mooi rood is niet lelijk,aleen gaat het vaak gepaard met heel veel sproeten, en dat is soms wat minder...
maar daarom dit forum is in principe appels met peren vergelijken. want je hebt zogezegd lelijke rooie en mooie rooie ( en dan heb ik het hier over de dames en heren ).
nee joh van die lieve zomersproetjes zijn juist super
Ik val er niet op, bij mannen en vrouwen niet.
Alle mensen met rood haar hier melden ..
En alle mensen die op rood haar vallen ook..
Geef je mening hier vrij over rood haar en kick je op rood haar..?
Uitspraak van OldschoolDon op woensdag 9 augustus 2006 om 14:48:
ood haar is varkenshaar, en varkenshaar dat stinkt..
eerst ff naar jezelf kijken voordat je zon opmerking hier neerzet (zoiets kan namelijk neit iedereen zeggen, jij bent zon voorbeeld!)niet zo goed voor je reputatie...
Alle mensen met rood haar hier melden ..
En alle mensen die op rood haar vallen ook..
Geef je mening hier vrij over rood haar en kick je op rood haar..?
Rooie mensen zijn sneaky, Ga maar eens goed naar denken over al je rooie vrienden en de meeste hebben je zeker wel een keer wat geflikt,
nee heur,
Zijn er niet......
Als ik jou zo bekijk hoef je niet bang te zijn want voordat jij een mooie rooie al uberhaupt mee zou krijgen, wordt ik een non!Nooit dus
Uitspraak van FreakyChantallie op dinsdag 29 augustus 2006 om 16:05:
Als ik jou zo bekijk hoef je niet bang te zijn want voordat jij een mooie rooie al uberhaupt mee zou krijgen, wordt ik een non!Nooit dus
en na nog wat research zie ik dat hij gewoon een leuke vriendin heeft, en jij geen vriend hebt... van die typische meisjes vind ik dat.. geen vriend kunnen krijgen en dan maar alle jongens die hun niet leuk vinden belachelijk maken,
nouja in in ieder geval veel plezier verder!
Daar moet je dan toch boven staan, of niet? de hele tijd happen op mensen die gewoon domme dingen zeggen..