Alle mensen met rood haar hier melden ..
En alle mensen die op rood haar vallen ook..
Geef je mening hier vrij over rood haar en kick je op rood haar..?
kzout ni wete, ken haar ni persoonlijk, ik heb ook alleen maar die foto gequoted van eerder in dit topic
maar als ze echt de moeite is heb ik er geen probleem mee haar te lere kenne
Me Broer is ook een rooie (rechts)
vind hem toch wel een kanjer
Bij mannen vind ik rood meestal geen gezicht maar bij vrouwen kan het echt wel heel mooi zijn
het hangt van de kleur rood af
donateur
haha dat zag ik ook bij jou!Goeie
wie weet worden we wel campingburen
maar dat is pas over 1,5 week, dus als je het zsm wil testen: ga op stap en zoek er een en vraag het aan haar!
PS: wel een mooie rooie zoeken he
ood haar is varkenshaar, en varkenshaar dat stinkt..
eerst ff naar jezelf kijken voordat je zon opmerking hier neerzet (zoiets kan namelijk neit iedereen zeggen, jij bent zon voorbeeld!)niet zo goed voor je reputatie...
doe mij deze maar
overigens ben ik zelf vroeger een beetje rossig geweest... dat is nu bijna helemaal verdwenen.. mijn haar is nu meer donkerblond (niet geverfd of gebleekt ofzo, 't is er gewoon uit gegroeid...) je ziet 't alleen nog als ik m'n snor/baard laat staan, daar zit nog wel een rossige gloed in... geen pan dus scheer 'm d'r lekker af
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 augustus 2006 om 15:10:
hahaha je zou t niet zeggen..maar mijn haar is van nature roodblond door de zon is t nu blond aan de buitenkant en rood vanbinnen..dat zie je vooral s winters goed..
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 augustus 2006 om 15:52:
nee hoor mijn ex was ook rood en goed in bed tja kan altijd beter alleen wel een donderstraal en een gluiperdje . maar of dat met haarkleur te maken heb denk t niet zozeer
bij ons is altijd plek
je moet alleen niet bang zijn voor naalden en bij 1 vriendin houden is ook niet cool
we zullen je ontgroenen met 20 rode vrouwen
bij ons is altijd plek
je moet alleen niet bang zijn voor naalden en bij 1 vriendin houden is ook niet cool
we zullen je ontgroenen met 20 rode vrouwen
ben niet bang voor naalden.. hou alleen niet van prikjes
over die 20 rode vrouwen... als ze er wel allemaal zo uitzien dan:
over die 20 rode vrouwen... als ze er wel allemaal zo uitzien dan:
eerder zo als dit
donateur
jongens jullie moeten wel reeel blijven he, gephotoshopte rooie meiden vind je niet live in je bed (of waar dan ook), dat plakt alleen op papier!
Maar dromen mag natuurlijkmooi is ze zeker