| Betreft: | evenement: Xtra Large Reunion, zaterdag 11 november 2006 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
En ben blij dat 11 november Xtra Large reunion in de Hemkade is.
Ik heb toch wel de marcanti gemist. En ben blij dat 11 november Xtra Large reunion in de Hemkade is. Zal wel even anders zijn, maar als Reunion heb ik er wel weer heel veel zin in. Zal iedereen er weer gezellig bij zijn? Ik ben benieuwd!
Juist en andere locaties kunnen misschien ook wel heel leuk zijn voor zo een feest.
Snap niet waarom mensen zich aanmelden voor een feest zonder dat men weet wie er draaien en wat zoiets moet kosten.
Maar over de line-up en de prijs hoef je je zeker geen zorgen over te maken. Snel meeeeeeer!
Net zoals jij voor een DJ naar een feest gaat want je weet dat hij altijd zo niet bijna altijd de sterren van de hemel draait. Zelfde heb je dus met XL alleen dan kwa organiseren organiseren ze de sterren uit de hemel hehe
Het zal is lachen zijn als je de line-up gewoon niet bekend zou maken, een echt verassend avondje... dat lijkt me echt wel wat , niet wetend wat je te verwachten staat en dan plots 1 van je favorieten zien opkomen.. denk dat je je dan helemaal gaat vermaken, athans ik wel
dus dan zou je vast wel een secret line-up kunnen maken
Wat de prijs betreft: zelfde verhaal. Mensen die vaker bij XL zijn geweest, weten dat het zal variëren tussen €15 en €22,50
XL wordt niet duurder denk ik maar de festivals zullen wel tegen de €35 gaan liggen.
Hemkade is in mijn ogen geen goeie locatie om een reunion van XL te doen. Marcanti was mede bekend om het knusse karakter, daarom (naast muziek) kwamen veel mensen naar XL feesten. Hemkade is (en dit is helemaal persoonlijk) alles behalve knus.
Ik denk dat ze op dit moment locaties aftasten en uit de reacties daarvan weer een vaste tent kiezen, want je ziet waar ze heen gaan... powerzone, hemkade, lexion, the sand, happy days of ik zit er helemaal naast
geen line-up bekend maken, verassing...! En dan draaien de hele avond Ferio en Riego haha
geen line-up bekend maken, verassing...! En dan draaien de hele avond Ferio en Riego haha
Wat voor draai moeten we er nu weer aan geven dan?
haha.. dan mag ik wel eerst goed ingewerkt worden en wat zullen de mensen wel niet denken? "Niet weer die malloten!!!, wat doen jullie ons aan!"
DJ Jacky&Yinnie!
Zover is het nog niet hoor broederlief!Zo bekend zijn we nog niet..Ja in het forum hier hehe..
er komt meer
er komt meer
de line up is om van te smullen vooral regio & ferio
oren wel even mee nemen
ben ik
We gaan helemaal los
dat wordt gewoon weer een super feest met al de XL gangers
Oh wat voor een liveact gaat er komen tijdens Spider zijn act??? Ik ben wel erg nieuwsgierig nou! Mag ik niet missen!
back to back to back draaien
Ik sta liever richting het publiek in plaats van met me rug er naar toe en achterste voren draaien lijkt me een beetje lastig en als dat wel gebeurt dan hoop ik maar dat ze genoeg reserve naalden hebben laatste aanpassing 6 september 2006 17:05
Dan zet je de draaitafels in het midden van de zaal zodat er altijd publiek 360 graden om je heen staat
En wat die naalden betreft,hoop dat je wat reserve op je bankrekening hebt hehe
Hey! Dat is een idee! Is weer wat anders dan alleen publiek recht voor je
Niet op mijn bank wel in de Naaidoos hehe
ALs je al het publiek wil zien moet je op je platenspeler gaan zitten en meedraaien
Ook een gekleurde zeker?..Net als die string van jou
vet feestje vet clubje
Vraagje..
Waarom zijn er nog geen kaartjes te koop
Voor Xtra large presents Xtra Xtra large reunion?
Ik ben op ticketbox wezen kijken.
Ik ben naar een ticketbox toegegaan
En ik heb op de site gekeken van de Hemkade in Zaandam
Ik snap er niets van??
Zouden jullie die het antwoord weten me even kunnen mailen hier?
Alvast bedankt
Groetjes Samantha
hihi.. ik heb muhn agenda ff 'opgeschoond' maarrrrr, deze blijft
er in hoor
Da's ff een vaag antwoord
hihi.. geef ut een paar jaartjuhzzz.. maaruh, ikkuh wazz paar keer
per maand in Marcanti
1331 · bezoekers (herkomst)
34 · vrienden
Ik moet meer vriendjes
per maand in Marcanti.... Duzzz.. meeste vrienden ken ik ook van daaro!!
per maand in Marcanti....Duzzz.. meeste vrienden ken ik ook van daaro!!
Maar goed dat het snel 11 november is
hahah.. koeiuh hebbuh staartuh.. nou, daar kan je wat mee??
Maaarrr.. het motto blijft... 11 november is de dag... dattuh we reunie'en mag!!
Jij bent toch het creatieve brain?
Uitstekend Motto
Hey party animals..
Vraagje..
Waarom zijn er nog geen kaartjes te koop
Voor Xtra large presents Xtra Xtra large reunion?
Ik ben op ticketbox wezen kijken.
Ik ben naar een ticketbox toegegaan
En ik heb op de site gekeken van de Hemkade in Zaandam
Ik snap er niets van??
Ja, het een beetjuh raar, maarrrrr, als je de lokatie opgeeft, Dus, of Hemkade48 en datum, dan vinden ze het feest op eens wel!
Tsjaaa.. zo werkt ut eenmaal, of niet..
dit weekend kan je trouwens ook een uurtje langer feesten
d'r izzz
ook nog een afterparty!!
Kan ik je eindelijk weer eens pesten
maar zij mag mij wel pesten hoor
Van er hier wat te winnen?
(herkomst)
271 · vrienden
Anders kopen we een kaartje aan de deur
Sta je daar dan opgedirkt en al...
Gaat toch echt wel een top party worden!!!!!!!!!
Warning Warning,
Xtra Large virus is los gebroken,
zoveel top feesten gehad van unique in XL,
en echt iedereen die ik hoor heeft zin in XL reunion!
Gaat toch echt wel een top party worden!!!!!!!!!
wij hebben er zin in!
normaal
ademen
té subjectief begrip... tell me.. what izzz datt..??
Uhh, ja, voor een partyspacer is dat normaal
Niet twijvelen,gewoon gaan!!
Dat heb ik met Mark van Bekkum draaide altijd in XL!!!
ik moet al rustig aan doen
Uitspraak vanMiss Sisi
op vrijdag 3 november 2006 om 22:43:
En houseangel ik ga je nu wel herkenen oke?
Oke dan ga ik deze keer vermomd
jullie zullen mij zaterdag weer als vanouds kunnen bewonderen
dus dat wordt knuffelen
we gaan zeker ook ff zoenen
Ik zit nogsteeds in dubio... weet dat ik het heel erg naar mn zin zou hebben daar maar of ik ga is nog twijfel gevalletje.
Ik zit nogsteeds in dubio...
Eyreon Project
Ik ben van de partij!
ken ik niet
gezellig
pssst.. *ff in roddelmode* er zijn twee dames die hun gram gaan haaluh deze avond.. op wie.. ik zeg nix.. maar damn, dit wordt fun
wordt een top feest
Nou, als dit geen gezellig feest wordt, dan ga ik nooooiiiittt meer naar een feest
ook wij laten ons verrassen
word weer knallen!!! heb er echt zin in!!! maar ja kom ik die mafkees van een A3 ook weer tegen!!!! dus ik denk dat ik maar niet ga!!! hahaha
Ik gok dat ie dít keer met gouwe lippenstif op komt..
ahaa.. ja, het feest gaat nie door
Hallo het is andersom jij valt mij altijd lastig....zweetlul
en heb je me gouwe string nog niet gezien en ik weet jij en john zijn er jaloers op
Maar tot zaterdag allemaal @ hemkade
Weet ik altijd nog een goede lokatie waar het feest als nog doorgaat.....
Zeker weten! Is kijken hoeveel bekende er rondlopen! Heb er echt enorm veel zin in!!! dit wordt gewoon weer standaard XL... top
Ik geef Johnny gelijk hoor! hehehehehe
Niks verslaat mijn gekleurde string
en waar mag dat dan zijn a3 bij jullie thuis hihihihi
nog 2 nachtjes joeppie ik heb er zin in
ben er klaar voor ben er klaar voor
De limo-winnaar voor deze zaterdag Xtra Large Reunion is bekend. Rooslicklolly uit Almere gaat met 6 vrienden met de stretch limousine naar Xtra Large en krijgt een gratis VIPtafel met drank naar keuze en frisdrank.
*plaatjes opgepoetst.. ik ben er klaar voor
wat dacht je er van om het bij jou te geven
Ik ook eindelijk kunnen we weer
plaatjes opgepoetst
oops
ach anders gebruik ik ze toch als cd's