschuw beheerder

Nu moet ik dus nog heen ook:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robbie M op donderdag 3 december 2009 om 22:56:
http://www.dumpert.nl/mediabase/725461/b6b117bc/rammstein_vs_koekiemonster.html

:roflol:.

Zondag naar Rammstein in het Gelredome. B).
Waarschuw beheerder
We hadden het hier gisteren ofzo toch over liveacts op feesten? Ik zag net dat op GHF iemand een filmpje gepost had en die wil ik hier ook effe posten. Echt gruwelijk vet!!! Die zaal gaat ook helemaal los. :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MindQontroller op vrijdag 4 december 2009 om 07:58:
dadelijk tentamen-en-ik-me-niet-concentreren-omdat-er-een-gast-royaal-ligt-te-snurken-op-de-bank-top 5:

:D Oh da's minder. Ligt op z'n rug zeker? Je moet 'm effe omdraaien als dat lukt. Of gewoon je oordoppen indoen (die heb je wel toch?).

En als je je tentamen niet haalt uiteraard hem de schuld geven :p Succes ermee!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 4 december 2009 om 09:09:
We hadden het hier gisteren ofzo toch over liveacts op feesten? Ik zag net dat op GHF iemand een filmpje gepost had en die wil ik hier ook effe posten. Echt gruwelijk vet!!! Die zaal gaat ook helemaal los.

Zo dat is wel ernstig vet hé!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 4 december 2009 om 09:09:
We hadden het hier gisteren ofzo toch over liveacts op feesten? Ik zag net dat op GHF iemand een filmpje gepost had en die wil ik hier ook effe posten. Echt gruwelijk vet!!!

Vet filmpje ja!

Dit is toch wel het bruutste live-optreden dat ik ook gezien heb:

Op een campingtafeltje. :roflol:.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :NV op donderdag 3 december 2009 om 23:45:
hoop dat NC zoiets gaan knutselen voor QD!

Tot 2010 :-)

Oke 8)

:respect:!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van daan:) op vrijdag 4 december 2009 om 08:23:
Nu moet ik dus nog heen ook:roflol:

Ja wie A zegt mot ok B zeggen :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 december 2009 om 09:44:

Wooooooot ook een gruwelijk filmpje! Haha en idd zeg, op een campingtafeltje :D Hoe geniaal!

Wanneer gaat iemand zoiets doen in de hardstyle? o:)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 4 december 2009 om 09:50:
Wanneer gaat iemand zoiets doen in de hardstyle?

Hopelijk nooit.. Hardstyle is niet de muziek voor dit soort taferelen :)
Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
Waarschuw beheerder

Toen was het nog nieuw ook :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robbie M op vrijdag 4 december 2009 om 09:56:
Hopelijk nooit.. Hardstyle is niet de muziek voor dit soort taferelen :)

Dat valt toch te bezien? Zou wel leuk zijn om echt live dingen echt in elkaar te knutselen :D
Artiest Nevz
Waarschuw beheerder

Chase & Status toen in de Paradiso! :respect: Dat zijn teminste live-acts. Hardcore liveacts zijn wel lache om naar te kijken hoe ze bijvoorbeeld bij Neophyte Live het publiek helemaal gek maken. Hardstyle liveacts zie ik het nut niet echt van in.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JvO op vrijdag 4 december 2009 om 10:18:
Zou wel leuk zijn om echt live dingen echt in elkaar te knutselen

Nee denk het niet.. Niet op de manier zoals het hier op het filmpje word laten zien :)

Waarschuw beheerder
1. Ran-D & Adaro - Under Attack
2. B-Front & Frontliner - Become the Sky
3. Alpha Twins - Unleashed
4. Zany & Noisecontrollers - Paranoid
5. Chain Reaction - Lellebel
Waarschuw beheerder
1.Slim Shore @ 2-Dangerous :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robbie M op vrijdag 4 december 2009 om 09:56:
Hopelijk nooit.. Hardstyle is niet de muziek voor dit soort taferelen

Hoezo niet als ik vragen mag? :)
Waarschuw beheerder
1. Noisecontrollers Live @ Qlimax
2. Ran-D - Innerchild
3. DBSTF ft. High Voltage - Shiverz
4. Tatanka - Borderline (Parto Remix)
5. Noisecontrollers - Surge of Power
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 4 december 2009 om 10:36:
Hoezo niet als ik vragen mag?

Omdat je niet het effect kan krijgen zoals in die andere stromingen..

Hardstyle is vrij kaal qua opbouw; opbouw, sample, opwerken naar climax, een mid om te knallen, even gas terug, en weer opnieuw doorknallen en dan weer naar de outro om de volgende plaat in te mixxen :)

Probeer daar dan live maar iets van te maken waardoor je een heel publiek kunt pakken.. Dan ga je meer naar tempowisselingen, interactie met het publiek, andere samples, edits..

Ik denk niet dat dat gaat werken in de hardstyle, en ik denk dat wij beide genoeg andere stromingen kennen waarbij het veel beter werkt :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nevz op vrijdag 4 december 2009 om 10:22:
Hardstyle liveacts zie ik het nut niet echt van in.

Ik wel. Live drumcomputer of bijv. met gitaarwerk. Denk dat het prima op elkaar aan zal sluiten. En zo'n vocalbox kun je in de hardstyle ook prima tot zijn recht laten komen, denk ik. Dat het nog nooit gedaan is (zover ik weet), wil niet zeggen dat het niet goed op elkaar aansluit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 december 2009 om 21:26:
Pff ik ga toch eens proberen een woordje te doen met Coone of ze misschien kunnen overwegen om 2-Sidez nog eens op Bassleader te zetten
Wat een gekte vorig jaar!

net alsof coone met jou wil praten en al zou die dat doen hij maakt de line up niet hoor :lol:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 december 2009 om 21:43:
Ow ja juist!
Ej kerel, kom je nou echt neit naar Reverze?

tomba kwam toq wel dacht ik ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robbie M op vrijdag 4 december 2009 om 10:48:
Hardstyle is vrij kaal qua opbouw; opbouw, sample, opwerken naar climax, een mid om te knallen, even gas terug, en weer opnieuw doorknallen en dan weer naar de outro om de volgende plaat in te mixxen :)

Mooi om daar dan toch mee te experimenteren? Een andere opbouw van tracks zou een welkome vernieuwing zijn in de huidige stroming lijkt mij. Als je meer teruggaat naar de opbouw van de early hardstyle kan je veel meer doorknallen ipv telkens breaks :)
Artiest {SHOWLIST artist 57249, 63289}
Waarschuw beheerder
Mij lijkt het wel vet om live acts te hebben op een HS feest die andere stijlen er bij betrekken.
2 Sidez doet dit al met een HC edit van "Fuck it" en AVIO met een Drum en Bleek edit, maar mij lijkt het vetter als dat nog meer gedaan word in 1 act.
Weg met een stomme break en flink opzwepende DnB erin pompen (H)
Of gewoon even dikke dubstep erdoor gooien. (heb gehoord dat dit al wel gedaan word door General Forces in de Jump/Tek scene :respect:)

Lijkt me echt te vet... maar ik denk dat de meeste mensen het maar niets vinden. 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JvO op vrijdag 4 december 2009 om 11:01:
Mooi om daar dan toch mee te experimenteren? Een andere opbouw van tracks zou een welkome vernieuwing zijn in de huidige stroming lijkt mij

Binnenkort een colab met TBY? ;)

Als je meer teruggaat naar de opbouw van de early hardstyle kan je veel meer doorknallen ipv telkens breaks

Klopt, destijds was er nog een echte liveact.. DHHD :respect:

Uitspraak van J'run op vrijdag 4 december 2009 om 11:03:
Mij lijkt het wel vet om live acts te hebben op een HS feest die andere stijlen er bij betrekken.
2 Sidez doet dit al met een HC edit van "Fuck it" en AVIO met een Drum en Bleek edit, maar mij lijkt het vetter als dat nog meer gedaan word in 1 act.

Liveacts zoals 2-Sidez, AVIO en Audio Psychos brengen ook nieuwe tracks ten gehoren, sowieso geen 12-in-een-dozijn tracks waardoor het vernieuwend is voor het publiek.

Dat was in mijn ogen ook de kracht van de Noisecontrollers in de begin periode van hun opkomst, daarna hebben ze dat echt eclusief moeten maken voordat dit het publiek ook ging vervelen ;)
Waarschuw beheerder
Zullen ook niet veel mensen zijn die live een melodie foutloos kunnen spelen op een keyboard denk ik :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 december 2009 om 10:48:
Ik wel. Live drumcomputer of bijv. met gitaarwerk. Denk dat het prima op elkaar aan zal sluiten. En zo'n vocalbox kun je in de hardstyle ook prima tot zijn recht laten komen, denk ik. Dat het nog nooit gedaan is (zover ik weet), wil niet zeggen dat het niet goed op elkaar aansluit.

Mooi om daar dan toch mee te experimenteren? Een andere opbouw van tracks zou een welkome vernieuwing zijn in de huidige stroming lijkt mij. Als je meer teruggaat naar de opbouw van de early hardstyle kan je veel meer doorknallen ipv telkens breaks

Ben het dus met jullie eens! :cheer:

Uitspraak van J'run op vrijdag 4 december 2009 om 11:03:

En dit lijkt me ook supervet :D Natuurlijk moet de hoofdmoot wel hardstyle blijven want daar komen mensen voor, maar wat meer uitstapjes en dat hokje eens wat verder uitrekken lijken me een bijzonder goed plan. Wordt het weer wat spannender allemaal :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 4 december 2009 om 11:14:
Natuurlijk moet de hoofdmoot wel hardstyle blijven want daar komen mensen voor, maar wat meer uitstapjes en dat hokje eens wat verder uitrekken lijken me een bijzonder goed plan. Wordt het weer wat spannender allemaal

Kijk, HS-publiek kan je ongeveer in verschillende catogeriën opdelen;

1. Dagjesmensen, bekend met de scene door andere en gaan een keer kijken.
2. Internetheldjes, staan meestal ergens gegroepeerd te wachten in de zaal tot die ene onbekende promo word gedraaid om daar zelfstandig een naam bij te verzinnen.
3. Sjonnies en Anita's, herkenbaar aan blote barst icm anabolen gebruik en de hoogblonde dames die ernaast lopen.
4. Fanatiekelingen/kenners, meestal links- of rechtsvooraan los te gaan van begin tot einde.
5. Regelmatige bezoekers, hebben meestal alle feesten al een keer gezien en gaan meer heen voor alle sociale contacten.

*heerlijk die hokjesgeest :lol:

Leg mij dan maar eens uit, welke van deze groepen staat te springen om een "geforceerde revolutie"?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Robbie M op vrijdag 4 december 2009 om 11:24:
1. Dagjesmensen, bekend met de scene door andere en gaan een keer kijken.
2. Internetheldjes, staan meestal ergens gegroepeerd te wachten in de zaal tot die ene onbekende promo word gedraaid om daar zelfstandig een naam bij te verzinnen.
3. Sjonnies en Anita's, herkenbaar aan blote barst icm anabolen gebruik en de hoogblonde dames die ernaast lopen.
4. Fanatiekelingen/kenners, meestal links- of rechtsvooraan los te gaan van begin tot einde.
5. Regelmatige bezoekers, hebben meestal alle feesten al een keer gezien en gaan meer heen voor alle sociale contacten.

ik denk dat mensen hier veelal onder cat 4 of 2 horen.. ik zelf hoor bij 4:lol: en ik zit niet op een geforceerde revolutie te wachten (undersound, grap van het jaar), sta best open voor vernieuwingen, maar niet geforceerd..
tevens sta ik niet te wachten op een AVIO liveact.. die platen vind ik juist WEL 13 in een dozijn platen..
Waarschuw beheerder
Leg mij dan maar eens uit, welke van deze groepen staat te springen om een " revolutie"?

Ik denk dat die het juist vet vinden als er iets vernieuwends komt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MindQontroller op vrijdag 4 december 2009 om 11:36:
ik denk dat mensen hier veelal onder cat 4 of 2 horen.. ik zelf hoor bij 4

Nou, ik zie ook regelmatig mensen uit cat 5 voorbij komen :lol:

Waarschuw beheerder
'lo
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Robbie M op vrijdag 4 december 2009 om 11:38:
Nou, ik zie ook regelmatig mensen uit cat 5 voorbij komen :lol:

true..

btw.. rechts van de citeerknop staan nu twee duimpjes.. waar zijn die voor??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Robbie M op vrijdag 4 december 2009 om 11:38:
Nou, ik zie ook regelmatig mensen uit cat 5 voorbij komen

Ik denk dat ik mezelf ook in die categorie plaats. 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J'run op vrijdag 4 december 2009 om 11:37:

Moet ik je herrinderen aan alle kritiek die op Undersound kwam? O:)
Waarschuw beheerder
ik ben juist erg benieuwd naar die top10 van tby,
vooral die nieuwe tatanka's :D:D:D

en die tnt & tuneboy hier boven:D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MindQontroller op vrijdag 4 december 2009 om 11:36:
tevens sta ik niet te wachten op een AVIO liveact.. die platen vind ik juist WEL 13 in een dozijn platen..

Dan begrijp je er vrij weinig van..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robbie M op vrijdag 4 december 2009 om 11:46:
Moet ik je herrinderen aan alle kritiek die op Undersound kwam? O:)

Niet al het vernieuwende kan vet zijn he. 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robbie M op vrijdag 4 december 2009 om 11:46:
Moet ik je herrinderen aan alle kritiek die op Undersound kwam?

Er zijn altijd mensen die niet open staan voor vernieuwing of afwisseling. Die kunnen alleen het herkenbare geluid slikken als zoete koek. Daarbij speelt kuddegedrag ook een grote rol, denk ik. Soort van xenofobie, maar dan gericht op muziek.

Natuurlijk zullen er ook genoeg mensen zijn die het echt helemaal niks vinden, maar je kan niet iedereen tevreden houden. Ik weet ook niet hoe die plaat werkte op Qlimax, ging het daar een beetje los?

Feit blijft wel dat je door afwisseling meer kan genieten van de 'normale' formule.
Voorbeeld: als je iedere dag bier zuipt, raak je eraan gewend. Da's met alle genotsmiddelen. Drink je wat fris tussendoor en daarna weer een biertje, dan smaakt 'ie veel beter. Da's met muziek niet anders, want muziek blijft ook een genotsmiddel, alleen gericht op een ander zintuig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J'run op vrijdag 4 december 2009 om 11:50:
Niet al het vernieuwende kan vet zijn he.

Jij vind alleen maar d'Stylerz-vernieuwingen vet natuurlijk.. ;P

Waarschuw beheerder
Maarja, da's natuurlijk geen reden om niet constant bier te zuipen. Nu ben ik in dubio...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J'run op vrijdag 4 december 2009 om 11:37:

Ik denk het niet, haat de revolutie theorie, gewoon doorknallen op t oude concept:D